Mitalla on siis väliä!

168cm

88

20947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hobitti von snack

      .....ja oisko toi myytti vaikka lappalaisista sama,kun ne on sellasii tenuttavii käppyröitä,ni pätevä asioil,mist oikeesti edes uneksiva.On Hjalliksellaki pildee jaos tuon tuosta ,eikä sekään ole kool ja ulkonäöl pilattu

    • Baari-tiskillä

      Ei ne naiset rupea seurustelee itseään lyhyempien miesten kanssa. Montako hääkuvaa on jossa mies on lyhyempi. Tanssiin hakiessa nonesti tulee palaute "en tule kun oon sua pitempi". Tunnen tosi yhden poikkeuksen mutta siitäkin aina muistetaan mainita ettei haittaa vaikka nainen on pitempi.

      Tosin rahalla ja vallalla voi kasvattaa "pituutta"

      • Piakristiina

        Minä 183 cm ja mies 175 cm, hyvin pyykinyt jo 10 vuoden ajan.
        Ei ne lyhyet miehet sen kehnompia ole, se riippuu luonteesta =)


      • Nimetön

        Todella naurettava ja pinnallinen nainen jos pituuden mukaan miesystävänsä valitsee! Enpä usko että kovinkaan moni sitä rakkautta pituuden perusteella valitsee, eihän se pituus sinun kanssasi seurustele. Typerä oletus jälleen kerran.


      • ainakaan mun kohdallani.
        mulla on rakkaana minua kymmenen senttiä lyhyemoi, useamman vuoden nuoremoi ja sitten vielä minua hoikempi mies.
        olemme alusta asti kuitenkin tunteneet olevamme tasavertaisia eikä ulkoinen habitus ole mikään ongelma.
        ehkä jotkut katsovat meitä pitkään, mutta katsokoon.
        ja vaakatasossahan toi pituus tasaantuu...
        en todellakaan ole mikään lady domina, vaan olen ennemminkin pullantuoksuinen perheenäiti...
        mies on mies talossa....ja minulle se sopii.
        olemme varmaan jollain tavalla marginaalisia...
        se hääkuva...
        olemme vasta menossa vihille....laitan kuvan sitten iltasanomiin tai guinnesin ennätysten kirjaan......


      • niina73
        pikkupiika kirjoitti:

        ainakaan mun kohdallani.
        mulla on rakkaana minua kymmenen senttiä lyhyemoi, useamman vuoden nuoremoi ja sitten vielä minua hoikempi mies.
        olemme alusta asti kuitenkin tunteneet olevamme tasavertaisia eikä ulkoinen habitus ole mikään ongelma.
        ehkä jotkut katsovat meitä pitkään, mutta katsokoon.
        ja vaakatasossahan toi pituus tasaantuu...
        en todellakaan ole mikään lady domina, vaan olen ennemminkin pullantuoksuinen perheenäiti...
        mies on mies talossa....ja minulle se sopii.
        olemme varmaan jollain tavalla marginaalisia...
        se hääkuva...
        olemme vasta menossa vihille....laitan kuvan sitten iltasanomiin tai guinnesin ennätysten kirjaan......

        meil iha sama tilanne!mua ei haittaa pätkän vertaa onko mies pidempi wai lyhyempi...ei se pituus mitään ratkaise,se on warma kun tauti!


      • löpön löö
        Nimetön kirjoitti:

        Todella naurettava ja pinnallinen nainen jos pituuden mukaan miesystävänsä valitsee! Enpä usko että kovinkaan moni sitä rakkautta pituuden perusteella valitsee, eihän se pituus sinun kanssasi seurustele. Typerä oletus jälleen kerran.

        Katsoppa ja selaa suomi24:n treffisivuilla naisten ihannemies listaa. Vaikka osa on "vain " hakemassa kirjoitteluseuraa, niin silti on mainittu pituudeksi vähintään 175cm! Millähän tavalla heikompia kirjoittajia on lyhyemmät miehet? Samoilla sivuilla lähes kaikki naiset hakevat edes sentin pidempiä miehiä, kuin itse ovat. Todella harva laittaa pituustoivomukseksi 100-250cm, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä ettei pituudella ole heille merkitystä.


      • Yleinen vuodattaja
        löpön löö kirjoitti:

        Katsoppa ja selaa suomi24:n treffisivuilla naisten ihannemies listaa. Vaikka osa on "vain " hakemassa kirjoitteluseuraa, niin silti on mainittu pituudeksi vähintään 175cm! Millähän tavalla heikompia kirjoittajia on lyhyemmät miehet? Samoilla sivuilla lähes kaikki naiset hakevat edes sentin pidempiä miehiä, kuin itse ovat. Todella harva laittaa pituustoivomukseksi 100-250cm, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä ettei pituudella ole heille merkitystä.

        Olen sieltä itsekin kokeillut ja muutama nainen onkin reilusti ja suoraan skipannut minut vertikaalisen rajoittuneisuuteni (165) vuoksi. En ole sen antanut loukata itseäni, sillä sentteihin tuijottelijat eivät ole arvoisiani. Siksipä nettitreffit ovatkin aika huono tapa koettaa löytää hyvää kumppania. Voinpa luvata, että noin 170 cm:n nainen unohtaisi pituuseron, jos uskaltaisi tulla jututtamaan ja huomaisi, kuinka kultainen mies tämä onkaan (vertikaalisesta rajoittuneisuudestaan huolimatta).


      • hho
        Piakristiina kirjoitti:

        Minä 183 cm ja mies 175 cm, hyvin pyykinyt jo 10 vuoden ajan.
        Ei ne lyhyet miehet sen kehnompia ole, se riippuu luonteesta =)

        jos lyhyet miehet on mustasukkaisempia niin eiköhän pitkät miehet ole sitten vastaavasti omahyväsempiä ja itserakkaampia, joka aiheutuu siitä keskimäärin hiukan paremmasta itsetunnosta. Kolikolla kääntöpuolensa.

        Nii ja jos nainen on 183 ja mies 175 ja jos miesten keskipituus suomessa on jotain ~178cm luokkaa ja naisten ~165cm niin tossa tilanteessa 175 ei ole lyhyt mies vaan erittäin normaalipituinen mies ;) ja 183 on erittäin pitkä nainen.


      • keskipitkä herra
        löpön löö kirjoitti:

        Katsoppa ja selaa suomi24:n treffisivuilla naisten ihannemies listaa. Vaikka osa on "vain " hakemassa kirjoitteluseuraa, niin silti on mainittu pituudeksi vähintään 175cm! Millähän tavalla heikompia kirjoittajia on lyhyemmät miehet? Samoilla sivuilla lähes kaikki naiset hakevat edes sentin pidempiä miehiä, kuin itse ovat. Todella harva laittaa pituustoivomukseksi 100-250cm, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä ettei pituudella ole heille merkitystä.

        Tässäpä se tarina onkin. Aivan liian klassinen tarina! Etsitään ihannemiestä kriteereillä, sitten kun se löytyy niin ihmetellään kun asiat eivät ole kuin niiden pitäisi. Etsitään kenties turvaa pitkästä miehestä, jo siinä vaiheessa parisuhteen tulevan epätasapainon voi aavistaa. Tilanne kehittyy joko siihen että miehestä tulee vanki tai ei pysty samaistumaan vaimoonsa. Koska mies ei halua olla kotinsa vanki, nainen rupeaakin etsimään turvaa kotinsa siivoamisesta ja vaikeasti totetutuvista toiveista.... tarina jatkuu niin kauan kunnes ymmärretään että asiat eivät ole aina niin miltä ne alussa näyttää.

        Itselläni on ollut itseäni 15 cm lyhyempi nainen. Puhun omasta kokemuksestani.

        Voin sanoa näistä nettideittailuista että ihmiset eivät tiedä sitä mitä tarvitsevat. Ihmiset tietävät mitä haluavat, mutta kuten aina, halu ja tarve ovat aivan liian monasti kaksi eri asiaa.


      • LKGUHgv
        Nimetön kirjoitti:

        Todella naurettava ja pinnallinen nainen jos pituuden mukaan miesystävänsä valitsee! Enpä usko että kovinkaan moni sitä rakkautta pituuden perusteella valitsee, eihän se pituus sinun kanssasi seurustele. Typerä oletus jälleen kerran.

        esim suomi24:n treffisivuilla katsomassa naisten ilmoituksia. Tosi usein hakusessa on 10 cm pitempi mies.


      • Centit ei ole este
        pikkupiika kirjoitti:

        ainakaan mun kohdallani.
        mulla on rakkaana minua kymmenen senttiä lyhyemoi, useamman vuoden nuoremoi ja sitten vielä minua hoikempi mies.
        olemme alusta asti kuitenkin tunteneet olevamme tasavertaisia eikä ulkoinen habitus ole mikään ongelma.
        ehkä jotkut katsovat meitä pitkään, mutta katsokoon.
        ja vaakatasossahan toi pituus tasaantuu...
        en todellakaan ole mikään lady domina, vaan olen ennemminkin pullantuoksuinen perheenäiti...
        mies on mies talossa....ja minulle se sopii.
        olemme varmaan jollain tavalla marginaalisia...
        se hääkuva...
        olemme vasta menossa vihille....laitan kuvan sitten iltasanomiin tai guinnesin ennätysten kirjaan......

        Ihanaa tuo tekstisi. Myöskin minä olen ihan netin ulkopuolella ihastunut/rakastunut minua jokusen centin lyhyempään ja hoikempaan sekä nuorempaan mieheen. Luonne oli tässä se ratkaiseva tekijä. Toivottavasti tästä tulee jotain hienoa aikaiseksi. Minusta tärkeintä on se miten synkkaa henkisesti, muu tuleekin sitten luonnostaan.


      • salizee4you
        pikkupiika kirjoitti:

        ainakaan mun kohdallani.
        mulla on rakkaana minua kymmenen senttiä lyhyemoi, useamman vuoden nuoremoi ja sitten vielä minua hoikempi mies.
        olemme alusta asti kuitenkin tunteneet olevamme tasavertaisia eikä ulkoinen habitus ole mikään ongelma.
        ehkä jotkut katsovat meitä pitkään, mutta katsokoon.
        ja vaakatasossahan toi pituus tasaantuu...
        en todellakaan ole mikään lady domina, vaan olen ennemminkin pullantuoksuinen perheenäiti...
        mies on mies talossa....ja minulle se sopii.
        olemme varmaan jollain tavalla marginaalisia...
        se hääkuva...
        olemme vasta menossa vihille....laitan kuvan sitten iltasanomiin tai guinnesin ennätysten kirjaan......

        Voithan istua tuolilla ja miehesi seisoo tuolin vieressä. ;)


      • Angelanie

        Sori mut kyl on naisena sanottava että pitkät miehet sytyttää... selitelkää mitä haluatte mutta tää on totuus. Kyse on pelkästään luonnon järjestämästä ansasta, pitkillä miehillä olettaa luonnostaan olevan enemmän voimaa ja taitoa ylläpitää perhettään siellä luolassa. Eikä ihminen paljoakaan ole muuttunut niistä ajoista. Nykyajan luola on tietty muuttunut, mutta oletusarvo pysyy geeneissä.

        Toisaalta on sanottava että sosiaalisissa ja verbaalisesti lahjakkaissa lyhyissäkin miehissä on sitä jotain... naisen kannalta voi olettaa että niilläkin taidoilla tuodaan mammutin lihaa iltanuotiolle. Ja jälkeläiset kukoistavat :-)


      • nimi123
        Angelanie kirjoitti:

        Sori mut kyl on naisena sanottava että pitkät miehet sytyttää... selitelkää mitä haluatte mutta tää on totuus. Kyse on pelkästään luonnon järjestämästä ansasta, pitkillä miehillä olettaa luonnostaan olevan enemmän voimaa ja taitoa ylläpitää perhettään siellä luolassa. Eikä ihminen paljoakaan ole muuttunut niistä ajoista. Nykyajan luola on tietty muuttunut, mutta oletusarvo pysyy geeneissä.

        Toisaalta on sanottava että sosiaalisissa ja verbaalisesti lahjakkaissa lyhyissäkin miehissä on sitä jotain... naisen kannalta voi olettaa että niilläkin taidoilla tuodaan mammutin lihaa iltanuotiolle. Ja jälkeläiset kukoistavat :-)

        Sori mut kyl on naisena sanottava että pitkät miehet sytyttää... selitelkää mitä haluatte mutta tää on totuus. Kyse on pelkästään luonnon järjestämästä ansasta, pitkillä miehillä olettaa luonnostaan olevan enemmän voimaa ja taitoa ylläpitää perhettään siellä luolassa. Eikä ihminen paljoakaan ole muuttunut niistä ajoista. Nykyajan luola on tietty muuttunut, mutta oletusarvo pysyy geeneissä.

        Toisaalta on sanottava että sosiaalisissa ja verbaalisesti lahjakkaissa lyhyissäkin miehissä on sitä jotain... naisen kannalta voi olettaa että niilläkin taidoilla tuodaan mammutin lihaa iltanuotiolle. Ja jälkeläiset kukoistavat :-)



        höpöhöpö se on totta että sinä tolla pienellä tekstillä paljastit justiisa miten ylitsepääsemätön juttu tuo pituus on,totuushan piilee siinä että meidän ihmisten evoluutiossa on todella useita opittuja asioita mutta NYKYMAAILMASSA EMME KESKITY NIIHIN ALKUKANTAISIIN ASIOIHIN,luolamies aikoina nainen etti ison miehen turvakseen joka suojeli vihollisilta ja pitkät toimivat lauman johtajina,mutta NYT NYKYMAAILMASSA EMME OLE NUIN YKSINKERTAISI KATSOMME ASIOITA SYVEMMIN

        joten on ihan puhdasta roskaa yleistää että naiset pituuden takia etsivät miestä


    • on kädellisillä.

      Ihmisillä, samoin kuin muillakin kädellisillä ja nisäkkäillä yleensäkin kookkaat urokset saavat helpommin naaraita ja asema laumassa on muutenkin parempi.

    • H.P.I

      Sellasia ne tynkä-Joosepit on, hervoton pätemisen tarve ja roikkuvat naisystävissään kiinni kun koira housun puntissa.
      Itellä pikkusen vaille kaks metriä mittaa ja kyllä tuo pituusefekti näyttää vaikuttavan, ei normiheebot sätky lähellekkään samalla tavalla, kimpoilevat metrinmitat sätkii minkä kerkee.

      Näyttää tuosta pituudesta olevan iloa naisten kanssa säätäessä, harva on kertonut haluavansa kävelevän metrinmitan kainaloon...päätyvät kaltaisieni seuraan mielummin.

      • miun maun mukkaan

        190cm on unelmieni miehen mitta, olen itse 172cm pituinen nainen. Kaks metriä on jo liikaa, mutta makunsa kullakin.


      • fkfj

        ootkos ihan varma et lyhyet miehet muka on naisista mustiksia?! tapailen lyhyttä miestä ja ei todellakaan ole mustis tai roiku mussa kiinni!!! Miettikää ny vähän!!! ja ei tod. oo pätemisen tarvetta...on muuten aivan uskomattoman upee kroppa ja myöskin hyvn viihdyttävä mies kyseessä!!!


    • vaan pituus

      Ihan muulla pituudella on merkitystä. Onhan tietty joitain tyyppejä jotka arvostaa lipputankoja ja kaljapullohartioita.

    • Pistemies

      Tuo pituus voi aiheuttaa lyhyissä miehissä kateutta jos tämä kokee pituuden merkittävänä asiana. Uskon että tämä pituus juttu on hieman vanha ulkonäkökriteeri, vaikka se varmasti monille paljon merkkaakin. Itse ainakaan arvostessani miestä komeaksi tai rumaksi en anna paljoakaan arvoa pituudelle. Mielestäni kasvot ja kropan muoto, lihaksikkuus, hiukset ym. Ovat ne merkittävimmät asiat. Uskon naisten ajattelevan samoin. Pituus merkitsee jos se häiritsee ulkonäössä, mutta aika harvoin se ainakaan minua häiritsee ellei nyt johonkin 160 senttiin mennä.

      Itse olen siis hieman alle 180 cm pitkä, eli aika keskiverto suomalaisen pituinen. Mieluusti olisin muutaman sentin pidempi jo ihan käytännönsyistäkin, mutta tämä pituus on minulle riittänyt mainiosti. En todellakaan tunne oloani vaivaantuneksi pidemmän miehen tulosta jos olen naisseurassa, mutta jos tällaista kateellisuutta haetaan niin se tulee minulle nimenomaan tuosta lihaksikkuudesta ja luontaisesta komeudesta. Johtuen todennäköisesti siitä että itsekin salilla käyn aika ahkerasti ja hieman kadehdituttaa jos toinen on menestyksekkäämmin tehnyt samaa hommaa.

      • normaalimittainen!

        Tuskinpa tiedät lyhyiden miesten elämästä mitään, kun olet ihan normaalimittainen. 165 cm pitkä mies ja siitä lyhyempi on minusta lyhyt. Johtuen kai siitä että itse olen 170-senttinen.(Ja nainen siis)

        Ei kaikki varmaan välitä, onko mies pitkä vai lyhyt. Itsellänikin on poikakavereita ollut kaiken mittaisia, ei kuitenkaan koskaan minua lyhyempiä. En tiedä, jotenkin vaan tuntuisi hassulta jos mies olisi minua lyhyempi. Mutta en usko, että mustasukkaisuus johtuu mistään pituudesta. Uskon, että moni mies EHKÄ MAHDOLLISESTI haluaisi olla vähän pitempi, mutta tuskin se kenenkään elämää pilaa jos ei ole parimetrinen. Luonne ratkaisee.


      • oon,
        normaalimittainen! kirjoitti:

        Tuskinpa tiedät lyhyiden miesten elämästä mitään, kun olet ihan normaalimittainen. 165 cm pitkä mies ja siitä lyhyempi on minusta lyhyt. Johtuen kai siitä että itse olen 170-senttinen.(Ja nainen siis)

        Ei kaikki varmaan välitä, onko mies pitkä vai lyhyt. Itsellänikin on poikakavereita ollut kaiken mittaisia, ei kuitenkaan koskaan minua lyhyempiä. En tiedä, jotenkin vaan tuntuisi hassulta jos mies olisi minua lyhyempi. Mutta en usko, että mustasukkaisuus johtuu mistään pituudesta. Uskon, että moni mies EHKÄ MAHDOLLISESTI haluaisi olla vähän pitempi, mutta tuskin se kenenkään elämää pilaa jos ei ole parimetrinen. Luonne ratkaisee.

        normaalin mittainen, 203cm ja monesti baarissakin ihmettelen mistä näin paljon lyhyitä iihmisisä oikein sikiää. Eli siis samaa mieltä kanssasi...


    • lopettakaa jo toi aivopesu!

      Kaikenmaailman TYHMIÄ tutkimuksia ja mikä pahinta: IHMISET USKOO! Kai se mustasukkasuuski ny on ihan ihmisestä kiinni eikä mistää pituudesta. VOI HALOO!! Tuo on vaan pelkkää aivopesua jonku typerän tutkimuksen saralla saada ihmiset uskoon mikä kummallisempaa PASKAA. Voi hankkikaa ny ELÄMÄ!!

      • tuntematon

        Olen kyllä pistänyt merkille aivan saman. Aivan uskomattoman typeriä keskusteluketjuja on tänne alkanut tulla noiden typerien tutkimuksien edes auttamana. Kysyn vain, että onko nykyihmiset niin pinnallisia ja uusavuttomia, kuten nämä keskusteluketjut osoittavat. Oman järjen käyttäminen on sallittua.


    • Sammoo Mielt.

      Entäpä jos "mittarissa" on 205,1 CM? Se on minun pituuteni ja on kysytty, että eikö se häiritse sinua. Kyllä jossain paikoissa on hankala olla, mutta kyllä se siitä. Pystyy auttamaan lyhempiä ihmisiä esim: tavaroiden antaessa. Myös omat lapseni näyttää tulevan yhtä pitkiä jos ei pidempiäkin. Moni/monet sanovat, että olisin hyvä lentopallon pelaaja, mutta se ei ikävä kyllä kiinnosta.

      • ei kiinnosta

        siinäpä se tulikin.Niin, ja naiselliset naiset kunniaan, mieluiten alle 160cm.


    • Nuolevi

      ratkaisee minä olen havainnut että paksut lössykät on kateellisia. Olen 174cm pitkä ja kasvun alku tai loppu on päätynyt jalkoväliin merkittävästi.

      • taitaapi olla

        Mitä tiedän, niin ihan tavallisen kokoisilla on ihan kokoo siellä haaroissa. Ja mitä isoihin miehiin tulee. Se Pituus on verrattuna pituuteen ja siten se haaroväli sitten jääkin aika minimiin :) Joten pienillä on paksuutta ja pituutta tarpeeksi. Moni iso on vaan kateellinen pienten paksuuteen ja pituuteen, kun ioilla on pitkä mut ohut heh heeee :)


    • luomakunnan kruunu.

      Esimerkiksi usan presidentiksi on turhaa yrittää,jos olet lyhyt mies.Psykologisesti lyhyt mies mielletään tyhmäksi ja onnettomaksi,samoin on naisten laita ja vielä jos olet lihava,niin vaikutelma on entistäkin tyhmenpi.Kyllä luomakunnan kruunun täytyy olla pitkä ja lihaksikas.Miehen pituus pitää olla ainakin se 180 ja naisen 170 senttiä.Samoin hiukset pitää olla tuuheat,kaljut taas mielletään alistuneiksi(vrt.armeija)(lyhyen miehen syndrooma,napoleon kompleksi)

      • hmm...

        Mites Venäjän presidentti Putin sitten...SUURUUDENHULLU pieni mies? kaljukin vielä, joten lihaksiahan sen oli näytettävä meille, mitäs muuta...


      • Jep...?

        Niinhän se on ystävämme Arnold Schwarzeneggerkin Kalifornian kuvernööri. Tottakai muskelimiehet/entiset muskelimiehet ovat aina oikeassa, ja parhaita älyllisesti. Ovat muuten erinomaisia pianonsoittajia. Eihän kirjailijallakaan kynä kädessä pysy ilman suuria lihaksia.


      • ......................
        hmm... kirjoitti:

        Mites Venäjän presidentti Putin sitten...SUURUUDENHULLU pieni mies? kaljukin vielä, joten lihaksiahan sen oli näytettävä meille, mitäs muuta...

        muuten semmoinen kaveri et entinen KGB:n äijä ja vanha kommando mies, et siinä voi matolla ameriikan residenttii mennä puutavaraksi aikas nopeesti, joten Putinilla on barins ja lihasta, georgella vartta ja pienet munat.


    • ei..

      tajua totuutta. Pitkät miehet ovat impotentteja jo 40-v iässä, elleivät jopa aikaisemmin. Asiaan on olemassa yksinkertainen selitys lääketieteessä.

      Yleensäkin ihmisten pitäisi olla huolissaan enemmän liika pituudesta, kuin liika painosta. Ei tulevat sukupolvet voi olla jatkuvasti edellisiä pidempiä. Ihmisen ihannepituus on 170-175 joka on kasvanut ihmisen alkukantaisuuden vuoksi.

      • Nuolevi

        siinä kuin pitkäkin, kun mä joudun tekemisiin pitkien ukkojen kanssa niin mun on varattava mieletön verbaliikka mukaan kun ne ei meinaa tajuta millään.


    • ooooo

      kyl naisille kelpaa lyhyet kurakyrvät..

      • vaari.1

        Luin mielenkiinnolla teidän nuorten kirjoittelua tässä asiassa. Muistuu mieleen nuoruuesta kun kävin vielä tanhuilla tanhupaikoilla.
        Baaritiskillä istui mahottoman nätti naisihminen, jota sitte piti lähteä tanssittamaan. Arvatkaapa minkälaiseksi 174 pituisen miehen naama meni, kun tyttönen laskeutui baarijakkaralta alas, ja alkoi katselemaan ukkoa alaspäin korkeuksista. Ainakin minulle tuo tantsi oli melkomoista kokemus. Tyttönen kyllä yritti pistää leikiksi koo asian, mutta minulta ei oikein huumori silloin lentänyt.


    • ketterämpiä

      Oletko koskaan tavannut suloliikkeistä pitkää miestä...

      • ifolor

        olen kyllä,pituutta 193cm,koripalloilija ja vikkelään liikkuu:=)


    • 180cm lyhyt

      no ai jaa. mut lyhyet jätkät on sisukkaimpii ukkoja myös. asennetta löytyy

    • vain 160 cm

      siis tää on ihan totta, kerronpa nyt yhden esimerkin tapahtui tänään. Jere on mies josta pidän, Sarica on nainen joka on siskoni, Sannimaria se olen minä. Sarica on aina ollut nätimpi, halutunpi, hauskempi, hänellä on ollut enemmän ystäviä.. mutta nyt jopa miehet joista minä pidän ovat hänen puoleensa, heti kun joku mies näkee siskoni alkaa heti flirttailu ja hauskan pito ja niin on käynyt monta kertaa. Ja jälleen tapahtui niin. Toin jeren vanhemmille esiteltäväksi ja siskoni oli myös käymässä kotonamme. Jere näki siskoni hän alkoi punastua, ajattelin että hänellä on vain kuuma ja ei se alannut minua vaivaamaan, mutta kun ilta kului huomasin että Jerellä oli hyvin hauskaa siskoni kanssa, he nauroivat ja flirttailivat, tiedän että siskoni ei ikinä koskisi mieheeni, mutta tällä kertaa ei tuntunut samalta, tuntui kuin hän olisi kiinnostunut jerestä enemmän ja enemmän, kunnes pyysin siskoani tupakalle pihalle. Kysyin häneltä että oletko ihastunut Jereen!? olin jo täysin varma asiasta kunnes hän vastasi tyynen rauhallisesti; En, kuinka niin ajattelit. Selitin hänellä asiasta. Hän sanoi että olivat jeren kanssa puhuneet minusta; Jere oli kehunut silmiäni ja muutenkin sanonut että olen kaunis, hän oli vain myös luullut että sisareni on minua ainakin 3.vuotta vanhempi vaikka hän ei ole kuin 1.vuoden sille he olivat nauraneet. ja vihaan itsessäni sitä että olen mustasukkainen pienemmällekin asialle, ja että olen muka niin viisas että tajuan jos joku flirttailee, aijjon lopettaa mustasukkaisuuteni, se voi pilata ihmis- suhteeni.

    • johdot sitten kiemurtelee?

      No on taas hujopeilla tarve täällä päteä paremmuudellaan. Kertoo taas ihmisen järjenjuoksusta jotain... Onneksi olkoon, nainen, kun tämmöisen miehen kuitenkin haluat. Katsotaan, kuinka pian alkaa mies ottaa päähän, kun ollaan taas niin hieno ihminen pelkän pituuden ja mustan tukan takia valittu.
      Ei sillä, ettäkö pitkät olisivat jotenkin tyhmempiä tai piuhat olisivat pitempiä... Teet itsestäsi tyhmän, jos et pituutta pitemmälle asioita mieti.

      • nainen 178cm

        on pikkumies, sillee pieni ja vikkelä. No f..cking way! Miehes on oltava munaa, ja aika vaikee jonku hiire on olla äijää. Sori vaan.


      • 171
        nainen 178cm kirjoitti:

        on pikkumies, sillee pieni ja vikkelä. No f..cking way! Miehes on oltava munaa, ja aika vaikee jonku hiire on olla äijää. Sori vaan.

        etkö tiedä että kaikkein kivoin on paukuttaa pataan , pitemmille jotka luulevat olevansa isoja ja kovia:)
        ei se koko vaan kaikki muu, neiti jättiläinen;)


      • kuten esimerkiksi
        nainen 178cm kirjoitti:

        on pikkumies, sillee pieni ja vikkelä. No f..cking way! Miehes on oltava munaa, ja aika vaikee jonku hiire on olla äijää. Sori vaan.

        sinunlaisissasi voisi, jopa pistää naistakin turpaan sen enempää omantunnontuskia saamatta.


      • ...kovis...
        kuten esimerkiksi kirjoitti:

        sinunlaisissasi voisi, jopa pistää naistakin turpaan sen enempää omantunnontuskia saamatta.

        ...kumotaan, sitä hienommalla rytinällä ja ilotulituksella se kaatuu.


      • kenties menestyksekkäästi
        nainen 178cm kirjoitti:

        on pikkumies, sillee pieni ja vikkelä. No f..cking way! Miehes on oltava munaa, ja aika vaikee jonku hiire on olla äijää. Sori vaan.

        että aivosi taitavat sijaita varpaissa...
        Ajatuksesi ehtivät saada niin paljon häiriöitä matkalla, ettei oikein järki juokse. Sen huomaa jo tuosta teiniuhoamisesta. Mitä oletkaan saanut aikaiseksi - et mitään?
        Suuria puheita... suurentelevia puheita, joissa ei ole mitään tolkkua! :)


      • sdafasdf
        nainen 178cm kirjoitti:

        on pikkumies, sillee pieni ja vikkelä. No f..cking way! Miehes on oltava munaa, ja aika vaikee jonku hiire on olla äijää. Sori vaan.

        norsut pelkää hiiriä...


    • melina*

      lyhkäsillä miehillä sentit muualla?!;)

    • mmjklms

      ei pidä paikkaansa...kuka tällästä sontaa keksii..

    • ...kun...

      ...lyhyille miehille kaadetaan aina vaan enemmän ja enemmän paskaa niskaan. Itse olen 173 senttinen nainen enkä harrasta pituussyrjintää.

      • Onkohan

        sellaista termiä vielä olemassa? Paikka löytys sillekin.


    • luomakunnan kruunu.

      laulun sanoissa sanotaan,lisää pituutta heti,tai ainakin isommat tuopit. Pienet miehet on aina alta vastaavia,ei ne löydä vaatteitakaan kuin lastenosastolta.Näin se vaan menee, sorry...Pitkät miehet vie parhaat päältä,lyhkäsille jää persjalkaiset seinäruusut.

    • niitata ne kaikki.

      Sellaiset rotwailerin kokoiset pikku paskiaiset. Odottavat vain tilaisuutta päästä tappamaan pikkulapsia.

      • Huomasitko

        että kirjoitit kyseisen koirarodun nimen väärin? Nyt koita tsempata että pääset kolmannelta luokalta joskus pois.


    • Six feet Viikinki

      Voishan ne laittaa sellaset Mikki Hiiri korvat viel ni sitten, jos se auttais tuohon mustasukkaisuuteen?!

      • nainen 178cm

        Sää oot mies mun makuu! Tosin mulla on jo oma;) Sori


      • 172

        mites noin isolle viikingille laittais ehkä pello pelokkaan hatun päähän;)


      • on että

        pikkaisen kun tökkäsee, niin kaadut omasta pituudestasi kuin wtc torni.


    • drinkki123

      Ihmisen ruumiinrakenne ratkaisee viehähtävyydessä enemmän kuin pituus. Tietenkin kun ihminen on noin (ihannemittainen) ruumiin mittasuhteet näyttävät sopusuhtaisilta.Joka tapauksssa en usko koko tutkimukseen...

    • man83

      Täytyy kyllä sanoa että pitää ihmisen olla melko yksinkertanen jos antaa pituuden vaikuttaa paljon seurustelukumppanin valintaan. Joskus ajattelin että en vois ikinä seurustella itseäni pidemmän tai esim. vähän pyöreän naisen kanssa. Olen itse aika lyhyt mutta urheilullinen kuntosalii sun muuta harrastava nuorimies. aikasemmin olin tosi tarkka minkä näkösen tai kokosen kanssa seurustelin mut kuinkas sit kävikään nykyään seurustelen itteeni muutaman sentin pidemmän, pyörehkön naisen kanssa. Tää on taatusti paras suhde mitä mulla on koskaan ollut:)ai niin tää nainenkin sano aikasemmin pitävänsä pidemmistä miehistä.. että näin

      • se tulee

        Ne on vaan täällä noi yläasteikäiset hujopit kokoontuneet, kun kerrankin saivat jonkun aiheen, mihin voivat kuitata itsetyytyväisyyttään.
        Etsivät ensirakkauttaan luokan cooleimpien tyyppien joukosta. Eivät vielä aivot ole kehittyneet aikuisen tasolle.
        Ei kannata niinkään kuunnella :D


    • atleetti99

      Leptosomi on pitkä ja hoikka
      Leptosomi (ectomorfinen) on ruumiinrakenteeltaan kuin oljenkorsi. Lantio on hiukan leveämpi kuin hartiat ja ylävartalon aineenvaihdunta on tehokasta. Ylipainoa leptosomeilla on harvoin, mutta jos sitä ilmenee, niin kilot kertyvät lähinnä reisiin ja lantioon. Puberteetti tulee leptosomille myöhään ja siksi varsinkin pitkät luut ehtivät kasvaa pidemmiksi muin muilla kehotyypeillä. Leptosomin nivelistö on liikkuva ja lihasvoima tarttuu huonosti.

      Leptosomi kärsii usein huonosta ääreisverenkierrosta, huonosta kestävyydestä ja huimauksesta äkkiä alhaalta ylös noustessa, sillä hänen verenpaineensa on matala ja hänellä on taipumus anemiaan.

      Ruuansulatusjärjestelmä ei ole kovainkaan tehokas. Ravintoaineet eivät imeydy yhtä tehokkaasti kuin kahdella muulla tyypillä ja siksi ectomorfinen henkilö voi syödä runsaastikin lihomatta. Ongelmana tästä kuitenkin seuraa taipumus alhaiseen veren sokeripitoisuuteen, anemiaan sekä alhaiseen adrenaliinipitoisuuteen.

    • Iso Mies

      Niillä on se ongelma kaikilla, varsinkin kun ovat juovuksissa. Pienen miehen ongelma. Tiedän monta äkäistä pienikokoista miestä. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, ettei koolla ole merkitystä jos on mieli suuri.

    • americano

      Suomalaiset ovat tosi lyhyet...

    • huono..

      itsetunto, niin sitä pitää pönkittää kalliilla ulkoisella olemuksella.viimesen päälle kalliit merkkivaatteet,mitä enempi hevosvoimia perseen alla sitä parempi(nehän on niitä "sen"jatkeita) ja vielä iso koira. ja sitten ollaan kun euroopan omistajia jolle kaikki naiset lääpällään, hyi hitto. ps.olen tavannut kyllä fiksujakin miehiä jotka on alle 180.

      • 178-182 / 96kg

        Intialaiset ja kiinalaiset miehet ovat alle 170-senttisiä. Näin on myös monissa muissa maissa, ja ehkä jopa puolet tai enemmän tai vähemmän maailman miehistä on sen mittaisia.

        Naisten sanotaan olevan huonoja arvioimaan pituutta ja on kyllä aika kiiluvan tarkat silmät jos osaa vilaukselta sanoa kadulla onko mies vähän yli vai alle jotain.

        178 on laskettu suomalaisten miesten keskipituudeksi mikä tuntuu monilta ihmisiltä unohtuvan. Alle 180-senttiset miehet ovat siis enemmänkin normi kuin lyhyitä. Kylläkin pitäisi tietää mihin vuorokaudenaikaan mittaus on tehty.


      • 164cm
        178-182 / 96kg kirjoitti:

        Intialaiset ja kiinalaiset miehet ovat alle 170-senttisiä. Näin on myös monissa muissa maissa, ja ehkä jopa puolet tai enemmän tai vähemmän maailman miehistä on sen mittaisia.

        Naisten sanotaan olevan huonoja arvioimaan pituutta ja on kyllä aika kiiluvan tarkat silmät jos osaa vilaukselta sanoa kadulla onko mies vähän yli vai alle jotain.

        178 on laskettu suomalaisten miesten keskipituudeksi mikä tuntuu monilta ihmisiltä unohtuvan. Alle 180-senttiset miehet ovat siis enemmänkin normi kuin lyhyitä. Kylläkin pitäisi tietää mihin vuorokaudenaikaan mittaus on tehty.

        Mitäköhän väliä, minkä mittaisia ihmiset ovat Intiassa tai Kiinassa?
        Nyt oli kyse naisten viehtymyksestä pidempiin miehiin. Siis täällä Suomessa.

        Eikä kysymys ollut myöskään siitä, että kuinka hyvin naiset mittaavat miehen pituuden kadulla. Ei EI.
        Vaan siitä, kenen kanssa mahdollisesti haluaa tehdä lähempää tuttavuutta seurustelumielessä.

        Eli ihan sama, mikä on minkäkin maan miehen keskipituus.

        Pointti oli se, että jotkut naiset haluavat seurustella itseään pidemmän miehen kanssa.


    • joopasjooh

      No tukimus Saksassa osoittaa että pienemmät miehet ovat sitä vastoin sängyssä parempia. Ovat notkeita ja osaavat jutun ;) Kun taasen pitkät miehet ovat kömpelöitä rakastelemaan :) Jotta tasoissa ovat mies rukat. Ja mitä naisiin tulee, niin kyllä sillä ei ole väliä minkä pituinen on:) Vaan mikä on rintavarustus :) Sitähän miehet tuijottaa. Ei sitä kuinka pitkä nainen on ;) Jotta tällä tutkimuksella on nyt saatu aikaan ettei pitkien miesten seksi olekkaan huonoa :) HEH HEEEEEEEEEE.............

    • Putin ja Medvedev molemmat

      Muistaakseni luin juuri, että Putin olisi vain vajaat 170cm ja uusi johtaja Medvedev on vain 165cm. Eli molemmat todella lyhyitä! En tiedä mikä on Venäjällä keskipituus, mutta Suomessa naisilla 165 ja miehillä 175. Espanjassa taas on Euroopan lyhyimmät miehet.

      Mutta noita Putinia ja Medvedeviähän aina kuvataan telkkarissa istumassa (ei huomaa pituutta istuen). Tai esim se punaisen torin 'vaalijuhla', ilman että lähellä on ketään pitkää tai isompaa miestä. Näin saadaan vaikutelma pidemmästä miehestä.

      Kylmä totuushan on, että ihan alitajuisesti teemme näitä päätelmiä (joissa ei ole päätä eikä häntää). Esim pitkät miehet etenee paremmin urallaan ja saa parempaa palkkaa. Samoin kauniit naiset. Eli näin julmaa on todellisuus, haluamme tai emme.

      Mutta rahalla saa tietty valtaa, on vanha tai lyhyt (vrt. vanhat, rumat ja pienet leffatähdet jne). Näin se vaan menee!

      • kaikissa jotain

        Ei se pituus tai lyhyyt elämän arvoja tuo. Hyvin olit kirjoittanut :) Jokainen menestyy jos haluaa. Näkee töllöstä noita rikkaita ja ei ne mitenkään ole komeita tai kauniita. Menestys taitaa olla muualla kuin rafloissa mitattuna :) Ei elämä ole baaritiskilla olemista. Jokainen on arvokas oli iso tai pieni. Ihan tyhmää tälläiset tutkimukset. Itse olen keskimittainen ja hyvin menee. En aliarvioi isoja tai pieniä. Jokaisessa on oma viehtymyksensä :) Sun laisia saisi olla enemmänkin :)


    • Tutkimuksesta ei selviä muutama oleellinen tekijä joilla on myös vaikutus asiaan. Eräs sellainen asia on esimerkiksi tutkimuksiin osallistuneiden henkinen ikä ja kulttuuri.

      Mielestäni mustasukkaisuuskäsitettä kannattaa lähteä purkamaan enemmän ihmisen minäkuvasta käsin, koska mustasukkaisuudella on suorempi kytkentä sinne. Esimerkiksi luonnossa, pieni sinitiainen kykenee käännyttämään ison talitiaisen pois - ei omalla fyysisellä suuruudellaan vaan psyykkisellä.

      Erään teoreettisen mallin mukaan
      - Philopticus kilpailisi ahneudella, epäitsekkäät olisivat mustasukkaisia
      - Homo Erectus kilpailisi pituudella, lyhyet Erectukset olisivat mustasukkaisia
      - Homo Sapiens Sapiensis kilpailisi älykkyydellä, ja älyvapaat olisivat mustasukkaisia

      Eli, tutkimuksessa kiinnitetään huomiota ihmisen perimään joka on periytynyt Homo Erectukselta - Se ihminen joka seisoo tarpeeksi pystyssä ja on tarpeeksi pitkä, hänen sukunsa menestyy.

      Olemme kuitenkin sentään Homo Sapiens Sapiensis, jolloin älyämme kiinnittää huomiota muuhunkin kuin vain pituuteen ja ryhtiin?

    • 175cm nainen

      vastaan nut alkup. viestiin, kun on pitkä ketju. vaikka ei asiani varsinaisesti tutkimukseen liitykään, niin kirjoitan koska onhan tämä parinvalintakeskusteluksi kääntynyt.

      itseäni ällöttää lyhyet miehet, pitkät miehet sen sijaan "osuvat silmään". minun on hankala kuvitella seurustelevani lyhyen miehen kanssa, kun en ole ikinä sellaiseen edes ihastunut. nykyään minulla on lähemmäs 2m mies, jonka pituutta aluksi vähän oudoksuin mutta siitä oppi tykkämään ;) pitkät miehet on usein seksikkäitä.

      pituus ei tietenkään ole mikään este rakastumiselle, mutta ihastumiseen se kyllä vaikuttaa. ja senhän perusteella ne tyypit valitaan, joihin haluaa syvällisemmin tutustua!

      olen kyllä ollut hyvin kateellinen lyhyille naisille, jotka ovat siroja ja suloisia. ihmettelen miksi moni pieni nainen häpeää pituuttaan, kun minusta se on kaunista naisella ja monet miehetkin tykkää siroista! itse kun olen 175cm, niin on hyvin hujoppi olo, ja pidempiä miehiä voi olla vaikea löytää. mutta onneksi pituuteni on enempi säärissä kuin selässä ja olen vartalon malliltani hyvin naisellinen. monet pitkät naiset kun on omituisen mallisia. ruumiin rakenne ja sopusuhtaisuushan on olennaisempaa kuin absoluuttiset mitat.

      • omana mielipiteenä vain

        tykkään miehistä jotka on pidempiä kuin mä. Oon seurustellut miehen kanssa joka oli yhtä pitkä kuin mä, ja toisen kanssa joka oli lyhyempi. Ei siinä mitään, oli molemmat ihan ok..mutta!
        Nykyinen on mua 10 pidempi ja jostain kumman syystä mulla on 10 senttiä enemmän naisellinen olo kuin ennen.. mut makuasia kuka mistäkin tykkää.


      • 20+6
        omana mielipiteenä vain kirjoitti:

        tykkään miehistä jotka on pidempiä kuin mä. Oon seurustellut miehen kanssa joka oli yhtä pitkä kuin mä, ja toisen kanssa joka oli lyhyempi. Ei siinä mitään, oli molemmat ihan ok..mutta!
        Nykyinen on mua 10 pidempi ja jostain kumman syystä mulla on 10 senttiä enemmän naisellinen olo kuin ennen.. mut makuasia kuka mistäkin tykkää.

        on yleensä olleet mua pidempiä. Taidan vaan olla koukussa hongankolistajiiin. Ei ole tullut edes kaverikuittailuja, mutta tosin tämän saman kanssa olen jo ollut yksissä pidempään. Ehkä minussa on sitten se jokin, kun kelpaan.


    • kompensoivat ;)

      Totta on, että naiset yleensä hakeutuvat itseään pidempien miesten seuraan. Tämä ei omalla kohdallani ainakaan johdu siitä, että kokisin lyhyet miehet jotenkin vähemmän kiinnostaviksi, vaan siitä, etten halua tuntea itseäni amatsoniksi toisen rinnalla.

      Nyt kuitenkin seurustelen miehen kanssa, jolla on mittaa 167cm, itselläni sitä on 169cm ja olen käyttänyt korkokenkiä lähes aina, joten pituuseromme heilahtaa helposti lähemmäs 10 senttiä. Asian kanssa painiskelin lähinnä oman heikon pääni vuoksi ja korkkarit jäivät käyttämättä vähäksi aikaa. Mies kuitenkin rakastaa korkeita korkoja minulla ja lopulta kävimme jopa keskustelun pituusaiheesta. Asia ei ole sen koommin minua häirinnyt.

      Lisäksi sen, minkä mieheni vartensa pituudessa menettää, saan tuntea aika huikeana kompensoijana sitten makuukammarin puolella :)

    • pitkula

      180 cm pitkänä naisena lähes kaikki minua lyhyemmät miehet, joista olen ollut kiinnostunut, ovat torjuneet minut. Minua pitempien miesten kanssa ei ole samaa ongelmaa ollut. Toivon, että pituus on ollut vain tekosyy, moinen pinnallisuus olisi todella masentavaa.

      • .

        Mun mies on mua sellaset 5cm pidempi, ja paljon hoikempi. Jos laitan korkkarit, mies jää aina lyhemmäksi, eikä se kumpaakaan meitä haittaa. Mieheen minä rakastuin enkä sentteihin!


      • .
        . kirjoitti:

        Mun mies on mua sellaset 5cm pidempi, ja paljon hoikempi. Jos laitan korkkarit, mies jää aina lyhemmäksi, eikä se kumpaakaan meitä haittaa. Mieheen minä rakastuin enkä sentteihin!

        jäi vielä lisäämättä, että mun sukulaisia tuo miehen "pienuus" on haitannu julmetusti. Koko ajan saadaan vieläkin kuulla siitä, miten mieheni on "hiirulainen" ja "niin pikkunen", ja että eikö miestä haittaa ku muija on melkeen isompi... No, vastaus on että EI haittaa.


    • 190cm (21cm/6cm)

      Nuo 170cm persjalkaiset ovat jo niin pieniä ettei niitä voi kunnolla edes nähdä. Naurettavaa katsoa kun he yrittävät esitellä mahtavuuttaa bodaamalla ja muilla konsteilla. Säälittäviä.


      Itse olen 190 cm pitkä ja kerran kun menin baariin, niin kysäisin kovaan ääneen että "onkos täällä ollut tappelu kun on näin paljon miehenpuolikkaita?"

      Kyllä naurua piisasia naisporukoissa, ja kuten arvaattekin, päädyin erään todella kauniin naisen kanssa rakastelemaan hänen luokseen.

      • dippidaa

        Nuo 170cm persjalkaiset ovat jo niin pieniä ettei niitä voi kunnolla edes nähdä. Naurettavaa katsoa kun he yrittävät esitellä mahtavuuttaa bodaamalla ja muilla konsteilla. Säälittäviä.

        Itse olen 190 cm pitkä ja kerran kun menin baariin, niin kysäisin kovaan ääneen että "onkos täällä ollut tappelu kun on näin paljon miehenpuolikkaita?"

        Kyllä naurua piisasia naisporukoissa, ja kuten arvaattekin, päädyin erään todella kauniin naisen kanssa rakastelemaan hänen luokseen

        naurua piisasi koska tajusivat miten tyhmä ja vajavainen olet,ja taisipa just se 18 v likka ihan säälistä päätyä tuhannen promillen kännissä samanpeiton alle

        sori jorma oli pakko kertoa totuus teki niin kipeää


    • 14+20

      Mies on 190 cm, eli 25 cm pidempi. Vaikeuttaa nussimista.

      • näinsemuutenon

        Ei vaikeuta yhtään, mä olen 190 ja nainen 165, kaikki normijutut onnistuu hienosti ja kaupanpäälle vielä pöytä on just sopivalla korkeudella ja nojatuoli, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tuo muuten roimasti lisävariaatioita asentoihin! Tästähän luhyenlännät miehet ja niiden kanssa olevat naiset (jotka eivät ole löytäneet pitkää miestä) voivat vain haaveilla..


      • Nainen123
        näinsemuutenon kirjoitti:

        Ei vaikeuta yhtään, mä olen 190 ja nainen 165, kaikki normijutut onnistuu hienosti ja kaupanpäälle vielä pöytä on just sopivalla korkeudella ja nojatuoli, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tuo muuten roimasti lisävariaatioita asentoihin! Tästähän luhyenlännät miehet ja niiden kanssa olevat naiset (jotka eivät ole löytäneet pitkää miestä) voivat vain haaveilla..

        Pienikokoinen mies pyysi treffeille, minä 171 ja hän 167. Täysin ilman ennakkoasenteita miehen pituutta kohtaan lähdin hänen kanssaan. Juotiin siinä sitten vähän viiniä ja äijä alkoi kääntyä känniin. Alkoi syyttelemään että säälistä lähdit, ja onks kiva kun kaverit naureskelee pikku-ukolle. Kehui olevansa kova jätkä, paljon kovempi kuin pitkät, "laholatvat". Soitin taksin, ja liukenin himaan. Perään tuli tekstari: hävettikö olla treffeillä tälläisen miehen kanssa? Kyllä hävetti. Ei se pituus vaan alemmuuskompleksinen huono käytös.


    • ?

      muna 186cm, pituus 21cm? kelpaako tämmönen 2 vuotias?

      • 0500

        Olen vain 168 cm mies ja mua ei hävetä kulkea naisten kanssa. Eikä ahdista pituus kun tiedän että että omaan komean miehen piirteitä ulkonössäni.


      • angelinajolie
        0500 kirjoitti:

        Olen vain 168 cm mies ja mua ei hävetä kulkea naisten kanssa. Eikä ahdista pituus kun tiedän että että omaan komean miehen piirteitä ulkonössäni.

        lapselliset ja kehityksessä\kasvatuksessa jälkeenjääneet naiset näkevät lyhyissä miehessä napoleon kompleksin

        fiksu ja aikuinen naisellinen nainen näkee lyhyessä miehessä komeuden,älykkyyden ja kaiken muun mikä on keskimittaisilla ja pitkillä miehilä


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe