siis aivan tajutonta onko se tosiaan niin että raskaana ei voi saada tarpeeksi tai ei tee ollenkaan mieli...mulla on kyllä tuo ensimmäinen saa ukko olla koko ajan housuja riisumassa...se varmaan hyppii riemusta loppu metreillä et luojan kiitos se loppuu kohta tuo paneminen...:D:D
ihme seksi hirmu
6
658
Vastaukset
- keskiväliltä
Välillä tekee hirveästi mieli ja välillä ei sitten. Mutta enemmän kylläkin tuo ensimmäinen. Vaikka itselle on raskausaikana ollut vaikeaa saada orgasmi vaikka mies todellakin yrittänyt että saisin kanssa. No sit kun olen saanut niin se on ollut sitten aivan mahtavaa :) ja varmasti tehnyt sen kohdun rentoutumisen niinkö orgasmi raskaus aikana monilla tekee ;)
- vielä..
se saa itsellä kyllä olon erittäin halukkaaksi välillä kun mies tulee likellä ilman paitaa kireissä farkuissa ja tuoksuu hyvälle partavedelle/deotorantille ;) grr..
- minä vain.. :)
vielä.. kirjoitti:
se saa itsellä kyllä olon erittäin halukkaaksi välillä kun mies tulee likellä ilman paitaa kireissä farkuissa ja tuoksuu hyvälle partavedelle/deotorantille ;) grr..
seksinnälkäinen! :) Nyt menossa 12 3 ja koko ajan tekee mieli. Mies aivan ihmeissään vaikka muutenkin harrastetaan säännöllisesti seksiä mutta ei ennen säännöllisesti 3x pv.. :) Rupee varmaan pikkuhiljaa mies valitteleen päänsärkyä!
- .............
minä vain.. :) kirjoitti:
seksinnälkäinen! :) Nyt menossa 12 3 ja koko ajan tekee mieli. Mies aivan ihmeissään vaikka muutenkin harrastetaan säännöllisesti seksiä mutta ei ennen säännöllisesti 3x pv.. :) Rupee varmaan pikkuhiljaa mies valitteleen päänsärkyä!
joo siis mä oon niinku 28 3 ja mullakin on sama toi dödö juttu jos on vähän hugoa pistää menee ihan plasmat sekasin..ja tuo apina tietää sen et en vissiin o ainut osapuoli,ihme ettei tää hirmunen pötsikään haittaa touhua kun luulis et ei sitä mikään kovin herkun näkönenkään ole turvonneineen koipineen tai mahoineen mut ei kai pidä valittaa kun seksiä saa.:D.
- toista kertaa äidiksi
............. kirjoitti:
joo siis mä oon niinku 28 3 ja mullakin on sama toi dödö juttu jos on vähän hugoa pistää menee ihan plasmat sekasin..ja tuo apina tietää sen et en vissiin o ainut osapuoli,ihme ettei tää hirmunen pötsikään haittaa touhua kun luulis et ei sitä mikään kovin herkun näkönenkään ole turvonneineen koipineen tai mahoineen mut ei kai pidä valittaa kun seksiä saa.:D.
Esikoista odottaessa ei seksiä tehny mieli ei sitte yhtää, vaikka ukko miten dödöö pisti tai oli romanttinen. Jalkahieronta yms koskettelu oli in.
Ehkä kerran kuussa oli pari päivää, et ei olis muuta voinu tehdäkään ku olla sängyssä :)
Nyt sitten toista odottaessa ei muuta mieli teekkään ku seksiä ja suklaata. Ja rv on tosiaan vasta 7... Voipi olla että mies tosiaan alkaa keksiä jos jonkin näköstä puuhaa ja vaivaa jos tämä tätä menoa jatkuu :) Vaikka aina meillä on vilkas seksi elämä ollu, melkein päivittäin, mutta nyt kun se olis aamuin illoin ja välillä vähä päivälläkin. - Kirsikka Tomaatti
toista kertaa äidiksi kirjoitti:
Esikoista odottaessa ei seksiä tehny mieli ei sitte yhtää, vaikka ukko miten dödöö pisti tai oli romanttinen. Jalkahieronta yms koskettelu oli in.
Ehkä kerran kuussa oli pari päivää, et ei olis muuta voinu tehdäkään ku olla sängyssä :)
Nyt sitten toista odottaessa ei muuta mieli teekkään ku seksiä ja suklaata. Ja rv on tosiaan vasta 7... Voipi olla että mies tosiaan alkaa keksiä jos jonkin näköstä puuhaa ja vaivaa jos tämä tätä menoa jatkuu :) Vaikka aina meillä on vilkas seksi elämä ollu, melkein päivittäin, mutta nyt kun se olis aamuin illoin ja välillä vähä päivälläkin.Mulla viikkoja 33 ja seksinälkä on hirmuinen - ja en saa tarpeeksi, en alkuunkaan. Mun Rakas näkee mut jotenkin varottavana tapauksena :( ja sitten kun meillä on seksiä niin se kestää aika vähän aikaa kun hän laukeaa lähes samantien. Vähän tylsää, mutta onneksi on omat konstit mitä käyttää... ehkä tämä palautuu normaaliksi sitten kun raskaus on ohitse, vai käykö tässä niin että hän näkee minut nyt vain äitinä eikä rakastettuna, no enpä usko, koska haluja hänellä on, mutta kestoa ei kerran pari viikkoon oikein löydy. Millaisia kokemuksia muilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872