Orgasmi peppuseksissä

on vavisuttava

Olen 43v nainen. Olenkohan epänormaali, kun saan peppuseksin aikana jättiorkut. Siis niin, että mieheni naidessaan minua peppuun, hyväilee hän toisellä kädellään klitorista ihanasti ja toisella kädellä puristelee nännejäni. Saan aina kovan orgasmin, kuitenkin täällä aina väitetään että nainen ei voi saada orgasmia peppupanosta.

44

36166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen minäkin

Eihän se mikään peppuorgasmi ole, vaan klitoris-
      orgasmi. Kokeileppa ilman klitan hyväilyä miten käy.

• make

juu kerran on emäntä saanu orkut peppupanossa niin että oli ite päällä. Muuten ei ole saanu syys varmaan se etta multa tulee aikaslailla pian näissähommissa vaikka kuinka ajattelisi anopin suonikohjuja...

• on poikaa

Ok, on varmaan kaikille selvää että pelkästään peppuun panemalla nainen ei saa orgasmia. Yhdistelmällä klitoriksen käsittely ja nännien hierominen, tunne voi olla naiselle jopa parempi, kuin pelkkä pillun jyystäminen.

• se 100%

varma että nainen saa orkun anaali-panossa!

• ainakin..
        se 100% kirjoitti:

varma että nainen saa orkun anaali-panossa!

vaimo saa jokakerta orkun ja välillä useammankin eikä ole väliä onko pippeli pepussa vaiko pimpassa!!!

• kiimaista huohotusta
        ainakin.. kirjoitti:

vaimo saa jokakerta orkun ja välillä useammankin eikä ole väliä onko pippeli pepussa vaiko pimpassa!!!

Olen ollut vaimoni kanssa kimpassa 20 vuotta ja vasta viikko sitten huomattiin, että anaaliseksi saa hänet aivan villiksi. Kunhan panon alussa on varovainen ja tekee homman hellästi, paikat aukeavat ja sitten voi jyystää kovempaakin. Suosittelen todella. Nimim. parempi myöhään kuin ei milloinkaan

• John Cock BMW Man 9000

"on varmaan kaikille selvää että pelkästään peppuun panemalla nainen ei saa orgasmia"

Ei ole selvää, koska meillä homma toimii myös näin.

• girrlly
        kiimaista huohotusta kirjoitti:

Olen ollut vaimoni kanssa kimpassa 20 vuotta ja vasta viikko sitten huomattiin, että anaaliseksi saa hänet aivan villiksi. Kunhan panon alussa on varovainen ja tekee homman hellästi, paikat aukeavat ja sitten voi jyystää kovempaakin. Suosittelen todella. Nimim. parempi myöhään kuin ei milloinkaan

Joo heitän äänen tolle että saa kyllä peppupanosta orgasmin, jopa pelkästä pepun sormettamisesta. Joskus nopeemmin kuin millään muulla keinolla.

• on kiva

Edellinen tyttöystäväni sai ainakin huomattavasti voimakkaamman orgasmin peppuseksin aikana kuin pimpsaan laitettaessa eikä aina tarvinnut kädellä edes avittaa.

• Näin meillä

Kyllä vaan peppuseksissä saa orgasmin.
      Pitää vain osata nauttia ja siten edesauttaa sen orgasmin tuloa.
      Puhutaan monasti, kuten tässäkin, että nainen ei voisi saada peppuseksissä orgasmia.
      Minkä ihmeen takia ei voisi saada?
      Meillä saa molemmat peppuseksissä orgasmin.
      Vissi järjestys vain pitää olla. Elikkä minä annan vaimolleni ensin peppuorgasmin ja sitten hän laittaa dildon lanteilleen kiinni ja antaa minulle dildolla peppuorgasmin.
      Toisessa järjestyksessä se ei onnistu, kun minulla ei sitten enää seiso vähään aikaan.

• Anonyymi

kyllä onnistuu kun nainen vaan jatkaa panemista kovettuu hetken päästä itsekseen pitempiä panoja vaan

• voihkinta ei lopu

Myös mies voi saada vahvemman orgasmin, jos nainen hakee peräaukon kautta miehen g-pisteen.

• G-piste RULES!

on aivan oikeassa!.

• pojankl0ppi

kun tätä nyt sitten lukee...

olen aina luullut että peppupanot on pelkästään miesten mieleen? ja että naiset tekee sitä vain siitä syystä että pojat pitää siitä?

Siis ainoa kysymys mikä askarruttaa minua on se että pidättekö te naiset siitä oikeasti vai ei?

• D22wee

Oma muija aina itse vinkuu että että panen sinne, jotta kai se tykkää. Ja äänekkäästi tulee, jopa helpommin kuin pinppiin työntyessä. Yleensä kuvio on se että, pruuttaan itse aina ekan satsin pilluun. Sitten nuolen ja sormetan vähän aikaa ja kun alapään herra jaksaa taas, niin on pyllyn vuoro tulla nussituksi. Kyllä kelpaa.

• Nainen 29

Et ole epänormaali. Peppuseksikielteisyys on kukkahattutätien aikaansaama juttu, Aivan kuin naista taas muka alistettaisiin miehen mieltymyksiin. Itse olen nuoresta asti nauttinut täysin rinnoin peppuseksistä, toki kaikki eivät nauti kaikesta, silti väittäisin, että jos on seksuaalisesti normaali ja estoton ihminen, niin peppuseksi on seksiä siinä missä mikä tahansa muukin seksin muoto.

• Anonyymi

eräs nainen sanoi peppuseksin jälkeen orkun saatuaan kyllä sunkin pitää kokea haki suuren vibra sauvan voi luoja mikä orkku ei ees runkannut tai koskenut laukesin kokeilkaa

• hyvä palsta tämä

Pyysin vaimoani lukemaan tämän ketjun läpi. Vihdoinkin parin shamppanja lasin jälkeen hän halusi kokeilla anaaliseksiä. Hän sai 2 kovaa orgasmia aktin aikana. Harmitteli että vasta nyt 40 vuotiaana uskalsi kokeilla ensimmäisen kerran. Ainakin meillä vastaisuudessakin pakaroiden väli on kovassa käytössä.

• todella värisyttävä

Mieheni pani minua oeoouun ja itse hieroin dildolla klittaa. Meinasin räjähtää, niin mahtava oli orgasmi.

• taattu gasm

Teen vaimoni kanssa niin, että pidän kaluni juurta myöten hänen anaalissaan noin tunnin. Ihan paikallaan siis. Tuon tunnin aikana vaimoni laukeaa noin 8 kertaa.

• Naaanen..

Mä ainakin saan aina mahtavan orgasmin peppuseksistä pelkästään. Minun tilanteessa jos klitorista hieroo saman aikasesti kun naidaan peppuun niin orgasmi on jotain todella värisyttävää. Ei sitä oikein sanoin voi kuvata, tekee vähän liiankin hyvää. Harvemmin uskallan edes tuohon yhdisteeseen lähteä, sillä orgasmi tulee tuolloin jo liian suurella voimalla, pelkästä perseeseen naimisestakin kun laukean aina sadan prosentin varmuudella.
      Itse olen nuori parikymminen nainen ja kannatan suurimmaksi osaksi pelkästään peppuseksiä, sillä se tuntuu kaikin puolin paremmalta kuin tavallinen pilluun paneminen ja mieheni ei tästä asiasta ole mitenkään pahoillaan vaan nauttii jokaisesta saamastani orgasmista kun peppulihaksi sykkivät hänen kalun ympärillä...

• analLover_m28

Ei oo tosi.....itse peppuseksin ystävä, enkä oo viel tollasta naista tavannut...mut mukava lukee näit ja miettii et kyl tollasii naisii jostain viel löytyy!!!! Vaik tuntuu et ne taitaa tääl pohjoisessa melko vähis:(

• onko väliä?

Oletteko kokeilleet kakkosta ilman liukaria? Tuleeko orgasmi silloin vieläkin voimakkaammin?

• kylkyllll

Itse en ainakaan ole koskaan suosinut liukkareita oikein missään muodossa. Orgasmi on tästä huolimatta todellakin vavisuttava.

• tai sen kanssa

Taitaa olla sama tuon orgasmin suhteen käyttääkö liukaria vai ei. Itse en käytä.

• tärinävärinä

Näin leffan, missä kännykkä oli työnnetty anaaliin. Kun puhelu tuli, nainen totesi sen olleen ihan perseestä, vaikka saikin jättiorgasmin.

• yli odotusten

Kokeilimme mieheni kanssa tänään ensimmäistä kertaa peppuseksiä ja ihanaa oli.

• sekin onnistuu

Netti täynnä leffoja joissa harrastetaan tupla-anaali yhdyntää. Joten yhden peniksen vieminen anaaliin on helppoa.

• bottom-

mieleen.. joku sanoi aiemmin että peppuseksi voi löystyttää sulkijalihasta.. pitääkö paikkansa..?

• peppuneitsyt

Voiko naista sattua anaaliseksi? Itse olen 20vuotta, enkä vieläkään ole kokeillut mieheni kanssa sitä, vaikka hän kovasti haluaisi kalunsa sinnekin laittaa..
      Pelkään vain että se sattuu. JA PALJON.

• kiminkinen2

Totta kai se sattuu kun persettä ei ole tarkoitettu nussittavaksi. Pillu on nusuteltavaksi tarkoitettu paikka. Lisäksi perse löystyy, tuloksena on se että uloste ei pysy sisällä, eikä pierujakaan pysty pidättämään. Perse vaan lotkottaa, onko se sitten kivaa?

Pidä vaan peppusi neitsyys! On loppuelämä vähän mukavampi sinullakin.

• kiminkinen2 kirjoitti:

Totta kai se sattuu kun persettä ei ole tarkoitettu nussittavaksi. Pillu on nusuteltavaksi tarkoitettu paikka. Lisäksi perse löystyy, tuloksena on se että uloste ei pysy sisällä, eikä pierujakaan pysty pidättämään. Perse vaan lotkottaa, onko se sitten kivaa?

Pidä vaan peppusi neitsyys! On loppuelämä vähän mukavampi sinullakin.

Väite: "Lisäksi perse löystyy, tuloksena on se että uloste ei pysy sisällä, eikä pierujakaan pysty pidättämään."

Olepa hyvä ja kaiva tälle väittetellesi todisteita näkyviin.

• kiminkinen2

Nainen ei voi saada orgasmia persereijän kautta koska naisella ei ole eturauhasta, kuten miehellä. Mies voi siis saada eturauhasorgasmin, jos miestä nussitaan perseeseen.

Nainen saa orgasmin aina peppuseksiä harrastettaessa klitorikseen kohdistuvan kontaktin ansiosta.

• KAKE HUOMO

HYVÄ SE VAAN ON ETTÄ ÄMMÄT SAA PERSPANOSTA ORKKUJA.
      ANTAVATHAN SITTEN USEAMMIN PERÄREIJÄNSÄ NUSSITTAVAKSI.

• supersad

määä en saa peppuu :(

• jugolando

Jos oot nainen ni voin antaa... nuori ja mukava mies.. :)

• tyttö 19w.

tyttöystäväni kanssa nussimme ainakin kerran viikossa aina toisiamme strap-onilla peppuun ja kyllä siitä orgasmin saa. Peppupano

• HELPME123

Itse en oikein tiedä, onko normaalia, kun harrastin ensimmäisellä keralla(juuri äsken) bebbuseksiä ja alkoi vuotamaan verta peräpäästä. Onko se vaarallista? Oikeasti, tartteen A-P-U-A!!

• vanha1

Onko vuoto runsasta vai heikkoa koska voi olla että lima kalvot on vain vähän kärsineet mutta jos se ei lopu niin mene lääkäriin. Ei kuitenkaan uskoisi että on pahasti revennyt jos perseessä oli vain kyrpä muuta jos oli jotain kovia esineitä niin asia ontoinen.

• vanha1

ET ollenkaan, minäkin tkkään peppuseksistäja olen mies, olen saanut lukemattmia kertoja kyrpää perseeseenja se tuntuu aina yhtä hyvältä. Tunnet kuinka kyrpä alkaa painua hitaasti syvemmälle perseeseen ja aloittaa naimisen joka pättyy ihanaan orgasmiin ja samalla purkautuu siemennesteet sisälle. Naisen kanssa en ole ikinä ollutkaan jotenniistä en tiedä mitään, olenko homo kun pidän kyrvän mausta tykkään ottaa suihin ja saada koko sperma lasti suu ja niellä kaikki. Fantasiani on että saisin samaan aikaan sekä perseeseen että suihin se olisi iiiiiiiiiihanaaaaaaaaaaa.

• Ihan normaalia niillä naisilla jotka muutenkin saavat orkkuja.
      Tapaamistamme naisista kaikki jotka tykkäävät peppupanossta myös saavat orkun. Ihan normaalia on..
      Ja miehenä on todella upeaa saada antaa naiselle nautinto myös pepusta.

• Niku-Petteri21w

Mä saan räjähtävän orgasmin joka kerta kun mua nussitaan peppuun.
      Ei väliä onko pepussa oikea penis, sträppäri, tai manuaalisesti käytetty kumikalu.
      Varsinkin kun olen selälläni pöydällä, mun jalat nussijan olkapäillä, tuntuu kun mun sisällä räjähtäisi atomipommi, 4 kertaa menny taju! Peppupano on parasta.

• Anonyymi

Mimmit saa parhaat jättiorkut juurikin perspanossa. Eikä tarvi mitään klitta tai nänni hyväilyjä. Pelkkä persereikä laukaisee koko mimmin. Asiaa nopeuttaa kun mimmi tietää että naidaan paljaalla ja saa lastit suoleen. -Kokeilkaa...

• Anonyymi

ei nainen ole erilainen kuin mies usein laukean peppu panoissa vaikka mies olenkin ei tarvi koskee mihinkään muualle meillä vaan niin herkkä peppu olkaamme onnellisia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3825
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2699
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2164
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1677
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1531
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1488
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1444
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1423
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      21
      1300
    Aihe