totti

ohjelma

Eräs henkilö sanoi että saa imettyä netistä sen täydellisen totti ohjelman jossa kuorma-autokortin teoriakoe jne.Onko kellään tietoa mistä varmaan jollain dc ohjelmalla?

14

5563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

että puhuu paskaa jos väittää saavansa jostain teoriakokeet ladattuna...eikä ole kaikilla sama koe edes...

• sdfsdf

Harjoittelin sillä totti ohjelmalla, kyllä sen saa imastua ihan helposti...

• kadonnuttotti
        sdfsdf kirjoitti:

Harjoittelin sillä totti ohjelmalla, kyllä sen saa imastua ihan helposti...

Mulla oli kanssa mutta kone sekos ja se katos ;(
        jos vain viitsisit kertoa mistä saan sen??
        olis tarvettakin nyt

• plaa plaa
        kadonnuttotti kirjoitti:

Mulla oli kanssa mutta kone sekos ja se katos ;(
        jos vain viitsisit kertoa mistä saan sen??
        olis tarvettakin nyt

Ei ole ollut Tottia vuosiin. Ei ehkä enään sillain kauheen hyvin ajantasasia kyssäreitä..Menen Netreeniin

• ...

Saahan niitä kokeita harjoitella autokoululla (luultavasti katsastuskonttorillakin, jos kone ei ole varattu kokeesta maksaville..) tai sitten voit käydä lainaamassa kirjastosta vastaavan cd-romin.

Ja saahan ennen koetta tutustua muutamaan mallikysymykseen. Ja jos osaat ajaa oikeassa elämässä hyvin, niin kyllä se koekin läpi menee. Pitäähän ajossa muistaa liikennesäännöt samalla tavalla kuin kokeessakin.

• gh8hgn

ei o tietoo

• gh8hgn

I AM Spercultex Adamantium

• ksadfjosdpgvphvg

Yeah, yeah! Looser

• jvguv

Katsastuskonttorilla tehtävää kuljettajantutkinnon teoriakoetta ei ole tarjolla harjoitteluun, se on vain koekäyttöön. Kuvat ja kysymykset omistaa Trafi.
      Netistä on löydettävissä ilmaisia/maksullisia harjoitteluohjelmia teoriakoetta varten, mutta kysymykset ja kuvat eivät ole täsmälleen samoja kuin varsinaisessa kokeessa.
      Eikö ole tärkeämpää osata varsinainen asiasisältö kuin tankata ja harjoitella joitain tiettyjä kuvia ja kuvia päästäkseen teoriakokeesta läpi?

• TTOASFJFJISEG

urpo

• Jore1994x

No nyt sen Totti ohjelman saa ladattua ilmaiseksi tuolta EasyApps.fi verkkokaupasta. Hyvin pelasi mutta vaan Windowsilla. Eipä tarvi muuta.

• 3D-kuvat

Eivät vastaa tämän ohjelman tehtävät enää oikeaa koetta. Valokuvia ei ole käytetty oikeassa kokeessa enää pariin vuoteen.

• ah-hah

Siis onko pelkillä tekstikysymyksillä vai piirustuksilla vai miten?

• vinkkaamuille

Mahtaa eräs henkilöllä olla todella tiukka imu. Kuka hän mahtaisi olla :O

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe