Suutelemisesta eteenpäin

mint_^

Mietin tässä että kun suutelee miehen kanssa niin olettaako miehet saman tien saavan seksiä? Tulee vaan mieleen että kun vastaa suudelmaan niin samalla olisi lupauduttava sänkyyn...

6

3466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjgf

Sehän on kautta aikain ollut kysymys yläkerrasta ; onko alakerta auki.

• mies vaan

Hieman ehkä riippuu suutelutavasta, mutta jos et ala hänen haaroväliään hieromaan samalla, tai rintsikoitasi riisumaan, niin ei siinä mitään "velvoitteita" ole ;-)

• xtyttox

Mäkin oon pohtinut samaa.. mutta siis kuinka pitkälle sitä sit voi mennä jos kummiskin haluu läheisyyttä mutta ei seksiä? Aattelin vaan et kun itellä on tapana kauheesti kosketella ja pusutella niin ettei sit tyyppi loukkaannu kun saa selville etten halua mennä NIIN pitkälle..
      onks mitään vinkkejä? :( En todellakaan halua semmost kiusallista tilanetta kohdata et kundi loukkaantuu.

• pitää...

antaa koittaa pillua sormella. Ja jos sattumalta osuu klittaan, niin silloin kyllä varmasti on valmis antamaan myös piirakkaa. Eikä siinä mitään, se on ihan kivaa.

• joukvaa
        pitää... kirjoitti:

antaa koittaa pillua sormella. Ja jos sattumalta osuu klittaan, niin silloin kyllä varmasti on valmis antamaan myös piirakkaa. Eikä siinä mitään, se on ihan kivaa.

Siis ite oon aina aatellu, varsinkin nämä kännisuudelmat, että kun mies tulee suutelemaan hän haluaa myös seksiä...Mutta en minä tiedä, sehän riippuu henkilöstä..Olen kyllä tavannut yhden miehen joka haluaa vain suudella, eikä ole jatkanu eteenpäin ellen oo halunnu :) Se oli niin ihana tunne, kun suuteleminen itsestäänkin on niin mahtavaa :)))

• tyttöh..
        joukvaa kirjoitti:

Siis ite oon aina aatellu, varsinkin nämä kännisuudelmat, että kun mies tulee suutelemaan hän haluaa myös seksiä...Mutta en minä tiedä, sehän riippuu henkilöstä..Olen kyllä tavannut yhden miehen joka haluaa vain suudella, eikä ole jatkanu eteenpäin ellen oo halunnu :) Se oli niin ihana tunne, kun suuteleminen itsestäänkin on niin mahtavaa :)))

Mä oon kyl kans huomannu,et joillekki se pelkkä suuteleminenkin on suurta nautintoo,jota vois jatkaa loputtomiin :D En kyl tosin ite tajuu miks,koska musta se ei oikeen tunnu miltään ja väsynki siihen aika nopeeta :D Mut ainakin yks jätkä jonka tunnen,ni on sellanen,et haluis suudella kokoajan samal ku edetään asiassa :D Et en sit tiiä johtuuko se siit,et se vaan nauttii niin paljon jo pelkäst suutelust,vai suuteleeko se vaan siks,et se on ainoo keino saada mut pysyyn hiljaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27