Niin noista baarien aukiolo-ajoista (en siis nyt puhu mistään nuorten bileklubeista joihin pitää maksaa sisäänpääsy) näin pääsiäisen lieppeil; osaako joku sanoa onko paljon heittoa aukioloissa vai onko suurin osa ihan kiinni tässä la-ma aikana? :(
Miten paikat/baarit auki pääsiäisenä?
5
5642
Vastaukset
- plapalaa
Eikös lauantai ole ihan arkipäivä, jolloin kaupatkin ovat auki? Kai suurin osa baareistakin on.. Missä päin asut? Katso paikallislehdistä, niissä yleensä baarit ilmoittavat poikkeavat aukioloaikansa.
olisihan sitä jo voinut vilkaista lehdestä, JOS minulle turunsanomat tulisi mutta kun en tilaa =/ Niin tuosta lauantaista: alko on ainakin kiinni pe-su, joten sen vuoksi tulin kysymään tänne
- paikat Turussa
jefrma kirjoitti:
olisihan sitä jo voinut vilkaista lehdestä, JOS minulle turunsanomat tulisi mutta kun en tilaa =/ Niin tuosta lauantaista: alko on ainakin kiinni pe-su, joten sen vuoksi tulin kysymään tänne
ainakin aamuset lehden mukaan on auki. En sitten tiedä tarkalleen millaista paikka tarkoitit.
- joneesss
jefrma kirjoitti:
Aamusetistä löytää kaikki tarvitsevat tiedot.
- bilehile2009
joneesss kirjoitti:
Aamusetistä löytää kaikki tarvitsevat tiedot.
Börs ei kuulemma ainakaan ole auki sunnuntaina.
Mitkä paikat olis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849