Helppoa lisätienestiä (virusvapaa)

Nimetön

Liittykää bux.to joukkoon ja tienatkaa rahaa Paypal tilillenne centin per klikkaus! Ja MIKÄ PARASTA rekrytöimistä jäsenistä saa 100% hyvityksen niiden klikkailusta.

-----------------------------------------------
Tässä pieni tienausesimerkki.
-Klikkaat 10 linkkii pvä: 0,10 dollaria
-20 rekrytoitua jäsentä klikkaa 10 linkkiä pvä: 2,00 dollaria
-Sinun päivä tienaus: 2,10 dollaria
-Viikossa: 14,70 dollaria
-Kuukaudessa: 65,10 dollaria!!!!
-Vuodessa: 766,5 dollaria!!!!!!! lisätuloo
-----------------------------------------------
Kun klikkaa linkistä, niin ohjautuu sivulle jolla pitää vierailla 30sekkaa. Näytön ylälaitaan tulee pieni alue jossa lukee kuinka monta sekuntia sivulla täytyy viela olla. Bux.to on laillinen ja turvallinen nettitienauspaikka. Päivässä sinulla kuluu 10 linkin klikkailuun 300sekunttia eli 5min. Ja kun saat rekrytoitua lisää jäsenia niin tulosi kasvavat huimaa vauhtia. Jos saat esimerkiksi rekrytoitua 100 henkilöä niin vuosittainen lisätulosi voi olla jopa 3686 dollaria. Kiva tienesti 5min työstä päivittäin vai mitä =).

Tässä vielä selitys sille miksi kenenkään kannattaa tehdä näin. Siis jotkut yritykset ostava t näyttökertoja sivuilleen ja ne maksavat 1,99 dollaria 100 näyttökertaa. Eli mitä enemmän kättäjiä sitä enemmän yritykset haluavat mainostaa, sillä jos mainostettava joukko olisi pieni niin sillä ei välttämättä tulisi kummoisiakaan tuloksia joten mitä enemmän käyttäjiä niin sitä enemmän bux tienaa joista bux jakaa käyttäjilleen noin 90%. Elikkäs täst tienaa, vaikka oiski se 100000 käyttäjää. =)

Liity bux.toon minun rekrytointilinkkini kautta niin voin auttaa sinua rekrytoimaan itsellesi jäseniä. Miksi tekisin näin? Koska saan helpommin rekrytoitua jäseniä jos lupaan auttaa niitä itse rekrytoimaan. Kun olet liittynyt kerro siitä ihmeessä minulle Messengerin tai sähköpostin kautta, joten voin antaa sinulle vinkkejä ja apua.
-----------------------------------------
-----------------------------------------
Liity tästä:http://bux.to/?r=karvavann3
Tämän jälkeen klikkaat vain oikealta ylhäältä Register-nappia
-----------------------------------------
Muista kannattaa liittyä vain ilmaisiin ja luotettaviin ohjelmiin. Tämä on sellainen. =)

Ennen liittymistä sinun täytyy luoda itsellesi tunnus Paypaliin jotta voit saada tienaukset paypal tilillesi. Paypal on tunnettu ja luotettava verkkopankki. Paypalista voi siirtää rahat omalle pankkitilillesi helposti.
Luo paypal tili tästä:
http://www.paypal.com

PS. Jos on kysyttävää tai olet epävarma voit huoletta lisätä minut MSN Messengeriini osoite on: [email protected]

1

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • predicator

      Olet keksinyt ikiliikkujarahasammon. Tulet varmaan saamaan nobelin fysiikan palkinnon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe