Onko muilla vastaavia kokemuksia Champix...

Onnellinen nainen

Onko muilla vastaavia kokemuksia Xchampix lääkkeestä? Mieheni ei ole kovin innokas peti puuhiin normaalisti n. 3-5 kertaa kuukaudessa. Mikä minua naisena hiemn harmittaa. Mutta nyt kun hän aloitti Champix nimisen tupakoinnin lopettamis lääkkeen viikko sitten (8päivämenossa tänään) on mieheni seksihalut heränneet, olen tällä viikolla saanut jo 4 kertaa eli joka toinen päivä.
läkkeen tiedoteessa ei mainittu moista.

7

3589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeestä

Ennen miehesi pani tupakaksi kun teki mieli. Nyt ei enää voi niin panee sinua. Älä turhia ihmettele vaan ole aina valmis kun tarvis ja nauti.

• Onnellinen nainen

koska mieheni ei ole vielä lopettanut tupakointia. eilen lopetti eka viikon eli tututtautumis vaihe ja tänään otti ekan varsinaisentabletin, suunniteltu lopettaminen vasta perjantaina.

• menee jatkossakin,
        Onnellinen nainen kirjoitti:

koska mieheni ei ole vielä lopettanut tupakointia. eilen lopetti eka viikon eli tututtautumis vaihe ja tänään otti ekan varsinaisentabletin, suunniteltu lopettaminen vasta perjantaina.

multa saisit joka päivä eikä lääkkeitäkään siihen tarvittaisi

• Matineat

Meillä aika aktiivinen muutenkin mutta nyt Champixia käyttävänä noin joka toinen päivä! Ikä 70 v.

• Anonyymi

X-champix toimii kyl hyvänä Sex halujen herättäjänä..

kun sex halut transmutatoi tupakanpolttoon niin, ei sexsii tee mieli
      mut kun ottaa x-champista niin taas sexii tekeepi mieli..

• Anonyymi

Champix ei toiminut millään tavalla minulla.Ei loppunut tupakan himo eikä seksi kiinnosta kovinkaan paljoo joten piti hakea kovempia rohtoja.Niitä ei ole vielä kyllä kokeiltu mut eihän tässä ole menny vielä ku pari viikkoo.

• Anonyymi

Ei se tuosta lääkkeestä johdu vaan hyvästä verenkierrosta peniksessä kun tupakka ei supista verenkiertoa! Eihän sitä tee mieli jos ei seiso kunnolla. Lopetin lääkkeettä ja erektio on kuin teini-iässä. Ikää 59 vuotta! Vaimolla vaihdevuodet mutta antaa "säälistä" ja liukkaria mukaan. Hormoonihoitoa vaimo ei halua syöpäriskin vuoksi!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2280
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe