keltaisesta väristä..

nina1

Ostin lomamatkalta keltaisen laukun ja kysyisimpä mielipiteitänne et minkä väristen vaatteiden kanssa keltainen mielestänne sopii??? ja täytyisikö vaatteessa olla myös jotain keltaista??
katukuvassa rupee näkyyn kevään tullessa paljon keltaista, vihreää..

8

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • + + + + +

      Keltainen laukku käy kaiken väristen vaatteiden kanssa, mieluummin kuitenkin niin, että koko vaateparsi olisi yksivärinen (ei siis kirjava).

      • ------

        Keltainen ei tod. sovi "kaikenväristen" vaatteiden kanssa, varsinkaan jos asukokonaisuus on yksivärinen.


    • .jpksos

      keltainen sopii erittäin hyvin vaikka silleen että on suht samanvävyiset vaatteet ( kengät) ja sitten juuri yksityiskohtana esim. keltainen laukku vyö tai laukku korvikset/kaulaketju.
      Keltaisia on niin monia eri sävyjä, vaalea/hailakka keltainen sopii todella monen värin kanssa/riippuen tietty sun omasta ihon/hiusten väristä.. :o)

      Musta, valkoinen,vaal.vihreä, oranssi.. no ei niitä nyt niin hirveästi tule mieleen.. enemmän sellaisia minkä kanssa ei ainakaan sovi =D esim. pinkki, v.pun, lila, violetti,sininen tietyin värein sopii... :> jatkuu ...

      • värisilmää omaava

        Tohon edelliseen vastaukseen tekisin pienen korjauksen eli vastavärit sopivat oikein hyvin yhteen, varsinkin, jos kyseessä on aivan kirkkaan keltanen väri esim. keltanen ja puhtaan violetti (tämmöset näyttävät värikontrastit on nyt muotia myös siustuksessa). Keltanen sopii mun mielestä melkeinpä kaikkien muiden kirkkaiden värien kanssa, mut edellisen mainitsema oranssi ja vaaleenvihree ei kyllä mun silmissä sovi ollenkaan yhteen keltasen kanssa. Sinapinkeltanen taas sopii oikein hyvin esim. vaaleen harmaan ja t.ruskeen kanssa. Riippuu tietty kuitenkin ihan sun omasta tyylistä, mikä sopii ja mikä ei. Jos pidät hillitystä tyylistä niin ehdottomasti musta ja valkonen sopii aina keltasen kanssa.


      • värisilmän omaava?
        värisilmää omaava kirjoitti:

        Tohon edelliseen vastaukseen tekisin pienen korjauksen eli vastavärit sopivat oikein hyvin yhteen, varsinkin, jos kyseessä on aivan kirkkaan keltanen väri esim. keltanen ja puhtaan violetti (tämmöset näyttävät värikontrastit on nyt muotia myös siustuksessa). Keltanen sopii mun mielestä melkeinpä kaikkien muiden kirkkaiden värien kanssa, mut edellisen mainitsema oranssi ja vaaleenvihree ei kyllä mun silmissä sovi ollenkaan yhteen keltasen kanssa. Sinapinkeltanen taas sopii oikein hyvin esim. vaaleen harmaan ja t.ruskeen kanssa. Riippuu tietty kuitenkin ihan sun omasta tyylistä, mikä sopii ja mikä ei. Jos pidät hillitystä tyylistä niin ehdottomasti musta ja valkonen sopii aina keltasen kanssa.

        Minun mielestäni oranssi ja vaaleanvihreä sopivat kyllä oikein hyvin yhteen keltasen kanssa. Kirkkaiden värien kanssa ei tietenkään kannata liioitella, eli ei kannata yhdistää keltaista vaaleanvihreään ja oranssiin samalla kertaa, mutta etenkin kesällä saa mielestäni olla pirteän ja iloisen värinen.

        Ja esimerkiksi sinapinkeltainen ja tummanoranssi eivät ole lainkaan räikeitä, talvellakaan, vaikka koko askokonaisuus koostuisi pelkästään noista kahdesta väristä.


      • itse laittaisin
        värisilmän omaava? kirjoitti:

        Minun mielestäni oranssi ja vaaleanvihreä sopivat kyllä oikein hyvin yhteen keltasen kanssa. Kirkkaiden värien kanssa ei tietenkään kannata liioitella, eli ei kannata yhdistää keltaista vaaleanvihreään ja oranssiin samalla kertaa, mutta etenkin kesällä saa mielestäni olla pirteän ja iloisen värinen.

        Ja esimerkiksi sinapinkeltainen ja tummanoranssi eivät ole lainkaan räikeitä, talvellakaan, vaikka koko askokonaisuus koostuisi pelkästään noista kahdesta väristä.

        keltaisen laukun kesällä esim. vaaleiden farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa. Raikas kokonaisuus.


      • kokonaisuus...
        itse laittaisin kirjoitti:

        keltaisen laukun kesällä esim. vaaleiden farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa. Raikas kokonaisuus.

        ...jos haluaa näyttää paistetulta kananmunalta.


    • kanssa--

      itse laittaisin, raikas! hiuspanta päähän ja tyttömäinen tyyli

      tai sitten tummanruskean, naisellisempi tyyli.

      en sinisen, en lilan -> liian kasaria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe