mikä pantteri elokuva se on jossa timanti varastetaan heti alussa..mustiin pukeutuneet miehet vievät sen käyttäen jotain jousipyssysysteemejä..liukuvat pitkin lattiaa..
sitten ku sellers tulee paikalle ja alkaa sillä valkoisella jauheella ottamaan sormenjälkiä niin koko paikka on pölyssä..ja samassa leffassa hän taitaa esittää kummisetää ja pukeutua merirosvoksi jolla on se pumpattava papukaija olkapäällä..
vaaleanpunainen pantteri
peter sellers...
2
500
Vastaukset
- petteri selleri
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleanpunaisen_pantterin_kosto
- siitä elokuvasta
Jatko-osa on tulossa vuoden 2006 Vaaleanpunaisesta Pantterista vuonna 2009. Steve Martin jatkaa edelleen Clouseautä ja siihen tulee muita näyttelijöitä, kuten John Cleese ja Alfred Molina. Alfred Molina on minusta aivan loistava. Yksi minun suosikkinäyttelijöitäni. Se leffa pitää sitten mennä katsomaan, sitte ku se tulee. T: Dabbe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577