ÄÄRIMMÄISEN paljon ylivoimaa Pelicansilla muttei maistunut! 9 kertaa 2 minuuttia, ÄÄRIMMÄISEN paljon kun vihulainen sai ÄÄRIMMÄISEN vähän eli kaksi 2 minuutin ylivoimaa! Mutta mikä oli kun statilaiset teki ÄÄRIMMÄISESTI molemmista yv-maalit? Miksei Pelicans tehnyt vaikka oli ÄÄRIMMÄISESTI enemmän ylivoimaa??
ÄÄRIMMÄISEN tasainen peli
4
375
Vastaukset
- ...
skills
- MMJKLMS
EI PELICANS EIKÄ HIFK OLE HUONOJA JOUKKUEITA
- Nimetön
MMJKLMS kirjoitti:
HEIPPALERSKIS.
Toivon menestystä teille PELIKAANIT.
Tulkaa loppupeleihin mukaan.
t. kärppäfani myös.... - Wanha kiekkomies
MMJKLMS kirjoitti:
Olen Pelikaanien osalta samaa mieltä. Lahden kiekkoilu on edennyt huimasti joka osa-alueella.
Mutta niistä HIFK:n porukoista, jotka minä olen nähnyt viime vuosikymmenien aikana, oli kyllä tämän kauden versio yksi vaisuimmista. Pari taitopelaajaa, muutama keskinkertainen rymistelijä, eikä paljon muuta. HIFK oli aikanaan eräs ehdottomista huippujengeistä Suomessa. Takapakkia on otettu ja rajusti, isoista budjeteista ja suureellisista puheista huolimatta. Mun puolesta sen brändin saa tunkea syvälle sinne, mihin ei aurinko paista. Taitokiekko takaisin IFK:hon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422482Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012084- 231872
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475- 441366
- 1001339
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta381315En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295- 361076