No onkos kellään neuvvoja mun ongelmaan,eli liian aikaisin laukeemiseen,on tosi raivostuttavaa kun just kun mun kultani alkaa nauttia,niin minä poika laukeen rytisten. Eikä muuten auta vaikka rakastelisimme kuinka monesti peräkkäin,aina sama homma,oliskos jollain kokemuksia samasta tai asiallisia vinkkejä!
Pitkitystä !!!!
11
4966
Vastaukset
- Hmmmm!
Paras neuvo on. Pitkitä esileikkiä, ja hoida nainen vaikka kunnolla suuseksillä kunnon orkuun, vedät pari varvia itse käteen, ja sitten vasta pukille. Kyllä se siitä roiskinnan lopettaa liian aikaisin.
- Duke
Hyvin pystyy 2-4 tuntia nauttimaan ja tuottamaan naiselle monia orgasmeja...yksinkertaista :)
Nuole..sormeta...nai hetken..lopeta ennen kuin tuntuu "liian" hyvälle...aloita alusta.
Vaatii kyllä naiselta karvattoman "piirakan" ;D - Starbu
Duke kirjoitti:
Hyvin pystyy 2-4 tuntia nauttimaan ja tuottamaan naiselle monia orgasmeja...yksinkertaista :)
Nuole..sormeta...nai hetken..lopeta ennen kuin tuntuu "liian" hyvälle...aloita alusta.
Vaatii kyllä naiselta karvattoman "piirakan" ;DHyvinv. kaupasta saa kondomeja jotka ratkaisevat tämän ongelman. Niiden sisällä on ohut kerros herkkyyttä alentavaa ainetta, tavllisesti lidokaiini-nimistä puudutetta.
- moonman
on opetella hengitystekniikka (hengitä vatsalla tasaisesti ja syvään) sekä lantionpohjalihasten hallinta.
Lantionpohjalihasten hallinnasta on sekin hyöty ettet tule tarvitsemaan kemiallista nostetta, erektion keston määrittää vain virtsaamistarve ja pystyt säätelemään orgasmin tuloa, voimakkuutta ja kestoa ... eikä tarvitse "välilaskua" orgasmin jälkeen.
Linkistä suppea pikaohje homman aloittamiseksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=119&conference=1500000000000018&posting=22000000000943785
Tietysti on hyvä aloittaa tarpeeksi pitkällä esileikillä sillä naisen seksuaalinen valmiustila nousee ja laskee huomattavasti hitaammin kuin miehen ja nainen on orgasmin jälkeen "valmis" uteen orgasmiin jopa tunnin aika pienellä puuhastelulla.
En mieluusti puhu "nuolemisesta" koska suulla hyväily on pikemminkin hieromista kuin nuolemista ... mutta sehän on naisille fyysisesti se suurin herkku.
Vahingonlaukauksen sattuessa voit tietysti hoitaa homman loppuun suullasi.
Asento vaikuttaa myös lopputulokseen, lähetyssaarnaaja-asennossa lantionpohjalihasten rentouttaminen on vaikeampaa kuin esim "naistensatulassa".
Naistensatula (side saddle) on ollut ylivoimaisesti suosituin asento minun kokemuksieni perusteella.
Nainen makaa selällään polvet koukussa ja mies kyljellään vieressä ... ylhäältä katsoen nainen istuu miehen sylissä sivuttain.
Jos olet oikeakätinen, aseta vasen käsi takamuksen alle keskisormi pakaroiden välissä siten että voit hyväillä välilihaa ja anusta sormenpäällä ja käytä oikeata kättäsi siellä minne se luonnollisesti hakeutuu tuossa asennossa.
Suullasi voit tässä asennossa hyväillä naisen rintaa.- Orgonomi
Miten treenaat alapään lihaksiasi? Itse olen erittäin tietoinen lihasten kyvystä lisätä nautintoani, mutten siltikään jaksa motivoitua vain jännittelemään lihaksia housuissani. Niitä lihaksia ei saa edes kunnolla hapoille, mikä on upea palkinto kaikkia muita lihaksia harjoittaessa. Myöskään ei pääse oikein kokemaan sitäkään muiden lihasten harjoittamisesta tuttua iloa, että huomaisi rautaa nousevan entistä enemmän. Olen koettanut nostella pyyhettä, johon on kääritty painoiksi kirjoja tai muuta sellaista. Siinä touhussa erektiota on kuitenkin vaikea säilyttää. Kysehän on ennemmin urheilusuorituksesta kuin jostain kiihottavasta. Voisikohan penisrengas auttaa painoilla reenatessa?
- moonman
Orgonomi kirjoitti:
Miten treenaat alapään lihaksiasi? Itse olen erittäin tietoinen lihasten kyvystä lisätä nautintoani, mutten siltikään jaksa motivoitua vain jännittelemään lihaksia housuissani. Niitä lihaksia ei saa edes kunnolla hapoille, mikä on upea palkinto kaikkia muita lihaksia harjoittaessa. Myöskään ei pääse oikein kokemaan sitäkään muiden lihasten harjoittamisesta tuttua iloa, että huomaisi rautaa nousevan entistä enemmän. Olen koettanut nostella pyyhettä, johon on kääritty painoiksi kirjoja tai muuta sellaista. Siinä touhussa erektiota on kuitenkin vaikea säilyttää. Kysehän on ennemmin urheilusuorituksesta kuin jostain kiihottavasta. Voisikohan penisrengas auttaa painoilla reenatessa?
on eniten hyötyä jos sitä tehdään kevyesti mutta usein, itse teen sitä huomaamattani kunhan vain kehitän syystä tai toisesta seisokin ja asento sopii harjoitteluun.
Olen tehnyt sitä tietämättäni ihan nuoresta pojasta pelkästään siksi että se tuntuu mukavalta.
Vaimoni kertoman mukaan ryhdyn puuhaan melkein samantien kun nukahdan ... käsi hakeutuu kalun juureen ja painelee sitä alaspäin ja kalu panee vastaan.
Tätä kirjoittaessakin minulla on jalat ristissa ja kalu yrittää pultusta läpi ilman että kiinnitän siihen huomiota tietoisesti:)
Itse lähden siitä että ihmisellä on kaikki tarvittavat resurssit tämänkin asian harrastamiseen, enkä käytä mitään apuvälineitä missään seksuaalisuuteen liittyvässä puuhastelussa.
- Orgonomi
Sinun täytyy alkaa harjoittelemaan laukeamisen hallintaa. Runkkaa siten, että melkein laukeat, ja lopeta juuri ennen. Tee tätä säännöllisesti. Toinen erittäin tärkeä asia on alapään lihasten voimistaminen. Kyse on samoista lihaksista, joita jännittämällä voi virtsatessa katkaista virtsasuihkun, tai erektion aikana heilutella kaluaan ilman käsien apua. Jännitä näitä lihaksia mahdollisimman usein. Voit tehdä sitä esimerkiksi tylsillä luennoilla tai ikävissä kokouksissa, TV:n mainoskatkojen aikana jne. Seksiä harrastaessasi voit sitten nautinnon hetkellä jännittää näitä lihaksiasi. Tämä estää sinua saamasta siemensyöksyä - kuinka tehokkaasti, se riippuu lihastesi voimasta. Kun opit tuntemaan itsesi ja hallitsemaan laukeamistasi, voit perääntyä juuri ennen siemensyöksyä ja jatkaa heti uudestaan.
- moonman
ovat mahdollisia tässäkin hommassa ... laukeamisen estämiseksi ko. lihakset voi myös rentouttaa tai sitten antaa itselleen pienen orgasmin ilma ejakulaatiota tahdittamalla noiden lihasten jännittymisen epätahtiin orgasmi-impulssien kanssa.
Kun orgasmi-impulssi tulee, pidetään lihakset rentona ja väräytetään niitä pelkästään orgasmi-impulssien välissä epätahdissa ... minulla tuo toimii mainiosti.
Big Bangin jälkeen saan useita pienempiä orgasmeja painamalla kalun tyveä naista vasten siten että kalu kääntyy alaviistoon ja jännittäen voimakkaasti ko. lihaksia ... samalla teksiikalla erektio säilyy tunnista tuntiin ... esimerkkinä 7-8 tunnin sessio tantraseksiä 2-3 Big Bangia tusinoittain pienempiä orkkuja ja sen jälkeen lusikka-asennossa normaalit yöunet kalu kovana naisessa kunnes herätään. - Orgonomi
moonman kirjoitti:
ovat mahdollisia tässäkin hommassa ... laukeamisen estämiseksi ko. lihakset voi myös rentouttaa tai sitten antaa itselleen pienen orgasmin ilma ejakulaatiota tahdittamalla noiden lihasten jännittymisen epätahtiin orgasmi-impulssien kanssa.
Kun orgasmi-impulssi tulee, pidetään lihakset rentona ja väräytetään niitä pelkästään orgasmi-impulssien välissä epätahdissa ... minulla tuo toimii mainiosti.
Big Bangin jälkeen saan useita pienempiä orgasmeja painamalla kalun tyveä naista vasten siten että kalu kääntyy alaviistoon ja jännittäen voimakkaasti ko. lihaksia ... samalla teksiikalla erektio säilyy tunnista tuntiin ... esimerkkinä 7-8 tunnin sessio tantraseksiä 2-3 Big Bangia tusinoittain pienempiä orkkuja ja sen jälkeen lusikka-asennossa normaalit yöunet kalu kovana naisessa kunnes herätään.Erektoituneessa peniksessähän veri ei pääse kiertämään. Niinpä kokonaisten yöunien nukkuminen kalu kovana aiheuttanee hapenpuutteesta johtuvaa kudostuhoa peniksessä. Erektiosi on täytynyt laskea yöllä.
- moonman
Orgonomi kirjoitti:
Erektoituneessa peniksessähän veri ei pääse kiertämään. Niinpä kokonaisten yöunien nukkuminen kalu kovana aiheuttanee hapenpuutteesta johtuvaa kudostuhoa peniksessä. Erektiosi on täytynyt laskea yöllä.
veri pääsee kiertämään sen verran kuin on tarvis kudostuhon välttämiseksi koska vehje toimii vielä 49 vuoden iässä paremmin kuin uusi.
Vaimon/vaimojen kertoman mukaan harrastan unen aikana liikuntaa satunnaisesti ja useimmiten myös "all the way" ... saatan herätä täydessä touhussa tai juuri kun lentää tai sitten en herää ollenkaan, mikä on vaimon mielestä jostain syystä pirun huvittava ilmiö.
Joskus harvoin sattuu että herään siihen että kiskon "likikovaa" kalua irti "liisteripurkista" tai että jompikumpi vaihtaa asentoa ja on pakko vetää ulos.
- vinks
Minulla kondomin kanssa ei ole juuri koskaan ollut ongelmia liian nopean laukeamisen kanssa. Paitsi jos heti alkuun tekee hieman liian monta hätäistä työntöä. Aloita rauhallisesi, alku on aina vaarallisin kohta, jossa menee helposti homma ns. reisille. Kun selviät minuutin-parin verran, niin sitten pystytkin jatkaa vaikka puoli tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517053Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414794HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1442006
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3971530- 171497
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki221306Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111203