keltaisesta väristä..

nina1

Ostin lomamatkalta keltaisen laukun ja kysyisimpä mielipiteitänne et minkä väristen vaatteiden kanssa keltainen mielestänne sopii??? ja täytyisikö vaatteessa olla myös jotain keltaista??
katukuvassa rupee näkyyn kevään tullessa paljon keltaista, vihreää..

8

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • + + + + +

Keltainen laukku käy kaiken väristen vaatteiden kanssa, mieluummin kuitenkin niin, että koko vaateparsi olisi yksivärinen (ei siis kirjava).

• ------

Keltainen ei tod. sovi "kaikenväristen" vaatteiden kanssa, varsinkaan jos asukokonaisuus on yksivärinen.

• .jpksos

keltainen sopii erittäin hyvin vaikka silleen että on suht samanvävyiset vaatteet ( kengät) ja sitten juuri yksityiskohtana esim. keltainen laukku vyö tai laukku korvikset/kaulaketju.
      Keltaisia on niin monia eri sävyjä, vaalea/hailakka keltainen sopii todella monen värin kanssa/riippuen tietty sun omasta ihon/hiusten väristä.. :o)

Musta, valkoinen,vaal.vihreä, oranssi.. no ei niitä nyt niin hirveästi tule mieleen.. enemmän sellaisia minkä kanssa ei ainakaan sovi =D esim. pinkki, v.pun, lila, violetti,sininen tietyin värein sopii... :> jatkuu ...

• värisilmää omaava

Tohon edelliseen vastaukseen tekisin pienen korjauksen eli vastavärit sopivat oikein hyvin yhteen, varsinkin, jos kyseessä on aivan kirkkaan keltanen väri esim. keltanen ja puhtaan violetti (tämmöset näyttävät värikontrastit on nyt muotia myös siustuksessa). Keltanen sopii mun mielestä melkeinpä kaikkien muiden kirkkaiden värien kanssa, mut edellisen mainitsema oranssi ja vaaleenvihree ei kyllä mun silmissä sovi ollenkaan yhteen keltasen kanssa. Sinapinkeltanen taas sopii oikein hyvin esim. vaaleen harmaan ja t.ruskeen kanssa. Riippuu tietty kuitenkin ihan sun omasta tyylistä, mikä sopii ja mikä ei. Jos pidät hillitystä tyylistä niin ehdottomasti musta ja valkonen sopii aina keltasen kanssa.

• värisilmän omaava?
        värisilmää omaava kirjoitti:

Tohon edelliseen vastaukseen tekisin pienen korjauksen eli vastavärit sopivat oikein hyvin yhteen, varsinkin, jos kyseessä on aivan kirkkaan keltanen väri esim. keltanen ja puhtaan violetti (tämmöset näyttävät värikontrastit on nyt muotia myös siustuksessa). Keltanen sopii mun mielestä melkeinpä kaikkien muiden kirkkaiden värien kanssa, mut edellisen mainitsema oranssi ja vaaleenvihree ei kyllä mun silmissä sovi ollenkaan yhteen keltasen kanssa. Sinapinkeltanen taas sopii oikein hyvin esim. vaaleen harmaan ja t.ruskeen kanssa. Riippuu tietty kuitenkin ihan sun omasta tyylistä, mikä sopii ja mikä ei. Jos pidät hillitystä tyylistä niin ehdottomasti musta ja valkonen sopii aina keltasen kanssa.

Minun mielestäni oranssi ja vaaleanvihreä sopivat kyllä oikein hyvin yhteen keltasen kanssa. Kirkkaiden värien kanssa ei tietenkään kannata liioitella, eli ei kannata yhdistää keltaista vaaleanvihreään ja oranssiin samalla kertaa, mutta etenkin kesällä saa mielestäni olla pirteän ja iloisen värinen.

Ja esimerkiksi sinapinkeltainen ja tummanoranssi eivät ole lainkaan räikeitä, talvellakaan, vaikka koko askokonaisuus koostuisi pelkästään noista kahdesta väristä.

• itse laittaisin
        värisilmän omaava? kirjoitti:

Minun mielestäni oranssi ja vaaleanvihreä sopivat kyllä oikein hyvin yhteen keltasen kanssa. Kirkkaiden värien kanssa ei tietenkään kannata liioitella, eli ei kannata yhdistää keltaista vaaleanvihreään ja oranssiin samalla kertaa, mutta etenkin kesällä saa mielestäni olla pirteän ja iloisen värinen.

Ja esimerkiksi sinapinkeltainen ja tummanoranssi eivät ole lainkaan räikeitä, talvellakaan, vaikka koko askokonaisuus koostuisi pelkästään noista kahdesta väristä.

keltaisen laukun kesällä esim. vaaleiden farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa. Raikas kokonaisuus.

• kokonaisuus...
        itse laittaisin kirjoitti:

keltaisen laukun kesällä esim. vaaleiden farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa. Raikas kokonaisuus.

...jos haluaa näyttää paistetulta kananmunalta.

• kanssa--

itse laittaisin, raikas! hiuspanta päähän ja tyttömäinen tyyli

tai sitten tummanruskean, naisellisempi tyyli.

en sinisen, en lilan -> liian kasaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2162
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2019
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1415
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1069
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      977
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      958
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      40
      843
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      809
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      744
    Aihe