"Kummitustaloja" Rauman seudulta??

Sechmetian

Eli onko kenelläkään tietoa kummitustaloista tai muuten vaan oudoista paikoista Rauman seudulta tai ylipäätään satakunnasta?

11

3850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nmm,,,,,mmmmmmmm

Eikös muutamia vuosia sitten tehty juttu että porin teatterin ullakolla asuisi kummitus?

Tämä kummitus liittyi siihen pari sataa vuotta vanhaan juttuun että joku nainen oli hypännyt katon rajalta suoraan 10 metrin tiputuksen kivikovaan lattiaan ja nykyään hän kummittelee ullakolla.Sydänsuruja taisi olla.

Vahtimestari ainakin epäilee sillä yöllä kun hän on siellä yövuorossa kuuluu outoja ääniä ovet,liikkuvat ja ullakolla järjestetyt tavarat on heitetty riipin raapin ympäri ullakkoa ja kirjoja luettu.Vahtimestari on itse väittänyt nähneensä jopa vilauksen tästä asukista.

• Mystical-84

Olen ollut aikoinani Porin Teatterissa TET:issä yläaste-ikäisenä ja usein kun kuljin yksinäni kiemurtelevia portaita ja pikku käytäviä, niin alkoi ahdistaa ihan hirveesti. Tuli kylmä hiki pintaan ja oli tunne etten ollut yksin. Ja kyllä meinasi vuosia sitten tapahtuneesta mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun luin Porin Sanomista tuon kyseisen artikkelin. Kyl olis tullu kakkendaalit housuihin jos olisin vielä nähnytkin ton kummituksen, hui!

• PÖÖ!

No mutta tämähän on loistava selitys siihen, miten kammottavan huonoja Porin näyttelijät ovat:
      He pelkäävät koko ajan Teatterin Kummitusta!

• Pöö ittelles

Kirjoittaja "pöö!" taitaa olla joku Rauman kaupunginteatterin henkilökunnasta kun on noin kova tarve porilaisia mollata. Eller hur?

• Nero poltti Rooman

Rauman kaupungintalon vanhassa osassa on väitetty kummittelevan, siinä entisessä vapaapalokunnan talossa. Siellä on mm. kaupunginvaltuuston istuntosali. Ankara entinen kaupunginjohtaja Nero siellä kuulemma yrittää päteä vielä kuolemansa jälkeenkin yöllä ja illalla. Kaupunginjohtaja Neroa esittävä taulu siellä valtuuston istuntosalissa näyttää monien mielestä pelottavalta. Taulun hahmon silmien katse on erikoinen, pahanenteinen.

• Mäkkylästä huhuu

Oliko se sama Nero, joka tarinan mukaan soitti sähkökitaraa itse sytyttämänsä Rauman palon aikana?

• Anonyymi

joo meitäkin hän komenteli kun yritettiin jotain viemäriä vaihtaa niin sekin oli aivan huono juttu ja paskathan sieltä valahti syliin mut onneksi saatiin fazerin sinisiä suklaa paloja. ja itselle ainakin maistuu jos niinkun voin sen sanoa ja kyllä hän se kummittelee siellä se nero neropatti jotain outoja tapahtui mutt mitä en tiedä itsekkään enää kuvailla tuota kokemusta sen paremmin joo hei..

• beläsdynyd

Lapissa santarannantien varrella heti turajärvelle kääntyneen risteyksen jälkeen on valkoinen talo jonka pihalla on vaalean sininen pienempi rakennus. Tässä pienemmässä rakennuksessa on asunut eräs kylähullu joka kuoli myöhemmin mielisairaalassa. Hullu on joskus liikkunut kirves kädessä pihallamme lähistöllä ja aina välillä näen öisin vaalean hahmon kirves kädessä kuljeskelemassa pihallamme. Kun räpäytän silmiäni, hahmo on kadonnut

• Tyyne puustinen

Oletko harkinnut silmälasien hankkimista? Itse voisin suositella erästä kelpo optikkoa. Jos et vieläkään löydä apua vaivaasi, minulla on myös erittäin kelvollinen psykologi jota suosittelen lämpimästi juuri sinulle.

• Lakia lukeva
        Tyyne puustinen kirjoitti:

Oletko harkinnut silmälasien hankkimista? Itse voisin suositella erästä kelpo optikkoa. Jos et vieläkään löydä apua vaivaasi, minulla on myös erittäin kelvollinen psykologi jota suosittelen lämpimästi juuri sinulle.

Tyyne, tiedätkö sinä Suomen laista mitään? Sinusta voisi tehdä julkisen kunnianloukkaus syytteen tuon lauseesi takia. Ihminen ei ole hullu jos näkee hengen joka on ilmestynyt keräten sähkömagneettista virtaa, jonka takia hän pystyy ylipäätänsä näyttäytymään. Voisin suositella sinulle Suomen lain lukemista ja lakkaamasta arvostelemaan taikka kommentoimaan asioihin joista et tiedä mitään.

• mopo-uuno

Pelastynyt- Ilmankos pappatunturi kulkee juuri siinä kohtaa niin vauhdikkaasti ylämäkeen. Kun taas Turajärven suunnasta tullessa mopo melkein hyytyy.

Sinullapa oli selvitys tälle ilmiölle, luulin että on kyse ylikuumenemisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe