Mielenkiintoisin ja tuikin sarja kyllä käydään TAPPARAN ja JYP:n välillä. Veikkaisin että 7 peliä tahkotaan ennen kuin parempi on selvillä. Pääsitte nyt niskan päälle mut jyväskylässä taas puntit tasoittuu. Tällästä sen PLAYOFF-lätkän pitää ollakkin!!
Tiukka sarja.
(Jyp jatkoon...)
1
148
Vastaukset
- Puolueeton harrastaja
Luulen myös että sarja menee 7 otteluun, eilen olisi Jypin pitänyt homma hoitaa jo eka erässä, Tappara onnistui pari kertaa sellaisessa tempussa että hattua täytyy nostaa, Ojasen maali, sekä Lehterän 3-2 maalin syöttö oli sellainen joka onnistuu yksi sadasta, loistavasti vapautui Lehterä maalintekoon sillä suoralla jatkolla.
Lehterän kenttä on tosi hyvä, nuorta energiaa ja liikkuvaa peliä, muuta "niin hohdokasta" Tapparasta ei oikeastaa löydy(mielestäni).
En jaksa edelleenkään uskoa Tapparan jatkoon menoon, mutta hyvä ja tiukka on sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361