Kuulin tuttavaltani, joka pyöri aikoinaan Erkki Tuomiojan kanssa samoissa piireissä, että ministerimme käytti aivan yleisesti kannabistuotteita 1960- ja 1970-luvuilla. Julkinen käyttö loppui silloin, kun Tuomioja pääsi ensimmäisen kerran eduskuntaan (1972?).
Onko tarkempaa tietoa tähän juoruun? Tuttavallani ei ole mitään syytä valehdella asiassa, mutta olisi hyvä saada vahvistusta muualtakin. Itse tekohan on vanhentunut jo aikoja sitten...
Erkki Tuomioja ja kannabis
8
791
Vastaukset
- 70's
Eki on tehnyt monenlaisia juttuja sillä seurustelihan hän 70-luvulla itse Tarja Halosen kanssa!!!
- 70's
Eki on tehnyt monenlaisia juttuja sillä seurustelihan hän 70-luvulla itse Tarja Halosen kanssa!!!
- tietäjä
Kyllä ne 60 ja 70 luvuilla eläneet koulua käyneet ovat käyttäneet kannabista yleisesti ja jopa lsd:tä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Sen sijaan kokaiinin käytöstä voisi olla mielenkiintoista kuulla. Ja varsinkin, että onko käyttö jäänyt päälle vai onko päässyt eroon. Itse veikkaan että Georg W Bush käyttää vieläkin. Kennedyt käytti aika paljon ja holtittomasti, se on todistettu. Suomen julkkiksista varmasti 10% on kokeillut ja tietyt käyttävät jatkuvasti. Se vaatii selkärankaa kylläkin, että kykenee arkisin ryhdistäytymään työhön tai edustustehtäviin.
- tässä
Käsittääkseni Tuomioja on itsekin kautta rantain myöntänyt pössäytelleensä silloin nuoruusvuosinaan, kuten silloin kaikki.
Mutta ainakin J.F.K oli kylläkin tietojeni mukaan koukussa amfetamiiniin, jota hänen "hovilekurinsa" Max Jacobson kävi tuikkaamassa useita kertoja päivässä ja välillä öisinkin. Kennedyllähän oli sairaskertomus pitkä kuin nälkävuosi ja kipuihin sitä käytti. Sittemmin New York Times paljasti tämän amfetamiini syherön seitkytluvun alkupuolella ja lääkäri Jacobson sai fraasiksi muodostuneen lisänimen Dr. Feelgood.
- 70's
- 70's
- Mutta
tuskin selvinpäin.
- HIPSUJA
KUNHAN EI KÄYTÄ SUOMEA HYVÄKSI? EIKÄ PETÄ KANSAA...TAI MAATAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780