Tapaamiset vesimiehen

kanssa!!

Onko todella niin, että vesimies(mies) on hidas etenemään suhteessa. Olen tuntenut tämän vesimiehen muutaman kuukauden, mutta lähempää tuttavuutta olemme tehneet vasta n. kuukauden. Haluaisin tavata häntä usein, mutta hänelle riittää kerta viikossa. Onko se normaalia veskarille, vai onkohan kyseessä mies, joka ei minusta loppupeleissä niin kiinnostunut olekaan. Ottaa kyllä yhteyttä päivittäin tekstareilla ja soittamalla :)) Olen vähän ulalla miehen kanssa, koska en ole koskaan aiemmin ollut suhteessa veskarimiehen kanssa.

10

4329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on ihan normaalia

      sekä miesveskarilla että naisveskarilla. t. veskari

    • itse veskariN

      meille. Itsekin vaikka kuinka tykkään, niin en jatkuvasti halua tavata, ehkä sitten hiukan myöhemmin kun aika on siihen kypsä.
      Mutta täytyy myöntää, että jos veskaria ei seura todella oikeasti kiinnosta, niin sekin on syy, ettei usein tavata. Katsos, kun se ystävyys on meille niin tärkeää, ja itselläni ongelmana juuri se, etten osaa sanoa suoraan, etten halua enempää.

    • Vesimies(N)

      Itse vesimiesnaisena olen varovainen etenemään suhteessa nopeasti. mutta jos vauhtiin pääsen niin sitten siitä on oksat pois. Sitoudun hyvin pitkällä ajalla mutta kun sitoudun niin sitoudun kunnolla. Tosin entinen suhde kesti vain sen 10vuotta =) ja toinen suhde on vuoden paussin jälkeen orastamassa mutta hitaasti etenee minun pyynnöstä ja peloista...

      • alkup.

        juttu todellakin alkoi aika vasta. Olen itse kärsimätön luonne ja asioiden pitäisi tapahtua säpäkästi, vaikka sanotaan, että hiljaa hyvä tulee. Ehkäpä suurin ongelma minulle on se, että miehellä ei ole viikonloppuisin aikaa tavata, viikolla vain nähdään. Koen, että parhaiten toiseen tutustuu olemalla toisen seurassa ja tekemällä asioita yhdessä. Hän vetoaa aina lapsiinsa (iältään 16, 17 ja 20 v) ja kaikenlaiseen tekemiseen, mutta kyllä itselläni on mielessä, että joko hänellä on muitakin säätöjä menossa, tai sitten hän huomasi jo näin alussa, että en olekaan tarpeeksi kiinnostava hänen mielestään.

        Jos noin on, niin todellakin odotan hänen kertovan sen suoraan minulle. No, eilen me näimme, ei tosin kauaa yhdessä oltu, mutta sitäkin mukavampaa oli. Meillä on niin samanlainen huumorintaju ja ajatusmaailma. Mutta siltikin ihmettelen hänen ajan vähyyttä. On niin ristiriitaista antaa ymmärtää puheilla ja teksteillä, että aikaa on, että näemme me jatkossakin, mut harvoin, kun teothan ne ratkaisevat kuitenkin.

        En tiedä mitä tekisin. Toisaalta haluan jatkossakin häntä nähdä, mutta jos aika on noin kortilla, niin ehkä minun olisi parasta vain luopua koko jutusta, vaikka miehestä paljon pidänkin.


      • minäkin vesimies,nainen
        alkup. kirjoitti:

        juttu todellakin alkoi aika vasta. Olen itse kärsimätön luonne ja asioiden pitäisi tapahtua säpäkästi, vaikka sanotaan, että hiljaa hyvä tulee. Ehkäpä suurin ongelma minulle on se, että miehellä ei ole viikonloppuisin aikaa tavata, viikolla vain nähdään. Koen, että parhaiten toiseen tutustuu olemalla toisen seurassa ja tekemällä asioita yhdessä. Hän vetoaa aina lapsiinsa (iältään 16, 17 ja 20 v) ja kaikenlaiseen tekemiseen, mutta kyllä itselläni on mielessä, että joko hänellä on muitakin säätöjä menossa, tai sitten hän huomasi jo näin alussa, että en olekaan tarpeeksi kiinnostava hänen mielestään.

        Jos noin on, niin todellakin odotan hänen kertovan sen suoraan minulle. No, eilen me näimme, ei tosin kauaa yhdessä oltu, mutta sitäkin mukavampaa oli. Meillä on niin samanlainen huumorintaju ja ajatusmaailma. Mutta siltikin ihmettelen hänen ajan vähyyttä. On niin ristiriitaista antaa ymmärtää puheilla ja teksteillä, että aikaa on, että näemme me jatkossakin, mut harvoin, kun teothan ne ratkaisevat kuitenkin.

        En tiedä mitä tekisin. Toisaalta haluan jatkossakin häntä nähdä, mutta jos aika on noin kortilla, niin ehkä minun olisi parasta vain luopua koko jutusta, vaikka miehestä paljon pidänkin.

        Ei pidä hoppuilla vesimiehen kanssa. Olemme sosiaalisia ja ystäväpiirimme on laaja. Minäkin seurustelen yllätys vaan, vesimiehen kanssa. Lapsi, koti, ystävät ja työ vievät todella paljon aikaani. Onneksi miesystäväni ymmärtää ettei voida olla joka viikko yhdessä. Mutta ne yhdessäolo ajat ovat jotain arjen ja juhlan sekoitusta, nautitaan toistemme seurasta.


      • naismielipide
        minäkin vesimies,nainen kirjoitti:

        Ei pidä hoppuilla vesimiehen kanssa. Olemme sosiaalisia ja ystäväpiirimme on laaja. Minäkin seurustelen yllätys vaan, vesimiehen kanssa. Lapsi, koti, ystävät ja työ vievät todella paljon aikaani. Onneksi miesystäväni ymmärtää ettei voida olla joka viikko yhdessä. Mutta ne yhdessäolo ajat ovat jotain arjen ja juhlan sekoitusta, nautitaan toistemme seurasta.

        Juuri tämän olen kokenut. Tapasin veskumiehen 4 vuotta sitten ja ehkä seurustelemme vieläkin. Alussa en voinut ymmärtää sitä, että kotiemme välimatkaa on 1 km ja tapailimme lenkkeilyn merkeissä noin kerran viikossa tai kahdessa. Varsinainen yhteinen aikamme on ollut mukavaa ja antoisaa yhdessäoloa ja keskusteluja, vaikka fyysinen läheisyys, halaukset ja muut... on ollut täysin kiinni minun aktiivisuudestani. En ole koskaan aikaisemmin seurustellut yhtä "etäisen" tyypin kanssa. Kala-ihminen kuitenkin halajaa aitoa lämpöä, läheisyyttä ja rakkautta.


      • Nimetön
        naismielipide kirjoitti:

        Juuri tämän olen kokenut. Tapasin veskumiehen 4 vuotta sitten ja ehkä seurustelemme vieläkin. Alussa en voinut ymmärtää sitä, että kotiemme välimatkaa on 1 km ja tapailimme lenkkeilyn merkeissä noin kerran viikossa tai kahdessa. Varsinainen yhteinen aikamme on ollut mukavaa ja antoisaa yhdessäoloa ja keskusteluja, vaikka fyysinen läheisyys, halaukset ja muut... on ollut täysin kiinni minun aktiivisuudestani. En ole koskaan aikaisemmin seurustellut yhtä "etäisen" tyypin kanssa. Kala-ihminen kuitenkin halajaa aitoa lämpöä, läheisyyttä ja rakkautta.

        Jos vesimies lähettää joka päivä tekstareita ja soittaa, niin on tosissaan.
        t. Vesismiesnainen


      • noinkaan.
        Nimetön kirjoitti:

        Jos vesimies lähettää joka päivä tekstareita ja soittaa, niin on tosissaan.
        t. Vesismiesnainen

        En ole ikinä lähetellyt joka päivä tekstareita saatika soitellut joka päivä, vaikka olisin ollut kuinka tosissaan. Vaikka soittaisin kerran viikossa ja lähettäisin muutaman tekstarin, voin sitlti olla tosissani tai sitten en.


      • vain elämää
        Nimetön kirjoitti:

        Jos vesimies lähettää joka päivä tekstareita ja soittaa, niin on tosissaan.
        t. Vesismiesnainen

        Veskari on parhaimmillaan etäsuhteessa. Läsnäollessa se on lähes toimintakyvytön ja jotenkin aina omissa maailmoissaan. Tulee mieleen , ei milllään pahalla, pieni lapsi, joka vaatii leikkimökin etupihalle eikä takapihalle. Yhteys on olemassa mutta ei kontaktia. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että vesimies pitää huolta poissaollessaankin toisesta ja lähettää tekstareita ja saattaa soittaakin. Silloin hän voi itse määrätä mitä, missä ja milloin. Toisaalta jos vesimies ei pidä yhteyttä, niin ei se silloin ole kiinnostunutkaan. Suhde lapsiin (omiimme) on hänelle tärkeä ja ymmärrän miehenä häntä. Hänet on hyväksyttävä sellaisenaan, kun kyseessä on kuitenkin toinen kierros.


      • tuonikäisille lapsille
        alkup. kirjoitti:

        juttu todellakin alkoi aika vasta. Olen itse kärsimätön luonne ja asioiden pitäisi tapahtua säpäkästi, vaikka sanotaan, että hiljaa hyvä tulee. Ehkäpä suurin ongelma minulle on se, että miehellä ei ole viikonloppuisin aikaa tavata, viikolla vain nähdään. Koen, että parhaiten toiseen tutustuu olemalla toisen seurassa ja tekemällä asioita yhdessä. Hän vetoaa aina lapsiinsa (iältään 16, 17 ja 20 v) ja kaikenlaiseen tekemiseen, mutta kyllä itselläni on mielessä, että joko hänellä on muitakin säätöjä menossa, tai sitten hän huomasi jo näin alussa, että en olekaan tarpeeksi kiinnostava hänen mielestään.

        Jos noin on, niin todellakin odotan hänen kertovan sen suoraan minulle. No, eilen me näimme, ei tosin kauaa yhdessä oltu, mutta sitäkin mukavampaa oli. Meillä on niin samanlainen huumorintaju ja ajatusmaailma. Mutta siltikin ihmettelen hänen ajan vähyyttä. On niin ristiriitaista antaa ymmärtää puheilla ja teksteillä, että aikaa on, että näemme me jatkossakin, mut harvoin, kun teothan ne ratkaisevat kuitenkin.

        En tiedä mitä tekisin. Toisaalta haluan jatkossakin häntä nähdä, mutta jos aika on noin kortilla, niin ehkä minun olisi parasta vain luopua koko jutusta, vaikka miehestä paljon pidänkin.

        kaverit on tärkeämpiä ajankäytössä kuin vanhemmat, joten sillä on muita syitä miksi ei halua tavata viikonloppuisin. Sinä olet mukavaa seuraa ja sopivan hyvä pano kunnes parempaa löytyy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe