OK, eli katsoin tuossa juuri samurai x:n kolme ensimmäistä DVD julkaisua (motion picture, trust ja betryal). Mielestäni tarina oli aivan uskomattoman mahtava! Ja mielestäni tarina (siis yksi osa siitä) loppui siinä hienosti. No, sitten muistin nähneeni jossain myynnissä DVD:n joka kulki nimellä 'Reflection', kyseinen DVD oli R1...R2 julkaistaan 22.9.2003 (siis ihan kohta!). Eli ne jotka ovat katsoneet sen jo aikoja sitten R1 julkaisuna, tai tietävät muuten minua enemmän aiheesta voivat kertoa alkaako siinä uusi tarina, vai onko kyseessä ns. 2 osainen elokuva? (DVD:llä on siis kaksi jaksoa). Ja samalla vaivalla voinet varmaan kertoa mitä eroa/samaa on Samurai X sarjalla ja Rurouni Kenshi sarjalla. Itse kun en ole tämän alueen "friikki" (ja tarkoitan tuon hyvällä!Olen itse HK "friiki"), vaan enempi "helmien bongaaja"... No aloitetaan noilla... Kiitoksia kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan näinkiin tyhmään kysys sarjaan!
Samurai X -Reflection-
5
191
Vastaukset
- Zede
Samurai X tarkoittaa mielestäni juuri kenshiniä, mutta se nimi vaan on muutettu. Itse olen katsonut niitä jaksoja jotain 90 ja sitten siltä on se ova memories, joka käsittelee aikaa ennen tv-sarjaa. En nyt tiedä ihan mitä olet katsonut, kun en noita jaksojen nimiä muista, mutta jos voit kertoa mitä siinä oikein tapahtui, jos vaikka auttais...
- Maximus
Samurai X 'Trust' alkaa kohtauksella jossa Kenshin on vielä pieni poika hyrrineen kaikkineen (erittäin oleellista eikö totta??). Sitten joukko ikäviä roistoja kimpoaa heidän karavaaninsa kimppuun ja tappavat kaikki pientä Kenshiniä lukuun ottamatta, tästä kiitos paikalle saapuvalle miekkamestarille. No miekkamestari antaa kenshinille uuden nimen...(eli se ei ollut alunperin Kenshin...En vain muista sitä toista), ja kouluttaa tälle katanalla taistelun jalon ja raa'an taidon. No Kenshin yrittää parantaa maailmaa tappamalla pahiksia palkkamurhaajana. Siinä samassa hän tappaa tulevan rakkautensa(Tomoe) sulhasen (auts!). Kaikesta huolimatta tyttö rupeaa tuntemaan vetoa Kenshiniin siirryttäessä "elokuvaan" 'Betrayal', jossa Kenshin ja Tomoe ovat muuttannet maatilalle "pakoon" Edon polttaneilta joukoilta. No... Sitten Kenshin lähtee lopussa vakoojan perään ja surmaa liudan pahiksia ja siinä samassa rytäkässä vahingossa myös Tomoen (OHO! sry!)... No Kenshin lupautuu vielä yhteen sotaan, mutta uhkaa lopettaa tappamisen heti sen jälkeen.
Oikeesti, jos et ollut katsonut tätä sarjaa ja luit tämän viestin...niin... olen erittäin pahoillani...jännitystä tämän osalta ei enää ole...sry!
Zede...selkiyttikö...vai sekoittiko?
- Maximus
Tein tuossa hieman taustatyötä tuon asian eteen ja löysin sivun jossa sanottiin näin:
Samurai X OVA:han ilmestyy tänä vuonna viimeinen osa Samurai X- Reflection.
Eli katsomani sarjat siis lienee ollut juuri tämä OVA-sarja...- Zede
Pitää paikkansa. Se mitä olet katsonut on ova-series. Siinä on kolme osaa. Ne olet katsonut. Olen kuullut, että uusi ova-sarjakin olisi tullut, mutta en tiedä siitä enempää. Ehkä netistä voisi löytyä.
Mutta sitten on se tv-series, joka on ähän kevyempi/hauskempi kuin tuo ova. Ihan hyvä sekin. Sitä on sellaset 90 jaksoo...ei paha. - Maximus
Zede kirjoitti:
Pitää paikkansa. Se mitä olet katsonut on ova-series. Siinä on kolme osaa. Ne olet katsonut. Olen kuullut, että uusi ova-sarjakin olisi tullut, mutta en tiedä siitä enempää. Ehkä netistä voisi löytyä.
Mutta sitten on se tv-series, joka on ähän kevyempi/hauskempi kuin tuo ova. Ihan hyvä sekin. Sitä on sellaset 90 jaksoo...ei paha.Kiitoksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960