ÄÄRIMMÄISEN paljon ylivoimaa Pelicansilla muttei maistunut! 9 kertaa 2 minuuttia, ÄÄRIMMÄISEN paljon kun vihulainen sai ÄÄRIMMÄISEN vähän eli kaksi 2 minuutin ylivoimaa! Mutta mikä oli kun statilaiset teki ÄÄRIMMÄISESTI molemmista yv-maalit? Miksei Pelicans tehnyt vaikka oli ÄÄRIMMÄISESTI enemmän ylivoimaa??
ÄÄRIMMÄISEN tasainen peli
4
336
Vastaukset
- ...
skills
- MMJKLMS
EI PELICANS EIKÄ HIFK OLE HUONOJA JOUKKUEITA
- Nimetön
MMJKLMS kirjoitti:
HEIPPALERSKIS.
Toivon menestystä teille PELIKAANIT.
Tulkaa loppupeleihin mukaan.
t. kärppäfani myös.... - Wanha kiekkomies
MMJKLMS kirjoitti:
Olen Pelikaanien osalta samaa mieltä. Lahden kiekkoilu on edennyt huimasti joka osa-alueella.
Mutta niistä HIFK:n porukoista, jotka minä olen nähnyt viime vuosikymmenien aikana, oli kyllä tämän kauden versio yksi vaisuimmista. Pari taitopelaajaa, muutama keskinkertainen rymistelijä, eikä paljon muuta. HIFK oli aikanaan eräs ehdottomista huippujengeistä Suomessa. Takapakkia on otettu ja rajusti, isoista budjeteista ja suureellisista puheista huolimatta. Mun puolesta sen brändin saa tunkea syvälle sinne, mihin ei aurinko paista. Taitokiekko takaisin IFK:hon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423