alkuperäinen:
http://www.stara.fi/2008/03/16/anna-abreun-hitti-onkin-kopio-kuuntele-alkuperainen/
Kumpi on parempi?
8
382
Vastaukset
- näinkös
se sitten meni. Levy-yhtiö ei ole edes ilmottanut, että levyllä on cover biisi. Tai mä en ainakaan oo sitä kuullut. Cover biisillä tähtiin!
- on että levyillä
on yks coveri, mutt onks Anna osalistunu itse näiden muiden biisien tekemiseen? Kysyn vaan vierailevana palstalaisena kun een oikeesti tiedä.
- että Stara
on että levyillä kirjoitti:
on yks coveri, mutt onks Anna osalistunu itse näiden muiden biisien tekemiseen? Kysyn vaan vierailevana palstalaisena kun een oikeesti tiedä.
ottanut asiakseen tosta kirjoittaa. En minäkään tunne Annan muita kappaleita, mutta luultavasti olisi ollut enemmän juttua jos muut biisit olisivat omaa tekoa. Mutta kuten sanottu, niin en tiedä.
- 3 cover biisiä!
Oliski vaan yks cover biisi, mutta kun niitä cover biisejä on 3 kappaletta!
Solta se-o beijo
Are you ready?
Everywhere i go - ne muut ovat!
3 cover biisiä! kirjoitti:
Solta se-o beijo
Are you ready?
Everywhere i goOnko tietoo?
- sillä levyllä
Levyllä on useampia covereita. Lisäksi kaksi biisia muistuttaa erehdyttävästi jo aiemmin tehtyä.
- Samaa yritetty jo monta kertaa
sillä levyllä kirjoitti:
Levyllä on useampia covereita. Lisäksi kaksi biisia muistuttaa erehdyttävästi jo aiemmin tehtyä.
> Lisäksi kaksi biisia muistuttaa erehdyttävästi
> jo aiemmin tehtyä.
Lisäksesi monet muut ovat yrittäneet väittää samaa asiaa, mutta eivät ole pystyneet kertomaan yhtäkään kappaletta, joka Annan levyn kappaleita muistuttaisi.
Tietysti kaikki maailman eri kappaleet muistuttavat toisiaan jollain tavalla. Esimerkiksi jokaisessa laulussa äänen korkeus menee jossain vaiheessa matalasta nuotista korkeampaan nuottiin. - Brett Bennett laulaa demole...
3 cover biisiä! kirjoitti:
Solta se-o beijo
Are you ready?
Everywhere i goVaikka Brett Bennett onkin tehnyt jonkinlaisen demo-levyn, jossa esittelee omaa musiikkiaan ja laulaa myös Everywhere I Go:n, Anna on kuitenkin ensimmäinen varsinainen laulun levyttäjä. Näin Brett Bennett kertoo ylpeänä MySpace-sivuillaan:
I also collaborate a lot and write to other peoples music. It's a lot of fun and makes for some great variety.
If you would like to know more about my collaborating musician friends and hear some of their great music Go to my garageband page and click on the individual song pages where I have listed all of the credits. You can then see them here on my top friends page and click on the links.
Most recently a song that Steven Stewart and I wrote called EVERYWHERE I GO was recorded with SONY/BMG by Anna Abreu in Finland and received Platinum record status after she won 2nd place in the Finland Idol contest.
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788