Olen aikeissa maisemoida metsänreunasssa sijaitsevann rakennelman köynnöksillä. Kärhöjä olen ajatellut "piristykseksi". Luulen kuitenkin etteivät ne yksistään riitä. Mikähän mahtaisi olla sellainen hyvin peittävä köynnös, jonka voisi istuttaa kärhöjen joukkoon? Sen ei tarvitsisi välttämättä kukkia. Paikka on melko aurinkoinen.
Kärhöjen seuraksi?
2
416
Vastaukset
- ovat ihania yhdessä !
Hyvä idea on myös laittaa pari, kolmekin eri aikaan kukkivaa kärhöä. Esimerkiksi valkoisia tai melkein valkoisia tai vaaleita, iso- ja pienikukkainen, ja joku voimakasvärinen.
Itselläni on kolme taimea matalampaa mantsuriankärhöä, Valge Daamia, syvänviolettia multiblueta, jossa keskellä ihanat kermanvalkoiset hörhöt ja ja jotain pienikukkaista vaaleanpunaista, jonka nimeä en enää muista, lappu hävisi. Luultavasti vielä lankean vaaleansiniseen alppikärhöön, jolla on erilainen, vaal.sininen herkkä kellokukka.
Yksi valkoinen käynnösruusukin kukkii ja kiemurtelee seassa ja maassa edessä on valkoisia maanpeittoruusuuja.
Kukkapilvi on taivaallisen ihana alkukesästä syksyyn.
Valkoinen on niin raikas, kestää monimuotoisuutta tulematta "kermakakuksi". - kukkamoralisti
katsoa köynnösruusujen kasvatusta. Ajattelin ehdottaa, että istuttaisit niitä kärhöjesi seuraksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850