VIP-alue edessä???

noelle

Olen katsellut BSB:n konserttipätkiä youtubesta ja jotkut ovat siellä kommentoineet että BSB:n konserteissa olisi nyt joku VIP-alue lavan edessä ennen "taviksia" joten nyt vähän pelottaa että onko täälläkin huhtikuussa sillain eli onko joku saanut ostettua lipun kentälle joka maksaisi enemmän kuin sen 49 euroa ja olisi siis ihan lavan edessä?

5

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      kyllä tuollaisia systeemejä on lähinnä vain ulkomailla isommilla areenoilla, paitsi nyt bon jovilla on se golden circle. kyllä suomen julkkikset sun muut joutuu sinne tavisten sekaan, vaikka tuskin niitä sinne pahemmin tuleekaan.

    • fgddfsdhjk

      Jenkeissä on vip-alueita ja ne on tavallisten fanien kannalta tosi huono juttu. Lippuja saa harvoin omalla rahalla parhailta paikoilta. Onneks meillä ei sellasia oo.

    • minäja

      fanisivustolta voi ostaa sellasen lipun jolla pääsee ennen keikkaa 179 eurolla soundcheckiin...ei oo aijemmissa BSB konserteissa suomessa ollu mitään vip aitioita...viime konsertissa olin eturivissä keskellä edessä ja ilman mitään VIP juttui

      • noelle

        Olen itsekkin ollut kahdessa aikaisemmassa BSB:n konsertissa ja aikas edessä joten tiedän että ei ole aikasemmin ollut VIP-aluetta mutta nyt rupesi hieman hirvittämään sillä sain youtuben kommenteista hieman sellaisen vaikutelman että siellä voisi olla nyt sellainen "Golden Circle" :n tapainen alue niin kuin kesällä Bon Jovin konsertissa.Niin,minulla on lippu Bon Jovin kesäkuun konserttiin ja sinne Colden Circle-alueelle joten mietin vaan että voisiko BSB:lläkin olla joku sen tapainen juttu sitten mutta ilmeisesti hermoilin ihan turhasta!:)Kiitti kaikille vastauksista!:)


      • vipeillä etupaikkoja
        noelle kirjoitti:

        Olen itsekkin ollut kahdessa aikaisemmassa BSB:n konsertissa ja aikas edessä joten tiedän että ei ole aikasemmin ollut VIP-aluetta mutta nyt rupesi hieman hirvittämään sillä sain youtuben kommenteista hieman sellaisen vaikutelman että siellä voisi olla nyt sellainen "Golden Circle" :n tapainen alue niin kuin kesällä Bon Jovin konsertissa.Niin,minulla on lippu Bon Jovin kesäkuun konserttiin ja sinne Colden Circle-alueelle joten mietin vaan että voisiko BSB:lläkin olla joku sen tapainen juttu sitten mutta ilmeisesti hermoilin ihan turhasta!:)Kiitti kaikille vastauksista!:)

        Ei tosiaan oo keikan aikana semmoista. Tolla vähän yli 170 eurolla pystyy ostamaan soundchekiin paikan ja siitä saa luultavasti jäädä (ainakin Berliinissä toissapäivänä sai) sisälle odottelee keikan alkua, joten sellaisen ostaneet pääsevät luultavimmin eturiviin.

        Loistokeikka oli muuten tuo Berliinin, Hartwall on vielä isompi, joten varmasti loistavuutta taas luvassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe