Eli onko kenelläkään tietoa kummitustaloista tai muuten vaan oudoista paikoista Rauman seudulta tai ylipäätään satakunnasta?
"Kummitustaloja" Rauman seudulta??
11
3659
Vastaukset
- nmm,,,,,mmmmmmmm
Eikös muutamia vuosia sitten tehty juttu että porin teatterin ullakolla asuisi kummitus?
Tämä kummitus liittyi siihen pari sataa vuotta vanhaan juttuun että joku nainen oli hypännyt katon rajalta suoraan 10 metrin tiputuksen kivikovaan lattiaan ja nykyään hän kummittelee ullakolla.Sydänsuruja taisi olla.
Vahtimestari ainakin epäilee sillä yöllä kun hän on siellä yövuorossa kuuluu outoja ääniä ovet,liikkuvat ja ullakolla järjestetyt tavarat on heitetty riipin raapin ympäri ullakkoa ja kirjoja luettu.Vahtimestari on itse väittänyt nähneensä jopa vilauksen tästä asukista.- Mystical-84
Olen ollut aikoinani Porin Teatterissa TET:issä yläaste-ikäisenä ja usein kun kuljin yksinäni kiemurtelevia portaita ja pikku käytäviä, niin alkoi ahdistaa ihan hirveesti. Tuli kylmä hiki pintaan ja oli tunne etten ollut yksin. Ja kyllä meinasi vuosia sitten tapahtuneesta mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun luin Porin Sanomista tuon kyseisen artikkelin. Kyl olis tullu kakkendaalit housuihin jos olisin vielä nähnytkin ton kummituksen, hui!
- PÖÖ!
No mutta tämähän on loistava selitys siihen, miten kammottavan huonoja Porin näyttelijät ovat:
He pelkäävät koko ajan Teatterin Kummitusta!- Pöö ittelles
Kirjoittaja "pöö!" taitaa olla joku Rauman kaupunginteatterin henkilökunnasta kun on noin kova tarve porilaisia mollata. Eller hur?
- Nero poltti Rooman
Rauman kaupungintalon vanhassa osassa on väitetty kummittelevan, siinä entisessä vapaapalokunnan talossa. Siellä on mm. kaupunginvaltuuston istuntosali. Ankara entinen kaupunginjohtaja Nero siellä kuulemma yrittää päteä vielä kuolemansa jälkeenkin yöllä ja illalla. Kaupunginjohtaja Neroa esittävä taulu siellä valtuuston istuntosalissa näyttää monien mielestä pelottavalta. Taulun hahmon silmien katse on erikoinen, pahanenteinen.
- Mäkkylästä huhuu
Oliko se sama Nero, joka tarinan mukaan soitti sähkökitaraa itse sytyttämänsä Rauman palon aikana?
- Anonyymi
joo meitäkin hän komenteli kun yritettiin jotain viemäriä vaihtaa niin sekin oli aivan huono juttu ja paskathan sieltä valahti syliin mut onneksi saatiin fazerin sinisiä suklaa paloja. ja itselle ainakin maistuu jos niinkun voin sen sanoa ja kyllä hän se kummittelee siellä se nero neropatti jotain outoja tapahtui mutt mitä en tiedä itsekkään enää kuvailla tuota kokemusta sen paremmin joo hei..
- beläsdynyd
Lapissa santarannantien varrella heti turajärvelle kääntyneen risteyksen jälkeen on valkoinen talo jonka pihalla on vaalean sininen pienempi rakennus. Tässä pienemmässä rakennuksessa on asunut eräs kylähullu joka kuoli myöhemmin mielisairaalassa. Hullu on joskus liikkunut kirves kädessä pihallamme lähistöllä ja aina välillä näen öisin vaalean hahmon kirves kädessä kuljeskelemassa pihallamme. Kun räpäytän silmiäni, hahmo on kadonnut
- Tyyne puustinen
Oletko harkinnut silmälasien hankkimista? Itse voisin suositella erästä kelpo optikkoa. Jos et vieläkään löydä apua vaivaasi, minulla on myös erittäin kelvollinen psykologi jota suosittelen lämpimästi juuri sinulle.
- Lakia lukeva
Tyyne puustinen kirjoitti:
Oletko harkinnut silmälasien hankkimista? Itse voisin suositella erästä kelpo optikkoa. Jos et vieläkään löydä apua vaivaasi, minulla on myös erittäin kelvollinen psykologi jota suosittelen lämpimästi juuri sinulle.
Tyyne, tiedätkö sinä Suomen laista mitään? Sinusta voisi tehdä julkisen kunnianloukkaus syytteen tuon lauseesi takia. Ihminen ei ole hullu jos näkee hengen joka on ilmestynyt keräten sähkömagneettista virtaa, jonka takia hän pystyy ylipäätänsä näyttäytymään. Voisin suositella sinulle Suomen lain lukemista ja lakkaamasta arvostelemaan taikka kommentoimaan asioihin joista et tiedä mitään.
- mopo-uuno
Pelastynyt- Ilmankos pappatunturi kulkee juuri siinä kohtaa niin vauhdikkaasti ylämäkeen. Kun taas Turajärven suunnasta tullessa mopo melkein hyytyy.
Sinullapa oli selvitys tälle ilmiölle, luulin että on kyse ylikuumenemisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336