vaimo

eihaluu

Niin joo, elämähän oli ihan mallillaan ennenkuin tuli lapsia, seksiä sai niin paljon etten edes aina jaksanut´(n. 3 kert päivässä) no sitten tuli 2 lasta ja seksihän loppui kuin seinään enään 2 kertaa kk jos muistan itse tehdä aloitteen muuten ei olisi sitäkään.

Asiasta ollaan keskusteltu paljonkin ja aina se loppuu tähän "älä syyllistä, älä painosta", mitä h*lvettiä??vaimo sanoo ettei kiinnosta ja ettei jaksa kun tulee töistä ja hoitaa lapset kotiin, vaikkakin minä itse hoidan itseasiassa enemmän lapsia kuin vaimoni kuten myös kotityöt, ja silti ei jaksa, ei jumalauta.....

Noh tätä on jatkunut jo paru vuotta ja eihän siinä mikään, olkoon antamatta, ottajia löytyy minulle paljonkin, kun vain kehtaisi ottaa, mutta rakastan vaimoani enkä halua hänestä erota sen takia kun en saa seksiä vaikkakin se ahdistaa ihan h*lvetisti....Olen tietysti syyllistynyt myös vierailemaan aidan tuolla puolen ja täytyy myöntää että ruoho on ollut hyvinkin vihreäää siellä puolen, enkä ole kokenut ekan kerran jälkeen morkkiksia...Syynä tietysti on että vaimoni oli uskoton suhteemme alussa jonka annoin anteeksi mutta päätin kostaa,siitä hänelle tietysti kertomatta ja sitten se onkin mennyt niin että tasaisin väliajoin houkutukset ovat vieneet, nyt tosin ei pitkään aikaan...!! Onkos paljonkin muita miehiä joilla sama tilanne??Tai tyttölapsia???

Ai niin ikää on hieman yli 25....jeps

13

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo...

      En tiedä miten määrittelet rakastamisen, mutta tuon tekstin kirjoittaja ei rakasta ketään muuta kuin itseään. Eikö ero olisi paras ratkaisu jo lastenkin hyvinvoinnin takia?

      • joopajooo

        kuinkas itse tiedät ketä rakastan ja ketä en??? tiedän itsekkin että on typerää käydä vieraissa mutta minkäs teet...se ei taida merkitä sitä että on itserakas???tai että ennen seksiä oli paljon nyt ei yhtään jos ei muista ruinata...

        Ja sanot että ero on paras ratkaisu, no eipäs, koska meillä perheenä menee paremmin kuin hyvin, me emme riitele lasten nähden ja olemme yhdessä paljon lasten kanssa jne...Kuten myös vain me kaksi...

        Voin ollakin itserakas mutta lapseni ja muut tulevat aina ennen minua ja niiden eteen olen tehnyt uhrauksia, mitä en kadu, koska rakastan heitä, että siinä sinulle itserakkaudesta....


    • haha

      kusipää

    • minä, minä, minä

      ajattelua. Mistä sä sen haluttomuuden syyn loppujen lopuksi tiedät.Se voi esim. johtuu masiksesta, oletko muistanut merkkipäivät "äitienpäivä, naisten päivä...jne."oletko muuten vain hemmotellut vaimoasi vai onko aina taka-ajatuksena seksin saaminen ja millä tavoin olet uhrautunut? Mieti miten paljon sinun vaimosi on aikoinaan uhrautunut.Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen.

      • sinusta...

        ... on tullut tuollainen kyyninen miesten vihaaja. Toivottavasti joskus sinunkin tiellesi kompastelee se suuri rakkaus joka vie pahemmat särmät sinustakin. Parisuhde vaatii töitä kummaltakin, siihen ei kuulu miehen tai naisen toiseen kohdistuva ylenpalttinen palvominen vaan tasaarvoisuus. Lopeta prinsessa asenne, niin saat itseäsi kunnioittavan miehenkin.

        P.S. kummankaan ei kuulu uhrautua vaan asiat tehdään yhdessä, joustaen puolin ja toisin, ei uhrautuen.


      • asian ytimen ymmärtänyt, ehkä
        sinusta... kirjoitti:

        ... on tullut tuollainen kyyninen miesten vihaaja. Toivottavasti joskus sinunkin tiellesi kompastelee se suuri rakkaus joka vie pahemmat särmät sinustakin. Parisuhde vaatii töitä kummaltakin, siihen ei kuulu miehen tai naisen toiseen kohdistuva ylenpalttinen palvominen vaan tasaarvoisuus. Lopeta prinsessa asenne, niin saat itseäsi kunnioittavan miehenkin.

        P.S. kummankaan ei kuulu uhrautua vaan asiat tehdään yhdessä, joustaen puolin ja toisin, ei uhrautuen.

        itse tämä henkilö kyl uhrautumisistaan kirjoitteli, niinpä, miten sen nyt ottaa, kukin asioita omalla tavallaan ajattelee. uhrautuu, palvoo tai tasa-arvoo.eikä tämä toinen välttämättä ole vihaaja vaan yritti ilmeisesti yleisesti kirjoittaa mitä voisi olla tässä asian takana.


      • onsetana

        No jo on pitkä masennus jos se sitä on....

        oletko uhrautunut?ei jumalauta, jos joku yrittää tehdä tämän meidän suhteen eteen ns. uhrauksilla (joo tiedän että vaimo on tehnyt 2 lasta) niin se olen minä, en unohda mitn merkkipäiviä vaan vaimo saa kukkia, aamupalat sänkyyn jne jne....Kuten sanoin minä myös siivoan paljon vaikka se onkin ehkä typerin asia mitä tiedän....Yllätän vaimoani useasti hankkimalla lapset hoitoon ja tekemällä kynttilä illalisen já viemällä johonkin....!! Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö??? Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö??? Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna???? jne jne jne jne jne jne

        Olen oikein hyvin tietoinen etten ole täydellinen mutta tuollainen sinun tekstisi tuo mieleen vain sen että naista pitää palvoa ja miehet olkoon ilman. Minun mielestäni asiat pitäisi kyllä hoitaa tasapuolisesti, esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin......

        "Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen."
        Hah tuo taitaa kyllä ikävä kyllä olla aikalailla tosinpäin nykyään.....Enhän minä tänne kirjoittelisi jos asiat olisi noin......


      • B-Man
        onsetana kirjoitti:

        No jo on pitkä masennus jos se sitä on....

        oletko uhrautunut?ei jumalauta, jos joku yrittää tehdä tämän meidän suhteen eteen ns. uhrauksilla (joo tiedän että vaimo on tehnyt 2 lasta) niin se olen minä, en unohda mitn merkkipäiviä vaan vaimo saa kukkia, aamupalat sänkyyn jne jne....Kuten sanoin minä myös siivoan paljon vaikka se onkin ehkä typerin asia mitä tiedän....Yllätän vaimoani useasti hankkimalla lapset hoitoon ja tekemällä kynttilä illalisen já viemällä johonkin....!! Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö??? Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö??? Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna???? jne jne jne jne jne jne

        Olen oikein hyvin tietoinen etten ole täydellinen mutta tuollainen sinun tekstisi tuo mieleen vain sen että naista pitää palvoa ja miehet olkoon ilman. Minun mielestäni asiat pitäisi kyllä hoitaa tasapuolisesti, esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin......

        "Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen."
        Hah tuo taitaa kyllä ikävä kyllä olla aikalailla tosinpäin nykyään.....Enhän minä tänne kirjoittelisi jos asiat olisi noin......

        Ymmärrän täysin tämän ketjun aloittajaa vaikken ole samassa tilanteessa ollutkaan. Ihan älyttömiä vastauksia täälläkin naisten puolesta, siis mitä helvettiä, pitäisikö miehen vain kiltisti hyväksyä se ettei nainen osoita rakkauttaan? Mun mielestä naiset liian usein itse aiheuttavat sen että mies pettää. Eikö se ole naisille itsestään selvää että hyvin useille miehille seksi on tosi tärkeää? Ja jos se viedään pois niin mahdollisuus pettämiseen kasvaa. Pitäisi naisten jo tämä tajuta. Mitäs jos mies sanoo naiselle etten nyt juuri jaksa? Silloin nainen ottaa sen saman tien loukkauksena eikä tunne itseään haluttavaksi, miksei mies voisi tuntea samoin ja lähteä katsomaan "markkinoille" omaa halukkuuttaan. Se jopa nostaa itsetuntoa kun huomaa että hei, muahan halutaan! Rakkauteen kuuluu uhraukset ja mun mielestä on aika pieni uhraus että levittää haaransa ja antaa miehelleen nautintoa edes joskus. Itsekästä pihtailla ja se ei johda muuhun kuin ongelmiin. Ja tämän jälkeen on ihan turha syyttää pelkkää miestä, katsokaa niitä syitä mikä johti tapahtuneeseen eikä vain sokeasti sitä mitä tapahtui.

        Vituttaa tämä yleinen feminiini-paska mitä monet suoltavat.


      • Lína
        onsetana kirjoitti:

        No jo on pitkä masennus jos se sitä on....

        oletko uhrautunut?ei jumalauta, jos joku yrittää tehdä tämän meidän suhteen eteen ns. uhrauksilla (joo tiedän että vaimo on tehnyt 2 lasta) niin se olen minä, en unohda mitn merkkipäiviä vaan vaimo saa kukkia, aamupalat sänkyyn jne jne....Kuten sanoin minä myös siivoan paljon vaikka se onkin ehkä typerin asia mitä tiedän....Yllätän vaimoani useasti hankkimalla lapset hoitoon ja tekemällä kynttilä illalisen já viemällä johonkin....!! Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö??? Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö??? Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna???? jne jne jne jne jne jne

        Olen oikein hyvin tietoinen etten ole täydellinen mutta tuollainen sinun tekstisi tuo mieleen vain sen että naista pitää palvoa ja miehet olkoon ilman. Minun mielestäni asiat pitäisi kyllä hoitaa tasapuolisesti, esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin......

        "Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen."
        Hah tuo taitaa kyllä ikävä kyllä olla aikalailla tosinpäin nykyään.....Enhän minä tänne kirjoittelisi jos asiat olisi noin......

        Ap kirjoittaa, että muistaa merkkipäivät, auttaa kotitöissä, viettää aikaa lastensa kanssa. Minusta tuollainen kuulostaa jo aikamoiselta kultakimpaleelta, ehkäpä siksi, että oma mieheni ei tee mitään noista.
        Lisäksi on hyvä, että ap kirjoittaa olevansa tietoinen, että ei ole täydellinen. Kukaan meistä ei ole, vaikka peilistä kurkistelisi omasta mielestä maailman ihanin yksilö.



        "B-Man" kysyy "pitäisikö miehen vain kiltisti hyväksyä se ettei nainen osoita rakkauttaan?" Ei tietenkään! Niin kuin ei naisenkaan pitäisi hyväksyä sitä, että mies ei osoita rakkauttaan. Kyse ei ole sukupuolesta. Kyse on siitä kuunteleeko toisen tarpeita, oli kumppanina sitten mies, nainen, avaruusolio, hevonen, mielikuvitusystävä jne. jne.

        Sama "sukupuolettomuus-ajatus" koskee sitä, mitä sinä "B-man" kirjoitit pettämiseen johtaneista syistä. Aina pitkään jatkuneessa puutteessa kasvaa mahdollisuus pettämiseen.
        "Eikö se ole naisille itsestään selvää että hyvin useille miehille seksi on tosi tärkeää? Ja jos se viedään pois niin mahdollisuus pettämiseen kasvaa. Pitäisi naisten jo tämä tajuta."
        Ja sitten on meitä naisia, joille seksi on tosi tärkeä, mutta mies ei tajua sitä ;-).



        B-man kirjoittaa:"Rakkauteen kuuluu uhraukset ja mun mielestä on aika pieni uhraus että levittää haaransa ja antaa miehelleen nautintoa edes joskus. Itsekästä pihtailla ja se ei johda muuhun kuin ongelmiin."

        Omassa puutteessani olen miettinyt juuri tuota. Mitä, jos tekisimme mieheni kanssa sopimuksen, esim. vähintään tietty määrä kuukaudessa, halutti tai ei, jotta minä olisin tyytyväinen???!!! Ongelmana tässä on se, että jos tiedän asian olevan toiselle vastenmielinen, ei sekään tuota nautintoa. Eli pattitilanne on ja voi hyvin edelleenkin.
        Jos haluaisin mekaanisen aktin, ostaisin nuken. Mutta haluan juuri sitä, että olen haluttu, kaivattu, odotettu. Sitä, että syliini on hyvä tulla, että toinen ei tee sitä vain velvollisuudesta, vaan myös siksi, että itse haluaa.


      • se tämä
        onsetana kirjoitti:

        No jo on pitkä masennus jos se sitä on....

        oletko uhrautunut?ei jumalauta, jos joku yrittää tehdä tämän meidän suhteen eteen ns. uhrauksilla (joo tiedän että vaimo on tehnyt 2 lasta) niin se olen minä, en unohda mitn merkkipäiviä vaan vaimo saa kukkia, aamupalat sänkyyn jne jne....Kuten sanoin minä myös siivoan paljon vaikka se onkin ehkä typerin asia mitä tiedän....Yllätän vaimoani useasti hankkimalla lapset hoitoon ja tekemällä kynttilä illalisen já viemällä johonkin....!! Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö??? Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö??? Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna???? jne jne jne jne jne jne

        Olen oikein hyvin tietoinen etten ole täydellinen mutta tuollainen sinun tekstisi tuo mieleen vain sen että naista pitää palvoa ja miehet olkoon ilman. Minun mielestäni asiat pitäisi kyllä hoitaa tasapuolisesti, esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin......

        "Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen."
        Hah tuo taitaa kyllä ikävä kyllä olla aikalailla tosinpäin nykyään.....Enhän minä tänne kirjoittelisi jos asiat olisi noin......

        masennus olla pitkäkin varsinkaan jos sitä ei ole diagnosoitu ja aloitettu hoitaan,se voi olla niin piilevänä että sitä ei välttämättä itsekkään tajua että kyse VOI olla masiksesta.sen hoitamiseen tarvitaan masislääkkeet ja kummankin osapuolen panosta että asiat alkavat rullata puolin ja toisin.ehkäpä teidän kannattaisi mennä ammattiauttajan pakeille että tilanne parantuisi, eikä täällä.


      • kyyninen miestenvihaaja
        onsetana kirjoitti:

        No jo on pitkä masennus jos se sitä on....

        oletko uhrautunut?ei jumalauta, jos joku yrittää tehdä tämän meidän suhteen eteen ns. uhrauksilla (joo tiedän että vaimo on tehnyt 2 lasta) niin se olen minä, en unohda mitn merkkipäiviä vaan vaimo saa kukkia, aamupalat sänkyyn jne jne....Kuten sanoin minä myös siivoan paljon vaikka se onkin ehkä typerin asia mitä tiedän....Yllätän vaimoani useasti hankkimalla lapset hoitoon ja tekemällä kynttilä illalisen já viemällä johonkin....!! Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö??? Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö??? Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna???? jne jne jne jne jne jne

        Olen oikein hyvin tietoinen etten ole täydellinen mutta tuollainen sinun tekstisi tuo mieleen vain sen että naista pitää palvoa ja miehet olkoon ilman. Minun mielestäni asiat pitäisi kyllä hoitaa tasapuolisesti, esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin......

        "Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen."
        Hah tuo taitaa kyllä ikävä kyllä olla aikalailla tosinpäin nykyään.....Enhän minä tänne kirjoittelisi jos asiat olisi noin......

        >>Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö???>>

        -Kyllä!

        >>Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö???>>

        -Kannoitko itse lapsia kohdussasi? Synnytitkö heidät? Tiedätkö miltä se tuntuu ja kuinka se koskee? Tuskin. Sinulla ei ole muuta osuutta kuin yksi kasto pisto ja ravistus, siihen loppui sinun ponnistelusi.

        >>Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna????>>

        -Juu ei todellakaan. Miehen raskausaika? Kaljaa ja tupakkia telkkarin ääressä ja voivoi kun ei vaimo taaskaan anna seksiä, taidampa lähteä baariin vonkamaan..

        >>esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin>>

        -Ja tätätkö tosissasi odotat kaiken jälkeen? HAH! Niin makaa kuin petaa.


      • Lína
        kyyninen miestenvihaaja kirjoitti:

        >>Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö???>>

        -Kyllä!

        >>Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö???>>

        -Kannoitko itse lapsia kohdussasi? Synnytitkö heidät? Tiedätkö miltä se tuntuu ja kuinka se koskee? Tuskin. Sinulla ei ole muuta osuutta kuin yksi kasto pisto ja ravistus, siihen loppui sinun ponnistelusi.

        >>Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna????>>

        -Juu ei todellakaan. Miehen raskausaika? Kaljaa ja tupakkia telkkarin ääressä ja voivoi kun ei vaimo taaskaan anna seksiä, taidampa lähteä baariin vonkamaan..

        >>esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin>>

        -Ja tätätkö tosissasi odotat kaiken jälkeen? HAH! Niin makaa kuin petaa.

        Minä en ole kyyninen miestenvihaaja. Omani ei ymmärrä minua ja tarpeitani, mutta en vihaa koko miesklaania. He ovat ihmisiä, ja heilläkin on tarpeet!!!!

        Olen sitä mieltä, että naisesta ei tule kuningatarta, vaikka hän odottaa ja synnyttää lapsia. Nainen ja mies ovat odotusajassa eri asemassa, nainen tekee sen raskaimman, fyysisen työn. Mielialan vaihtelut odotusaikana sekä synnytyksen jälkeen voivat olla todella suuria, raskausmasennuskin saattaa iskeä. Nämä ovat mielestäni asioita, joiden takia nainen tarvitsee ymmärrystä, huomiota, tukea, aikaa, jne. jne. Moni itku voi johtua vain hänen tilastaan tai siitä millaisen prässin läpi hän on mennyt koko odotus-, synnytys- ja imetysprosessissa. Mutta se ei mielestäni tarkoita sitä, että nainen voi näillä verukkeilla heittää "hanskat naulaan" ja olla tekemättä mitään parisuhteen eteen....varsinkaan siinä vaiheessa, kun kaikki alkuhulina on ohi!! Eihän parisuhteen hoitaminen voi jäädä pelkästään miehen harteille, silloinhan kyseessä ei ole enää parisuhde..siis jos asioiden eteen ei nähdä vaivaa yhdessä. Parisuhde on vastavuoroinen juttu. Molemmilla on tarpeet, sekä miehellä että naisella.

        Naisena voin sanoa, että olisi ihana olla kukkana toisen kämmenellä. Ja tottakai miehen kannattaa muistaa, että hänellä on ollut se helpompi osa. Ja kannattaa muistaa arvostaa naista ja naisen osaa lasten hankinnassa, vaikka lapset kasvavat ja synnytyskivut unohtuvat.

        Olen itse ollut onnekas, sillä en ole kokenut raskaudenjälkeistä masennusta. En siis tiedä miltä tuntuu, kun elämä ei vain maistu vaikka vaunuissa köllöttää pieni ihana käärö. En siis voi kommentoida sellaisten puolesta, jotka ovat käyneet sellaisia tuntemuksia läpi.

        Mutta yleisesti ottaen sekä naisen että miehen on ponnisteltava yhteisen arjen eteen. Nainen voi järkätä kynttiläillallisia siinä missä mieskin, molemmat voivat ilahduttaa toista viemällä kivaan paikkaan, jne. jne.
        "Niin makaa kuin petaa"...Näin on, mutta tämä tiedoksi sekä naisille kuin miehillekin.


      • mitä se on
        onsetana kirjoitti:

        No jo on pitkä masennus jos se sitä on....

        oletko uhrautunut?ei jumalauta, jos joku yrittää tehdä tämän meidän suhteen eteen ns. uhrauksilla (joo tiedän että vaimo on tehnyt 2 lasta) niin se olen minä, en unohda mitn merkkipäiviä vaan vaimo saa kukkia, aamupalat sänkyyn jne jne....Kuten sanoin minä myös siivoan paljon vaikka se onkin ehkä typerin asia mitä tiedän....Yllätän vaimoani useasti hankkimalla lapset hoitoon ja tekemällä kynttilä illalisen já viemällä johonkin....!! Vaikkakin vaimoni on tehnyt 2 lasta se ei tee hänestä kuningatarta jota minun pitäisi palvoa, vai tekeekö??? Mielestäni vaikkakin hän on ne tehnyt, nehän ovat meistä kummastakin, eikö??? Eikö mies vietä raskausaikaa vaikkakin ei itse sitä kanna???? jne jne jne jne jne jne

        Olen oikein hyvin tietoinen etten ole täydellinen mutta tuollainen sinun tekstisi tuo mieleen vain sen että naista pitää palvoa ja miehet olkoon ilman. Minun mielestäni asiat pitäisi kyllä hoitaa tasapuolisesti, esimerkkinä minua ei ole yllätetty hyvällä ruualla siten että lapset olisi hankittu hoitoon ja sitten vaimo vielä veisi minut johonkin......

        "Teillä miehillä näyttää olevan tuollainen ajattelutapa, että kunhan minä vain haluan ja saan kaiken ja ettei koskaan tarvitse tehdä tai muistaa mitään sen eteen."
        Hah tuo taitaa kyllä ikävä kyllä olla aikalailla tosinpäin nykyään.....Enhän minä tänne kirjoittelisi jos asiat olisi noin......

        Kun rakastaa toista niin ei voi pettää. Nainen on kuin ruusu jota ihailla, jos rutistaa liikaa se menee rikki . Kuinka joku perustaa elämänsä pillun perässä juoksemiseen. jos se on ainut asia mikä pitää suhdetta kasassa niin onko se silloin rakkautta. mitä jos avioparisi vammautuu eikä kykene
        seksiin. jätätkö hänet kun piilu ei enää kostu. ehkä pitäisi miettiä ennen kuin pistää sormuksen sormeen.
        t. tosimies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe