keltaisesta väristä..

nina1

Ostin lomamatkalta keltaisen laukun ja kysyisimpä mielipiteitänne et minkä väristen vaatteiden kanssa keltainen mielestänne sopii??? ja täytyisikö vaatteessa olla myös jotain keltaista??
katukuvassa rupee näkyyn kevään tullessa paljon keltaista, vihreää..

8

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • + + + + +

Keltainen laukku käy kaiken väristen vaatteiden kanssa, mieluummin kuitenkin niin, että koko vaateparsi olisi yksivärinen (ei siis kirjava).

• ------

Keltainen ei tod. sovi "kaikenväristen" vaatteiden kanssa, varsinkaan jos asukokonaisuus on yksivärinen.

• .jpksos

keltainen sopii erittäin hyvin vaikka silleen että on suht samanvävyiset vaatteet ( kengät) ja sitten juuri yksityiskohtana esim. keltainen laukku vyö tai laukku korvikset/kaulaketju.
      Keltaisia on niin monia eri sävyjä, vaalea/hailakka keltainen sopii todella monen värin kanssa/riippuen tietty sun omasta ihon/hiusten väristä.. :o)

Musta, valkoinen,vaal.vihreä, oranssi.. no ei niitä nyt niin hirveästi tule mieleen.. enemmän sellaisia minkä kanssa ei ainakaan sovi =D esim. pinkki, v.pun, lila, violetti,sininen tietyin värein sopii... :> jatkuu ...

• värisilmää omaava

Tohon edelliseen vastaukseen tekisin pienen korjauksen eli vastavärit sopivat oikein hyvin yhteen, varsinkin, jos kyseessä on aivan kirkkaan keltanen väri esim. keltanen ja puhtaan violetti (tämmöset näyttävät värikontrastit on nyt muotia myös siustuksessa). Keltanen sopii mun mielestä melkeinpä kaikkien muiden kirkkaiden värien kanssa, mut edellisen mainitsema oranssi ja vaaleenvihree ei kyllä mun silmissä sovi ollenkaan yhteen keltasen kanssa. Sinapinkeltanen taas sopii oikein hyvin esim. vaaleen harmaan ja t.ruskeen kanssa. Riippuu tietty kuitenkin ihan sun omasta tyylistä, mikä sopii ja mikä ei. Jos pidät hillitystä tyylistä niin ehdottomasti musta ja valkonen sopii aina keltasen kanssa.

• värisilmän omaava?
        värisilmää omaava kirjoitti:

Tohon edelliseen vastaukseen tekisin pienen korjauksen eli vastavärit sopivat oikein hyvin yhteen, varsinkin, jos kyseessä on aivan kirkkaan keltanen väri esim. keltanen ja puhtaan violetti (tämmöset näyttävät värikontrastit on nyt muotia myös siustuksessa). Keltanen sopii mun mielestä melkeinpä kaikkien muiden kirkkaiden värien kanssa, mut edellisen mainitsema oranssi ja vaaleenvihree ei kyllä mun silmissä sovi ollenkaan yhteen keltasen kanssa. Sinapinkeltanen taas sopii oikein hyvin esim. vaaleen harmaan ja t.ruskeen kanssa. Riippuu tietty kuitenkin ihan sun omasta tyylistä, mikä sopii ja mikä ei. Jos pidät hillitystä tyylistä niin ehdottomasti musta ja valkonen sopii aina keltasen kanssa.

Minun mielestäni oranssi ja vaaleanvihreä sopivat kyllä oikein hyvin yhteen keltasen kanssa. Kirkkaiden värien kanssa ei tietenkään kannata liioitella, eli ei kannata yhdistää keltaista vaaleanvihreään ja oranssiin samalla kertaa, mutta etenkin kesällä saa mielestäni olla pirteän ja iloisen värinen.

Ja esimerkiksi sinapinkeltainen ja tummanoranssi eivät ole lainkaan räikeitä, talvellakaan, vaikka koko askokonaisuus koostuisi pelkästään noista kahdesta väristä.

• itse laittaisin
        värisilmän omaava? kirjoitti:

Minun mielestäni oranssi ja vaaleanvihreä sopivat kyllä oikein hyvin yhteen keltasen kanssa. Kirkkaiden värien kanssa ei tietenkään kannata liioitella, eli ei kannata yhdistää keltaista vaaleanvihreään ja oranssiin samalla kertaa, mutta etenkin kesällä saa mielestäni olla pirteän ja iloisen värinen.

Ja esimerkiksi sinapinkeltainen ja tummanoranssi eivät ole lainkaan räikeitä, talvellakaan, vaikka koko askokonaisuus koostuisi pelkästään noista kahdesta väristä.

keltaisen laukun kesällä esim. vaaleiden farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa. Raikas kokonaisuus.

• kokonaisuus...
        itse laittaisin kirjoitti:

keltaisen laukun kesällä esim. vaaleiden farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa. Raikas kokonaisuus.

...jos haluaa näyttää paistetulta kananmunalta.

• kanssa--

itse laittaisin, raikas! hiuspanta päähän ja tyttömäinen tyyli

tai sitten tummanruskean, naisellisempi tyyli.

en sinisen, en lilan -> liian kasaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11646
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5509
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2807
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2425
    5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      14
      1949
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1891
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1875
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1784
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1526
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1498
    Aihe