Ihana härkä-mies

leijonatyttö87

Heippa!

Voiko tää olla totta, seurustelen härkämiehen kanssa ja hän aivan ihana. Pitää kuin kukkaa kämmenellä..
Tulee loistavasti toimeen pienen poikani kanssa,pitää kun omaansa, auttaa rahallisesti ja muutenkin.Kokkaa, leipoo ja tekee pikkuremontteja.Tuntuu, kun tää on unta.
Onko härkämiehet tollasia? Välillä pelottaa jos takana on jotain muuta ja tää kaikki petosta.
Olen 20v ja mies 29v.
Kertokaa nyt hyvät ihmiset mielipiteitänne.

6

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

      Oletko kurkistanut essun alle?

      Ei vaan,
      leikki leikkinä,
      kiva kun kelvataan.

    • totuus koski

      Kyllä se taitaa olla unta.Minullaki härkä oli
      tosi kiinnostunu pojastani ja tuli hyvin juttuun,
      teki pientä remonttia ja auttoi muutenki.Pikku
      hiljaa kiinnostus kuitenki sammu ja hän
      halus miettiä suhdettamme,siihen se loppui,
      enkä oo saanu selitystä moiseen.Älä luota
      liikaa,,,

      • Ananasvakuuttaja

        Tyhmä härkä sinulla ollut. Itse ilmoittaisin suoraan, ettei kiinnosta seurustelusuhde, sillä en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka luovat maapallolle uusia viattomia eläviä olentoja kitumaan, kokemaan ja ihmettelemään tätä kaikkea paskaa, vain kuollakseen ja kadotakseen pian taas pois :-)


      • Olen
        Ananasvakuuttaja kirjoitti:

        Tyhmä härkä sinulla ollut. Itse ilmoittaisin suoraan, ettei kiinnosta seurustelusuhde, sillä en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka luovat maapallolle uusia viattomia eläviä olentoja kitumaan, kokemaan ja ihmettelemään tätä kaikkea paskaa, vain kuollakseen ja kadotakseen pian taas pois :-)

        Härkämies. Ja härkä tarvitsee vastakaikua. Härkä on epävarma alussa, sillä härkä ei halua pettyä ts. saada pakkeja. Härkä rakastaa rakkauden/rakastamisen osoituksia. Itse pidän erittäin paljon suutelusta. Ja varsinkin rakkauteni kohteen suutelemisesta joka paikkaan. Seksi on hyvä loppuseremonia. Hellyys on minulle ihanaa. ja avoimmuus, sillä itse olen avoin. Se kruunaa rakkaushuhteen. Tässä 17.5 härän kommentteja teille ihanille naisille.


      • vaakanainen
        Ananasvakuuttaja kirjoitti:

        Tyhmä härkä sinulla ollut. Itse ilmoittaisin suoraan, ettei kiinnosta seurustelusuhde, sillä en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka luovat maapallolle uusia viattomia eläviä olentoja kitumaan, kokemaan ja ihmettelemään tätä kaikkea paskaa, vain kuollakseen ja kadotakseen pian taas pois :-)

        itselle kävi sama homma härkämiehen kanssa. Yht'äkkiä ei vaan ilmestynyt kun piti nähdä, ei vastannut puheluihin, ei avannut ovea. Ja aluksi oli aivan ihana. Seurustelua kesti puolitoista vuotta. Älä ole liian sinisilmäinen.


      • härkämiehistä
        Olen kirjoitti:

        Härkämies. Ja härkä tarvitsee vastakaikua. Härkä on epävarma alussa, sillä härkä ei halua pettyä ts. saada pakkeja. Härkä rakastaa rakkauden/rakastamisen osoituksia. Itse pidän erittäin paljon suutelusta. Ja varsinkin rakkauteni kohteen suutelemisesta joka paikkaan. Seksi on hyvä loppuseremonia. Hellyys on minulle ihanaa. ja avoimmuus, sillä itse olen avoin. Se kruunaa rakkaushuhteen. Tässä 17.5 härän kommentteja teille ihanille naisille.

        Niinpä joo ihanat naiset härkämiehille .... Itse olen muutaman vuoden ollu härkämiehen kanssa. Alkaa kyllästyttää te otatte imette suut rakoille, ja sen, mutta otatte vain ja häviätte. Todella on se kivaa se suutelu teidän kanssa ,ja loppuhuipennus. Se ei kivaa, kun sitten ei muuta aikaa kun sen hoidatte. Liian monen kaverini härkämiehen tunnen ja sama fiilis. Saa sen mutta sosiaalinen kanssakäymiseen siihen teistä ole. Suutelulla ei edetä pitkälle. Ja se kausiluontoisuus teissä. Joskus tekis mieli toisinaan ei. Tämä ei tarkoitettu sellaisille jotka vahingossa joutuneet härkämiehen kanssa naimisiin asti. Tämä tarkottaa tuhansia välinpitämättömiä eronneita härkämiehiä. Neuvo älkää sekaantuko heihin he pussaavat .....;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe