vaakamiehen perusluonteesta (tottahan toki jokainen on omanlaisensa, mutta jotain samaa heihin kuitenkin sisältyy).
Eräs vaakamies tulee vauhdilla elämääni, vaikka olen kertonut, että minulla on "toinen harkittavissa oleva" miesystävä, mutta tämä vaakamies ei ole siitä moksiskaan.
Puhuu naimisiinmenosta ja haluaa ehdottomasti vain minut.
Ja nyt, onko vaakamiehet luotettavia? Puhuvatko totta?
Haluan tietää ihan oikeasta elämästä tietoa vaakamiehestä, onko helppo / vaikea tapaus.
Niin ja sitä valtavaa lahjojen määrää, väliin tuntuu, että voisin pyytää mitä vain (tällä vaakamiehellä ei rahasta puutetta), mutta kun olen aina oppinut elämään "järkevästi".
Hän joutuu ammattinsa vuoksi matkustamaan ympäri maailmaa ja haluaa minut vaimokseen ja mukaansa kaikkialle, mutta jos en haluakaan lähteä, pakottaako vaakamies silloin vai kuunteleeko toista.
Ja kuulema minun täytyy irtisanoutua omasta työstäni.
Mulla paljon pelissä, kertokaa jotain joka vain tietää, menenkö vai pakitanko.
PLEASE, kertomaa minulle
7
951
Vastaukset
- vesimiesnainenXXX
minulle jne.
- skorpioninainen-66
Ensinnäkään, ÄLÄ ihmeessä eroa työstäsi, toiseksi etene hitaasti suhteessa, sillä aika näyttää miten asia lutviutuvat ja mitä tulemaan pitää. Onnea matkaan!
- vaaka-kissa-woman
skorpioninainen-66 kirjoitti:
Ensinnäkään, ÄLÄ ihmeessä eroa työstäsi, toiseksi etene hitaasti suhteessa, sillä aika näyttää miten asia lutviutuvat ja mitä tulemaan pitää. Onnea matkaan!
Itse olen vaaka nainen ja seurustellut 10 vuotta vaaka miehen kanssa. Kyllä vaakamies on sitten romanttinen, venus planeetan vaikutuksen alaisena, mutta vaakathan ihastuvat kiihkeästi ja haluavat kaiken mielummin heti, itseäni miettien, mutta suosittelen että et ihan heti anna palaa vaan ootat että pahin huuma laantuu, koska, voip olla että tuo on vain hetkellistä huumaa hänelle, tai sitten ei. Mistä pirusta minä tiedän, mutta itseni tuntien ihastun kovinkin kiihkeästi ja sitten hetken päästä ei kiinnosta enää yhtään. Mieheni taas kertoi vasta parin vuoden seurustelun jälkeen rakastavansa minua, mutta kun sen vihdoin kertoi, tiesin että se on totta. Mä olen seurustelun aikana jo muutaman kerran ollut muuttamassa jonkun toisen äijän tykö, mutta aina on tullut järki päähän ennen kun olen tehnyt mitään hetken huumassa. olen itse kyllä oikein vaaka-vaaka. Nouseva merkkikin on vaaka. Mikä lie sinun vaaka miehesi nouseva merkki, silläkin voi olla vaikutuksensa luonteeseen.
- vesimiesnainenXXX
vaaka-kissa-woman kirjoitti:
Itse olen vaaka nainen ja seurustellut 10 vuotta vaaka miehen kanssa. Kyllä vaakamies on sitten romanttinen, venus planeetan vaikutuksen alaisena, mutta vaakathan ihastuvat kiihkeästi ja haluavat kaiken mielummin heti, itseäni miettien, mutta suosittelen että et ihan heti anna palaa vaan ootat että pahin huuma laantuu, koska, voip olla että tuo on vain hetkellistä huumaa hänelle, tai sitten ei. Mistä pirusta minä tiedän, mutta itseni tuntien ihastun kovinkin kiihkeästi ja sitten hetken päästä ei kiinnosta enää yhtään. Mieheni taas kertoi vasta parin vuoden seurustelun jälkeen rakastavansa minua, mutta kun sen vihdoin kertoi, tiesin että se on totta. Mä olen seurustelun aikana jo muutaman kerran ollut muuttamassa jonkun toisen äijän tykö, mutta aina on tullut järki päähän ennen kun olen tehnyt mitään hetken huumassa. olen itse kyllä oikein vaaka-vaaka. Nouseva merkkikin on vaaka. Mikä lie sinun vaaka miehesi nouseva merkki, silläkin voi olla vaikutuksensa luonteeseen.
mutta jotenkin vaikuttaa, ettei kuuntele mitä minä haluan, on vain että hän haluaa jne.
Kerrotko vielä (miehet ja naiset tuntevat ja toimivat hieman erilailla) mutta kun olen ajatellut asiaa ja tullut tulokseen, etten lähden hänen mukaansa lainkaan; niin kuinka sen kertoisin ja loukkaantuuko vaaka kovasti? Suuttuuko?
Aiemmin kun yritin irtiottoa niin tämä vaakamies vain sanoi, että hän odottaa minua vaikka ikuisesti. Minusta se on vähän outoa, onko sinustakin? - meillä
vesimiesnainenXXX kirjoitti:
mutta jotenkin vaikuttaa, ettei kuuntele mitä minä haluan, on vain että hän haluaa jne.
Kerrotko vielä (miehet ja naiset tuntevat ja toimivat hieman erilailla) mutta kun olen ajatellut asiaa ja tullut tulokseen, etten lähden hänen mukaansa lainkaan; niin kuinka sen kertoisin ja loukkaantuuko vaaka kovasti? Suuttuuko?
Aiemmin kun yritin irtiottoa niin tämä vaakamies vain sanoi, että hän odottaa minua vaikka ikuisesti. Minusta se on vähän outoa, onko sinustakin?meillä vaakamies ajattelee kanssa mitä hän haluaa ja on mielestäni aikas itsekeskeinen. Kuuntelee kyllä, mutta on jo unohtanut seuraavana päivänä. Ja kysyy sitten mikä nyt on ongelmana.. käsittämätön! Sellaista ollut muutaman vuoden. Aika kova puhumaan, mutta missä on teot?!?
Tuohon toiseen kysymykseen.. Luulen että jää "ruikuttamaan" perääsi. - vaaka-kissanainen
vesimiesnainenXXX kirjoitti:
Aiemmin kun yritin irtiottoa niin tämä vaakamies vain sanoi, että hän odottaa minua vaikka ikuisesti. Minusta se on vähän outoa, onko sinustakin?katopa miten reakoi kun sanot ettet lähe. Jos se on sun oikea, niin ei luovuta vielä siihen ja vaaka jaksaa kyllä piirittää jos tykkää jostain. Vaaka keksii keinot saada kohteensa kiikkiin ja ei luovuta heti toisin kun joku oinas tai jousimies. Ja saat vielä kunnioitusta kun et laita kaikkea likoo sen takia. Vaakanhan pitäis tulla juttuun vesimiehen kaa mitä olen lueskellut.
- vaa'an avokki
Vaaka on vesimiehelle just sopiva kumppani. Sellaisessa liitossa molemmat osapuolet pystyvät säilyttämään oman identtitettinsa eivätkä tunne itseänsä kahlittuna. Muistutan, että vaa'atkin kaipaavat omaa vapautta siinä missä veskaritkin.
Jos sinun vaakarakas pyytää sinulta niin isoa elämänmuutosta kun työn jättämistä ja hänen seuraksi olemista maailman matkoilla, mutta sen yhteydessä puhuu myös naimisiin menosta. Missä on ongelma? Kirjoituksesi pohjalta päättelen, että vaakasi halua kaikin puolin sitoutua sinuun.
Askarruttaako sinua vaakamiehen luotettavuus? Omasta kokemuksesta tiedän, että vaa'at ovat melko luotettavia. Sanoin "melko" koska en usko, että kukaan ihminen on läpinisti luotettava, mutta pienillä varotoimenpiteillä voit minun mielestäni turvallisin mielin aloittaa uuden seikkailun vaakasi rinnalla.
Jos olisin sinä, panostaisin siihen naimisiin menoon ja sitten suostuisin irtisanoutumaan työstä (toki hän pitä sinua sitten mielellään yllä!) ja matkustamaan jne. Loppujen lopuksi me eletään vain kerran ja kaikki kokemukset ovat hyödyksi.
Ps. Mitä ikinä teetkin, muista turvata selusta ja älä pelkää elää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982