ravuille kysymys

haihaihai

tai oikeastaan muutama kysymys, lähinnä miesravuille mutta miksei naisillekkin :)

minkälaisista ihmisistä ette pidä?
minkälaisessa seurassa viihdytte mieluiten?
mistä tietää että rapu on kiinnostunut?

kiitos vastauksista!

6

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapumiehilläkin on samoja v...

      1. minkälaisista ihmisistä ette pidä?
      - itse en pidä valehtelevista ihmisistä. Ihmisen tulee olla rento ja sosiaalinen, jonka kanssa voi rauhassa jutella, ja olla kuin parhaimmat kaverit.
      Ei liian omistavainen

      2. Minkälaisessa seurassa viihdytte eniten?
      - rennossa, hauskassa, jossa ei puheenaiheita puutu eikä hiljaisia hetkiä sinänsä ole. Ei vaivaantunutta tunnetta. Itse pidän ehkä enemmän poikavaltaisesta seurasta, sillä yleensä heillä on ne "siisteimmät" puheenaiheet. Ymmärtäväinen seura on paras, joka ei tyrmää heti jos sanoo jotain.

      3. Mistä huomaa että rapu on kiinnostunut?
      -sen huomaa, tuntee ja näkee. Kaikki aikanaan, rapu ei ole nopea.

    • rrrrraput

      1. minkälaisista ihmisistä ette pidä?

      - itseään täynnä olevista, itseään alati kehuvista, muita vähättelevistä, alistavista, itsekkäistä, öykkärimäisistä, valehtelijoista.

      2. Minkälaisessa seurassa viihdytte eniten?

      - vastakohta edelliselle litanialle; toista kunnioittavassa, rennossa jossa ei tartte rooleja eikä naamareita.

      3. Mistä huomaa että rapu on kiinnostunut?

      - sitä ei voi olla huomaamatta, ei vaikka olisi kuuro ja sokea.

      • eikä melkein

        En toista enää noita samoja koska ainakin omalla kohdallani tulisi hyvinkin samankaltaista tekstiä.


    • Timi

      En pidä oinas-tyypeistä. Lyhytjännitteisistä, kärsimättömistä, kylmistä päällepäsmäreistä joiden kanssa ei voi puhua mistään. Työelämässä on tullut törmättyä näihin.

      Pidän älykkäistä rauhallisista koti-ihmisistä jotka haluavat parantaa maailmaa ja ovat historiasta kiinnostuneita.

      Rapu ei näytä helposti tunteitaan. Mutta jos rapu alkaa parisuhteeseen ja kumppani on suurinkaanpiirtein sopiva, parisuhde kestää kuolemaan asti!

      • kaljataiteilija

        ...kuten mun skorpioni-isosisko mua on sanonut.
        En pidä narsistisista ja päällekäyvistä ihmisistä, ilkeistä ja huumorintajuttomista.

        Kun itsekin olen melko rauhallinen ihminen , niin tykkään olla myös kotona ,enkä valtavan ihmislauman keskellä oikein viihdy. Turvallinen ympäristö ja ihmiset tärkeitä.

        Mulle ainakin tunteiden näyttäminen vaatii todellista syytä ja riippuu kenelle niistä kerron/näytän, mutta osaan olla hyvin myötätuntoinen muita kohtaan.


    • Rapu123

      minkälaisista ihmisistä ette pidä?
      -omahyväisistä,vaan itsestään ajattelivista ihmisistä jotka puhuvat päälle ja valehtelevat.Epäluotettavuudesta raivostun ja muuten kin hirveen rauhattomista ihmisistä.

      minkälaisessa seurassa viihdytte mieluiten?
      -Ymmärtäväisessä,kunnioittavassa, rennossa ja huumorintajuisessa seurassa.joskus jopa villissä biletyskohteessaki :P

      mistä tietää että rapu on kiinnostunut?
      -rapu ei päästä irti ollenkaan mutta jos tapahtuu jotain,vaikka esim.luottamuksen pettäminen,rapu jättää ihmisen sikseen.Mutta yleensä kiinnostumisen näkee ehkä silmäilystä tai muuten yhteyttä pitämisestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe