Olen katsellut BSB:n konserttipätkiä youtubesta ja jotkut ovat siellä kommentoineet että BSB:n konserteissa olisi nyt joku VIP-alue lavan edessä ennen "taviksia" joten nyt vähän pelottaa että onko täälläkin huhtikuussa sillain eli onko joku saanut ostettua lipun kentälle joka maksaisi enemmän kuin sen 49 euroa ja olisi siis ihan lavan edessä?
VIP-alue edessä???
5
1347
Vastaukset
- .....
kyllä tuollaisia systeemejä on lähinnä vain ulkomailla isommilla areenoilla, paitsi nyt bon jovilla on se golden circle. kyllä suomen julkkikset sun muut joutuu sinne tavisten sekaan, vaikka tuskin niitä sinne pahemmin tuleekaan.
- fgddfsdhjk
Jenkeissä on vip-alueita ja ne on tavallisten fanien kannalta tosi huono juttu. Lippuja saa harvoin omalla rahalla parhailta paikoilta. Onneks meillä ei sellasia oo.
- minäja
fanisivustolta voi ostaa sellasen lipun jolla pääsee ennen keikkaa 179 eurolla soundcheckiin...ei oo aijemmissa BSB konserteissa suomessa ollu mitään vip aitioita...viime konsertissa olin eturivissä keskellä edessä ja ilman mitään VIP juttui
- noelle
Olen itsekkin ollut kahdessa aikaisemmassa BSB:n konsertissa ja aikas edessä joten tiedän että ei ole aikasemmin ollut VIP-aluetta mutta nyt rupesi hieman hirvittämään sillä sain youtuben kommenteista hieman sellaisen vaikutelman että siellä voisi olla nyt sellainen "Golden Circle" :n tapainen alue niin kuin kesällä Bon Jovin konsertissa.Niin,minulla on lippu Bon Jovin kesäkuun konserttiin ja sinne Colden Circle-alueelle joten mietin vaan että voisiko BSB:lläkin olla joku sen tapainen juttu sitten mutta ilmeisesti hermoilin ihan turhasta!:)Kiitti kaikille vastauksista!:)
- vipeillä etupaikkoja
noelle kirjoitti:
Olen itsekkin ollut kahdessa aikaisemmassa BSB:n konsertissa ja aikas edessä joten tiedän että ei ole aikasemmin ollut VIP-aluetta mutta nyt rupesi hieman hirvittämään sillä sain youtuben kommenteista hieman sellaisen vaikutelman että siellä voisi olla nyt sellainen "Golden Circle" :n tapainen alue niin kuin kesällä Bon Jovin konsertissa.Niin,minulla on lippu Bon Jovin kesäkuun konserttiin ja sinne Colden Circle-alueelle joten mietin vaan että voisiko BSB:lläkin olla joku sen tapainen juttu sitten mutta ilmeisesti hermoilin ihan turhasta!:)Kiitti kaikille vastauksista!:)
Ei tosiaan oo keikan aikana semmoista. Tolla vähän yli 170 eurolla pystyy ostamaan soundchekiin paikan ja siitä saa luultavasti jäädä (ainakin Berliinissä toissapäivänä sai) sisälle odottelee keikan alkua, joten sellaisen ostaneet pääsevät luultavimmin eturiviin.
Loistokeikka oli muuten tuo Berliinin, Hartwall on vielä isompi, joten varmasti loistavuutta taas luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647