Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vesimies(N) ja oinas(M)

se nainen...

Minkälaisia suhteita on ollut parilla vesimies ja oinas... Onko kokemuksia ja minkälaisia kokemuksia...

8

2785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

      alkuhuuman jälkeen veskarinaisen omat kiinnostuksen kohteet ja maailmanparannus vievät voiton myös omia polkujaan kulkevasta oikkumiehestä.

    • Kate83

      meillä.. Olen vesimiesnainen ja mieheni oinasM.. Alku huuma kesti aikansa, mutta tuo arki tuli hyvin nopeesti esiin arkipäivän toiminnoissa.. Romantiikka on jäänyt aikas vähiin.. Sitä sais olla paljon enemmän..
      Hyvin tunteellinen ihminen kun olen vesimiehen luonteeseen poiketen ja elän tunteella.. Se on välistä hyvin vaikeaa tän oinaan kans.. Mut siitä voit olla varma että jokainen päivä on erilainen ja luonteeltaan hyvin herkkä kun hän päästää toisen ihmisen omaan maailmaansa ja hyvin myötätuntoinen ja huomaa kun on paha olla,yrittää kaikin keinoin piristää..
      On hyvin huumorintajuinen ja mahtavat jutut, joille saa aina nauraa.. Joten hyvin antoisaakin.. Ennen kaikkea kommunikaatio toimii täysin ja se on suhteissa hyvin harvinaista.. Itel 1 aijempi kokemus tästä.. Mut huonona puolena tuo että ajattelee suurimman osan aikaa vain itseään.. Ja se on nyt lähiviikkoina huomattu.. Olen joutunut oleen hyvin paljon yksin ja se on tehnyt tehtävänsä.. Ikävä kyllä.. Olemme etääntyneet toisistamme ja en tiedä mitä mun pitäs tälle asialle tehä?..
      Sanoo Rakastavansa mua.. mut se ei merkkaa yhtään jos meille ei heru tuota yhteistä aikaa.. Ja mä rakastan häntä hyvin paljon.. Joten mun kokemus tällänen, mut tottahan jokainen oinas on erilainen ja ääripäisyyksiä ja ainutlaatuiksuuksiakin varmasti löytyy.. Mut näin meillä tosiaan.. En toki väitä että olisin itsekkään mikään helppo tapaus, joten mussakin on varmasti kestämistä.. Kukaan meistä ei ole täydellinen.. Enkä vaadi sitä todellakaan toiseltakaan, joten kun on ihan oma itsensä.. Se merkitsee jo todel paljon.. Olen huomannut että tämä on ollut kaikesta huolimatta parhain suhde joka mulla on koskaan ollu.. Sekä hyvää että huonookin;).. Täs joitain juttui;)..

      • aquarius83

        Meillä melkolailla samaan malliin kuin Katella tossa ylempänä. Romantiikka ja alku huuma jääneet pois jo kauan sitten, nykyään tuntuu että ollaan enemmän kämppiksiä kuin mitään muuta. Hyvä mies, erinomainen kumppani, mutta suhde tuntuu niin lattealta...


    • annexan

      olemme olleet 21.v yhdessä.
      miesystäväni on oinas ja itse olen vesimies-nainen.
      suhteessamme on ollut, niin ylämäkee, kuin alamäkeekin. kaikista on selvitty.
      miesystäväni on välillä ollut omilla reissuillaan 6 päivää ilmoittamatta minulle missä luuraa, mutta on aina palannut luokseni ja sitten onkin ollut tosi helliä hetkiä. nykyään olemme kumpikin raittiita. ja niin paljon yhdessä kuin voimme. siis oinas (m) ja vesimies (n) sopivat hyvin yhteen.

      • vmjao76

        Itse olen vesimies ja olen onoff-seurustellut jo pidemmän aikaa oinasmiehen kanssa.
        Ajoittain on aivan ihanaa, tämä oinasmies on mitä ihanin, on todella hellä ja huomaavainen.
        Toisinaan taas saattaa olla ihan syyttä todella mustasukkainen ja ilkeä.
        Tiedän että itsekkin olen aika hankala ja itsepäinen tapaus, mutta tämä oinaan ailahteleva luonne on todella ärsyttävää.
        Kun en oikein tiedä että kumpi näistä luonteista on se "oikea"....


      • In love

        Aivan kuin meillä ja sama asetelmakin. Tuon matkustus asian kanssa kyllä toisin ja romantiikka on säilynyt, eikä ole ongelmia ajanvieton kanssa, milloin luuhaamme yhdessä ja milloin teemme omiamme, meillä menee asiat hyvin yhteen, ehkäpä meissä on niin paljon yhteistä, että se tekee meidän suhteesta hyvin voivan, toivottavasti myös pitkäkestoisen :) Kohta 2 vuotta tosin vasta oltu yhdessä, mutta tuntuu niin vahvasti että tämä vielä tulee säilymään :) Todellakin, oinas ja vesimies sopivat toisilleen!


      • VesiNainen.

        Voi että, kyllä sitä jo toivoo, vaikka vasta kohta kolme vuotta yhdessä oltu ja vain kaksi suhdetta tätä ennen ollut, että tämä on se elämänkumppani. Meilläkin kanssa sama asetelma: vesimies nainen ja mies oinas. Menisi meilläkin noin kauniisti että yhteinen tulevaisuus edessä monta kymmentä vuotta :)
        Myös meilläkin sitä arjen vuoristorataa, mutta niistä on selvitty ja harvoin on riitaa :) Ei minullekaan mies ilmoita milloin palailee kotia, mutta sieltä se tulee ja sitten on hellä ja romanttinen, kuten myös arjessa. Tasapaino alkanut löytyä (toivon mukaan!) arjessa, milloin on omaa -ja yhteistä aikaa, tasapainoilua omien harrastusten ja yhteisen ajan kanssa, mutta tasapaino tuntuu jo löytyvän ja siitäkös minä vesimiehenä olen onnellisempi kuin koskaan tämän elämäntilanteen lisäksi :)

        Kyllä sitä vaan toivoo että tämä olisi jo tässä, ei enää eroa ja uusia suhteita!


    • veskariakka

      Olen itse vesimies ja mieheni on oinas.
      Itse olen taiteellinen, tunteellinen ja luova ihminen. En kuitenkaan osaa näyttää tunteitani, ainakaan puolisoni haluamalla tavalla...
      Kätken tunteeni kovan kuoren sisään.
      Oinasmies taas on aivan ihana puolisolleen,omistautuva ja näyttää tunteensa hyvin.
      Oinasmies on ehkä liian omistushaluinen vesimiesnaista kohtaan.
      Vesimiesnainen haluaa kuitenkin pitää oman vapautensa.
      Vesimiesnainenhan on aina oikeassa :)
      ja tähän on oinasmiehen syytä tottua, jos meinaa elää yhdessä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe