Tyttö on siis 4 vuotias. Huomasin tänään että on pikkuhousuihin erittänyt vihertävää,hyvin niukkaa vuotoa. Mistä voi johtua? Ei huolehdi tarpeeksi hyvin pyyhkimisestä wc:ssä käydessä?pyyhkii tällöin väärään suuntaan? tulehdus? lääkäriin otan yhteyttä heti arkipäivänä mutta iski hätä nyt saman tien ja halusin kysellä onko/ollut muiden lapsilla samankaltaisia ongelmia?
Tyttö 4v, vihertävää vuotoa????
14
8137
Vastaukset
- bnbvnvb
voisko se kuitenkin olla kakkaa pikkareissa. Jos tulehdus olisi niin tyttösi olisi antanut siitä jonkinlaisia merkkejä
- puhtaat
ja tarkkailla tilannetta
- vastaa 24 h maksutta
jos asia painaa mieltä;
hyvä vaan jos soitat, ettei istu töissä ja turhaudu työn puutteessa - mä vaan
Meillä oli lapsella vihreää vuotoa vaipassa pienenä ja lapselta löytyi pissatulehdus
- siltikään...
insestin mahdollisuutta. Minua on käytetty lapsena hyväksi ja vuodin aina jotain töhnää.
Töhnän muistan 5-vuotiaasta, mutta tapahtumia en lainkaan?
Käyttöni alkoi 2,5-vuotiaana ja siksi kaikki muu on pyyhkiytynyt muistoista.
Mulla oli myös useita virtsatieinfektioita. - Nimetön
sai jonkun pöpön kerran viisi vuotiaana alapäähänsä. Samalla reissulla tuli myös silmätulehdus ja korvatulehdus ja mieheni kommentoikin että " kävi sunnuntai-illan uintihetki kalliiksi" kun lääkäri kirjoitti kolmenlaista troppia. Tulehdus meni kyllä nopeasti ohi vaikka vuoto oli runsasta. Mutta saattaahan tuo olla kakkaviirukin.
- TsK
Toivon ettei kyseessä ole mitään vakavaa tai varsinkaan minkäänlaista hyväksikäyttöä. tosin mielessäni ei ole edes mahdollisia mieshenkilöitä,jotka sellaista tytölle tekisivät.mutta eihän sitä tietty yleensä päälle päin huomaakaan.Kamalaa.Toivotaan että kyseessä olisi vain virtsatie tulehdus tai muu lääkityksellä ohimenevä.
- ,.,.,.,
Onko sitä töhnää nmyt tullut enemmän? Valittaako tyttösi kirvelyä virtsaessa tai kipua rakossa? Kuka äiti toivoo että lapsella olisi tulehdus niinkun kirjoitit, itse toivoisin että se olisi se pierun kuori...
- minä vaan
,.,.,., kirjoitti:
Onko sitä töhnää nmyt tullut enemmän? Valittaako tyttösi kirvelyä virtsaessa tai kipua rakossa? Kuka äiti toivoo että lapsella olisi tulehdus niinkun kirjoitit, itse toivoisin että se olisi se pierun kuori...
tytön äiti ei varmasti toivonut tulehdusta lapselleen,vaan näki sen parempana kuin mahdollisen insestin tai hyväksikäytön.itsellenikin tuli ensimmäisenä valitettavasti mieleen tippuri vihreästä vuodosta.toivottavasti niin ei ole
- ettei..
kyse ole hyväksikäytöstä, mutta lapsesi on juuri sen ikäinen että hän alkaa kiinnostaa kieroutunutta persoonaa.
Älä anna lapsesi jäädä esim. yökylään mihinkään, missä hk voisi tapahtua!
Siinä olet oikeassa, että kenestäkään ei näe päälle päin, onko taipumusta lapsiin sekaantumiseen?
Se on tuskallisen yleistä ja sitä harrastaa myös hyvässä ammatissa olevat. Esim lääkärit, tuomarit ym.
Isänikin oli työssään hyvin pidetty ja arvostettu ihminen.
Kukaan ei osannut aavistaa, mitä hirveää kotona tapahtui omien seinien sisällä.
Toivon asian selviävän ja hyvää vointia lapsellesi ja Sinulle! - TsK
minä vaan kirjoitti:
tytön äiti ei varmasti toivonut tulehdusta lapselleen,vaan näki sen parempana kuin mahdollisen insestin tai hyväksikäytön.itsellenikin tuli ensimmäisenä valitettavasti mieleen tippuri vihreästä vuodosta.toivottavasti niin ei ole
Juuri tätä tarkoitin,että ennemmin lääkkeillä hoidettava tulehdus kuin elinikäinen trauma insestistä...
- TsK
,.,.,., kirjoitti:
ei valita kirvelyä, ei kutinaa ei mitään muuta oiretta kuin se hyvin niukka vuoto. ei ole lisääntynyt, vuoto on hyvin vähäistä
- minä vaan
ettei.. kirjoitti:
kyse ole hyväksikäytöstä, mutta lapsesi on juuri sen ikäinen että hän alkaa kiinnostaa kieroutunutta persoonaa.
Älä anna lapsesi jäädä esim. yökylään mihinkään, missä hk voisi tapahtua!
Siinä olet oikeassa, että kenestäkään ei näe päälle päin, onko taipumusta lapsiin sekaantumiseen?
Se on tuskallisen yleistä ja sitä harrastaa myös hyvässä ammatissa olevat. Esim lääkärit, tuomarit ym.
Isänikin oli työssään hyvin pidetty ja arvostettu ihminen.
Kukaan ei osannut aavistaa, mitä hirveää kotona tapahtui omien seinien sisällä.
Toivon asian selviävän ja hyvää vointia lapsellesi ja Sinulle!tuli vielä mieleen,että olisiko hän itse laittanut leikkiessään esim helmen tai jotain alapäähänsä joka pois tullessaan toisi eritettä.itselläni oli lapsena tapana työnnellä sieraimiin ja korviin kaikki sinne sopivat tavarat,jotka tuli milloin minkäkin värisen eritteen saattelemana pihalle.ja todella sydämestäni toivon ettet mitään insesti/hyväksikäyttö helvettiä joudu läpi käymään.ja sinulle ylempi kirjoittaja joka sen olet kokenut voimia.tyttäreni kanssa olen sen helvetin läpi käynyt oikeudenkäynteineen,joten tiedän tuntemuksesi
- ..............................
Onko sitä vuotoa vielä tullut vai oliko se vain tuon yhden satunnaisen kerran?
Laitathan kuulumisia jos olet lääkärissä käynnyt että mitä oli? Toivottavasti on mennyt jo ohi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043025Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921432- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e411260Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783