Jo jokin aika sitten joku epäili täällä ilmastoinnin tehokkuutta.
Ensimmäistä kesää ajelen octaviallani ja olen
todella tyytyväinen ilmastointiin, varsinkin
näillä keleillä.
Eikä tarvi edes 'täysillä' pitää, kun jo auto pysyy mukavan viileänä. Ihanaa!
ilmastoinnin tehokkuudesta
6
1608
Vastaukset
- hyvä olis
paljokohan tollanen kylmennin olis
jälki-asennettuna vai saako ollenkaan jälkeen päin laitettua ?
mulla on 1,9 tdI vm.-99- Tdi amb
1000 €
- skuuda mään
Alkuperänen jälki-asennettuna on 1900ekua, kysele skuuda liikkeestä.
- RS Combi
No siinä ja siinä.
Kyllä tuntuu (tietysti subjektiivinen arvio) siltä, että viimeisetkin tehoreservit nitistetään ~ 25:n lämpötilassa; "onneksi" tuollaisia kelejä ei ole juuri koskaan...
Enemmän kyllä kiusaa ilmastoinnin pää/jalat -jaon onneton toiminta: varpaat jäätyy-pää hikoilee -ongelma on tuossa vehkeessä todellinen.- Octavisti
Ei ole climatronicin voittanutta :). Se vehje tuntuu hoitavan hommansa hyvin kelillä kuin kelillä. En tiedä olisinko itse raaskinut sellaiseen satsata uuden auton yhteydessä, mutta käytetyssä TDI:ssäni se tuli "kaupan päälle", ja on kyllä hyvä peli! Halutessaan sitä voi tietysti säädellä manuaalisestikin, mutta harvoin on tarvetta. Tehot riittää myös hyvin. Ainoo on, että näillä kolmenkympin helteillä kova puhallusnopeus meluaa aika lailla.
Seuraavassakin autossani on automaatti-ilmastointi!
- Mikko
Voikohan alle vuoden vanhassa 1,6 ambientessa olla kylmäaineet jo päässeet osittain haihtumaan? Olen nimittäin huomannut että kun autolla tekee käännöksen, niin sisälle tulee hetken aikaa kylmempää ilmaa. Käännöksen suunnalla ei tuntuisi olevan väliä. Onko tämä normaalia manuaali-ilmastoinnille? Mitä ilmastointilaitteen tarkastus maksaa ja meneekö sen huolto uuden auton takuuseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780