Selibaattiako?

Kerran viikossa riittää?

Mieheni kanssa riidellään usein seksin määrästä parisuhteessa. Itselleni riittää hyvin kerran viikossa, mutta mieheni on sitä mieltä ettei kerta viikossa ole normaalia parisuhteessa! Kokemuksia? mielipiteitä? mikä on normaalia?

5

1383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B-Man

      on se että kaksi ihmistä keskenään päättää mikä on normaalia. Ei muilta kannata kysyä miten he toimivat, vaan toimikaa siten kuten te parhaaksi näette.

      Mutta itselleni on normaalia että vähintään joka toinen päivä seksiä.. Tai enemmän, tai vähemmän. Se vaihtelee aika paljon.

      Tuskin on olemassakaan mitään "normaalius" määritelmää.

    • Make60

      Määrä riippuu vähän minkä ikäisiä olette.
      Nuorenpana piti naida vaikka 3-kertaa päivässä ja silti panetti mutta kun ikää on melkein 50v niin 3-6 kertaa viikossa on hyvä määrä. Miehellä voi olla tarpeet erilaiset kuin naisellä mutta kyllä kerran viikossa on aikä vähän mutta tehkää kompromissa vaikka 2-4 kertaa viikossa.

      • vierailija

        No siis selibaattihan tarkoittaa sitä, että seksiä ei ole lainkaan. Ette te selibaatissa elä 1krt/vko -tahdilla. Mutta ymmärrän erittäin hyvin miestäsi; kerta viikkoon on kyllä sinällään yleistä, mutta yleisyys ei tee asiasta yhtään sen parempaa. Miestäsi varmasti ahdistaa noin vähäinen seksimäärä kovasti, kun hän on sanonut suoraan, ettei tuo ole normaalia. Yrittäkää tehdä se kompromissi, muuten tämä tuskin hyvin päättyy...


    • !!??!!

      Vaimoni mukaan myös kerta viikossa riittää. Itse haluaisin min. 5 kertaa, mutta myös suullinen tai käsihoito on mieleeni. Vaimolleni ei tietenkään sekään käy.

      Olen yrittänyt asiasta keskustella, olen kertonut kuinka loukkaantunut olen, mutta mikään ei auta. Häntä ei kerta kaikkiaan kiinnosta, olenko putteessa, runkkaanko vai mikä on tilanne. Vieraissa en ole käynyt, mutta vakavasti sitäkin mietin. Olen jopa kertonut vaimolleni, että päinvastaisessa tilanteessa en mitenkään voisi ottaa riskiä, että puoliso olisi tyytymätön. Olen kertonut, että tekisin mitä tahansa, ettei vieraisiin tarvitsisi mennä. Näin selvä vihjekään ei mene perille.

      Kerrohan, miksi sinä pidät miestäsi puutteessa? Vaimoni ei osaa sitä minulle kertoa.

    • että...

      sellaset naiset ja miehet on yhdessä keillä ei seksihalut kohtaa koskaan? Mä kärsin 8v avioliitossa siitä et riideltiin aina mikä normaalimäärä seksiä ja mieheni mielestä on paljon jos kerran viikossa ja ite oisin tarvinnu 3 kertaa viikossa keskimäärin.Oli tuskaa kun toteutunut tahti oli se että 1-2kertaa kuukaudessa oli sitä seksiä.

      Nyt eronneena kärsin selibaatissa,joka on ihan hirveetä,mut eron syyt oli ihan muita kun seksi,vaikka siitä kärsinkin suunnattomasti...

      Nainen pystyy sänkyhommiin tahtomattaankin,mutta miehellä ei seiso jos ei paneta.Eli en voinu miestäni painostaa enempään,mut niitä naisia en ymmärrä ketkä ei miestään kuuntele ja auta,ettei tarvi pettämään alkaa.Älkää ajako miestä pattitilanteeseen ja toisen naisen syliin(sit itkette kun teitä petetään)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe