Verkkopankkitunnukset hukassa

tykki.

Terve,

Eli olen hukannut verkkopankkitunnukseni joten jos huomenna menen pankkiin hakemaan uudet saanko ne heti käteeni vai tuulevatko postissa?

7

8733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nordeassa

Ainakin Nordeassa ne saa saman tien tiskiltä.

• yks asiakas

itsekin kävin tänään hakemassa verkkopankkitunnukset Nordeasta, sain ne tiskillä.
      verkkopankkitunnusten saaminen kai vaatii tunnistautumista, eli on käytävä paikan päältä hakemassa ne.

• mukaan.

Vaikka täällä on jo kaks vastausta niin laitetaan nyt kolmaskin elikkä Nordeasta pankkitunnarit saa heti mukaan.

(Joku voi mun puolesta postata vaikka sen neljännenkin samansisältöisen vastauksen, kiäh kiäh;D, älä käsitä väärin, en sulle ja tilanteellesi nauranut vaan näille vastauksille.)

Mutta joo, oikeasti. Nyt heti marssit pankkiin ja pyydät että antaisivat sulle uudet kun vanhat on hukassa. En tiedä meneekö siitä uusi maksu mutta kerro että vanhat on kadonneet, josko ne hyväksyisi sen syyksi ettei tarvitse maksaa uusista jotain lisää. Toivotaan parasta.

• Riskipeliä ?

"Vaikka täällä on jo kaks vastausta niin laitetaan nyt kolmaskin elikkä Nordeasta pankkitunnarit saa heti mukaan."

jos saa veropankkitunnukset Nordeassa,
        aivan varmaan on useita jotka pystyy hakeman toisen tunnukset

ja eihän Nordeassa kuten kai kaikissa muissa pankeissa ole "päässä pidettävää" PIN-lukua,
        kyllä on riskipeliä, koskaan en pidä sellaista jossa ei ole PIN-lukua perustilinäni.

Sillä on jo kokemusta asiasta>

Meillä oli aikoinaan käynyt kutsumaton vieras, ties kuinka monta kertaa kun olen säännöllisesti pois,
        oli löytänyt tunnukseni,
        sitten oli TEHNYT maksuja aivan samallisille nimikkeille/kohteisiin kuin minäkin,
        oli käyttänyt laskupohjiani laskujen tekemiseen,
        mutta tilinumeron oli muuttanut joksikin muuksi,

ONNEKSI HUOMASIN riittävän aikaisin, koska katsoin erääntyvien laskujen luetteloa.
        .

• ohje

Minä kysyn aina pankista. Sieltä saa pätevän vastauksen.

• markus s

Onnistuukohan sama OPllä?

• TIETOa.

neuvo ohje18.3.2008 18:59
        Minä kysyn aina pankista. Sieltä saa pätevän vastauksen
        =============================================================

minä en kysy aina ja ensimmäisenä mistään vastaavasta,
        -koska useamman kysymyksen jälkeen vasta oikeasti miettii ja tulee kysyttyä aivan typeriä ja vahaavaisia kysymyksiä,
        juuri siksi ei kaikille luottotietonsa joskus menettäneille tms, annetakaan tilejä kun kyselevät enemmän kuin 10 ehtii vastailemaan ja se on pankille kallista.

Toiseksi, täällä saa laajempaa tietoa vastauksesta, kuin pankissa,
        siellähän vastataan aina "pankin edun mukaisesti" eli noistakin joudut maksamaan,
        mutta jos kyselet täältä, niin tiedän tavan jolla nuokin tunnukset saa ilmaiseksi.

Ja lisäksi, kun pankissa kyselet, aina selittävät muitakin etujaan ja bonuksiaan joka rakoon,
        kun niitä tarpeeksi kauan kuuntelee, alkaa jopa uskomaan, sehän on pankin etu.

LISÄKSI vielä yleistä jos jaksat kuunnella:
        kun ostat asuntoa, kannattaa laina mennä ensin kyselemään 2 sellaisesta pankista josta ei lainaa aio ottaa, jotta oppii asioita ja käytäntöjä,
        samoin kun asuntoakin kannat ensin vuosi katsella niin ettei osta,

ainakin minä sain lainasta niin yllättävän hyvän tarjouksen pankista johon en koskaan luullut meneväni, nytkin korko on 0,76 % ja voin sen vaihtaa 1 kerran vuodessa kulutta toisen mittaiseen euriboriin toinen siirto vuoden aikana maksaa 300 €.

Tuollaisia eivät olisi pankissa kertoneet,
        jos ei olisi lukenut Suomi 24 sivuilta ja osannut sitten kysyä.
        .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7220
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2638
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1928
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1461
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1355
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1117
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1113
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe