Canalin kanavia kun selasin niin huomasin tuollaisen kun Web-tv.
http://webtv.canalplus.fi/
Siinähän voi vuokrata elokuvia ja dokkareita kuka vaan, mutta jos ostaa canal-paketin, niin voiko noita elokuvia katsella siihen samaan pakettihintaan netin kautta ?
Meinaan, onks tietoo??
canalin WEB TV
4
1854
Vastaukset
- Parka
http://www.canalplus.fi/page.asp?guid=9CC5F9EE-C900-4B62-B1CD-02B9F4E64FD0
Suomentakaa tämä:
"C MORE Select" on siis Canal tilaajille missä näkyy saman kun telkarissa ?
ja jälkimmäinen "C MORE On Demand" on vuorokausimaksullinen missä voi tilata elokuvia jotka on jo esitetty ??
ja mikä tuo IPTV sitten on ??- TeemuTekno
Maxinetin sivuilta asia selvinnee parhaiten (activeark.fi/dev/maxinetti/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=100).
C More Select on siis palvelu jossa 30 elokuvaa/sarjaa on ilmaiseksi katsottavana jos on tilannut Maxinetin laajakaistan Maxinetin TV-palvelun sekä jonkun Canal -kanavapaketin.
IPTV tässä yhteydessä tarkoittaa tuota Maxinetin TV-palvelua, joka perustuu Kreatelin IPTV-boxin kautta tapahtuvaan telkkarinkatseluun. - Parka
TeemuTekno kirjoitti:
Maxinetin sivuilta asia selvinnee parhaiten (activeark.fi/dev/maxinetti/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=100).
C More Select on siis palvelu jossa 30 elokuvaa/sarjaa on ilmaiseksi katsottavana jos on tilannut Maxinetin laajakaistan Maxinetin TV-palvelun sekä jonkun Canal -kanavapaketin.
IPTV tässä yhteydessä tarkoittaa tuota Maxinetin TV-palvelua, joka perustuu Kreatelin IPTV-boxin kautta tapahtuvaan telkkarinkatseluun.Kiitos.
Asia selvisi tyhmemmällekin. - internetin kautta
Parka kirjoitti:
Kiitos.
Asia selvisi tyhmemmällekin.IPTV on periaatteessa kuin kaapelitv mutta siinä käytetään internettiä tv-ohjelmien kuljettamiseen katsojalle sen sijaan että operaattori vetäisi omat antennikaapelinsa talouksiin. Periaate sama kuin kaapelitv:ssä mutta erilaisella tekniikalla vain toteutettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052