Ketkä mahtaa olla sen sivuston toimittajat? Onko sinne valittu kaikki Kiteen työttömät alkoholistit kirjoittamaan omiaan? Niin asian vierestä puhutaan, ja kennelläkään ei ole mitään tietoa mistään. Sivusto pitäisi ehdottomasti lopettaa!!
WWW.JATKOAIKA.FI
3
644
Vastaukset
Menepä pesemään Hjerppen pöksyt, pallinaama.
- aSioista tietävä
Ainakin muutama on Tohmajärveltä.
- moiti
Jatkoaika.com -sivuston toimittajat ovat vapaaehtoisesti hommissa. Toimittajat valitaan eri joukkueiden toimituksiin artikkeleiden perusteella, eli sinne tulee lähettää koejuttu ennenkuin toimitus tekee päätöksen toimittajaksi hyväksymisestä.
Itse toimin erään SM-liigaseuran verkkotoimituksessa, en siis jatkoaika.com -sivustolla, mutta mielestäni tämä kritiikki on täysin aiheeton. Toimittajat tekevät työtä ensinnäkin vapaaehtoispohjalta, käyttävät omaa vapaa-aikaansa juttujen kirjoitteluun. Se vie aikaa ja on välillä stressaavaa hommaa. Kuitenkin palkitsevaa. Itse tunnen toimittajia ja monen jälki on erittäin ammattimaista.
Vieläpä täytyy mainita, että eräs arvostettu suomalainen media on palkannut useita ex-jatkoaika-toimittajia palvelukseensa, eli jatkoaika.com on arvostettu media.
Kiteen työttömistä alkoholisteista en tiedä mitään, mutta jos asian vierestä on puhuttu, on siitä mahdollisuus jättää palautetta kyseisten artikkeleiden kirjoittajille.
Lopuksi täytyy todeta, että jatkoaika.com (toimii myös osoitteella jatkoaika.fi) on varmasti suomen suosituimpia urheiluun liittyviä verkkolehtiä. Revipä siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372