Onko olemassa ilmaista ohjelmaa, jolla saisi skannattua ja tallennettua skannauksen PDF-muotoon?
skannaus -> .PDF
6
3146
Vastaukset
- houpii
Skannussofta on laitekohtaista. Mulla on HP 5000 ja siinä tuli softa mukana. Niinpä tutki skannerisi
mukana tulleita kiekkoja. - Gnusmas
Lataa täältä: http://www.pdf995.com/download.html pdf995:nen, se asentuu tulostimeksi ja sitten voit tulostaa(tallentaa pdf:fiksi) ihan mistä tahansa ohjelmasta pdf:iä kunhan vain valitset tulostimeksi pdf995. On ilmainen ohjelma ja aukoo mainosikkunoita selaimeen aina kun tulostat jotain, mutta siitähän ei nyt mitään haittaa ole...
- Poro1
ja jos tuo virtuaalinen PDF printteri kelpaa siihenkin niin CUTEPDF ei tee mitään leimoja eikä näyttele mainoksia..
:)- CutePDF:lle :
tosi hyvä ja toimiva softa ilman oheismainos häiriköintiä
Ainakin Mac OS X tekee pdf-tiedoston missä tahansa ohjelmassa josta voi jotain tulostaa. Ei mainoksia, ei ylimääräisten ohjelmien asentamista.
- Joo..
HP scanjet 5470c skannaa suoraan pdf muotoon..
Ja Openoffice osaa muuttaa kuvan pdf muotoon
Siinä kaksi tietämääni keinoa minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468