Minulla on täällä Järvenpäässä ollut varsinkin lauantaisin että,yhteys ADSL ei toimi.Onko toisillakin ollut ongelmia.Kiitos palautteesta.
onko Elisa viikon loppuna vapaa
6
629
Vastaukset
- bikerjerk
nopeuden tuplauksen jälkeen pätkiin???
Vittu täällä Hesassa ei ainakaan toimi enään kunnolla pätkäsee vähänväliä..Voi per.....- toimii
Ainakin minulla, on Elisan ADSL-yhteys toiminut täysin moitteetta, täällä helsingissä!
- Yarppa
Sama homma Keravalla. Useampana lauantaina ja sunnuntaina yhteys on tökkinyt oikein urakalla.
Laitoin Elisalle meiliä ja tuumivat, että vika on minun laitteistossani. Eivät ilmeisesti raaski myönää kapasiteetti ongelmiaan:-(- Täällä myös
Viikon verran pätkinyt tosi pahasti. (Hki)
- Yarppa
Täällä myös kirjoitti:
Viikon verran pätkinyt tosi pahasti. (Hki)
Tilanne Keravalla vaan pahenee. Yhteys on alhaalla jo useita kertoja illassa. Yhteys on "kahvilla" muutamasta sekunnista, muutamaan kymmeneen sekunttiin kerrallaan.
Yrittivät auttaa Elisan helpparista, mutta loppujen lopuksi tultiin siihen lopputulokseen, että ei muuta kun vikailmoitusta kehiin. Josko vaikkapa ukkonen olisi tehnyt tehtävänsä. Katsotaan kuinka ukon käy;-)
- Joonas
Kun nopeus tuplaantui ei oo ollut yhtään katkosta Järvenpään jampassa, toiminut kuin tyhjää vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756