Neitsyt miehille

kysymys..

Haluaisin nyt kuulla neitsyt miehiltä: Onko teillä tapana leikkiä toisten tunteilla?
sanotteko asioita joita ette tarkoita? esim, että rakastatte jotakuta..?

6

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta..

      rakastamisesta en kyllä puhu jos en sitä tarkoita..

      • sheitan71

        Vaikka en ole mies, kokemusta löytyy neitsymiehistä, ja voin kertoo, ettei todellakaa puhu rakkaudesta jos ei sitä tarkota. Ja usein vaik ON JO RAKASTUNU, ni pihtaa sen sanomista viimeseen asti.. Ihania :-)


      • herkkä kauris
        sheitan71 kirjoitti:

        Vaikka en ole mies, kokemusta löytyy neitsymiehistä, ja voin kertoo, ettei todellakaa puhu rakkaudesta jos ei sitä tarkota. Ja usein vaik ON JO RAKASTUNU, ni pihtaa sen sanomista viimeseen asti.. Ihania :-)

        ..mutta parhaillaan yhden kanssa tapaillaan.

        Ja juttu menee näin.. Aluksi minä olin aivan haltioissani, molemmat olivat jokin aika sitten eronneet päälle 2 vuotta kestäneestä parisuhteestaan ja tulimme aivan täydellisesti juttuun, kuin olisin löytänyt puuttuvan puolikkaani! Itse innostuin asiasta niin paljon että aloin utelemaan mitä mieltä hän olisi jos alkaisimme seurustella (3 kk jälkeen, tunteet veivät järkeni ja nyt ajateltuna kiirehdin liikaa) vakavammin mikä olisi merkinnyt sitä ettei kummallakaan olisi ollut muita ja että olisimme nähneet usein ym ym.

        Neitsyt mies järkevänä (ihailen häntä tämän asian suhteen!) sanoi että molempien tunteita säästääkseen olisi ehkä parempi ensin tutustua, olihan meillä koko loppuelämä aikaa. Hän oli alkanut seurustella edellisen naisensa kanssa 2 kk tuntemisen jälkeen ja suhde oli pääosin ollut sitä että nainen oli koko ajan syyllistänyt miestä kaikesta ja haukkunut miestä monille ihmisille (tunnen ko. naisen ja hän on aika "varomaton" suustaan). Ehkä hän oletti että minäkin olisin samanlainen, noh, suoraan sanottuna jäkättäjä ja selkäänpuukottaja.

        Kun sitten itse ymmärsin että Neitsyt -miehen puheet olivat täyttä totta, rentouduin asian suhteen ja pikku hiljaa aloin nauttimaan yhteisestä ajastamme ilman mitään lokerointia, olimmeko nyt ystäviä, seurustelimmeko vai mitä.

        Tässä vähän aikaa sitten tämä Neitsyt -mies on alkanut kyselemään että eikös tässä olisi aika alkaa seurustelemaan vakavamminkin kun kerran jo ollaan jonkin aikaa tunnettu (ei tarpeeksi kauan minun mielestäni!) ja sanoo että ei halua ketään muuta kuin minut.

        Siihen sitten hymyilen ja sanon että minäkin välitän sinusta mutta en välttämättä haluakaan seurustella. Että kyllä näinkin voi käydä :D Ehkä asiat olisivat toisin jos Neitsyt olisi alusta asti ollut yhtä tosissaan niin kuin minä mutta mielestäni on parempi että ko. mies puhui minulle järkeä enkä hypännyt suin päin suhteeseen!


    • tosikko kun on

      Tämä ei estä neitsytmiestä pettämästä!

      • herkkä kauris

        ..ei minkään muunkaan merkin edustajaa.

        Oli sitten tosikko tai "humoristi".


    • jakukaei

      Eikös se ole nainen joka leikki ja on leikkinyt aina Eevasta lähtien. Mies on hullu naisten perään. Nainen tykkää liehitellä( vietellä), jolla se kokeilee jatkuvasti omaa viehätysvoimaansa. Kun sitten mies ihastuu, niin nainen perääntyy ja mies voi alkaa silloin ajojahdin, jota joku kutsuu leikiitelyksi.
      Muuten- miksi nainen ei osaa ottaa vastaan kohteliaisuutta ilman, että ajattelee miehen tarkoitusperiä? Mies ei voi olla kohtelias myöskään (naisen) tasa-arvon vuoksi. Mehän olemme skandinaaveja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe