http://aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74617.shtml
Nyt se on lehdessäkin. Sinne meni sijoitusklubi ja rahat.
WinCapita katosi kuin
325
194621
Vastaukset
- ja..
myös suomi24 näkyy päässeen lehteen,
"WinCapita -sijoitusklubi katosi - ja sijoitusrahat myös
Verkossa toimiva "sijoitusklubi" WinCapita hävisi kuin tuhka tuuleen. Katoaminen hämmentää rahojaan klubiin sijoittaneita suomalaisia, joita on tuhansia.
Myös nimellä WinClub tunnettu WinCapita, jota on epäilty pyramidihuijaukseksi, toimi yhden verkkosivun kautta. Nyt sivu on suljettu, samoin vähäisetkin jäljet "yrityksen" yhteyshenkilöistä, samoin rahat.
Erityisesti Suomi24.fi:n verkostomarkkinointikeskustelussa levisi sunnuntaina yleinen raivo.
Savon Sanomien haastattelema Yrittäjien eläkekassan toimitusjohtaja Pekka Kantanen arvioi lehdelle, että WinClub on sukua ns. nigerialaishuijauksille. Häneltä moni oli kysellyt, kannattaisiko rahoja sijoittaa WinClubiin.
Kuopiolainen pankinjohtaja puolestaan kertoi kauhistuneena ihmisten hakeneen jopa lainaa WinClub -sijoituksiin."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74617.shtml- johtivat..
jo Panamaankin...
>Epäilyt huijauksesta heräsivät, kun Nobelin arvoinen keksintö pyöri vain yhdellä suomalaisella nettisivulla.
WinClub onnistui toimimaan useita vuosia. Sitä ei ole suomalaisissa yritysrekistereissä. Jäljet johtavat Panamaan, ja myös sulkeutuneiden verkkosivujen ylläpito on ulkomailla.>
http://www.uusisuomi.fi/raha/17935-suomalaisten-rahat-katosivat-”sijoitusklubin”-mukana - on..
""Siis mitä v****a tulin juuri ulkomailta ja menen katsomaan sijoituksiani koko sivu on alhaalla "no service" tai jotain... Tulen tänne ja sanovat että koko toiminta on loppu miten se voi olla loppu mistä mä saan perheen rahat säästöt ulos? ... Ei toiminta ole voinut mitään loppua siellä on ainakin minun rahat kaikki sisällä?"
Siinä yksi esimerkki tuohtuneesta kommentista, joita löytyi sunnuntaina satoja Suomi24.fi:n keskustelupalstalta.
Syynä oli verkossa toimiva "sijoitusklubi", WinCapita, joka hävisi kokonaan."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74616.shtml - Viisastukaa
on.. kirjoitti:
""Siis mitä v****a tulin juuri ulkomailta ja menen katsomaan sijoituksiani koko sivu on alhaalla "no service" tai jotain... Tulen tänne ja sanovat että koko toiminta on loppu miten se voi olla loppu mistä mä saan perheen rahat säästöt ulos? ... Ei toiminta ole voinut mitään loppua siellä on ainakin minun rahat kaikki sisällä?"
Siinä yksi esimerkki tuohtuneesta kommentista, joita löytyi sunnuntaina satoja Suomi24.fi:n keskustelupalstalta.
Syynä oli verkossa toimiva "sijoitusklubi", WinCapita, joka hävisi kokonaan."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74616.shtmljos joku lupaa helppoa rahaa,anna ensin rahasi minulle saat ne takaisin 400% voitolla. Tuossa vaiheessa jo kellojen pitäis kilistä, sijoitan vain 2€ lottoon silloin tällöin,mahikset samanlaiset.
- huoh
Viisastukaa kirjoitti:
jos joku lupaa helppoa rahaa,anna ensin rahasi minulle saat ne takaisin 400% voitolla. Tuossa vaiheessa jo kellojen pitäis kilistä, sijoitan vain 2€ lottoon silloin tällöin,mahikset samanlaiset.
Sinulla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet siinä lotossa.
- hedgerahasto
Vakuutusvalvontaviraston tutkimusjohtaja Lasse Koskinen on huolissaan näistä sijoituksista!
Onko tässä kyse eläkerahojen puhalluksesta??? - NOODDI
Viisastukaa kirjoitti:
jos joku lupaa helppoa rahaa,anna ensin rahasi minulle saat ne takaisin 400% voitolla. Tuossa vaiheessa jo kellojen pitäis kilistä, sijoitan vain 2€ lottoon silloin tällöin,mahikset samanlaiset.
on myös pyrämiitipeli!
- rahaa..
Luulisi täysikasvuisten ihmisten ymmärtävän ettei ole "helppoa rahaa". Jos saisi sijoituksellensa 400% tuoton, ei kenenkään tarvitse mennä enää töihin, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Jos haluaa rikastua, pitää olla pirun hyvä kikka. Pyramidin ylhäällä olevat tyypit keksi hyvän idean millä saada rahaa. Pientä soveltamista niin koko homma olisi ollut ehkä laillista. Kylmä tosiasia: Ei ole helppoa rahaa ja joka siihen uskoo, menettää hyvässä lykyssä KAIKEN!
- ja vielä
Viisastukaa kirjoitti:
sekin asia, että lailliset firmat ja yritykset on rekisterissä ja kun kerran tässäkin tapauksessa oli netti jutusta kyse, eli suurimmalla osalla sijoittajista varmaan sitten oli mahdollisuus käyttää konetta, niin olisiko kannattanut tehdä mm. YTJ.n (Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä) sivuilla haku kyseisestä firmasta, jos ei mm. Y-tunnusta löydy (rekisteröinti ei tietenkään pakollista), mutta herättää epäilystä jos ei kyse rekisterissä olevasta yrityksestä.
- mä vaan
rahaa.. kirjoitti:
Luulisi täysikasvuisten ihmisten ymmärtävän ettei ole "helppoa rahaa". Jos saisi sijoituksellensa 400% tuoton, ei kenenkään tarvitse mennä enää töihin, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Jos haluaa rikastua, pitää olla pirun hyvä kikka. Pyramidin ylhäällä olevat tyypit keksi hyvän idean millä saada rahaa. Pientä soveltamista niin koko homma olisi ollut ehkä laillista. Kylmä tosiasia: Ei ole helppoa rahaa ja joka siihen uskoo, menettää hyvässä lykyssä KAIKEN!
todellakin on helppoa rahaa, ja tää homma toimii :)
- ämoopee
...kusi lumeen" on sopivampi ilmaus "yhtiölle" jonka nimikirjaimet ovat WC !!1!
Pankki-kriisiä edeltäneessä huijaus-vyöryssä pinnalla keikisteli KR-yhtiö, ja se taas tarkoitti perustajansa mukaan "kiitti rahoista", hieman samaa tässäkin, ihmisille on osoitettu Wessaa rahojen sijoituspaikaksi, ja hyvin on taas näyttänyt kelpaavan.
Pahoittelen osallistujien tappioita, peiliin sopii toki vilkuilla, osasyyllinen on siellä. - huijattavaksi näköjään
johtivat.. kirjoitti:
jo Panamaankin...
>Epäilyt huijauksesta heräsivät, kun Nobelin arvoinen keksintö pyöri vain yhdellä suomalaisella nettisivulla.
WinClub onnistui toimimaan useita vuosia. Sitä ei ole suomalaisissa yritysrekistereissä. Jäljet johtavat Panamaan, ja myös sulkeutuneiden verkkosivujen ylläpito on ulkomailla.>
http://www.uusisuomi.fi/raha/17935-suomalaisten-rahat-katosivat-”sijoitusklubin”-mukanaKyllä on ihmiset tyhmiä, ei voi muuta sanoa..luulisi jokaisen täysijärkisen edes hieman tutkivan yrityksen taustoja, mikäli meinaa rahaa sijoittaa sen "rahastoihin". Mistä näitä uunoja aina sikiää, jotka "laput silmillä" syytävät rahaa kuun taivaalta lupailevalle huuhaa-sijoitusyhtiölle, täysin OMA MOKA!.
Moni näistäkin tuhansia euroja "sijoittaneista" taunoista, kun olisi pari vuotta sitten laittanut rahansa vaikkapa johonkin luotettavan pankin Kiinaan sijoittavaan sijoitusrahastoon, olisi oikeasti tehnyt edes hieman "tiliä" sijoituksellaan, eikä tarvitsisi nyt itkeä omaa tyhmyyttään. - Mola
Viisastukaa kirjoitti:
kaverin, joka viime syksynä kertoi silmät loistaen ja vauraasta tulevaisuudesta uneksuen sijoittaneensa kaksi tonnia sijoitustilille, joka lupasi jopa kuudensadan prosentin tuoton. Kertoi lisäksi laittavansa kohtuusumman kuukausittain samaan osoitteeseen, tilille joka ei ollut edes hänen omansa. Säälitteli minun Kiinan ja Intian sijoitusten heikkoa tuottoa... En voi muuta kuin ihmetellä, että millaisia helvetin typeryksiä me Suomalaiset oikein olemme!!!
- James
huijattavaksi näköjään kirjoitti:
Kyllä on ihmiset tyhmiä, ei voi muuta sanoa..luulisi jokaisen täysijärkisen edes hieman tutkivan yrityksen taustoja, mikäli meinaa rahaa sijoittaa sen "rahastoihin". Mistä näitä uunoja aina sikiää, jotka "laput silmillä" syytävät rahaa kuun taivaalta lupailevalle huuhaa-sijoitusyhtiölle, täysin OMA MOKA!.
Moni näistäkin tuhansia euroja "sijoittaneista" taunoista, kun olisi pari vuotta sitten laittanut rahansa vaikkapa johonkin luotettavan pankin Kiinaan sijoittavaan sijoitusrahastoon, olisi oikeasti tehnyt edes hieman "tiliä" sijoituksellaan, eikä tarvitsisi nyt itkeä omaa tyhmyyttään.Kysehän on vain siitä, milloin touhuun on ryhdytty. Sukulaiseni on voitolla satoja tuhansia euroja (tilille nostettuna), eikä rikastuminen mielestäni tyhmää ole. Mutta se, että oikeesti luuli rahojen tulevan valuutanvaihdosta ja nyt sitten itkee niin se on kyllä sinisilmäistä tyhmyyttä =).
- lisää
James kirjoitti:
Kysehän on vain siitä, milloin touhuun on ryhdytty. Sukulaiseni on voitolla satoja tuhansia euroja (tilille nostettuna), eikä rikastuminen mielestäni tyhmää ole. Mutta se, että oikeesti luuli rahojen tulevan valuutanvaihdosta ja nyt sitten itkee niin se on kyllä sinisilmäistä tyhmyyttä =).
Kun poliisi ja ulosotto tulee oven taakse periin vääryydellä hankitut rahat takas.. Sillä takas ne tullaan hakeen kun vaan alempana olevat tajuavat tehdä yhteiskanteen tai edes rikosilmoituksen.. Se taas että kuka saa rahat sitä ei taida tietää kukaan. Eli koko Suomi häviää tässä... Ettekö te tajua, että vaikka nyt nauratte ihmisten tyhmyydelle niin todellisuudessa ne kaikki rahat on poissa.. Poissa Suomen taloudesta, pois yrityksiltä, pois veronmaksajan taskusta.. Niillä ei makseta palkaa, veroo, ruokaa tai kouluteta väkee.. Tällainen on väärin ei tällästa saisi päästä tapahtumaan.. Siis seuratkaaa sukulaisianne, älkää antako heidänkään sortua tämänkaltaisiin juttuihin. Voi meitä jotka olemme taas ja liian pian menossa kohti lamaa. Eipä sinänsä nykyisille kulutusahneille ihmisille se voi vaan tehdä hyvää. Toivottavasti vaan Suomi kestää sen ettei sille käy kuin kaikille Suomen kunnille on käymässä toivottavasti ei tarvitse lamassa tukea liikaa kumpaankaan naapuriin. Sillä naapurin orjaksi ei ole mukava joutua.
Voi Suomi parkaa.. Ahneet pitäisi poistaa. Tyhmät ovat välillä iloksi, mutta ahneet tuhoavat maan ja maailman. Ketä voi niin monesta huonosta asiasta syyttää kuin kaiken nielevää taloutta jolle kaikki maailman raha ei edes tunnu riittävä eikä kaikki maailman luonnonvarat. Kumoon ollaan menossa, mutta pitkäänhän täällä ollaan oltukin jo. Jatkukoon elämä sitten meidän jälkeen jossain ilosemmin. Ilman ahneita, jotka pilaavat muitten elämän. - columbo2007
James kirjoitti:
Kysehän on vain siitä, milloin touhuun on ryhdytty. Sukulaiseni on voitolla satoja tuhansia euroja (tilille nostettuna), eikä rikastuminen mielestäni tyhmää ole. Mutta se, että oikeesti luuli rahojen tulevan valuutanvaihdosta ja nyt sitten itkee niin se on kyllä sinisilmäistä tyhmyyttä =).
Sukulaisesi tuhansien eurojen voitosta.
Joten on turha tulla tänne kirjoittelemaan paik-
kaansa pitämättömiä väitteitä!
Et kuitenkaan pysty näyttämään väitettä millään
toteen! - sivusta seurannut
rahaa.. kirjoitti:
Tuskinpa täss lopullista niittiä kenenkään
elämään tulee, sijoitettuja rahoja ei vain enää ole, mutta täytyy vaan katsoa eteenpäin ja hakea uusia kohteita omille varoille eikä uskoa kirkkain silmin 'liikemiesten' tarinoita. Mielestäni aina on mahdollisuus kokeilla uudestaan ei kenties heti mutta myöhemmin. sivusta seurannut kirjoitti:
Tuskinpa täss lopullista niittiä kenenkään
elämään tulee, sijoitettuja rahoja ei vain enää ole, mutta täytyy vaan katsoa eteenpäin ja hakea uusia kohteita omille varoille eikä uskoa kirkkain silmin 'liikemiesten' tarinoita. Mielestäni aina on mahdollisuus kokeilla uudestaan ei kenties heti mutta myöhemmin.Mut ei persaukisena kivaa oo. Mulla ei oo ollu pesookaan kiinni missään nettisijoituksis eikä tuu... Mietin vaan että miten aikuset ihmiset jaksaa uskoa moisenn. Se nyt vaan on niin että helppoa rahaa ei oo. Aikoinaan Nokian osakkeilla sai helppo rahaa, mutta siihen tarvittiin vaan hyvää onnee. Ja mihinkäs win* perustuu: Sijoituksiin joita ei ole, rahanvaihto on kaiketi rahanpesua. Täytyy olla aika urpo joka moiseen lähtee..
- mä vaan
alanurkka kirjoitti:
Mut ei persaukisena kivaa oo. Mulla ei oo ollu pesookaan kiinni missään nettisijoituksis eikä tuu... Mietin vaan että miten aikuset ihmiset jaksaa uskoa moisenn. Se nyt vaan on niin että helppoa rahaa ei oo. Aikoinaan Nokian osakkeilla sai helppo rahaa, mutta siihen tarvittiin vaan hyvää onnee. Ja mihinkäs win* perustuu: Sijoituksiin joita ei ole, rahanvaihto on kaiketi rahanpesua. Täytyy olla aika urpo joka moiseen lähtee..
sä oot vaan kateellinen ku et pystyny sijoittaan yhtään pennosta klubiin. Jäsenet käärii sievoiset summat rahaa sieltä. HÄH HÄH HÄÄ! köyhät kyykkyyn!!!!!!!!!!!!
- Monesti mukaan pyydetty
columbo2007 kirjoitti:
Sukulaisesi tuhansien eurojen voitosta.
Joten on turha tulla tänne kirjoittelemaan paik-
kaansa pitämättömiä väitteitä!
Et kuitenkaan pysty näyttämään väitettä millään
toteen!Kaikki on rikollisia jotka mukaan on lähteny. Rikosnimi on tyhmyys!
mä vaan kirjoitti:
sä oot vaan kateellinen ku et pystyny sijoittaan yhtään pennosta klubiin. Jäsenet käärii sievoiset summat rahaa sieltä. HÄH HÄH HÄÄ! köyhät kyykkyyn!!!!!!!!!!!!
Joo oon kateellinen. Tai sitten en. Raha ei tuo onnee mut en tarkota että persaukisena olis kivaa. Mulle piisaa säännölliset tulot. Mut mä oon vilpittömästi onnellinen teidän puolesta jos tulee rahaa. Voi olla että sä oot pyramidin yläpääs, mut nyt tarkotan näitä jjotka sielä alapääs uskoo kaikkia juttuja ja niiden kustannuksella koko lysti maksetaan. No eiköhän ne vallesmannit tuu sunki ovelles. Jatkoja.
- mä vaan
alanurkka kirjoitti:
Joo oon kateellinen. Tai sitten en. Raha ei tuo onnee mut en tarkota että persaukisena olis kivaa. Mulle piisaa säännölliset tulot. Mut mä oon vilpittömästi onnellinen teidän puolesta jos tulee rahaa. Voi olla että sä oot pyramidin yläpääs, mut nyt tarkotan näitä jjotka sielä alapääs uskoo kaikkia juttuja ja niiden kustannuksella koko lysti maksetaan. No eiköhän ne vallesmannit tuu sunki ovelles. Jatkoja.
Mulla ei oo kuule mitään salattavaa. Ja jokainen joka on sijoittanut klubiin, tulee samaan sievoiset voitot ihan itselleen!!! Että jatkoja vaan sulle köyhä!
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
Rahoille täyden vastineen ilman mitään riskiä ja
hyvällä sijoitusmielellä, taattu tuotto ja erikoisen
hyvä olo, varsinkin jälkeen päin!
Oikea sijoitus osoite, joka ei ole netissä eikä ole
riskialtiskaan, eikä sijoitusmyyjät mihinkään katoa
ja ovat hyvin paikallaan aina kello 9 - n.18:00.
On ALKO.
Sinne kannattaa sijoittaa tulee takuulla hyvä olo
hyvästä sijoituksesta! - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
Mulla ei oo kuule mitään salattavaa. Ja jokainen joka on sijoittanut klubiin, tulee samaan sievoiset voitot ihan itselleen!!! Että jatkoja vaan sulle köyhä!
puuta heinää!
On se kumma juttu, että noita mielikuvitusmail-
massa eläviä ihmisiä on aina olemassa!
Et kuitenkaan pysty millään tavoin osoittamaan
edes olevasi mukana tässä puuta heinää sijoitus
asiassa.
Ei kukaan, joka on sijoittanut klubiin saa
rahoja takaisin, vaikka näin väität!
Et pysty rahan tuloa näyttämään millään tavoin
toteen, joten se siitä.
Ja höpö, höpö juttuja riittää niin kauan kuin
netti on olemassa.
Että jatkoja sulle vaan RUTIKÖYHÄ! - vittu ott tyhmä
mä vaan kirjoitti:
näin kirjoittaa onnellinen sijoittaja taskut tyhjänä!!!!
- mä vaan
Nimetön kirjoitti:
puuta heinää!
On se kumma juttu, että noita mielikuvitusmail-
massa eläviä ihmisiä on aina olemassa!
Et kuitenkaan pysty millään tavoin osoittamaan
edes olevasi mukana tässä puuta heinää sijoitus
asiassa.
Ei kukaan, joka on sijoittanut klubiin saa
rahoja takaisin, vaikka näin väität!
Et pysty rahan tuloa näyttämään millään tavoin
toteen, joten se siitä.
Ja höpö, höpö juttuja riittää niin kauan kuin
netti on olemassa.
Että jatkoja sulle vaan RUTIKÖYHÄ!Mulle on ihan sama mitä sä raukka repostat ja jauhat, mä olen saanut ja tulen saamaan jumalattomat rahamäärät ja vain koska mulla on ollut tarpeeksi fyffee sijoitukseen. Elä sä raukka rutiköyhä elämääs latkien pelkkää kaurapuuroo päivästä toiseen. Mä elän leveesti ja ostelen ihan mitä haluan ja pikkasen enemmänki :). Ja kenties karistan joku päivä tän kateellisten maan tomut jaloistani ja muutan lämpimiin maihin.
- Ahneet
mä vaan kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä sä raukka repostat ja jauhat, mä olen saanut ja tulen saamaan jumalattomat rahamäärät ja vain koska mulla on ollut tarpeeksi fyffee sijoitukseen. Elä sä raukka rutiköyhä elämääs latkien pelkkää kaurapuuroo päivästä toiseen. Mä elän leveesti ja ostelen ihan mitä haluan ja pikkasen enemmänki :). Ja kenties karistan joku päivä tän kateellisten maan tomut jaloistani ja muutan lämpimiin maihin.
WC,WC,WC mites sitä sanotaan? että ahneella on ... loppu.
- ...
Monesti mukaan pyydetty kirjoitti:
Kaikki on rikollisia jotka mukaan on lähteny. Rikosnimi on tyhmyys!
Tyhmyyttä ei ole kriminalisoitu- onneksi, koska suomalaiset kriminaalit eivät mahtuisi verovaroin ylläpidettäviin vankiloihimme.
- oikeusopin opettaja
huijattavaksi näköjään kirjoitti:
Kyllä on ihmiset tyhmiä, ei voi muuta sanoa..luulisi jokaisen täysijärkisen edes hieman tutkivan yrityksen taustoja, mikäli meinaa rahaa sijoittaa sen "rahastoihin". Mistä näitä uunoja aina sikiää, jotka "laput silmillä" syytävät rahaa kuun taivaalta lupailevalle huuhaa-sijoitusyhtiölle, täysin OMA MOKA!.
Moni näistäkin tuhansia euroja "sijoittaneista" taunoista, kun olisi pari vuotta sitten laittanut rahansa vaikkapa johonkin luotettavan pankin Kiinaan sijoittavaan sijoitusrahastoon, olisi oikeasti tehnyt edes hieman "tiliä" sijoituksellaan, eikä tarvitsisi nyt itkeä omaa tyhmyyttään.sanoi aikoinaan. Elkää ikinä tehkö kauppoja, jotka kuulostaa liian hyvälle.
- columbo 2007
mä vaan kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä sä raukka repostat ja jauhat, mä olen saanut ja tulen saamaan jumalattomat rahamäärät ja vain koska mulla on ollut tarpeeksi fyffee sijoitukseen. Elä sä raukka rutiköyhä elämääs latkien pelkkää kaurapuuroo päivästä toiseen. Mä elän leveesti ja ostelen ihan mitä haluan ja pikkasen enemmänki :). Ja kenties karistan joku päivä tän kateellisten maan tomut jaloistani ja muutan lämpimiin maihin.
Tiedät!
Et myöskään tiedä mitä syön päivittäin!
JOTEN ELÄ SINÄ VAAN HARHAISESSA MIELIKUVITUS
MAAILMASSA!!!!
En todellakaan ole raukka, kunhan vaam huvikseni
täällä kirjoittelen, vaikka SINUN MIELIKSES! - columbo 2007
mä vaan kirjoitti:
Että en todellakaan ole kateellinen!
En vaan ole niin tyhmä, että laittaisin rahaa
tohon huijaus rahakeräykseen!
Sinä et todellakaan tiedä minun rahavaroista
yhtään mitään!!!!
Joten elä sinä vaan siellä sinun harhamaailmassa!
Väitteesees siitä, että jotkut jäsenet ovat
keränneet sievoiset summat rahaa, ei paljoa
lohduta OIKEUDESSA SILLOIN, KUN SAA TUOMION
RAHA HUIJAUS RIKOKSESTA. - Epäonnistunut sijoittaja
columbo 2007 kirjoitti:
Tiedät!
Et myöskään tiedä mitä syön päivittäin!
JOTEN ELÄ SINÄ VAAN HARHAISESSA MIELIKUVITUS
MAAILMASSA!!!!
En todellakaan ole raukka, kunhan vaam huvikseni
täällä kirjoittelen, vaikka SINUN MIELIKSES!Sanovat naurun pidentävän ikää, joten uskon saaneeni ainakin viisi lisävuotta lukiessani tällä palstalla pimahtaneiden tekstejä. Toiset viisi uskon saaneeni siitä, etten taaskaan ehtinyt nopsajalkaisimpien joukkoon sijoitustoiminoissani, vaan unohdin rahani pankkitileilleni enkä päässyt äkkirikastumaan Winclub sijoituksilla. Onni onnettomuudessa -mielenterveys on edelleenkin tallella, vaikka joskus kieltämättä karehtien seurailin sivusta ns. rahamiesten sijoitustoimia Winclubiin. Väärin tietty nauraa epäonnisten kustannuksella, enkä sitä enää aio tehdäkään, vaan tunnen myös pistoksen sisälläni, näinhän olisi voinut käydä myös minulle.
- Nimetön
Epäonnistunut sijoittaja kirjoitti:
Sanovat naurun pidentävän ikää, joten uskon saaneeni ainakin viisi lisävuotta lukiessani tällä palstalla pimahtaneiden tekstejä. Toiset viisi uskon saaneeni siitä, etten taaskaan ehtinyt nopsajalkaisimpien joukkoon sijoitustoiminoissani, vaan unohdin rahani pankkitileilleni enkä päässyt äkkirikastumaan Winclub sijoituksilla. Onni onnettomuudessa -mielenterveys on edelleenkin tallella, vaikka joskus kieltämättä karehtien seurailin sivusta ns. rahamiesten sijoitustoimia Winclubiin. Väärin tietty nauraa epäonnisten kustannuksella, enkä sitä enää aio tehdäkään, vaan tunnen myös pistoksen sisälläni, näinhän olisi voinut käydä myös minulle.
oikein tarkoittaa?
En ole ollut niin tyhmä, että olisin laittanut
rahojani johonkin hämäräperäiseen sotkuun!!!!
Sijoitukseksi sitä ei voi sanoa, koska toiminta
on ollut erittäin EPÄMÄÄRÄISTÄ!
Nyt väitteiden mukaan ns. sivut aukeavat kohta.
WWW. sivut on erittäin helppo väärentää ja
näin ne saadaan näyttämään " aidoilta " sijoi-
tus sivuilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - columbo2007
Epäonnistunut sijoittaja kirjoitti:
Sanovat naurun pidentävän ikää, joten uskon saaneeni ainakin viisi lisävuotta lukiessani tällä palstalla pimahtaneiden tekstejä. Toiset viisi uskon saaneeni siitä, etten taaskaan ehtinyt nopsajalkaisimpien joukkoon sijoitustoiminoissani, vaan unohdin rahani pankkitileilleni enkä päässyt äkkirikastumaan Winclub sijoituksilla. Onni onnettomuudessa -mielenterveys on edelleenkin tallella, vaikka joskus kieltämättä karehtien seurailin sivusta ns. rahamiesten sijoitustoimia Winclubiin. Väärin tietty nauraa epäonnisten kustannuksella, enkä sitä enää aio tehdäkään, vaan tunnen myös pistoksen sisälläni, näinhän olisi voinut käydä myös minulle.
Oletko edes lukenut tekstiäsi ennen kuin lähetit
sen netti keskusteluun?
Siinä on ristiriitaisuuksia!
Ensiksi sanot ettet ehtinyt mukaan, mutta sitten
valitat menettänees rahat?
Toisin kuin luulet minä en ole niin tietämätön,
että olisin laittanut rahaa noin epämääräiseen
raha sijoitukseen, joka toimii Netissä!
Koska www sivuja voi ihan helposti väärentää!
Näin ollen rahat menee minne menee!
On se kumma juttu ettei Suomalaiset millään
usko sitä, että ei ole olemassa mitään 400%
voittoja sijoitus tai valuuttapelaamisella.
Sillä täydellisellä ammattitaidottomuudella,
jota toi ns. sijoittajaporukka veti.
Kannattaa ainoastaan sijoittaa tunnettujen
pankkien tai pankkiiri liikeiden kautta arvo-
papereihin tai muihin vastaaviin.
Valuutta sijoittaminen vaatii täydellisen
ammattitaidon.
Tiedän sen hyvin, koska olen ollut sijoittaja
jo vuodesta 1973.
Vain ja ainoastaan Suomalaisessa pörssissä
oleviin yrityksiin.
Työkoekmusta pankista 15 vuoden ajalta.
Joten väite muunlaisesta sijoittamisesta on
täyttä huuhaata!!
- lupailtu..
voittoja ja kadottu...
>Pyramidihuijaus vei rahat tuhansilta venäläisiltä
Tuhannet sijoittajat menettivät miljardeja ruplia pietarilaisessa pyramidihuijauksessa. Rubin Business Clubin nimellä kulkenut huijaus houkutteli mukaan sijoittajia lupaamalla 25-50 prosentin vuosituottoja sijoitetulle pääomalle.
Klubin johtaja katosi yllättäen helmikuussa. Poliisi aloitti tutkimukset ja hänen jäljiltään paljastui vuosikymmenen suurin huijaus.>
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/74627.shtml- Tellustelija
Siis ihmetyttää, jos tuollaiset vuosituottolupaukset saavat Venäjällä ketään sijoittamaan.
Vielä viime vuonna näin pankissa (Vyborg Bank), joka on toiminut markkinoilla jo yli 10 vuotta (eli Venäjällä tosi pitkään, rahat melkein yhtä turvassa kuin suomalaisissa pankeissa...) pankkitilitarjouksen, joka lupasi 12% tuoton, EUROTILINÄ! Ruplina tietenkin korko on suurempi.
Uskoisin ed. viestin lähettäjän unohtaneen nollan luvatuista luvuista.
Mutta muuten johan se olikin jo aika saada Suomeenkin kunnon pyramidihuijaus. Siitä onkin jo aikaa...
T:Tellustelija
- Norigo
On Ihanaa , kun koskaan ei ole niin paljon rahaa , että lähtisi sijoittamaan niitä. Parasta on , että saa sen mitä tarvitseekin . Ei yhtään enempää. Sijoitelkaa te joilla on millä mällätä . Noin se käy. Ahneella on paskanen loppu. Onnee Sijoittajille tänä päivänä.
- mä vaan
niinpä, köyhät ne vaan kateellisena kirjottelee p...aa tällasilla keskustelupalstoilla. Vain ne pelaa jotka ei pelkää!!!!!!!!!!!!!
- muutkin rahat
mä vaan kirjoitti:
niinpä, köyhät ne vaan kateellisena kirjottelee p...aa tällasilla keskustelupalstoilla. Vain ne pelaa jotka ei pelkää!!!!!!!!!!!!!
Erän suuren maan asuntoroskalainat uhkaavat kaataa koko maailman talouden. Siitä ei kummemin huudella.Yritin sitä äsken kritisoida vaan menin sensuuriin. Kaikki on niin suhteelista.? Minä itken vain eläkeläisten rahojen puolesta. Minne nuo eläkeyhtiöt niitä sijoittavat. JA se koskee meitä kaikkia. Kun ei ole järkeä niin ei ole!Kaikki pyörii vitun ympärillä!!!!
- glögöfö
mä vaan kirjoitti:
et kuitenkaan ole rikas sijoittaja koska heidän ei tarvitse selitellä tekemisiään taviksille!!
- Järjenvalo
mä vaan kirjoitti:
Aivan sairasta juttua pidät, ei täällä mitään oikeesti rikkaita ees oo,rikkaan ovat aivan muuaalla.
Jos oot jonkun roposen saanut kasaan joko lainaalalla tai pummaamalla ja luule että oot rikas voi sinua raukkaa.
Jos tulee kynsille niin pitää vain hammasta kiristää ei auta muukaan näin on näppylät.
Missä on silloin järki kun lähtee mukaan tälläiseen touhuun ???? niin fiksuja kun oomme Suomalaiset.
Ites en lähtenyt mukaan koska haisi homma heti..
Terv::: JUOLUPUKKI
- näköjään
suomi24:n etusivulle juttu, eli julkisuutta tulee lisää. No onhan tuosta varoitukseksi ja opiksi otettavaa.
- kävi
kauppalehti kertoo,
"Sijoitusklubi katosi - tuhansia huijattiin
Verkossa toiminut, pyramidihuijaukseksi epäilty "sijoitusklubi" WinCapita on kadonnut. Tuhannet suomalaiset sijoittajat ovat ilmeisesti menettäneet rahansa."
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10684&sort=false
Se siitä. - se viheltäen menee
Kyllä sitä maalaisjärjellä ajatellen pitäisi kellojen soida aina kun luvataan nopeata, helppoa ja varmaa rahaa ...
Verkosto- eli pyramidikauppojen ainoat rikastujat ovat myyntiketjun aloittajat.- Verccomaha
sitä.. kirjoitti:
oppia ja tuumailua,
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2008/03/wincapita-kaatui.htmltietoisku.
- Verccomaha
Tuhka tuuleen lentää muuttolintujen lailla.
Tarvitseeko edes odottaa jatkorahastusta "sijoitusten pelastamiseksi" millä vietäistiin tuhkatkin pesästä.- löytyy
palstan takasivuilla aika hyvää juttua näistä ja se KRP:n osoitekin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000033680155 - 10.3.
löytyy kirjoitti:
palstan takasivuilla aika hyvää juttua näistä ja se KRP:n osoitekin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000033680155
- asunto...
koko omaisuus oli tuolla suuressa unelmassa kiinni.
kaikki mureni...
nyt se alko.fi/ - äimistynyt
"Varsinaiseksi rahantekokoneeksi väitettiin valuuttakurssien liikkeitä ennakoivaa tietokoneohjelmaa. Sen piti taata jopa 400 prosentin vuosituotto jäsenille."
No jos tollaseen menee rahansa laittaa, niin saa mennäkin! Kyllä ny pitäis vähän ottaa selvää, että minne ne omat säästönsä lyö. - nykyinen perseaukinen
Velkarahalla ostettiin paljon WinCapitaalia ja nytte taitaa kaikki olla mennyttä, vaikka varmaa tuottoo piti olla.
Ainoa lohtu tässä on se, että saatiin anoppikin mukaan tähän toimintaan ja siltä taitaa mennä talo! - Foolmetwice
Niille, joiden rahat on puhallettu, tulee aivan varmasti yhteydenottoja, joissa luvataan tavalla tai toisella mahdollisuutta saada kadotettu omaisuus takaisin.
Jippo on se, että omaisuuden palauttaminen vaatii käynnistyäkseen jonkinlaisen etukäteisen pienpääoman.
Eli pää kylmänä eikä rahaa samaan tuuttiin jossa se on jo kertaalleen silppuroitunut.- heh..
oppinenen.
"Raportti nähtiin Poliisi-TV:ssä 27. syyskuuta 2007
WinClub - lottovoitto vai pyramidihuijaus?
Winclubissa on kyse verkostomarkkinoinnin tavoin kaverilta kaverille leviävästä sijoituskerhosta, josta ei saa tietoa ennen kuin itse sijoittaa 3000 euron jäsenmaksun. Sen jälkeen onkin taivas auki, jos uskoo nettipalstojen urbaaneihin legendoihin. Ja lujaa uskoa se kysyykin, nimittäin sijoitustoiminnan luvataan antavan yli 400 prosentin vuosittaiset tuotot."
http://yle.fi/poliisitv/raportit.php?sivu=raportti_winclub - Win-WinCapitalisti
Tulee tällanen viesti sähköposti ja tilitietoineen:
"Sijoituksenne on Banco Santarden suurikorkoisella säästötilillä. Jos haluatte siirtää sijoituksenne omalle suomen tilillenne 48 tunnin kuluessa, niin maksakaa 10% sijoituksenne summasta, ja jos 24 tunnin kuluessa, maksakaa 5%."
Eli vielä on toivoa pelastaa ne perintörahat tai pikavipein luotu alkukapitaali! - Verccomaha
Win-WinCapitalisti kirjoitti:
Tulee tällanen viesti sähköposti ja tilitietoineen:
"Sijoituksenne on Banco Santarden suurikorkoisella säästötilillä. Jos haluatte siirtää sijoituksenne omalle suomen tilillenne 48 tunnin kuluessa, niin maksakaa 10% sijoituksenne summasta, ja jos 24 tunnin kuluessa, maksakaa 5%."
Eli vielä on toivoa pelastaa ne perintörahat tai pikavipein luotu alkukapitaali!Käsikirjan mukaan lopetus tapahtuu useimmiten siten, että kadonneet summat saadaan takaisin maksamalla tuollaiselle nigerialaiselle perintötoimistolle.
- googlailua
Verccomaha kirjoitti:
Käsikirjan mukaan lopetus tapahtuu useimmiten siten, että kadonneet summat saadaan takaisin maksamalla tuollaiselle nigerialaiselle perintötoimistolle.
- Paluu tulevaisuuteen
"Niille, joiden rahat on puhallettu, tulee aivan varmasti yhteydenottoja, joissa luvataan tavalla tai toisella mahdollisuutta saada kadotettu omaisuus takaisin.
Jippo on se, että omaisuuden palauttaminen vaatii käynnistyäkseen jonkinlaise"
Onkos tällaisia löytynyt? Onko joku ilmoittanut, että pienellä sijoituksella pääsee taistelemaan omista rahoistaan?
Trallalaaa... jep, jep...
- Ilta-Lehti
>Kaikki jäljet "yrityksen" yhteyshenkilöistä ovat kadonneet. Suomalaisista yritysrekistereistä sitä ei löydy. Jäljet johtavat Panamaan, myös sulkeutuneiden verkkosivujen ylläpito on maailmalla.>
http://www.iltalehti.fi/talous/200803177399002_ta.shtml - ohjeita
erilaisten huijausten tunnistamiseen,
"Sen jälkeen yhteydet katkeavat eikä soittoihin ja sähköposteihin vastata."
http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/pages/5ABA1CD4B1D3B896C22570FB0057CA71 - duuni-heikki
meillä on täällä töissä ollu iso winclubi rinki ku yks tyyppi on saanu houkuteltua muitakin mukaan tohon hommaan. Siä on tyypeillä isot rahat kii sun muuta!
Tänään jäi sitte tulematta parisen kymmentä henkilöö töihin, taitaa olla sairaslomalla ja nyt taitan tietää syynkin. :/- Verccomaha
Mitä suurempi pyramidi sitä enemään rytisee kun se romahtaa. Oikeesti teidän kannattaa aloittaa kriisiapu. Suurimpien ponzien jälkeen on havaittu lisääntyneitä itsetuhoisia ajatuksia.
- heh..
Verccomaha kirjoitti:
Mitä suurempi pyramidi sitä enemään rytisee kun se romahtaa. Oikeesti teidän kannattaa aloittaa kriisiapu. Suurimpien ponzien jälkeen on havaittu lisääntyneitä itsetuhoisia ajatuksia.
- Osaton-
Verccomaha kirjoitti:
http://www.mielenterveysseura.fi/mieli_info.asp?main=Mist%E4%20apua?
- huoh
heh.. kirjoitti:
Eihän tuota ollut tosissaan kirjoitettu, eihän Nyt en tiedä itkeäkö vai nauraa......
- ehkä..
huoh kirjoitti:
Eihän tuota ollut tosissaan kirjoitettu, eihän Nyt en tiedä itkeäkö vai nauraa......
mutta hyvä sivu ja huomio kiinnittyy siihen, että se on tehty jo viime vuonna.
- saako kysellä
Hei duuni-heikki ja muut asiasta tietävät, haluaisin kuulla asiasta tarkemmin, että mitä ihmisille oikein on käynyt. Voisko aiheesta vaikka vaihtaa meiliä? Jos käy, niin mun osoite on [email protected].
- Nimetön
Aina olla noin tyhmiä ihmisiä maa täynnä, vaikka
väitteen mukaan meillä on maailman parhain koulu-
laitos PISOINEEN päivineen!
Luulis jo hölmöjen oppineen, koska ei tästä ole
kovin monta vuotta aikaa siitä, kun eräs entinen
politiikko ja entinen valtion yhtiön pääjohtaja
onnistui jakamaan kaiken omaisuutensa Nigeriian!
Tällä hetkellä asuu vuokralla entisessä asunnossaan
hyvinkäällä ja poikansa oli aikanaan epäiltynä
salaisten tietojen luovuttamisesta ulkomaille.
- onko tottakaan?
"Arvioiden mukaan klubissa oli mukana jopa kymmeniä tuhansia jäseniä. Internetin keskustelupalstoilla jotkut ovat kertoneet sijoittaneensa jopa kymmeniä tuhansia euroja tähän huijaukseen. Winclub lupasi jäsenilleen 200% tuoton kuudessa kuukaudessa valuuttakeinottelun avulla"
http://rahaa-netista.blogspot.com/2008/03/wincapita-kuoli.html- Kattelus
Tiedän muutaman, jotka ovat sijoittaneet molemmat yli 1milj€ Capitaan.Nää muutaman tuhannen sijoitukset on ihan nappuloita vain.Jos on huijaus niin todella suuri sellainen!!
- Sponssi
.... ei viitti edes vastata!
Taidan lähtee tästä parin viikon Lapin lomalle ja sitten kattoo mihin seuraavaks lähtis mukaan. - Verccomaha
Ihmettelen näiden monien rahankeruu viritelmien keskellä.
Miksi ei puututa ajoissa? Onko romahtaminen ainoa kelpaava todistus huijauksesta?
Olisiko ensimmäisenä sivistysvaltiona mahdollista saada pyramidivapaa Suomi?- Veka-58
Kyllä joku vastuu täytyy ihmisellä itselläänkin olla. Suomessa sentään väestö on suht korkeasti koulutettua, netin käyttö ja prosenttilaskut pitäisi olla hallussa. Jos joku oikeasti uskoo valuuttakeinottelun avulla 400 % tuottoihin, niin ansaitseekin tulla huijatuksi.
- Verccomaha
Veka-58 kirjoitti:
Kyllä joku vastuu täytyy ihmisellä itselläänkin olla. Suomessa sentään väestö on suht korkeasti koulutettua, netin käyttö ja prosenttilaskut pitäisi olla hallussa. Jos joku oikeasti uskoo valuuttakeinottelun avulla 400 % tuottoihin, niin ansaitseekin tulla huijatuksi.
Kukaan minkä tahansa rikoksen hyväksikäytetystä ei ansaitse tulla huijatuksi. Huijareiden mielestäkin ansaitsevat tulla huijatuksi.
Heikompiosaisten hyväuskoisten puolta joutuu kertakaikkiaan holhota. Kyllä näin on. Ei riitä että itse väistää nuo, mutta jos silti sukulaiset ja tuttavat tuollasiin menevät niin kyllä pistää vihaksi.
Järjen käyttö on omavastuu, ettei noihin mene. Tämäkin tapaus opettaa monia. - muita kiireitä
Kai olet huomannut mitä kiireitä lainsäätäjällä on ollut viimme aikoina. Kaikki navanalta. Ei ehditä valvoa mitä sijoituksia tekee eläkeyhtiöt.Minne meidän yhteiset varat kanavoituu. Niiden pitäisi olla vanhuutemme turvana.
- Jxxx
Rahat katosivat jo kuukausia sitten. Nyt ne on jo todennäköisesti kierrätetty riittävän monen pankin ja tilin kautta, että jälkiä ei ole.
Kriittiset ja "kateelliset" äänet olivat taas kerran oikeassa.
Vielä tullaan tarjoamaan mahdollisuutta saada rahat takaisin, mutta siihen ei kannata lähteä. Se on uusi rahastus. Siitäkin pitää sitten olla aluksi ihan hyshys, ettei "kateelliset" pääse lannistamaan ja haittaamaan "bisnestä".
Ihan turha haukkua ketään. Rahansa menettäneet kyllä syyttävät itseään ihan riittävästi.- kierrättää.
Nostaa vain käteisellä ja muuttaa ulkomaille vaihtaa rahat taas paikalliseen valuuttaan ja yrittää ostaa kaikkea vain käteisellä se riittää etta saa kadotettua rahat pois ja käärittyä hyvän kiiteän omaisuuden.
- Paraplan
Katsokaa http://www.fiksuhuuto.fi/ ja huomatkaa kuinka aika pyörii 7 sekuntiin ja sitten alkaa alusta "punaisella aika-taululla". Sijoitus nettisivuilla on aina huijaus. Menkää avaaman OP- tai Nordea- tai Sampo- tai muihin suomalais ruotsalais pankkien tiliä yrityksille tai henkilökohtaisia ja kohtaat kiinteän tarkastelun... sama on sijoitus tilillä. OLKAA VAROVAISIJA!!! ;-D
- ei kusetettu
No olis tuossa jo järjen käyttö ollut paikallaan jo aikaisemmin. Kuka nyt tuollaisia voittoja vois maksaa???!!!
- ihmetellen.
Suomalaiset ovat ahneuksissaan unohtaneet perustotuudet:
– ilmaisia lounaita ei ole.,
– jos tuottolupaus on liian hyvää ollakseen totta, EI SE OLE!!! - pelotaa perkeleesti
Kai niitä kupruja hatetiin Usa:n asuntoroskalainoilla.Ainakiin suuria voittoja. Nyt meinaa kaatua heidän talous ja samaan menoa meidänkin.Lama on ainakin tulossa ja tullutkin.Ahneus on peisynti!
- Paraplan
pelotaa perkeleesti kirjoitti:
Kai niitä kupruja hatetiin Usa:n asuntoroskalainoilla.Ainakiin suuria voittoja. Nyt meinaa kaatua heidän talous ja samaan menoa meidänkin.Lama on ainakin tulossa ja tullutkin.Ahneus on peisynti!
Wallensteinin mukaan on kansanvälinen lama tulossa sen-kun "kapitali" tulot on vähissä. Semmoiset huijaukset on sen ensimäinen merkki. Ei se ole pikkupoikkien "leikki" van "ISOPOIKKIEN" työ. Pyramidin sijoitus vaati vähän talous koulutusta. Hyvät stipit koulupoilla!!! :-)
- Hande
Relatkaa nyt vaan, fyrkat saadaan maksuun kun rahaliikenne taas pelaa. Uusia jasenia on tullut hyvaa vauhtia ja valuuttaohjelma kalibroitua huipputarkaksi.
Sivut aukee taas 1.4 ja sinne on lisatty mielenkiintoisia uutuuksia. Tuottoennuste on jopa kasvanut eli rahaa on syyta varata jatkosijoituksia silmallapitaen.
Uusien sponssien bonusta myos nostetaan 10%:lla joten verkostoon kannattaa liittya, ja kyllahan jokasella aina muutama sukulainen on.- Euro61
Hyvä juttu, itsekin uskon tähän että homma jatkuu.
Onhan Wincapita ollut jo monta vuotta ja käynyt kaiken tarkastelun läpi. Miksi sen pitäisi lopettaa kun nyt on vasta vauhtiin päästy.
Uskon siihen että järjestelmää ohjelmoidaan uusiksi ja turvallisesksi käyttää. - Nimetön
Löytyy henkilö, joka väittää homman jatkuvan vielä.
Sikäli hyvä asia on se, että kirjoitin nettiin
kommentin, niin nyt sinut on ERITTÄIN HELPPO
LÖYTÄÄ IP osoitteen perusteella!
Mahtaa niitä tiilen päitä olla mukava laskemassa.
Varmuuden vuoksi laitan vielä jutun eteenpäin
kissalaan pojille, mikäli he eivät ole hereillä!
Se on täysi mahdottomuus saada 400% prosentin
tuottoaja mistään ei edes valuuttakaupoista.
Tiedän sen kokemuksella, koska olen ollut
sijoittajan vuodesta 1973 lähtien ja sijoittanut
vain pankin kautta Suomalisiin pörssiyhtöihin
tämän lisäksi olen ollut pankissa töissä 15 v.
Joten sijoituskuviot osaan täysin ulkoa!
Tuotto % on yleensä n. 4- 5%, joskun vähän
enemmän. - Nimetön
Euro61 kirjoitti:
Hyvä juttu, itsekin uskon tähän että homma jatkuu.
Onhan Wincapita ollut jo monta vuotta ja käynyt kaiken tarkastelun läpi. Miksi sen pitäisi lopettaa kun nyt on vasta vauhtiin päästy.
Uskon siihen että järjestelmää ohjelmoidaan uusiksi ja turvallisesksi käyttää.tyhmiä huijattavia ihmisiä!
Ei mitkään rehelliset sijoitusfirmat vastaile nettikirjoituksiin!
JOTEN USKOKAA JO HUIJJAUKSIIN!
Eikä enään rahoja humpuukiin!
- Kettunenko
Niin ne fiksut sanoo että on moraalitonta antaa tyhmän pitää rahansa, mutta toivottavasti kumminkin tekijät saadaan vastuuseen.
- tämäkin.
Mitä ne köyhät rahalla tekee? Eivät ne osaa edes käyttää sitä.
- uusi ilmiö
tämäkin. kirjoitti:
Tyhmiä, ahneita ja herkkäuskoisia on aina kusetettu.
- tuuriako
tämäkin. kirjoitti:
Kävi tuuri kun liityin winclubiin pari vuotta sitten parilla tonnilla. Tähän mennessä olen nostanut n6500e joten ei harmita vaikka meneekin nurin. Sääliksi käy ne jotka laittaneet enemmän eivätkä vielä saaneet mitään ulos. toivottavasti syylliset saadaan vastuuseen.
- tuuria_ko
tämäkin. kirjoitti:
Kävi tuuri kun liityin winclubiin pari vuotta sitten parilla tonnilla. Tähän mennessä olen nostanut n6500e joten ei harmita vaikka meneekin nurin. Sääliksi käy ne jotka laittaneet enemmän eivätkä vielä saaneet mitään ulos. toivottavasti syylliset saadaan vastuuseen.
- kolme koukkua
uusi ilmiö kirjoitti:
Tyhmiä, ahneita ja herkkäuskoisia on aina kusetettu.
Aina näyttää löytyvän noita hölmäjä jotka haluaa päästä vähistä rahoistaan eroon !
- perttinen
En oo ollu ennenkään anopin kanssa hyvissä väleissä, mutten oo taatusti tänkään jälkeen! Neuvoin akkaa sijottaan rahansa Capitaan ja kuis kävikään!
No jos jotain positiivista tästä vois löytää, nii ei muori ainakaan oo tulossa jouluks kylään. - Sponssi
Kyllä sitä ehti aika monen tunkin avulla rahaa kääriin ennen ku homma lopahti, että kiitti vaan!
- Nimetön
että täällä netissä julkisesti myönnät rahaa
saanees!
Sitten sinu on helppo löytää IP - osoitteen avulla
ja saada edesvastuuseen teoista.
- kamikaze33
jo ruotsalaiset aikoinaan ja venäläiset tiesi, että suon kansa on tyhmää ja kelpaavat vain alusmaaksi ja
palvelijoiksi.Tyhmät suomalaiset ovat taas todistaneet olevansa emähölmöjä.- "onneksemme"
Stalin aikoinaan oli sanonut, niin on mulle kerrottu, että Suomalaiset ovat poliittisesti tyhmää kansaa.
Ehkä se silloin oli meidän pelastus.
Typeryyttä ei pitkänpäälle pelasta mikään. Varsinkaan, jos se perustuu ahneudelle. Katsokaa miten tehtaita lopetetaan. Kymenlaaksossa monta paperitehdasta. Sellua tuodaan etelä-Amerikasta tänne. Vaan kuis kävi Nokialle Saksassa!
On se kummaa. Ei mene hyvin kapitalisessa taloudessa, eikä mennyt kommunistissessa taloudessa.
Olen huolestunut ruuan hinnasta! Katsokaa Kiinalaisilla on nälkä!!!!! - kamikaze33
"onneksemme" kirjoitti:
Stalin aikoinaan oli sanonut, niin on mulle kerrottu, että Suomalaiset ovat poliittisesti tyhmää kansaa.
Ehkä se silloin oli meidän pelastus.
Typeryyttä ei pitkänpäälle pelasta mikään. Varsinkaan, jos se perustuu ahneudelle. Katsokaa miten tehtaita lopetetaan. Kymenlaaksossa monta paperitehdasta. Sellua tuodaan etelä-Amerikasta tänne. Vaan kuis kävi Nokialle Saksassa!
On se kummaa. Ei mene hyvin kapitalisessa taloudessa, eikä mennyt kommunistissessa taloudessa.
Olen huolestunut ruuan hinnasta! Katsokaa Kiinalaisilla on nälkä!!!!!niinpä, jos kiinalaisilla nälkä ja lähtevät liikenteeseen, niin mikä tai kuka pysäyttää??!!
Lisäksi kaikki saaste,ilmastonmuutos jne ongelmat.
Toisaalta, jos ihmisiä on liikaa, niitä pitää vähentää. No millä vähenee? Sairaudet, sota jne....
- naurattaa
ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa ha ha haa
- kuin nauraa
Kyllä ihmiset ovat tyhmiä ja ahneita. Kyse on ahneuden siivittämästä taikauskosta. Altistivat itsensä anonyymin huijauksen kohteeksi. Nyt joitakin harmittaa. Mutta viisas ei koskaan edes lotkauta korviaan huijarifirmojen tarjouksiin.
- manillaköysi
WC:stä alas koko perintö! Miten tässä enää jaksaa, jos tää on täyttä totta?!
- kerrotaan
hyvin asiasta:
"Kyseeseen voisi tulla esimerkiksi rahankeräysrikos tai petos, Ranta-aho selventää monimutkaista vyyhtiä.
KRP:ssä käydään parhaillaan läpi myös erilaisia vihjeitä, joissa on viitattu sijoituskerhon kansainvälisiin yhteyksiin.
- Tarkoitus on tämän päivän aikana asiasta tiedottaa tarkemmin.
Mikäli klubiin kohdistuvat epäilyt osoittautuvat tosiksi, kyse on todennäköisesti suomalaisittain ennennäkemättömän suuresta verkostohuijauksesta. "
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2008/03/624535
- ........
Mä en voi käsittää mistä näitä uusia ihmisiä aina löytyy jotka uskoo verkostomarkkinoinnin tai pyramidin autuuteen ja helppoon rahaan... Mullekin on tultu uskomattoman monet kerrat hehkuttamaan kuinka elämänlaatu on jonkun verkostomarkkinoinnin jäljiltä noussut hurjasti ja kyllä kannattaa ehdottomasti lähteä mukaan. Ja vuoden päästä onkin sitten aivan eri ääni kellossa.
Eipä aikaakaan kun ilmaantuu seuraava "tyhmyydestä sakotetaan"-järjestelmä, tuskin puolta vuotta.- sillä jos todella ihmiset o...
tyhmiä jotta niitä voi rokottaa niin ei ne rahojaan tarvitsekkaan.Tuskin tässä kärsii,kuin sponssit jotka menettää koko omaisuuden ja samoin kaikki jotka ovat voittoa saaneet.Oletteko ilmoittaneet voiton verottajalle????jos ette niin menetätte kaikki korkoineen ja syy petos.Tämänkin keskustelupalstan ip listat kirjoituksineen lähetettu krp:lle joten vaviskaa ne jotka saatte postia tänä vuonna:=))
- siirtomaavallan kasvatti?
sillä jos todella ihmiset o... kirjoitti:
tyhmiä jotta niitä voi rokottaa niin ei ne rahojaan tarvitsekkaan.Tuskin tässä kärsii,kuin sponssit jotka menettää koko omaisuuden ja samoin kaikki jotka ovat voittoa saaneet.Oletteko ilmoittaneet voiton verottajalle????jos ette niin menetätte kaikki korkoineen ja syy petos.Tämänkin keskustelupalstan ip listat kirjoituksineen lähetettu krp:lle joten vaviskaa ne jotka saatte postia tänä vuonna:=))
Aina kun jotain huijaamista ja puliveivaamista on siihen jotenkin liittyy Nigeria. Huorat huumeet mitä vain. On se kumma maa. Tietenkin se on jotain "markkinatalouden "profiloitumista. Vai mitä se onkaan? Toivottavasti ei ole tarttunut naapuriin.
- venomies parraton
80-luvun alussa kierteli kirjeitä; Lähetä kymmenelle pankkitilille jotka ovat järjestyksessä tässä kirjeessä kullekin 100 mk.Sen tehtyäsi lähetä tämä kiertokirje eteenpäin ja lisää siihen tilinumerosi. Kuukauden sisällä tulet saamaan tilillesi 25000mk.Kyllä ennenkin kustiin hölmöjä silmään,sehän on aina ollut pelin henki ja tulee olemaan.
- mä vaan
Siis toi uutinenhan on uutisankka, eli ei pidä paikkaansa. Klubi ei ole kadonnut mihinkään. Asiasta tietävät tarkemmin VAIN ja AINOASTAAN klubin jäsenet, joten muiden on ihan turhaa puida asiaa tällasilla keskustelupalstoilla. Voin vaan kertoo että sieltä on moni saanut todellakin sijoitetulla rahallansa sen 400 %. Tää uutinen on vaan kateellisten panettelua!
- ajassa
Niinpä niin.
Voisi ajatella, että jos näet jonkun olevan paskaa, haistat sitä ja toteat sen haisevan paskalle, otat sitä käteen ja koostumus on paskaa, lipaiset kielellä ja toteat sen maistuvan paskalle. Jos vielä tämän jälkeen haukkaat uteliasuuttasi mahdollisimman ison palan ja se yllätykseksesi maistuu ihan paskalle, niin mitäpä luulet kenen on syy.... - tuo lapsenuskoinen
mä vaan kirjoitti:
Siis toi uutinenhan on uutisankka, eli ei pidä paikkaansa. Klubi ei ole kadonnut mihinkään. Asiasta tietävät tarkemmin VAIN ja AINOASTAAN klubin jäsenet, joten muiden on ihan turhaa puida asiaa tällasilla keskustelupalstoilla. Voin vaan kertoo että sieltä on moni saanut todellakin sijoitetulla rahallansa sen 400 %. Tää uutinen on vaan kateellisten panettelua!
itsepetos. Ei sieltä jäsenille mitään tietoa ole tullut. Ei kai niitä täällä Kuopion suunnalla muuten olisi jonoksi asti rikosilmoitusta tekemässä.
- huijasi uskovaisia hartolassa
tuntuu samankaltaiselta kuten helluntaiseurakunnan vanhin hartolassa kuppasi uskovilta ihmisiltä miljoonat omaan taskuun.
pelasi kanssa jollakin valuuttakaupoilla muka. papereita ei koskaan tehny ja raha liikkui taskusta toiseen. oikein joku meni ja otti lainaa pankista isänsä kanssa kun oli hyvä sijoitus tiedossa.....kuinkas kävikään...kaikki meni. - juuri kaveri soitteli
mä vaan kirjoitti:
kännissä itkien rahojaan ja OLI KLUBIN JÄSEN.
Turhaan haaveilet eli paras alkaa myydä omaisuuttasi jotta saat pankista lainaamasi rahat maksettua sijoitettuasi vewlkarahaa klubiin:)hahhahhahahahahahhaahhaahhahahahahaahhahahahahahaha - mä vaan
juuri kaveri soitteli kirjoitti:
kännissä itkien rahojaan ja OLI KLUBIN JÄSEN.
Turhaan haaveilet eli paras alkaa myydä omaisuuttasi jotta saat pankista lainaamasi rahat maksettua sijoitettuasi vewlkarahaa klubiin:)hahhahhahahahahahhaahhaahhahahahahaahhahahahahahahaEn oo kuule ottanu senttiäkään lainaa, omiani oon sijoittanut. Ja edelleen toistan tää on pelkkä uutisankka!!!!!!!!!!!!!!
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
Et kykene näyttämään väitettä toteen millään
tavoin.
Erinomaisen hyvä asia tässä on se, että huijauksen
takana näyttää olevan Suomalaisi, jotka on erittäin
helppo jäljittää IP- osoitteen avulla.
Joten heidät saadaan EDES Vastuuseen huijaamisesta! - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
En oo kuule ottanu senttiäkään lainaa, omiani oon sijoittanut. Ja edelleen toistan tää on pelkkä uutisankka!!!!!!!!!!!!!!
Kyseessä ei ole uutisankka vaan täysin tosi
uutinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - mä vaan
Nimetön kirjoitti:
Kyseessä ei ole uutisankka vaan täysin tosi
uutinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ei sunkaan kuule kannata alkaa mun kans kinaamaan. Klubi on pystys edelleen. Mun tieto on faktaa eikä huhupuhetta.
- mä vaan
Nimetön kirjoitti:
Et kykene näyttämään väitettä toteen millään
tavoin.
Erinomaisen hyvä asia tässä on se, että huijauksen
takana näyttää olevan Suomalaisi, jotka on erittäin
helppo jäljittää IP- osoitteen avulla.
Joten heidät saadaan EDES Vastuuseen huijaamisesta!Sä et todellakaan tiedä koko asiasta mitään joten lopeta p....n jauhaminen!!!!!!!!!!!!!!!! Klubi on edelleen olemassa, sivut aukeavat lähiaikoina!!!!!!!! Ja tämä on FAKTAA!!!!!!!!!!
- On enää Jormat
mä vaan kirjoitti:
Ei sunkaan kuule kannata alkaa mun kans kinaamaan. Klubi on pystys edelleen. Mun tieto on faktaa eikä huhupuhetta.
Siinä klubissa ei ole pystyssä enää kuin rahat vieneiden tyyppien jormat jossain palmurannalla.
Klubin nettipalvelinkin on aLuxemburgissa ajettu alas, töpseli on vedetty kokonaan irti. Heippa. - mä vaan
On enää Jormat kirjoitti:
Siinä klubissa ei ole pystyssä enää kuin rahat vieneiden tyyppien jormat jossain palmurannalla.
Klubin nettipalvelinkin on aLuxemburgissa ajettu alas, töpseli on vedetty kokonaan irti. Heippa.sä jauhat täyttä SHITTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!! et tiä mistään mitään nii ole turpa kii!!!!
- wc sijoittaja
mä vaan kirjoitti:
Sä et todellakaan tiedä koko asiasta mitään joten lopeta p....n jauhaminen!!!!!!!!!!!!!!!! Klubi on edelleen olemassa, sivut aukeavat lähiaikoina!!!!!!!! Ja tämä on FAKTAA!!!!!!!!!!
ajattelitko sijoittaa lisää?
- mun rahat ja muiden hilkut
mä vaan kirjoitti:
tietty, VAIN JA AINOASTAAN jäsenet tietävät (lue sinisilmäiset idiootit) asiasta jotain ja olisi myöskin tosi kiva että ette vielä tee rikosilmoitusta, vasta sitten kun saadut rahat on siirretty "turvaan"! Luuleeko joku tosiaan että voi saada rahansa nelinkertaisesti takaisin. Jos joku on nOin hyvä sijoittaja niin eiköhän kaveri tee itsestään rikkaan(no, taisihan siitä jokatapauksessa hiukan varakkaampi tulla)ja unohtaa robinhoodin leikkimisen.
- columbo 2007
mä vaan kirjoitti:
Ei sunkaan kuule kannata alkaa mun kans kinaamaan. Klubi on pystys edelleen. Mun tieto on faktaa eikä huhupuhetta.
Et kuitenkaan pysty näyttämään mitenkään sitä toteen!
TOOPE! - columbo 2007
mä vaan kirjoitti:
Sä et todellakaan tiedä koko asiasta mitään joten lopeta p....n jauhaminen!!!!!!!!!!!!!!!! Klubi on edelleen olemassa, sivut aukeavat lähiaikoina!!!!!!!! Ja tämä on FAKTAA!!!!!!!!!!
MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUIJAUS MIKÄ HUIJAUS NÄIN SE ON KOITA JO TAJUTA SE!
Sivut eivät todellakaan aukea!
Ja mitä siitä, jos ne joskus aukeaa jossain muodos-
sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyhmät ihmiset ovat jo menettänee kaikki rahansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tietää_
Lähditte mukaan veroa kiertävään hämäräbisnekseen! Onko joku uutinen, että voi sormet palaa??
Oli kyllä pirullinen idea rikollisilta käyttää ihmisten sosiaalisia suhteita pyramidin lonkeroiden tehokkaaseen levityksen.- "Ammattisijoittajat"
Ajatelkaa, jos meidän yhteise rahat, vaikka sun eläkesäästämisesi on sijoitettu tähän ammattilaisten toimesta!!!!Minua ei naurata yhtään. Vastaavia kupruja on varmasti muitakin. Jollekin voidaan maksaa siitä, että sijoitaa ,paskaan,yhteisiä varoja. Ja hallitus nukkuu. Ja kukkuu Kanervan ympärillä. Sitten itketään, kun eläkeläisarmeija on niin suuri, ettei mikään riitä!
Herätkää nyt ihmiset, meitä kusetetaan!!!! - Sivusta seurannut
"Ammattisijoittajat" kirjoitti:
Ajatelkaa, jos meidän yhteise rahat, vaikka sun eläkesäästämisesi on sijoitettu tähän ammattilaisten toimesta!!!!Minua ei naurata yhtään. Vastaavia kupruja on varmasti muitakin. Jollekin voidaan maksaa siitä, että sijoitaa ,paskaan,yhteisiä varoja. Ja hallitus nukkuu. Ja kukkuu Kanervan ympärillä. Sitten itketään, kun eläkeläisarmeija on niin suuri, ettei mikään riitä!
Herätkää nyt ihmiset, meitä kusetetaan!!!!Nyt oli jo pakko laittaa kans aiheesta.
Tää palsta on kyl NIIN TURHA:
Täällä jauhetaan paskaa ja heitetään toinen toistaan parempia satuja. :)
Clubilaisille on ihan oma palsta johon ei niin vain sisään pääsekään.
Sääli vaan että ihmiset ovat suomessa näin kateellisia. - mikä vuosisata
Sivusta seurannut kirjoitti:
Nyt oli jo pakko laittaa kans aiheesta.
Sääli vaan että ihmiset ovat suomessa näin kateellisia.Herää sinäkin tähän aikaan. Jos olet sivusta seurannut aikaasi. Voi olla ettei sulla ole huomena voita leipäsi päälle. Sen on varastanut markkinatalous tai muut huijarit.
- Simeon
..ja vähän velkarahaakin. Hyvä maksella, kun koro ja marginaali nousee. :(..Kyllä tästä pitää joku saada vastuuseen!!!
- voi voi..ja lämmin leipä
Simeon kirjoitti:
..ja vähän velkarahaakin. Hyvä maksella, kun koro ja marginaali nousee. :(..Kyllä tästä pitää joku saada vastuuseen!!!
Kuka on noin tyhmä et sihjottaa myntii tollaseen huijari paskaan!!! ha haa....
- messias1243
voi voi..ja lämmin leipä kirjoitti:
Kuka on noin tyhmä et sihjottaa myntii tollaseen huijari paskaan!!! ha haa....
mitä se sulle kuuluu
- 344rfh5g5ty
messias1243 kirjoitti:
mitä se sulle kuuluu
No käykää hakkaamassa ne sponssit ja muut huijarit jotka kiinni saatte. Kun sponssilla on nenä poskella ne miettii kaksi kertaa ennenkuin alkavat taas kusettamaan.
- maailmasta häviä
344rfh5g5ty kirjoitti:
No käykää hakkaamassa ne sponssit ja muut huijarit jotka kiinni saatte. Kun sponssilla on nenä poskella ne miettii kaksi kertaa ennenkuin alkavat taas kusettamaan.
Ainakin kaikki huijatut voivat lohduttautua ajatuksella, että ei ne rahat hukkaan menneet. Kyllä niillä on jo monta pulloa Bollingeria juotu ja monta maksullista typykkää "hoonattu". On puutteenalaiset saaneet suureen tarpeeseensa... khih khih...
- Siperiahan
Simeon kirjoitti:
Saatana tuommoset huijarit rautoihin. Kyllähän maailmasta roistot löyretähän, jos tarvees vaatihi (interpol). En minä omasta puolestani puhu, mutta se vituttaa, että nussittiin eläkeläisten ja työttömien rahat. Hyväuskoisia jymäytetään, oli ne sitten vaikka liikuntakyvyttömiä rampoja. Niitten jätkien ei kannata tulla tunnistettavasti pohojanmaalle. Kannattaa pysytellä loppuelämänsä Thaimaassa.
- HoHoHoo
Simeon kirjoitti:
Vastuussa ei ole kuin yksi kaveri, se on se, joka sieltä peilistä kurkistaa :)
- Nimetön
Sivusta seurannut kirjoitti:
Nyt oli jo pakko laittaa kans aiheesta.
Sääli vaan että ihmiset ovat suomessa näin kateellisia.että kuvittelet joillakin klubilasilla olevan
joku palsta jonne eivät muut pääse.
Niuvanniemessä on kuvittelijoilla ihan omat
netti palstansa, eikä sinnekkään kovin moni pääse.
Sinä kyllä pääset helpolla suljetulle osastolle. - Nimetön
messias1243 kirjoitti:
mitä se sulle kuuluu
Housuihis!
- Lipsom
Nimetön kirjoitti:
että kuvittelet joillakin klubilasilla olevan
joku palsta jonne eivät muut pääse.
Niuvanniemessä on kuvittelijoilla ihan omat
netti palstansa, eikä sinnekkään kovin moni pääse.
Sinä kyllä pääset helpolla suljetulle osastolle.Salaisella seuralla oma pikkiriikkinen salainen palsta - tosi hupaisaa!!! Mahtaako olla salainen ritarijärjestö vahtimassa palstan koskemattomuutta ja suunnatonta aarrettta, joka on piilotettu sinne? Niuvanniemi kutsuu, kuten joku jo asian osuvasti ilmaisi. "mä vaan" on sinne jo ihan kypsää kamaa. On niin henkisesti KÖYHÄÄ juttua. :)
- erakkonen
Simeon kirjoitti:
niin sä ite oot vastuussa mihin rahaasi syydät
ei siihen clupiin oo sua kukaan pakottanu
ahneella on yleensä aina paskanen loppu
- Työttömyys pahe
Ihan oikein Kuopiolaisille idiootti rahamiehille.
Ääliöt hahahahahaha.
Miten voi olla tyhmiä paljon juuri Kuopiossa ennen kaikkea sijoituksia tekemässä???
Ehkä älli tuli myöhään vai oliko sitä yhtään kellään. Hahahahahahahahahaha- ikiliki
Ei ois uskonut, miten täysiä älykääpiöitä ja limanuljaskoita olette kun mollaatte täällä asiaa, mikä ei TODELLAKAAN teille kuulu saamarin suolisivustolaiset. Käytätte ja varastatte työaikaa työnantajalta, mikä on täysin rikollista toimintaa työnantajaa kohtaan. Ei ihme,että monet yritykset kaatuvat.
Takokaa päätänne betonipilariin senkin aikaa kun puhutte täyttä paskaa Wincapitasta, mistä ette todellista tilaa tiedä! Eikä todellakaan sitä täällä kerrota!!!!
- SatamaJätkänPoika
Saitte ääliöt. Oliko pakko laittaa rahat epämääräiseen pyramidihuijaukseen? Kyllä luulisi että aikuiset ihmiset, tietävät että netti on pullollaan näitä kaikenmailman huijareita. Joka paikassa kun varoitellaan näistä huijareista, niin aikuiset ihmiset eivät vaan usko että tässä on taas joku kusetus menossa. Oikein näille ääliöille että menittivät rahansa, ehkä oppivat että ei kukaan maksa rahoja 400 % takaisin, kyllä huijarit nauravat partaansa jossain palmujen alla.
- että sivut avautuu
1.4 .voisitko kaveri selventää miksi juuri vasta sitten. miksei esim ensi viikolla?
miten näinkin suuren yhtiön sivuja ei saada nopeammin auki että pääsee sijoittelu jatkumaan.
mistä tietosi on peräisin?
voitko antaa sen linkin meillekkin.
miksi naapurini joka sijoitti suuren summan on hiljaa kämpässään..... - Verccomaha
että sivut avautuu kirjoitti:
1.4 .voisitko kaveri selventää miksi juuri vasta sitten. miksei esim ensi viikolla?
miten näinkin suuren yhtiön sivuja ei saada nopeammin auki että pääsee sijoittelu jatkumaan.
mistä tietosi on peräisin?
voitko antaa sen linkin meillekkin.
miksi naapurini joka sijoitti suuren summan on hiljaa kämpässään.....on suuri aprillipäivä.
- että tollaseen lähtis mukaan
Kyllä jos joku on euronkin tuohon hommaan sijoittanut, niin ei voi kuin nauraa päin naamaa. Näitä samoja ketjukirjeitä liikkui jo aikoja sitten paperisina versioina.
Koskaan kukaan ei niistä voita, ainoastaan kirjeiden liikkeelle laittajat jos joku on niin tyhmä, että niistä jotain maksaa.
Aivan naurettavaa, että ihmiset näilläkin palstoilla ovat kyselleet, että kandeeko sijoittaa winclubiin. NO EI. Pelkkää huijausta koko homma.
Toivon vilpittömästi, että ne ihmiset, jotka ovat tälle palstalle kirjoitelleet, että ovat hävinneet niin ja niin paljon tässä pelissä, ovat laatineet kirjoituksensa huumorimielellä. - tietävä22
kuka on sanonu että win capita olisi kadonnut? sivut aukeavat lähi viikoina ellei tällä viikolla, sen tiedän. eli no hätä! malttakaa kaikki sijoittajat!!!!
- Nimetön
toteen näytät sen, että sivut aukeaa?
- Huty
Älkää vielä vetäkö itteenne jojoon.
Tuttavani oli ollut yhteydessä suurempaan tahoon, ja hän oli ilmoittanut, että sivut aukenevat tällä viikolla.
Onhan noilla sivuilla ollut ennenkin huoltokatkoksia, eikä systeemi niihin ole kaatunut.- sanaakaan
Huhupuheita... "isommat tahot" lienevät jo kaukana täältä. Tietojesi varjolla ei paljon lohduttauduta.
Ps. Huoltokatkoksista ilmoitetaan kyllä eri tavoin. - Miljounääri
Juu, ei mitään hätiä. Tunnen yhden kaverin, joka on kertonut kotiuttaneensa klubista miljardien voitot. Kaveri kertoi tämän tissibaarin pitäjän - anteeksi, tarkoitan tietysti WinCapitan hallituksen puheenjohtajan - kertoneen sammon käynnistyvän kohta uudelleen ... nyt on kuulemma vaan ollut kaikkee muuta.
Sampo v2.0 osaa kuulemma valuuttakurssien lisäksi ennakoida myös Valioliigan tulevien kierrosten tulokset. Kunnon pääomilla sieltäkin on otettavissa hyvät tuotot. Mainostavat sitä urheilumiesten vaihtoehdoksi ... - Ettei
Miljounääri kirjoitti:
Juu, ei mitään hätiä. Tunnen yhden kaverin, joka on kertonut kotiuttaneensa klubista miljardien voitot. Kaveri kertoi tämän tissibaarin pitäjän - anteeksi, tarkoitan tietysti WinCapitan hallituksen puheenjohtajan - kertoneen sammon käynnistyvän kohta uudelleen ... nyt on kuulemma vaan ollut kaikkee muuta.
Sampo v2.0 osaa kuulemma valuuttakurssien lisäksi ennakoida myös Valioliigan tulevien kierrosten tulokset. Kunnon pääomilla sieltäkin on otettavissa hyvät tuotot. Mainostavat sitä urheilumiesten vaihtoehdoksi ...Juurikaan kukaan muu osaa ennustaa valioliigantuloksia paitsi ne, jotka myöhemmin leimataan huijareiksi ja tuomitaan oikeudessa. En ainakaan yhtään joka pelistä voittoja nostanutta ole vielä tavannut..
Huijarit on huijareita ja osaavat kyllä puhua... Taitaa tälle tissibaarinkin pitäjälle nyt käydä huonosti.. Taitaa tulla verokarhu ja pari muuta sällii oven taakse lähi päivinä..
Ja kovasti ihmettelen, ettei kukaan paremmin tietävä tule mediaan kasvoillaan kertomaan, että kaikki on kunnossa jos nyt jo jonot on poliisiasemalle muodostuneet. Kannattaisi varmaan ennen kuin veri kunnolla kiehahtaa ja joku päättää tulla oven taakse omankäden oikeutta käyttämään.. Toivottavasti kukaan ei niin tyhmä ole , mutta ikinä ei voi tietää.. Raha on kuitenkin pieni häviö, mutta henki enemmän..
Oikeasti kannattais nyt näiden isojen tahojen kommentoida asiaa jos muka paremmin tietävät ennen kuin menettävät tulevat miljoonansa. Vaikka epäilen, että niin on jo käyny vaikka sivut kuinka aukeisivatkin uudestaan (Mitä en usko). Ainakin voin sanoo, etten ikinä luottaisi yhtiöön, joka hoitaa näin huonosti PR:nsä.. Antaa tälläsen kohun nousta vaan joittenkin päivitysten takii..
Et ei pienimmät toimijat ole tässä suurimpia häviäjiä vaan ne, jotka ovat tehneet bisneksellä "miljardeja" (just joo). Se on halpaa nostaa pikkuhiljaa, mutta kallis nostaa/maksaa kerralla... - mä vaan
sanaakaan kirjoitti:
Huhupuheita... "isommat tahot" lienevät jo kaukana täältä. Tietojesi varjolla ei paljon lohduttauduta.
Ps. Huoltokatkoksista ilmoitetaan kyllä eri tavoin.siis älkää ny hyvät ihmiset jauhako p...aa. Klubi ei oo kadonnut mihinkään. Kyllä jäsenet tietää. Turhaa te jotka ette asioista mitään tiedä, jauhatte täällä.... Hei ny jo järki käteen ja suu suppuun. Puhukaa sit vasta ku teil on faktat käsillä!!!!!!!!!!!
- Rikolliset?
mä vaan kirjoitti:
siis älkää ny hyvät ihmiset jauhako p...aa. Klubi ei oo kadonnut mihinkään. Kyllä jäsenet tietää. Turhaa te jotka ette asioista mitään tiedä, jauhatte täällä.... Hei ny jo järki käteen ja suu suppuun. Puhukaa sit vasta ku teil on faktat käsillä!!!!!!!!!!!
Kuvitellaan että sivusto avattaisiin uudelleen. Eiköhän tuolta toiminnalta ole jo pohja mennyt. Kuka vielä mukana pysyy? Extra tyhmä vatipää.
- mä vaan
Rikolliset? kirjoitti:
Kuvitellaan että sivusto avattaisiin uudelleen. Eiköhän tuolta toiminnalta ole jo pohja mennyt. Kuka vielä mukana pysyy? Extra tyhmä vatipää.
Todellakin pysyn mukana klubissa ja kunhan aika koittaa nostelen mukavia summia rahaa ja elelen leveesti :) samalla te köyhät seuraatte kateellisena vierestä. Hah hah haaaaa!!!!!!!!!
- Verccomaha
mä vaan kirjoitti:
Todellakin pysyn mukana klubissa ja kunhan aika koittaa nostelen mukavia summia rahaa ja elelen leveesti :) samalla te köyhät seuraatte kateellisena vierestä. Hah hah haaaaa!!!!!!!!!
Sioitus hömppäilijan kateus kortti - olet kateellinen - on korvissai kehu, joka saa hyvälle mielelelle. kiitos.
- Nimetön
Missäs se SUURI TAHO sijaitsee?
Jossain kukkulallako?
Vai taivaassa?
Heh, heh, - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
siis älkää ny hyvät ihmiset jauhako p...aa. Klubi ei oo kadonnut mihinkään. Kyllä jäsenet tietää. Turhaa te jotka ette asioista mitään tiedä, jauhatte täällä.... Hei ny jo järki käteen ja suu suppuun. Puhukaa sit vasta ku teil on faktat käsillä!!!!!!!!!!!
siinä kaverilla heittää päästä, kun ei usko sitä
että kaikki rahat ovat hävinneet tuhka tuuleen.
Mikäs sinä luulet olevas, kun kehoitat ihmisiä
pistään suuta suppuun?
Emme asu Pohjois Koreassa!
Faktat ovat käsillä jos et sitä ole osannut
vielä tähän mennessä lukea uutisista! - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
usko noihin juttuihin!
- mä vaan
Nimetön kirjoitti:
siinä kaverilla heittää päästä, kun ei usko sitä
että kaikki rahat ovat hävinneet tuhka tuuleen.
Mikäs sinä luulet olevas, kun kehoitat ihmisiä
pistään suuta suppuun?
Emme asu Pohjois Koreassa!
Faktat ovat käsillä jos et sitä ole osannut
vielä tähän mennessä lukea uutisista!Mä tiedän faktat ja olen ne jo kertonut, sehän on ihan vaan sun ongelmas jos sä uskot kaikki p...a- ja huhupuheet jtka julkaistaan. Mä oon miljonääri!!!!!!!!!!!!!!
- columbo 2007
mä vaan kirjoitti:
Mä tiedän faktat ja olen ne jo kertonut, sehän on ihan vaan sun ongelmas jos sä uskot kaikki p...a- ja huhupuheet jtka julkaistaan. Mä oon miljonääri!!!!!!!!!!!!!!
Minun puolesta saat olla vaikka orava, joka istuu
puun oksalla, jos sinusta niin tuntuu!!!!!!!!!!!!!!!
Eipä sinulla kuitenkaan ole mitään konkreettista
todistetta millä voit toteen näyttää väittees!
- ihmettelijä.
Ja kuka ihmeen urpo meni siihen ideaan sullomaan rahojaan?
- Jeppe.L
Mikäli ihminen on niiiiiiin tyhmä että tollaiseen touhuun on osallistunut "sijoittajana", on aivan oikein että saivat kunnolla nenilleen.
Kuinka joku voi olla niiiiiiin tyhmä että ei tajua mitään taloudesta, varsinkin sijoittamisesta.
Nauran todella paskaset naurut jos joku kehtaa ääneen mainita tollaseen pelleilyyn osallisuudesta, saa ikuisen idiootin-leiman otsaan samantien eikä se leima koskaan häviä...syystäkin. - tohua
noi pyramiidit huijaukset!
Onko tää senttikauppa laillista tohua? Onko joku ostanut tuolta fiskuhuutosta ja biddog.fi stä jotain? - Teuvo
Kaverini on sijoittanut kyseiseen clubiin, hän sanoi että huomenna aamulla klo 9.00 pitäisi sivuston olla jälleen toiminnassa ja tilanne normalisoitunut, joten älkää hätäilkö turhaan.
- Ei aukea
Klo on nyt 10.40 huomenna aamulla. Koskas sivut aukeavat?
- Nimetön
www. sivut voi väärentää erittäin helpolla!!!!!!!!!!!
Joten turha kuvitella täällä mitään sivujen
aukeamisesta!!!!!!!!!!!!
Jos joku väärennetty sivu aukeaa se ei tarkoita
sitä, että ne alkuperäiset sivut aukeaa, koska ne-
kin ovat väärennetyt!!!!!!!!!!!
- testiä..
suomi24 menossa nurin?
- virhe 502
suomi24 menossa nurin?
>Palvelu tilapäisesti ruuhkautunut tai suljettu
Tämä palvelu on tilapäisesti ruuhkautunut tai suljettu teknisten häiriöiden tai ongelmien vuoksi
Pahoittelemme häiriötä. Yritä hetken päästä uudelleen.>
virhe 502 - Jukka
2007 vuoden lopulla lopetti onine-capital ja tammikuun lopulla 2008 minvestment. minulla meni yhteensä 1500 euroa sijoituksia.
- kalloon
saunan taakse ja nappi ohtaan noille kaikille helevetin huijareille.!!! ei kyllä oo kovin viisaita nekään jotka sinne rahaa syytää.
- tietää_
Ei kauvaa paskasivustot kalastelisi ihmisten rahoja ku KRP laittais filtteröinnin päälle!
- filtteröinti
myös kaikkiin pankkeihin ja paskasijoitusneuvojiin. OStin osakkeita mut pörssi romahti ja sinne meni mammona. Maan suurinkin pankki suljettava!!! ja heti!!
- monitasoiset pyramidit
toivottavasti viestisi oli vitsi
kuten lasten asialla yritetää sensuuria saada valtiovallan tai suuryritysten etujen ajoon
lapsiporno nyt, kohta nettikiusaaminen jne...
monenmoisia maksa niin pääset "yrittäjäksi"
-yrittämisellä
ryhdy sinäkin sijoittajaksi, pyydä lisää porukkaa niin kurssit saattaapi nousta
-sijoittamisella
etkö ole kiinnostunut edes terveydestä. Kai edes ystäviesi ja sukulaisesi terveydestä. Tienaat siinä sivussa...
-terveydellä
-työllisyydellä
ihmiset saapi töitä, no jo vain
no en jatka
sensuuri ei ole ratkaisu, missään
- Kekä
Vei anopin rahat.
- rahat tallessa
...kusipäille ihan oikein, mitä menette uskomaan kaikenmaailman epämääräisiä "houkutuksia"!!!!
- Törttö.
Kuin voi olla niin paljon tyhmiä - voihan sitä rahansa lahjoittaa parempaan tarkoitukseen jos on liikaa. Jos ei ota selvää taustahenkilöistä voi olla varma rahojen menosta. Huijareita riittää - niin myös huijattavia.
- äimistynyt
Mikä saa ihmiset antamaan kymmeniä tuhansia euroja täysin tuntemattomien "sijoittajien" käsiin??
Siis vaikka luvattaisiin mitä, mutta täytyy nyt jumalauta jokaisen älyllisen tietää, ettei omia rahoja anneta tuntemattomien käsiin joihin ei ole mitään yhteystietoja!
Meni kankkulankaivoon.No toivottavasti käyttävät rahansa viinaan ja huoriin ettei tarvitse runkata.
- bortsu
Minuakin aikoinaan houkuteltiin mukaan,mutten lähtenyt.
Ajattelin että kyseessä olevan jostain "rahojen pesusta". Huume yms. rahoista.
Ja mietin myös sitä että se on liian hyvää ollakseen totta. Niin kuin olikin ;).
Toivottavasti minua mukaan houkutellut sukulainen ei menettänyt rahojaan kovin paljon.
Välillä jo näytti että menee suhteet poikki kun en lähtenyt mukaan. Joka on yleistä näissä ns. verkosto huijjauksissa.- Heippa
Olisit lähteny aikoinaan...
Jokainen yli 7kk sitten lähteny jäi rajusti voitolle.
Eikä sitä viimeistä laulua ole laulettu -
kyllä hymyt hyytyy, kun klubi jatkaa 200 lasissa ihan kohta... - kermaa_jonossa
Heippa kirjoitti:
kyllä hymyt hyytyy, kun klubi jatkaa 200 lasissa ihan kohta...Kuulemma joulupukilla on näppinsä pelinsä, kuulin eräältä sponssilta, että J-Pukki jakaa kadonneet rahat jouluaattona 2012 nälkää näkeville lapsille, kuulemma myös Tiibetin itsenäistyminen on tavoitteena wincapita 2.0:ssa, sata lasissa ja silleen...
- ootko
Heippa kirjoitti:
kyllä hymyt hyytyy, kun klubi jatkaa 200 lasissa ihan kohta...tosissas noin tyhmä?
- mä vaan
Ei se oo mikään huijaus, sivut aukee kyl aikanaan. Lopettakaa tää p....n jauhaminen jo!!!!!!!!!!
- rgetds jsyus
mä vaan kirjoitti:
Ei se oo mikään huijaus, sivut aukee kyl aikanaan. Lopettakaa tää p....n jauhaminen jo!!!!!!!!!!
selvääkin selvempi huijaus, mullekin ehdoteltiin, mutta otin selvää ja palanut haisi eteiseen saakka, joten en lähtenyt...toivotaan sitten samalla että sunkin rahoja on niiden huijareiden plakkarissa... ellet ole sitten itse näitä "järjestelijöitä"...
- mä vaan
rgetds jsyus kirjoitti:
selvääkin selvempi huijaus, mullekin ehdoteltiin, mutta otin selvää ja palanut haisi eteiseen saakka, joten en lähtenyt...toivotaan sitten samalla että sunkin rahoja on niiden huijareiden plakkarissa... ellet ole sitten itse näitä "järjestelijöitä"...
En ole järjestelijä, satun vaan tietämään että tää klubi ei oo mikään huijausjuttu. lopettakaa kokonaan tän asian puiminen kun ette TIÄ YHTÄÄN MITÄÄN koko klubista!
- mä vaan
rgetds jsyus kirjoitti:
Sulla ei ilmeisesti oo tarpeeksi fyffee laittaa sitä kii mihkään sijoitustoimintaan, noo sehän on ihan sun oma mokas. Joillain on rahaa ja joillain ei oo. Se pelaa joka ei pelkää!!!!!!!!!!!
- ei mukana
Heippa kirjoitti:
kyllä hymyt hyytyy, kun klubi jatkaa 200 lasissa ihan kohta...Jokainen joka on laittanu vuoden sisään rahaa, on 99% jatkanu sijoitustaan, eikä nostanut rahoja. toivotan onnea kaikille osallistujille!!!
- joulupukki
mä vaan kirjoitti:
asun korvatunturilla, tuon lahjat kerran vuodessa!!
- etrv hs76
mä vaan kirjoitti:
Sulla ei ilmeisesti oo tarpeeksi fyffee laittaa sitä kii mihkään sijoitustoimintaan, noo sehän on ihan sun oma mokas. Joillain on rahaa ja joillain ei oo. Se pelaa joka ei pelkää!!!!!!!!!!!
.. ja sitten on turha itkeä kun huijarit vie rahat... mä sijoitan mutta sellasiin kohteisiin jota voin itse hallita, jolloin riski jää pieneksi mutta tuotto riskiin nähden tarpeeksi suureksi, ja hyvin menee. kannattais opetella sunkin sen sijaan että päästelet älyttömyyksiä suustasi...
- mä vaan
etrv hs76 kirjoitti:
.. ja sitten on turha itkeä kun huijarit vie rahat... mä sijoitan mutta sellasiin kohteisiin jota voin itse hallita, jolloin riski jää pieneksi mutta tuotto riskiin nähden tarpeeksi suureksi, ja hyvin menee. kannattais opetella sunkin sen sijaan että päästelet älyttömyyksiä suustasi...
Voi sua reppanaa, ei mun kuule tarvii itkee yhdenkään sentin perään. Kun saan kaiken sijoittamani moninkertaisena takas.
- ertermuu
mä vaan kirjoitti:
Voi sua reppanaa, ei mun kuule tarvii itkee yhdenkään sentin perään. Kun saan kaiken sijoittamani moninkertaisena takas.
.. poika poika, kannattaisi ensin opetella se sijoittamisen jalo taito. huijatuksi tulemista kun ei siinä lasketa eduksi.
- no jaa
ertermuu kirjoitti:
.. poika poika, kannattaisi ensin opetella se sijoittamisen jalo taito. huijatuksi tulemista kun ei siinä lasketa eduksi.
:)
"Joitakin vuosia sitten New York Timesissa tehdyssä testissä laitettiin simpanssi ja 30 analyytikkoa Wall Streetin johtavista pankkiiriliikkeistä pantiin valitsemaan osakkeet tietyn suuruisien summan sijoittamiseksi. Puolen vuoden kuluttua tarkasteltua simpanssin salkku oli säilyttänyt arvonsa paremmin kuin 40 % analyytikkojen valitsemista salkuista.
Se siitä asiantuntemuksesta
P.S. Simpanssi ei siis ollut johtavasta pankkiiriliikkeestä vaan Bronxin eläintarhasta."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=665&posting=20500000000111739 - Nimetön
Heippa kirjoitti:
kyllä hymyt hyytyy, kun klubi jatkaa 200 lasissa ihan kohta...Et pysty näyttämään väitettäs millään toteen!!!!!
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
KUVITTELET VAAN!!!!!!!!!!!!!!
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
En ole järjestelijä, satun vaan tietämään että tää klubi ei oo mikään huijausjuttu. lopettakaa kokonaan tän asian puiminen kun ette TIÄ YHTÄÄN MITÄÄN koko klubista!
tiedät ettei ole mikään huijaus, niin kerro miten
aiot sen näyttää toteen, koska pelkkä vakuuttelu
täällä nettikeskusteluissa EI RIITÄ!
Täällä saa vapaasti kirjoittaa, koska emme ole
Pohjois Korean kommunisti valtiossa!!!!!!!!'
Sinäkään ET TIEDÄ MITÄÄ TUOSTA NS. KLUBISTA!!
Joten se siitä! - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
harvinaisen 1 xin kertainen tapaus?
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
et kuitenkaan pysty näyttämään väitettä millään
todeksi!
- Smart Profitille samoin
---
Infotilaisuus Kuopiossa peruutettu (Julkaistu: 15.03.2008)
Kuopion infotilaisuus peruutettu sairaustapauksen takia.
---
Meneekö toinenkin puoli rahoistani huijareille? Voi, miksi synnyinkään savolaistolloksi? - herjaa.
Win-Capita sijoitusclubiin kohdistuvat herjaukset ja perättömät huhut ynnä niiden levittäminen tullaan ajallaan käsittelemään helsingin käräjäoikeudessa. korvaussummat tulevat olemaan huomattavia.
- ja millä perusteella
johan jutun murjasit mikä on sitten syyte ja kuka on kantajana?
asut siis helsingissä?
paljonko menetit rahaa kun "kotiutus" imaisikin väärinpäin - maksanut
Verosi? Taidan tehdä rikosilmoituksen sinusta. Olet saanut ihmisiä mukaan laittomaan toimintaa ja se on rikos. Terveisin rikospoliisi.
- Viisas suomalainen
Mun viesti hävis yhtä oudosti täältä kuin nuo sijoittajat. Mutta suomalainen on nyt niin tyhmä, että möisi vaikka oman anonpinsa rikastumisen toivossa.
Saivat ansionsa mukaan tyhmät aasit, kun sijoittavat rahansa olemattomaan klubiin, jonka omistajan nimikään ei ollut tiedossa. Ja herranjestas NETTIIN, joka on täynnä huijareita ja paskanjauhajia. Ei helvetti, haloo.- pers-erkki
...sijoittivat kymmeniä tuhansia ja meinasivat lopettaa työn teon tänä keväänä.
Yllättäen alkoi työn teko taas kiinnostaa!
Kesällä hehkutettiin ja nyt kauhee masennus!!
valuuttakauppaa, valuuttakauppaa.... - winmiljonääri
pers-erkki kirjoitti:
...sijoittivat kymmeniä tuhansia ja meinasivat lopettaa työn teon tänä keväänä.
Yllättäen alkoi työn teko taas kiinnostaa!
Kesällä hehkutettiin ja nyt kauhee masennus!!
valuuttakauppaa, valuuttakauppaa....Kyllä ne pari tolloa jää suunnitelmien mukaan pois töistä!!! Se on ihme miten peruskateellisia suomalaisia kiinnostaa naapurin tai kaverin asiat..
- uusi osoite löytnyt
winmiljonääri kirjoitti:
Kyllä ne pari tolloa jää suunnitelmien mukaan pois töistä!!! Se on ihme miten peruskateellisia suomalaisia kiinnostaa naapurin tai kaverin asiat..
- Lausunto
Eräs perhetuttu; "Markku" yritti saada jo mukaan winclubiin muutama vuosi sitten. Nyttemmin hän on kai saanut sukulaisia ja tuttavia mukaan.
Koska koko puljua ei "ollut olemassakaan," kuin heidän nettisivuilla ja kiinnostuneena siitä heidän ihme-mittaristaan, joka indikoi kursseja, nykäisin verkkojohdon irti. Mittari ei nimittäin lukenut verkosta mitään. Ei verkkoliikennettä verkko irti tai päällä.
Eli tyhmiä ihmisiä on kusetettu olan takaa.
Mitenkähän tämä "markku" mahtaa nyt pärjätä kavereiden kanssa ? - kesämies03_
Lausunto kirjoitti:
Eräs perhetuttu; "Markku" yritti saada jo mukaan winclubiin muutama vuosi sitten. Nyttemmin hän on kai saanut sukulaisia ja tuttavia mukaan.
Koska koko puljua ei "ollut olemassakaan," kuin heidän nettisivuilla ja kiinnostuneena siitä heidän ihme-mittaristaan, joka indikoi kursseja, nykäisin verkkojohdon irti. Mittari ei nimittäin lukenut verkosta mitään. Ei verkkoliikennettä verkko irti tai päällä.
Mitenkähän tämä "markku" mahtaa nyt pärjätä kavereiden kanssa ?Lähettäkää mun tilille 5000euroo kuussa,
nii saatte kaiken 10X takaisin.
/q me jos kiinnostaa. kaveri tienannu jo miljoonan.
Liity sinäkin. - hallinkorpi
kesämies03_ kirjoitti:
Lähettäkää mun tilille 5000euroo kuussa,
nii saatte kaiken 10X takaisin.
/q me jos kiinnostaa. kaveri tienannu jo miljoonan.
Liity sinäkin.Laita tilinumerosi! Kyllä minä ainakin sijoitan sulle! Oot meinaan sevverran rehellisen ja reilun tuntunen mies!
- mä vaan
winmiljonääri kirjoitti:
Kyllä ne pari tolloa jää suunnitelmien mukaan pois töistä!!! Se on ihme miten peruskateellisia suomalaisia kiinnostaa naapurin tai kaverin asiat..
Niin, älä muuta sano. Mut ku suomalaiset on peruskateellisia nii sille ei voi mitään. Mä en oo töis ollukaan eikä tarvi ikänä mennäkään :). Helppoo elämää, kaiken saa mitä haluaa ja vähä enemmänki. Se on elämää. Hyvää jatkoa vaan kaikille!!!!!!!!!!
- mä vaan
Lausunto kirjoitti:
Mitenkähän tämä "markku" mahtaa nyt pärjätä kavereiden kanssa ?Markulla ja kavereilla on varmaa fyffee nii ettei paskalle taivu, mites sulla????????????
- uppista
uusi osoite löytnyt kirjoitti:
Juu, hyvät ja informatiiviset sivut - kyllä nyt tulee voittoa sukkana. Onko tämä oikeasti totta, että ihmiset ovat tupanneet rahojaan tuommoiseen systeemiin?! Ei kai kukaan nyt tosissaan ole uskonut moiseen?
- Nimetön
uusi osoite löytnyt kirjoitti:
väärentää sivut!
Ei tarvi kuin vähän hölömölöä!
Eli sama Suomeksi. www sivujen teko ohjelma
nimeltään HTML.
Joten se siitä väitetystä uudesta sivusta.
EI KAIT KUKAAN OLE NIIN TYHMÄ, että laittaa
rahansa johonkin feikki juttuun, joka haisee
kauas!
- Pakkanen Katja
Hei,
Menetin juuri 150000€ Wincapitalle, nyt haluaisinkin tietää kuinka saan pottini pelastettua edes osin? Minulla on mummo-vainaan säästöjä noin 7000€.
Jos joku ystävällinen herrasmies voisi antaa tiedot mihin siirtää nämä rahani?
Yst. Terveisin,
Pakkanen Katja- jäsen!!!
Et oo menettänyt yhtään senttiä. Siis jos oot ihan todellakin oikeesti sinne sijoittanut, etkä jauha shittiä niinku suurinpiirtein kaikki tällä palstalla.
- Nimetön
jäsen!!! kirjoitti:
Et oo menettänyt yhtään senttiä. Siis jos oot ihan todellakin oikeesti sinne sijoittanut, etkä jauha shittiä niinku suurinpiirtein kaikki tällä palstalla.
Kun et edes enään osaa lukea edes Suomen kiellä
kirjoitettua juttua!
Teksti on feikkiä!
Nimimerkki Pakkanen katja >< kakkanen patja!
- Pakkanen Katja
Hei,
Menetin juuri 150000€ Wincapitalle, nyt haluaisinkin tietää kuinka saan pottini pelastettua edes osin? Minulla on mummo-vainaan säästöjä noin 7000€.
Jos joku ystävällinen herrasmies voisi antaa tiedot mihin siirtää nämä rahani?
Yst. Terveisin,
Pakkanen Katja- osallistu heti!
Helposti.Annat vain minulle tilitietosi niin rekisteröin sinut rahatpoistyhmiltä.comiin!Saat rahoillesi 500% tuoton jo kahdessa kuukaudessa!
- masai00
Osoittaa melkoista viisautta kun menee tuommoiseen rahaansa laittamaan. Kyllähän se on varmaa, että ei tuommoisien avulla rahaa saa tuottamaan vaan sen tietää jo etukäteen menetetyksi.
- hallinkorpi
Ei saa surra pikkuasioita. Pieniä on silakat joulukaloiksi. Kyllä ne rahat varmaan hyvään tarkoitukseen menivät. Ja taivaan portilla Pietari antaa sitä paremman paikan mitä enemmän Winkapitaaliin oot laittanut. Mä en kyllä laittanut yhtään. On jonkin verran silti rahaa EIKÄ VELKAA PERKELE ROPOAKAAN! Mutta se on kohta juhannus ja silloin pistetään jalalla koreasti haitarin tahdissa! Eiks nii?
- Keke 3000
Pistin papan vanhat avaruuskalsarit likoo ja pari vuotta ootin ni postissa tuli sieltä 10 samanlaiset kyllä olen sitä mieltä että kannattaa toiminta..Saa perkule uusia avaruuskalsareita :D
- Hemmo
En vaan oikein käsitä että miksi ihmiset , jotka on lainarahalla lähteneet sijoittelemaan , itkevät täällä rahojensa perään. Persaukisten ei pitäis sijoitella ollenkaan vaan käyttää pennosensa elämiseen. Itse olen ollut capitassa jäsenenä kaksi vuotta ja huomattavasti enemmän saanut kuin sinne laittanu. Ja en yhtään ihmettelis vaikka olisivat lähteneet rahojen kanssa kävelemään kun katselee näitä juttuja . Mä ainakin lähtisin....
- mä vaan
Sä puhut enemmän ku asiaa!!! Ja sit on kyllä suurin osa näistä vatipäistä valittajista ja p....njauhajista niin ei tiä koko klubista yhtikäs mitään. sen ku vaa aukovat..
- köyhät kyykkyyn
Täällä ne persaukiset kateelliset looserit itkee, no ite olen asuntoni maksanut ja ajelen uudella autolla,joku tonni jäi sisään mut sehän on vaan rahaa. Ja sitä tuli capitan kautta:-) Olen hyvin koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä... kypsykää köyhät siihen!!!
- koyhät kyykkyyn
Täällä ne persaukiset kateelliset looserit itkee, no ite olen asuntoni maksanut ja ajelen uudella autolla,joku tonni jäi sisään mut sehän on vaan rahaa. Ja sitä tuli capitan kautta:-) Olen hyvin koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä... kypsykää köyhät siihen!!!
- B. Gates
koyhät kyykkyyn kirjoitti:
Täällähän voi esiintyä vaikka joulupukkina.....
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
Sä puhut enemmän ku asiaa!!! Ja sit on kyllä suurin osa näistä vatipäistä valittajista ja p....njauhajista niin ei tiä koko klubista yhtikäs mitään. sen ku vaa aukovat..
sinäkään mitään!
Et pysty millään näyttämään väitettäs toteen
rahan tulosta, sijoittamalla johonkin, mitä ei
edes oikeasti ole OLEMASSA!!!!!!!!!!!!
- manimän
..ihmeellistä, että jotkut eivät hyväksy tulleensa kusetetuiksi siinäkään vaiheessa kun kaikki on mennyt. Kai tämän kertaiset puhujatki oli niin uskottavia ettäväki ois liittyny vaikka jehoviin.
- Janetzki
On se ihme, ettei voi myöntää, että kusettivat P****le! Ja ihmettelen suurestui, että rahat annetaan nimettömille/kasvottomille ihmisille; ihan tuosta vaan. Saavat kyllä tyhmyydestään kärsiä! Ei mitään muuta kun poliisille ilmoitus OMASTA TYHMYYDESTÄ!
- jgdoijd
Olen seurannut tätä keskustelua ja media myllytystä Wincapitasta alusta saakka suurella mielenkiinnolla. Huvittavaa tästä tekee se, että kaikki negatiivinen palaute aiheesta perustuu lähinnä olettamuksille tai kyvyttömyydelle selvittää asioita riittävästi. Löysin netistä Wincapitan nsx.xxx.com osoitteita ja niiden avulla tämä "kadonnut" ssh suojattu serveri löytyi. Näytti olevan kunnossa ja täysin toiminnassa. Ainoastaan http ja https sekä mailiin liittyvät palvelut oli kytketty pois päältä. Dataa siellä liikkuu kuten kuuluukin sekä kaikki vastaavan palvelun pyörittämiseen tarvittavat protokollatkin on käytössä. Tämä lohtuna niille jotka kuvittelivat palvelimen olevan jo vähintäänkin jossain järven pohjassa. En todellakaan näillä tiedoila allekirjoita, että kenenkään rahat olisivat hävinneet puhumattakaan, että lähtisin palvelua julkisesti haukkumaan. Itse ole tehnyt ASP palveluja yli 10 vuotta ja tiedän, että 2-3 viikon katkokset ovat pitkiä mutta mahdollisia. Medialle tiedoksi, että näillä keskustelu palstoilla ei juurikaan ole totuuteen perustuvaa tietoa. Nämä faktat joita esitin voi jokainen verkkotekniikkaa osaava henkilö itse todeta ja kaikki tarvittava löytyy laillisesti ja ilmaiseksi netistä ASP-palveluna.
- Ikävätä
..rahoilles hyvästit. Menny mikä menny.
- jgdoijd
Ikävätä kirjoitti:
Typerys! Ei mulla ole siellä rahaa laitettu. Mulla on sitä muutekin. :)
- Jehjee
...kyllä tyhmä. Kai se serveri siellä pysyy vielä pitkään. Sivut vaan sulettiin kun tuli kiire lähtö ulkomaille. Ei sieltä enää ikinä mitään kuulu.
- mä vaan
Sä puhut ny asiaa, ku vaan nää vatipäät käsittäs lopettaa ton jauhamisen. Mut köyhät ja kateelliset jaksaa kyl jauhaa ja panetella, eihä niil oo muuta elämää ku kytätä miten toisilla menee ja sit ku ne näkee et toisilla menee hyvin niitä alkaa ottaa pattiin.... hihhihhiiii :)
- kuis se nii
Ikävätä kirjoitti:
vahingon ilo on ihanin ilo heh
- jeh jeh40
Ikävätä kirjoitti:
vahingon ilo on ihanin ilo heh
- luettu..
palstoilta, että serverin lakatessa myös puhelimet vaikeni, ei serverien päivityksen pitäisi saada puhelimia toimimattomiksi :)
- retvekki3546
mä vaan kirjoitti:
Sä puhut ny asiaa, ku vaan nää vatipäät käsittäs lopettaa ton jauhamisen. Mut köyhät ja kateelliset jaksaa kyl jauhaa ja panetella, eihä niil oo muuta elämää ku kytätä miten toisilla menee ja sit ku ne näkee et toisilla menee hyvin niitä alkaa ottaa pattiin.... hihhihhiiii :)
Eli sama heppu kirjoittaa jatkuvaa spämmiä... Onkos sussa miestä vastata huutoon kun homma paljastuu?
- Nimetön
tiedostosta löytyy kyseinen firma, joka väitteen
mukaan pitäisi olla olemassa.
Kerro myös mistä löytyy tieto rahan keräysluva numero?
Kerro myös ketkä ovat kyseisen firman tausta-
vaikuttajat?
Kerro kyseisen firman osoite?
Kerro mistä voi saada kyseisen firman tilin ja
taseen nähtäväksi?
Jos et kykene kertomaan näitä tietoja, niin et
tiedä mitään muutakaan!
Negatiivinen palaute ei todellakaan perustu
pelkkään olettamukseen, koska useat tollot
ihmiset ovat menettäneet rahansa siihen!
On turha tulla tänne " rohkaisemaan" ihmisiä!
Ps. en ole laittanut senttiäkään kyseiseen
huijaukseen!!!!!!!!!!!!!
Jos olet ATK alan asiantuntija, kuten väität,
niin tiedät myös sen, että ne www sivut on
erittäin helppo väärentää!!!!!!!!!!!!!
- voi kurjuus
kyllä on vaan hirviää, ku vallan män. Ihan niinku plop-plop vaan.....voi surkeus, armahtakaa meitii!
Kyllä se Salla on vaan mainio plikka
...eh Jyväskylässä on tavattu kirahvi..onon..Yrjö tuolta Haukuiputtaalta viestitti nääs....
Niin...jotta minäkin menen nyt kiinni ja vien hajut mennessäni..ja näillä päästöillä voidaan lämmiittää meidän taloa kesään asti, tattista vaan!- Hanski..
VIDDU ON LÄMMIN SÄÄ TÄÄLLÄ ....JA MASSIA RIITTÄÄ!!! Ja ihan turha kirjoittaa mitää paskaa että serveri "on ja voi hyvin " mutta jossain muualla ja kuka niitä osaa etsiä ja lukea. Paskanmarjat... Kaikki rahat on PÖLLITTY! PISTE JA MITÄÄN ETTE TUU SAAMAAN TAKAISIN!!!! FAKTA
- mä vaan
Hanski.. kirjoitti:
VIDDU ON LÄMMIN SÄÄ TÄÄLLÄ ....JA MASSIA RIITTÄÄ!!! Ja ihan turha kirjoittaa mitää paskaa että serveri "on ja voi hyvin " mutta jossain muualla ja kuka niitä osaa etsiä ja lukea. Paskanmarjat... Kaikki rahat on PÖLLITTY! PISTE JA MITÄÄN ETTE TUU SAAMAAN TAKAISIN!!!! FAKTA
ja p....t!!!! sä et sit tiä mistään mitään!!! lopettakaa jo, ku te ette tiedä mistään mitään faktaa!!!!!!! Rahat on tallessa, ja klubi toimii edelleen!! Teitä vaan v......a ku teillä ei ole ollut fyffee sijoittaa mihinkään. köuhät kyykkyyn!!!!!!!!!!
- Heka33
mä vaan kirjoitti:
ja p....t!!!! sä et sit tiä mistään mitään!!! lopettakaa jo, ku te ette tiedä mistään mitään faktaa!!!!!!! Rahat on tallessa, ja klubi toimii edelleen!! Teitä vaan v......a ku teillä ei ole ollut fyffee sijoittaa mihinkään. köuhät kyykkyyn!!!!!!!!!!
...otat tyynen rauhallisesti, luottaen.....:)))))
- hudahuda
Heka33 kirjoitti:
Eipä tässä köyhyys vaivaa muitakaan, eikä ahneus. Siksi onkin meillä rahaa, kun emme jakele sitä kankkulan kaivoon.
- mä vaan
Heka33 kirjoitti:
Mä luotan klubiin 100 %!!!!!!
- mä vaan
hudahuda kirjoitti:
Eipä tässä köyhyys vaivaa muitakaan, eikä ahneus. Siksi onkin meillä rahaa, kun emme jakele sitä kankkulan kaivoon.
Mua ei vaivaa köyhyys, ei ahneus, ei kateus, enkä laita rahojani kenenkään kaivoon vaan olen sijoittanut ne fiksusti ja luotettavaan klubiin!! Ja olen saanut jo paljon, siis tuhansia , sekä tulen saamaan satoja tuhansia euroja. Ja maksan jokaisesta eurosta vapaa-ehtoisesti verottajan hyväksymän veron, siltikin mulle jää reilusti rahaa :)
- Nimetön
mä vaan kirjoitti:
tallessa niminen paikka kunta?
Viisaat eivät laita RAHOJA huijauksiin!
Tyhmä laittaa!
Usko jo ettei klubi toimi eikä rahoja ole enään
missään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
Mua ei vaivaa köyhyys, ei ahneus, ei kateus, enkä laita rahojani kenenkään kaivoon vaan olen sijoittanut ne fiksusti ja luotettavaan klubiin!! Ja olen saanut jo paljon, siis tuhansia , sekä tulen saamaan satoja tuhansia euroja. Ja maksan jokaisesta eurosta vapaa-ehtoisesti verottajan hyväksymän veron, siltikin mulle jää reilusti rahaa :)
kuten väität!
Klubi ei ole luotettava, koska kukaan täysi-
järkinen ei laita rahojansa OLEMATTOMAAN!
Et kykene näyttämään millään toteen väitettäsi
tuhansista tai sadoista tuhansista euroista, joten
se siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Nimetön
mä vaan kirjoitti:
Mä luotan klubiin 100 %!!!!!!
Kun luotat olemattomaan klubiin 100%.
Klubiin jota ei edes ole olemassa!!
- mä vaan
Juur sain vahvistuksen tiedoilleni, klubin sivut aukeaa taas lähiaikoina. Te onnettomat vatipäät saatte jatkaa täällä lässytystä vaikka maailman ääriin. Mä tiedän miten asia on ja tulen saamaan hyvät rahat, koska uskalsin sijoittaa ja luottaa klubiin. Että jatkot vaan teille, köyhät kyykkyyn!!!!!!!!!!!
- kerro ihmeessä
sitten meillekin koska nämä sivut 'aukeavat' :DD
- Consultti
Säälittävää kun uskotte järjettömiä tuotto lupauksia, ottakaa asioista selvää ja käykää vaikka kysymässä sijoitus neuvojilta, että onko ylipäänsä mahdollista saada luvattuja tuottoja...Ei valitettavasti ole...
- Nimetön
Uskon joulupukkiin paljon enempi kuin näihin huijareihin ja vielä suomalaisiin huijareihin.
Käykää nyt ihmeessä tekemässä rikosilmoitus.
Vihjeeksi jos aiotte vielä sijoittaa, niin "ikiliikkujaa" ei kukaan ole keksinyt, ei rahanteossakaan. - Alas
Klubin palvelin on ajettu alas. Se, että se katosi aiemminkin, oli vaan koemarkkinointia.
Sillä kokeiltiin vieläkö hölmöiltä saa kerättyä rahaa kun sivut nostaa ylös. Ja saihan sitä.
Tosiasia on, että jotkut ovat nostaneet rahaa mutta sekin on vaan markkinointia, jotta saadaan vielä useampi laittamaan rahaa sisään tuohon systeemiin. Sillä tavoin huijarit tienaavat lopulta enemmän ja enemmän.
Niin että goodbye niille rahoille vaan. - mä vaan
Alas kirjoitti:
Klubin palvelin on ajettu alas. Se, että se katosi aiemminkin, oli vaan koemarkkinointia.
Sillä kokeiltiin vieläkö hölmöiltä saa kerättyä rahaa kun sivut nostaa ylös. Ja saihan sitä.
Tosiasia on, että jotkut ovat nostaneet rahaa mutta sekin on vaan markkinointia, jotta saadaan vielä useampi laittamaan rahaa sisään tuohon systeemiin. Sillä tavoin huijarit tienaavat lopulta enemmän ja enemmän.
Niin että goodbye niille rahoille vaan.Ei todellakaan pidä paikkaansa. Mulla on faktaa ja mun rahat tulee takas moninkertaisena. Köyhät kyykkyyn!!!!!!!!
- pöntöstä alas
Kiva lyhenne tuolla klubilla WC. Taisi olla tekijöillä aika hyvä huumorintaju...
- mitä se
mä vaan kirjoitti:
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Mulla on faktaa ja mun rahat tulee takas moninkertaisena. Köyhät kyykkyyn!!!!!!!!
fakta on äläkä jauha tyhjää "köyhät kyykkyyn",
jos todellakin olet noin ylimielinen sonta
niin ansaitsisitkin menettää kaiken.
p.s. en ole köyhä niin että jarnutuksesi
ei sen kummemmin hetkauta minua. - Nimetön
asiaan?
Pieniltä vihreiltä miehiltä, jotka tuli avaruus-
aluksella Kauppatorille????
Vain tyhmä laittaa rahojansa olemattomaan!!!
Rahaa et tule saamaan latiakaan!
Ei kukaan täysijärkinen luota mihinkään olematto-
maan, jota ei ole edes olemassa!
- näitä on ollut ja tulee ole...
ennen winclubia mm. wgi- tosin hieman erilainen
juttu, mutta loppu oli sama rahat häipyivät tuu-
leen eli huijareiden taskuun.
Ylivoimainen taisi olla kuitenkin "Ketjukirje-Aho-
nen" joka laittoi todellisen rahapyramidin liik-
keelle. Pienviljelistä tuli hetkeksi upporikas hy-
vin yksinkertaisella huijauksella. Lopulta sekin
paljastui ja kaikki meni, rahat ja vapaus !
Ei kuitenkaan syytä huoleen, ennenkuin tästä vii-
meisestä pölyt laskee, on jo uusi -kaikkien aiko-
jen juttu- viritetty ja samat hyväuskoiset siihen
kin taas höynähtää. - köyhät kyykkyyn
Raha ratkaisee!!!
Miltä se tuntuu köyhät maksaa asuntolainaa, autolainaa ym... ku itellä ei näitä ole!!!
Suomalaiset on niin kateellista kansaa!!!- ^*^
Ihan suoraan lainattuna"Wincapitan käyttämä malli jos se olisi vaan totta olisi nobelin arvoinen"
toinen suora lainaus "asiassa on täsmälleen samat merkit kuin aikoinaan nigeria huijauksessa"
Kolmas suora lainaus allekirjoittaneelta " OTTAKAA NYT HYVÄT IHMISET SE PÄÄ POIS PERSEESTÄNNE!"
Hyväksykää totuus että ne jotka olivat liittyneet aikaisemmin saivat voitot kuin taas hitaat ja TYHMÄT eivät.
silloin huomaa ajatelleensa asioita ensimmäisen kerran kun tajuaa kuinka väärässä sitä olikaan. - köyhät kyykkyyn
^*^ kirjoitti:
Ihan suoraan lainattuna"Wincapitan käyttämä malli jos se olisi vaan totta olisi nobelin arvoinen"
toinen suora lainaus "asiassa on täsmälleen samat merkit kuin aikoinaan nigeria huijauksessa"
Kolmas suora lainaus allekirjoittaneelta " OTTAKAA NYT HYVÄT IHMISET SE PÄÄ POIS PERSEESTÄNNE!"
Hyväksykää totuus että ne jotka olivat liittyneet aikaisemmin saivat voitot kuin taas hitaat ja TYHMÄT eivät.
silloin huomaa ajatelleensa asioita ensimmäisen kerran kun tajuaa kuinka väärässä sitä olikaan.mä ainakin tienasin kämpän ja uuden auton,
maksakaa te köyhät lainoja.... - Rajaseudun Rambo
köyhät kyykkyyn kirjoitti:
mä ainakin tienasin kämpän ja uuden auton,
maksakaa te köyhät lainoja....Harmittaa oikein kaikkien sponsoreiden sukulaissuhteiden ja kavereiden puolesta. Mitä ne selittää nyt heille? Heittääkö ne tota samaa läppää, että älkää nyt hermostuko, tiedän kaverin, joka on tienannut tällä auton ja asunnon...
Tottakai tällä on joku tienannut auton ja asunnon, toivotaan, että omatunto kestää nauttia nyt näistä hankinnoista!
Tässähän kärsii kohta koko Kuopion maine!
Ps. En asu Savossa
- Pena Puuaivo
En sijottanu, vaikka lankomies usutti ja melkeen pyssyllä pakotti. Mutta en antanu periksi vaan mieluummin join rahani. Tulipahan ainakin riemua joka sentin edeetä!
Jos kiinnostuit, niin alkot ja ravintolat kautta maan antavat lisätietoja. - mä vaan
Mulle on ihan sama mitä te tyhmät vatipäät tääl jauhatte, mä tiedän miten asia on koska olen saanut tietoa. Klubi ei ole huijaus, eikä ole kadonnut mihinkään. Ja se on FAKTA!!!!!!!!!!
- ^*^
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74906.shtml
Jep jep ihan kohtane aukeaa.
Tässä odotellessa kirjoitetaanko joulupukille?
Separe aude. - toimi..
^*^ kirjoitti:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74906.shtml
Jep jep ihan kohtane aukeaa.
Tässä odotellessa kirjoitetaanko joulupukille?
Separe aude."Näin WinCapita toimi, katso salainen esite"
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/75028.shtml - jokainen saa
toimi.. kirjoitti:
"Näin WinCapita toimi, katso salainen esite"
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/75028.shtmlolla todella tyhmä jos niin haluaa, mutta siitä on aivan turha rutista toisille - vievät per..eet rahani vaikka lupasivat antaa rahat takaisin korkojen kera.
Joku taisi rahoittaa jonkun toisen luxus elämän karibialla, voi olla, että rahoja eikä niiden kantajia näy Suomessa aivan lähi aikoina.... - PASKAT aukeaa!
En tosiaankaan väitä, etteivätkö jotkut olisi voineet netota niin paljon, että sillä saa asunnot ja autot ja bungalovin Thaimaasta, MUTTA totuus on kuitenkin, että tuhannet muut rahansa nyt menettäneet ovat nämä maksaneet. Ne jotka tätä toimintaa puolustelevat ovat todennäköi-sesti tämän tyypillisen huijaustapauksen pyra-midin huipun lähellä olevia. Toivotaan, että KRP
ja Interpol saavat koko porukan kiinni ja telkien taakse. - Samaa mieltä
PASKAT aukeaa! kirjoitti:
En tosiaankaan väitä, etteivätkö jotkut olisi voineet netota niin paljon, että sillä saa asunnot ja autot ja bungalovin Thaimaasta, MUTTA totuus on kuitenkin, että tuhannet muut rahansa nyt menettäneet ovat nämä maksaneet. Ne jotka tätä toimintaa puolustelevat ovat todennäköi-sesti tämän tyypillisen huijaustapauksen pyra-midin huipun lähellä olevia. Toivotaan, että KRP
ja Interpol saavat koko porukan kiinni ja telkien taakse.Osuit naulan kantaan. Samanlaisia huijauksia on menossa ilmeisesti useampiakin eri nimillä - mahdollisesti takana samat huijarit kaikissa! Hiujausten vetäjät ovat yrittäneet aivopestä jäseniä vaikenemaan "klubeista". Tämän pitäisi jo laittaa hälytyskellot soimaan järkevästi ajattelevalla ihmisellä. PS. En halua omistaa asuntoa, ökyautoa ja pidän Suomen kylmästä kesästä ja talvesta, joten en kadehdi rikoksella saatua omaisuutta.
- äkkiä pyyntiin
PASKAT aukeaa! kirjoitti:
ja Interpol saavat koko porukan kiinni ja telkien taakse.kyllä me osallistutaan, ku vaan on riittävän utopistiset lupaukset tuotosta. Ja sopivasti salamyhkäistä touhua. Äkkiä joku viisas aloittamaan...
- reetu7878
Tämä on taas tätä spammiä, jonka voi jättää omaan arvoonsa.
50 €:n veto - sivu ei enää aukea. Kuka lähtee mukaan?
- NRF hangaround
Kummasti noita salaisuuden linnakkeita halutaan suojella.
Jos mahtivahtivaltioita katselee, niin eivät kai huijarit USA-Venäjä-Kiina -akselille useinkaan katoa, vaan Panamaan, Sveitsiin yms.
Eivätkös tuollaiset valtiot ole kv painostuksessa vähän kuin Suomi kärpäsentahra Venäjälle? ;)
YK puitteissa voitaisiin säätää pakotettu huijariluovutus tai laittaa NRF porukka paikanpäälle järjestämään hallinto uusiksi.
Sitten kun kansanedustajat ja ministerit tekstiviesteiltään ynnä muilta YHTEISKUNNAN KANNALTA ELINTÄRKEILTÄ POHDINNOILTAAN ehtivät.. - monimutkaiset taustat
Tämähän on etusivun juttu
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000033753399
giiclub
winclub
wincapita - sanoo poliisi
Näin poliisi opastaa.
"Krp kehottaa välttämään väkivaltaa Wincapitassa
Keskusrikospoliisin rikostarkastaja Markku Ranta-aho kehottaa Wincapitan verkostoon kuuluvia rauhallisuuteen.
- Poliisi tutkii nyt tätä. Kukaan ei saa väkivalloin rahojaan sponsoreilta. Malttia peliin, Ranta-aho sanoo Savon Sanomien verkkosivuilla."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/75080.shtml- vaihtui
Ja juttu piteni.
"Keskusrikospoliisi vetoaa, että mieliä kuohuttavan WinCapita-sotkun ratkaisemisessa ei käytettäisi väkivaltaa.
- Kahdesta lähteestä on tullut tietoa, että olisi jo tapahtunut jotain, ja että olisi myös suunniteltu jotain, joka ei ole kovin järkevää. Eli että käytettäisiin väkivaltaa. Nyt olisi syytä rauhassa viettää pääsiäistä ja antaa poliisille työrauha, sanoo rikostarkastaja Markku Ranta-aho keskusrikospoliisista.
Ranta-ahon vetoomus perustuu lukuisiin yhteydenottoihin eri puolilta Suomea. Häneen ovat ottaneet yhteyttä rahojaan WinCapitaan sijoittaneet. Tunteet ovat kuumentuneet, koska usein ystävät, tuttavat ja jopa perheenjäsenet ovat houkutelleet ihmisiä sijoittamaan isoja rahoja WinCapitaan."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/75087.shtml
- mmulanttu
Suomi24:n säännöissä sanotaan että palstalla ei saa:
- Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
- Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja
Ja kun näitä viestejä katsoo niin suurin osa myönteisistä viesteistä on selvästi yhden miehen spammia (kaivakaapa kokeeksi esiin sanat "vatipää" tai vähintään kolme huutomerkkiä ja katsokaa montako viestiä löytyy). Eli kyseessä on selvä massapostitus. Spämmärit kuriin! - Hemmo
Kyllähän se pitäisi ymmärtää että mitä isompi tuotto , sitä isompi riski. Sijoittajaa on turha leikkiä jollei ole varaa kärsiä tappioita. Kaksi vuotta capitan jäsenenä tuotto on ollut hyvä ja kattanut sijoitukseni moninkertaisesti. Sen sijaan pankin rahastosijoitukset on tipahtanu rumasti niinkuin varmaan monella muullakin. En silti aio haastaa pankkiani tai pörssiä oikeuteen. Älä pelaa jos pelkäät.
- Heka33
...muita mukaan tähän törkybusinekseen, eli oletko "sponsori"?
- Hemmo
Heka33 kirjoitti:
...muita mukaan tähän törkybusinekseen, eli oletko "sponsori"?
En ole muita mukaan houkutellut kuten en muihinkaan sijoituksiini. Näistähän kun ei koskaan tiedä.... Eikä näillä kannata sukulaisuus-/ ystäväsuhteita pilata. Ja verottaja laskee kyllä nää " törkybisnekset" valuuttakaupaksi.
- Nimetön
mites aiot näyttää väittees toteen?
Laitatko tilitietosi hesarin etusivulle?
Pankkien rahastoihin ei kukaan täysi järkinen
sijoita, kun ne eivät tuota tarpeeksi isoihin
palkkioihin ja kuluihin nähden.
- pieru saharaan :D
sinne menivät "suursijoittajien rahat" ja perhekalleudet, pellet XD
- Ikaalisissa
>WinCapita yhtiöön pettyneet sijoittajat ovat ottaneet käyttöönsä järeät aseet. Verkoston niin kutsuttuja sponsoreita on uhkailtu asein ja heidän talojaan kohti ammuttu.>
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1507144 - sfsdf
Ikaalisissa kirjoitti:
>WinCapita yhtiöön pettyneet sijoittajat ovat ottaneet käyttöönsä järeät aseet. Verkoston niin kutsuttuja sponsoreita on uhkailtu asein ja heidän talojaan kohti ammuttu.>
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1507144Häh häh häää oikein vigilante-meininkiä.
- muuttui..
sfsdf kirjoitti:
Häh häh häää oikein vigilante-meininkiä.
yllättäen nyt asiayhteyttä ei olekaan...?
>Eräiden tietojen mukaan kyseessä olisi ollut WinCapitan sijoituksissa rahojaan menettäneen henkilön kosto. Ikaalisten poliisi kiistää tällaisen motiivin olemassa olon.
- Tiedän tapauksen ja tunnen kyseisen perheen. Heillä ei ole mitään tekemistä WinCapitan kanssa, sanoo ampumisjutun tutkinnanjohtaja komisario Erkki Walinen.>
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1507261
- epäillään
joidenkin tehneen sen puitteissa myös.
- HENKKA
Istu mättäälle.Odotelkaa nyt pari viikkoa niin kerkiävät rahat varmasti kadota. Onneksi kerkesin aikanaan kotiuttaa omat voittoni. Rupesin vähän eppäilemään reilu vuosi sitten ja otin rahat korkoineen pois. Toivon kyllä toki,että homma ei ole kaatunut joillakin on nimittäin ihan oikeesti rahhoo kiinni. Minunkin kavereilla. Ihan säälittää jos kävi köpelösti. Mutta jos ikinä pelaat pelaa sen verran minkä kärsii hävitä!
- Winwin
Löysin uuden ja paljon paremman klubin, takuutuotot löytyy ja kaikki. Sivuilla lisäksi sanotaan ettei liity WinClubiin mitenkään. Nyt kaikki mukaan vaikka lainarahalla: http://www.smartprofitclub.com/
Jee!!!!!!!1111yksykskakskolme :D - lkjhggfvd
kaikkiin näihin epämääräisiin äkkirikastumis- juttuihin liittyy aina se että ne ovat on liian hyviä ollakseen totta.Ja niinhän ne ovatkin.
Se on vaan pieni ihminen niin innoissaan ja ahne että kertakerran jälkeen heitä löytyy huijattavaksi vaikka kuinka näistä varoitellaan viranomaisten taholta.- bbb
Toivottavasti "voittoja" nostaneet eivät ole käyttäneet koko summaa, koska laittomuuksilla ansaitut rahat tullaan perimään kokonaan takaisin.
- ynja
Tämän vedätyksen takanahan on Hannu K-järvi Tampereelta. Asia on selvä, kun tutkitte muitakin sivuja kuin vain tätä. KRP kertoi eilen TV:ssä tutkivansa asiaa johtuen lukuisista ilmiannoista. Hannun tuntevat tietävät, että kyseessä on "yksinäinen ratsastaja", jota maailma on kaltoin kohdellut. Toisaalta hän on kaveri, joka on tarjonnut "mahdollisuuksia" häntä lähellä oleville.
Ehkä hän nyt on saanut koottua kunnon pesämunan loppuiäkseen ja vetäytyy "markkinoilta" Gibraltarille tai kauemmas??. Te muut, etsikää uusia "Hannuja", jotka lupaavat teille vieläkin enemmän! Keep on hunting! - elämäänsä tyytyväinen
bbb kirjoitti:
Toivottavasti "voittoja" nostaneet eivät ole käyttäneet koko summaa, koska laittomuuksilla ansaitut rahat tullaan perimään kokonaan takaisin.
Tällä palstalla kirjoittajat näyttävät olevan enimmäkseen elämän laitapuolen kulkijoita, joiden suurin viihde elämässä on keljuilla ihmisille joilla on käynyt mahdollisesti huono tuuri. Itse eivät pysty ottamaan elämässä yhtäkään pientä riskiä ja ilmeisesti suuri kateus ja katkeruus tämän vuoksi ajaa kirjoittelemaan turhautumista ulos tällä elämälle vieraalla tavalla. Wincapitan toiminnan palautuminen normaaliksi aiheuttanee joillekin sitten vastakkaisia reaktioita ja jopa itsemurhia, kun kaikki clubin jäsenet eivät hävinneetkään rahaa vaan rikastuvat oikeasti.
Kannattaisi todella tarkistaa oman elämänsä periaatteita hieman ennen kuin availee sanaista arkkuaan asioista, joista ei edes ole mitään tietoa. Tyhmä saa olla, mutta ei sitä tarvitse kaikille täällä kertoa, ihan tosi.
99 % tälle porukalle, joka moittii wincapitaa,ei pysty sijoittamaan mihinkään, koska jännitys pilaa yöunet ja muutama tonnikin on liian iso raha. - ulkona vaan
elämäänsä tyytyväinen kirjoitti:
Tällä palstalla kirjoittajat näyttävät olevan enimmäkseen elämän laitapuolen kulkijoita, joiden suurin viihde elämässä on keljuilla ihmisille joilla on käynyt mahdollisesti huono tuuri. Itse eivät pysty ottamaan elämässä yhtäkään pientä riskiä ja ilmeisesti suuri kateus ja katkeruus tämän vuoksi ajaa kirjoittelemaan turhautumista ulos tällä elämälle vieraalla tavalla. Wincapitan toiminnan palautuminen normaaliksi aiheuttanee joillekin sitten vastakkaisia reaktioita ja jopa itsemurhia, kun kaikki clubin jäsenet eivät hävinneetkään rahaa vaan rikastuvat oikeasti.
Kannattaisi todella tarkistaa oman elämänsä periaatteita hieman ennen kuin availee sanaista arkkuaan asioista, joista ei edes ole mitään tietoa. Tyhmä saa olla, mutta ei sitä tarvitse kaikille täällä kertoa, ihan tosi.
99 % tälle porukalle, joka moittii wincapitaa,ei pysty sijoittamaan mihinkään, koska jännitys pilaa yöunet ja muutama tonnikin on liian iso raha.Tuo on aika tosi ja sehän on selvää että kateus on se kaikkein pahin kun itse on jäänyt ulkopuolelle. Jos ja kun ko sivut aukeaa vielä niin sitten moni alkaa katua mitä on tullut kirjoitettua. Kuulin että ko sivut oli kiinni pari kolme vuotta sitten yli puoli vuotta eikä kukaan valittanut. nyt jos pari vkoa on kiinni ni voi voi...
- Nimetön
elämäänsä tyytyväinen kirjoitti:
99 % tälle porukalle, joka moittii wincapitaa,ei pysty sijoittamaan mihinkään, koska jännitys pilaa yöunet ja muutama tonnikin on liian iso raha.vaikka niin luulet!
Mihin perustat väittees 99%? - Nimetön
ulkona vaan kirjoitti:
Tuo on aika tosi ja sehän on selvää että kateus on se kaikkein pahin kun itse on jäänyt ulkopuolelle. Jos ja kun ko sivut aukeaa vielä niin sitten moni alkaa katua mitä on tullut kirjoitettua. Kuulin että ko sivut oli kiinni pari kolme vuotta sitten yli puoli vuotta eikä kukaan valittanut. nyt jos pari vkoa on kiinni ni voi voi...
kirjoittaa jostain sivuista, samalla kuitenkin
unohtaen sen perustotuuden sivuista.
Totuus on se, että www sivut ovat erittäin helppo
väärentää!
Normaalilla järjellä varustettu ihminen ei laita
minnekkään vale sivustoille mitään rahaa!
- teki konkan....
Tää oli sille kusipää elvistelijälle ihan oikein...voi kun oisit pannut ahneuksissasi tosi ison summan. ONNEA VIELÄ KERRAN !!!!!
Ps. Minä se lennän lomalle säästöilläni ulkomaille; vie sinä eukkos ja lapses Esson baariin.... - Consultti
Ylempänä pyramidissä olevat antaakaa reilusti huijatut rahat takaisin niille jotka ovat hävinneet
- Kaik hyvin
Älkee luovuttako kyllä pojat teilen vielä kaikki takaisin maksavat. Mie tiijän, hyviä poikia ovat.
Nyt lähetetään porukalla sinne taimaaseen rahhoo heillen ettei tarvihe vailla ellee.Kun hyö rahhoo syuvat ni panevat sen tuos poikimmaan niin jotta riittää meilen kakillen. Tää ver kostomarkkinointi on poikoo.
- http://fi.wikipedia.org/wik...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
Kyllä käypi kateeksi, nimittäin tuon huijauksen napamiehiä, jotka nyt istuvat palmun alla drinkkilasi kädessä eikä tarvitse ilmeisesti paljon töitä enää tehdä kun on hölmöjen rahat plakkarissa....- napa
Kaikkia meitä huijataan,on se sitten vaimo,tyttöystävä, työtoveri tai lapsi.
Pitää vain ymmärtää antaa heidän huijata kohtuullisesti ettei synny liian suurta vahinkoa.Se on järkevää ja hyväksyttävää, tämä säilyttää myös sovun ystävä ja perhepiirissä ja osoittaa ymmärtämystä ympäritöä kohtaan.
Silloin kun annat tuntemattoman tahon taivaspaikkalupauksin huijata itseäsi olet todella tyhmä. Näissä tapauksissa on turha syyttää ketään muuta kuin itseään. Karkea virhearviointi johtaa katastrofiin. Jos et ole vielä oppinut, niin mietipä jatkossa kuinka moni ystäsi pelkkää hyvyyttään triplaa rahasi puolessa vuodessa ilman kunnon korvausta, saati sitten täysin tuntematon ihminen. No, minä tietenkin kunhan panet 100 tonnnia tililleni Panamaan. - suomen
ei kysyis Ruotsin kuninkaalta tyhmiä kysymiksiä vitun Kanerva jutusta...se ei sille kuulu *ittuakaan
- voittaneet
Etteko tajua, etta voitte menettaa voittonne rikoshyotyna, jos asiaa ruvetaan todella penkomaan poliisin toimesta. Ei kannattaisi huudella etta koyhat kyykkyyn. Juristi
- ON VAIN KUSETETTUJA !
oos bossi hiljaa, vain sä menetät
- ON VAIN KUSETETTUJA ! 2
oos bossi hiljaa, vain sä menetät, kaikkien kannattattaa tehdä rikosilmoitus !
- ulkopuolinen3
Muista tehdä rikosilmoitus. Tähän tulee yksiköidä sponssin nimi / nimet.
Vain siten asia menee eteenpäin.
Sponssi yrittävät nyt pelotella osakkaita, mutta asia on juuri päinvastoin; heillä on tässä linna edessä.
Aika moni tulee nauttimaan valtion hotellin "palveluista", kun vakiasukkaat ajavat vuorotellen hanuriin uutta puppelia.- työllistynyt
Wincapitasta,
"Keskusrikospoliisin rikostutkijan Markku Ranta-ahon mukaan sijoitushuijauksesta epäillystä WinCapitasta on tullut poliisille useita rikosilmoituksia ja tutkintapyyntöjä. Poliisiin on ollut yhteydessä myös henkilöitä, jotka vakuuttavat sijoitusyrityksen internet-sivujen aukeavan lähiaikoina uudelleen.
- He ovat sanoneet saaneensa asiasta tiedon luotettavalta lähteeltä, mutta eivät kuitenkaan suostu paljastamaan tätä lähdettä, Ranta-aho selittää.
Tällä hetkellä poliisi selvittää myös klubin kansainvälisiä yhteyksiä. "
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2008/03/625983
- valkoista..
sivua tyrkyttää.
- Voittaneet2
Tietenkin kannattaa ilmoittaa poliisille, jos on hávinnut kyseisessa huijauksessa, viesti oli tarkoitettu niille, jotka ovat kotiuttaneet paljon voittaja - tietyt harvat. Jos kyseessa on rahankeraysrikos, niin rahat voi siis menettaa rikoshyotyna ja voi tulla viela muitakin rikosoikeudellisia seuraamuksia- sakkoja jne. Ja nyt on liian myohaista siirtaa omaisuutta toisten nimiin - takaisinsaannin maara-ajat.
- Hemmo
Kylläpä moni näyttää capitasta murhetta kantavan.
No enää ei tartte kauaa odottaa niin asia selviää. Saattaapi vaan tutkinnan tulos olla monelle yllätys , jälleen kerran.- Kalle
Olen kuullut että useammalla alussa vyyhtiin liittyneellä on tilit Panamassa...
- Menette lankaan
- onpas uutisia
- sepä se..
sitaatti linkistä kertoo jo aika paljon.
"Asiantuntijat pitävät sijoitusyhteisöä huijauksena
Yleisradion Poliisi-TV:n aikanaan haastattelemien rahoitusalan asiantuntijoiden mielestä oli selvää, ettei yksin valuuttakaupalla pystytä loihtimaan luvatun kaltaisia tuottoja.
Todennäköisesti sijoituskerhossa oli ainakin piirteitä ns. ponzi- tai pyramidihuijauksista, joissa perustajat ja vanhat osuudenomistajat rikastuvat uusien jäsenten liittymismaksuilla." - säilyy
Aapisessa luki A B C
- kuuluisa
pieru saharaan :)
- ...kuin...
...kusi lumeen...intti aikana väijyssä....
- etkö tiennyt.
Nyt jo se on yleinen puheenaihe.Mikäköhän lehti sen mahtaisi julkaista ensimmäisenä?Seiska vois olla kova sana.siihenhän kaikki uskoo...
- miksi menette
Lankaan näissä huijauksissa? luvataan maat ja mammonat hehhee
- johannes k
laita 5000e mun sveitsin tililleni niin annan sinulle ikuisen sielunrauhan ja elät onnekasta elämää näin helppoa se on rahan teko suomessa mis hölmöjä näyttää riittävän joka lähtöön
- jotain tietävä
johannes k kirjoitti:
laita 5000e mun sveitsin tililleni niin annan sinulle ikuisen sielunrauhan ja elät onnekasta elämää näin helppoa se on rahan teko suomessa mis hölmöjä näyttää riittävän joka lähtöön
Eräs tuttavani tarjosi minulle viime kesänä tätä WC-hässäkkä mahdollisuutta. Itse hän on ollut vuosia mukana ja tuntee henk. koht pääpirut ja muutenkin humpan juonen. Erittäin mukava kaveri, mutta valitettavasti hieman "verkostoapinan" maineessa. Hän on esitellyt minulle vuosien varrella useampiakin rikastumismahdollisuuksia, mutta en ole niihin lähtenyt mukaan ja jokainen niistä on osoittautunut verkostokusetukseksi. Silti nostan hattua kaverin sinnikkyydelle ja soisin hänen mielellään joskus menestyvänkin, koska yrityksestä ei ole puutetta.
No takaisin aiheeseen. Nyt oli siis kyseessä tämä "winkkari". Kaveri selitti innoissaan valuuttakauppaa ja mullistavaa tietokoneohjelmaa, satojen prosenttien tuottoa ym. Rahoitus ja sijoitusasioista jotain tietävänä, minun oli kuitenkin pakko todeta hänelle hänen puhuvan p*skaa. No kaveri sanoi, ettei sillä ole väliä, koska tästä tulee oikeasti rahaa. Näytti koneelta tilitietojaan, ja kieltämättä olihan kaveri ihan mukavia summia matkan varrella kotiuttanut. Sijoitus olisi ollut minimissään 3000. Okei. En ole rikas, mutta toisaalta sen verran jotain saavuttanut, ettei tuo summa perheemme taloutta olisi kaatanut, tai yöunia vienyt. Silti mieluummin sijoitan johonkin järkevään, tai vaikka ryyppään rahani, kun rupean niitä ehdoin tahdoin hukkaan heittämään, joten halusin tietää, mitä tässä on takana ja mistä tuotot oikeasti tulee, joten pyysin häntä puhumaan suoraan. No hän myönsi, että koko homma tulee "loppumaan tai katoamaan" vuoden parin sisään, mutta mitä väliä sillä on, koska tulen saamaan rahani moninkertaisina ennen sitä takaisin, ja hänellä on sisäpiirintietoa, että sen jälkeen tulee vielä kovempi juttu johon hän voi järjestää minut mukaan ihan piikkipaikalle. Tässä vaiheessa kiitin suorasta puheesta ja kerroin joutuvani valitettavasti kieltäytymään kunniasta. En ole mikään moralisti, mutta vaisto ja kokemus kertoi, että tuo ei hyvin pääty.
Olen seuraillut näitä keskusteluja ja niinhän siinä kävi, että monet menettivät rahansa. En silti ymmärrä, että kuka idiootti menee tuommoiseen hommaan tai mihin tahansa muuhunkaan hommaan sijoittamaan viimeisiä rahojaan. Itse olen paljon elämässä sijoitellut ja pelaillut rahan kanssa ja väkisinkin silloin tällöin on tullut kynsille, mutta jos ei muuta, niin sen olen oppinut, että enempää en likoon laita, kuin mikä on varaa tarvittaessa vaikka hävitä. Jos ei koskaan uskalla, ei koskaan myöskään mitään saavuta, mutta ei koskaan munia yhteen koriin, eikä kaikkea yhdelle kortille.
P.S. Kyselin pari päivää sitten kaverilta näitä viime käänteitä. (Oli muuten vaikeasti tavoitettavissa) Vakuutteli kaiken olevan kunnossa ja sivujen aukeavan lähiaikoina. Eikä muistanut, että olisi koskaan puhunut minulle firman katoamisesta. Ei tosin kuulostanut kauhean huolettomalta. - hgrft
jotain tietävä kirjoitti:
Eräs tuttavani tarjosi minulle viime kesänä tätä WC-hässäkkä mahdollisuutta. Itse hän on ollut vuosia mukana ja tuntee henk. koht pääpirut ja muutenkin humpan juonen. Erittäin mukava kaveri, mutta valitettavasti hieman "verkostoapinan" maineessa. Hän on esitellyt minulle vuosien varrella useampiakin rikastumismahdollisuuksia, mutta en ole niihin lähtenyt mukaan ja jokainen niistä on osoittautunut verkostokusetukseksi. Silti nostan hattua kaverin sinnikkyydelle ja soisin hänen mielellään joskus menestyvänkin, koska yrityksestä ei ole puutetta.
No takaisin aiheeseen. Nyt oli siis kyseessä tämä "winkkari". Kaveri selitti innoissaan valuuttakauppaa ja mullistavaa tietokoneohjelmaa, satojen prosenttien tuottoa ym. Rahoitus ja sijoitusasioista jotain tietävänä, minun oli kuitenkin pakko todeta hänelle hänen puhuvan p*skaa. No kaveri sanoi, ettei sillä ole väliä, koska tästä tulee oikeasti rahaa. Näytti koneelta tilitietojaan, ja kieltämättä olihan kaveri ihan mukavia summia matkan varrella kotiuttanut. Sijoitus olisi ollut minimissään 3000. Okei. En ole rikas, mutta toisaalta sen verran jotain saavuttanut, ettei tuo summa perheemme taloutta olisi kaatanut, tai yöunia vienyt. Silti mieluummin sijoitan johonkin järkevään, tai vaikka ryyppään rahani, kun rupean niitä ehdoin tahdoin hukkaan heittämään, joten halusin tietää, mitä tässä on takana ja mistä tuotot oikeasti tulee, joten pyysin häntä puhumaan suoraan. No hän myönsi, että koko homma tulee "loppumaan tai katoamaan" vuoden parin sisään, mutta mitä väliä sillä on, koska tulen saamaan rahani moninkertaisina ennen sitä takaisin, ja hänellä on sisäpiirintietoa, että sen jälkeen tulee vielä kovempi juttu johon hän voi järjestää minut mukaan ihan piikkipaikalle. Tässä vaiheessa kiitin suorasta puheesta ja kerroin joutuvani valitettavasti kieltäytymään kunniasta. En ole mikään moralisti, mutta vaisto ja kokemus kertoi, että tuo ei hyvin pääty.
Olen seuraillut näitä keskusteluja ja niinhän siinä kävi, että monet menettivät rahansa. En silti ymmärrä, että kuka idiootti menee tuommoiseen hommaan tai mihin tahansa muuhunkaan hommaan sijoittamaan viimeisiä rahojaan. Itse olen paljon elämässä sijoitellut ja pelaillut rahan kanssa ja väkisinkin silloin tällöin on tullut kynsille, mutta jos ei muuta, niin sen olen oppinut, että enempää en likoon laita, kuin mikä on varaa tarvittaessa vaikka hävitä. Jos ei koskaan uskalla, ei koskaan myöskään mitään saavuta, mutta ei koskaan munia yhteen koriin, eikä kaikkea yhdelle kortille.
P.S. Kyselin pari päivää sitten kaverilta näitä viime käänteitä. (Oli muuten vaikeasti tavoitettavissa) Vakuutteli kaiken olevan kunnossa ja sivujen aukeavan lähiaikoina. Eikä muistanut, että olisi koskaan puhunut minulle firman katoamisesta. Ei tosin kuulostanut kauhean huolettomalta.Ahneet ja TYHMÄT, näin kertoi pankkialan asiantuntija tv uutisissa
- tuokuo
hgrft kirjoitti:
Ahneet ja TYHMÄT, näin kertoi pankkialan asiantuntija tv uutisissa
En itse ole sijoittanut kyseiseen klubiin euroakaan mutta tiedän monia jotka ovat.Omassa päässä herättää todella suurta ihmetystä kun osa porukasta kirjoittelee tänne pelkästään vittuillakseen näille jotka ovat rahansa ehkä menettäneet.Eikö ns. aikuisilla ihmisillä todellakaan ole muuta tekemistä?????Voi olla että nämä rahansa menettäneet ovat tyhmiä monenkin mielestä mutta eivätköhän nuo ole omiaan laittaneet ja tuskin ovat näiltä räkyttäjiltä euroakaan lainanneet.Mutta niinhän se täällä suomessa on että jos koirasi tekee isomman paskan kuin naapurin koira niin jo se naapuria vituttaa.
- sinisilmäisiä ihmisiä
Lueskelin tuossa juuri, mitä tästä WinCapitasta aiemmin oli puhuttu ja kyllä vähän alkoi hymyilyttää. Säälihän se on, että ihmiset ovat menettäneet rahansa. Huijatuksi voi tulla kuka tahansa. Mutta mutta... Jotkut olivat siellä yrittäneet varoitella tällaisesta toiminnasta ja vastaukset olivat...hm... pisteliäitä. :) Oli mm. sanottu, että hyvä kun eivät liity WinCapitaan. Saavat köyhät pysyäkin köyhinä. Noh, ovat varmaan tällä hetkellä iloisia, etteivät lähteneet mukaan touhuun. :)
Helppoa rahaa ei ole olemassakaan. Kyllä jokaisen se pitäisi tietää. Harmi, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät tiedä näistä talousasioista ym. mitään. Neuvona sanoisin:ei ikinä pidä luottaa mihinkään, mikä on nähtävissä VAIN netissä.
Toivottovasti kansa nyt tästä oppi jotain. Ja ihan aidosti toivon jaksamista niille, jotka ovat huijauksen uhreiksi joutuneet.- BackinBlack
sfas kirjoitti:
Hauskan pätkän joku väsännyt clubista:
http://www.youtube.com/watch?v=S6clnBuJChgSe on, ja toimii!
Ottakaa yhteyttä sponsoriin!
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949