Matias loppi on paras
matias loppi best
6
548
Vastaukset
- blackmagictiger
Ja Jos itse pelaisi kiekkoa Niin Matias Loppi Tyylisenä pelaajana < 17 17-24 23-47 < mm saksan.sveitsin ja Italian sarjat..eikös matias Loppi pelannut Italiassakin.Loistava pelaaja ja Hifk-kasvatti
- Juha82
pleijareissa niin potskua on tällä miehellä.
Toivottavasti tajuaisi sen että olisi vain vielä röyhkeämpi tai lujempi/ammattimaisempi asenne.
Ehkä hitunen mukaan kovempaa yritystä.
Vaikea sanoa, voisi hajoittaa miehen pelityyliä.
Kun kädet ei tutise niin mieheltä tulee tulosta.
Näyttäisi olevan parempi joukkuepelaaja kuin V.Leino.- maalitykki
Pidän matias Lopista < Hän ei ole Mikään tusinapelaaja < ei löytänyt paikkaansa Ifkoon liigajoukkueessa < mutta Löysi Lahdesta sen kadoneeen Maalijyvänsä...Matias Loppi Kuuluisi Nhl-Kaukaloihin jos vaan sinne haluaisi Toinen Mikä on loistava Nuori Lupaus Niin jani lajunen bluesista..
- xxxxxxxxxopopio
maalitykki kirjoitti:
Pidän matias Lopista < Hän ei ole Mikään tusinapelaaja < ei löytänyt paikkaansa Ifkoon liigajoukkueessa < mutta Löysi Lahdesta sen kadoneeen Maalijyvänsä...Matias Loppi Kuuluisi Nhl-Kaukaloihin jos vaan sinne haluaisi Toinen Mikä on loistava Nuori Lupaus Niin jani lajunen bluesista..
Onneksi palaa HIFKIIN kahden vuoden sopimuksella.
- blackmagictiger
Loistava pelaaja...ja Kova Juttu jos Loppi palaa Hifkiin
- maaliverkkosoi
Loistava pelaaja < toivottavasti saisi uran ensimmäisen mestaruutensa ja saisi Täten Paikan myös a-maajoukkueessa..Ihailen Itse Matias Loppia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423