Fyysisiä ominaisuuksia:
Aidolla vaa´alla on sydämenmuotoinen suu ja kuoppa leuassa, ja yleensä hän vaikuttaa iloiselta. Hän näyttää hyvinsyöneeltä ja on taipuvainen pulleuteen, hymykuoppiin, kurvikkuuteen ja pyöreisiin muotoihin, mutta ei välttämättä liikalihavuuteen.
Vaa`alla on tavallisesti sointuva ääni, iloisesti kaikuva nauru ja kyky arvostaa hauskuutta läheisissään. Vaalea iho ja vaaleat hiukset yhdistetään myös tähän tähtimerkkiin.
No pitääkö paikkansa teidän kohdalla? minun kohdalla kyllä täysin :)
T: Vaakanainen ja nousevava merkki vaaka myös
Tässä horoskooppi kirjassa
23
2880
Vastaukset
- liikalihavuuteen."
ainakin mun kaikki aikuiset vaakatuttavat on kauniisti sanottuna ylipainoisia (rumemmin ilmaistuna liikalihavia)
- vaakanainen
niin tässähän sanotaankin, että taipuvainen pulleuteen eli helposti lihoavia ollaan. Itse olen ainakin ylipainoinen tai pullea.
- Vaaka nainen
Kuoppa leuassa puuttuu, kunnon hymykuopat löytyy ja hiusten väri on punaruskea.
T: Vaaka nainen ja nouseva merkki on vesimiehessä - Micaelizza
Löytyy sydämenmuotoinen suu, hymykuopat, pyöreähköt kasvot ja minulla on kaikuva nauru. Iho on vaalea, tukkakin alunperin, mutta nykyisellään se on violetti. Liikalihava olin joskus, nyt on enää kymmenen kiloa ylimääräistä (todella vähän kun vertaa siihen että aloitin laihduttamaan neljästäkymmenestä liikakilosta). Vaikutan yleensä niin iloiselta, että depressio(lääkitykse)ni ja terapiassa käymiseni tuli monille suurena shokkina ja yllätyksenä.
Vaakanainen, nousevana vesimies (tai pikemminkin merenneito ;) - v82
Sydänsuu, pieni kuoppa leussa, vaaleat hiukset hulmuten tuulessa ja vaaleaiho auringon paisteessa. Urheiluhullu ja painoindeksi 19. olin pyöreä teininä. Ja nousevamerkki Leijona. Nauru ja ilo - aina.
- reino-tossu
Kyllä se on yhtä totta kuin astrologia voi vain olla.
- vaaaka!
..pidä paikkaansa, ainoastaan iloisuus. kaikki muut ominaisuudet päinvastaiset
- Härkätikrukimma
me ei olla kyllä ikinä törmätty lihaviin Vaakoihin. Voi olla taipuvaisia lihomaan vanhempana, mutta siihen vaikuttaa myös geenit.
- Härkätikrukimma
Vaakojen tavaramerkkinä on ilosuus ylleensä aina, että se pittää kyllä paikkansa.
- jii
täysin paikkaa pitävä, vaalee tukka, vaalee iho,huulet isot, kuoppa leuassa, iloinen, huumorintajuinen, makein perso joo :D
- vaaka111089
luin tämän, nii sydämenmuotoinen suu kuoppa leuassa löytyy! vaikutan iloiselta.. olen hyvinsyönyt, mutten liikalihava.. hymykuopat löytyy, kurvikkuus kuulemma! :D kaikuva nauru on ainakin ja hauskuuta löytyy.. vaalean ihon omistan kun palan kesäisin enkä rusketu, mutta luonnostaan oma hiusvärini on punertava.. :)
- Sofi-Ann
Tiimalasi vartalo, naisellinen, nauravainen, hymykuopat pyllyssä ;)), Vihreät kissansilmät ja tummanruskea tukka..melkein musta, sporttinen on pakko olla, että pysyy kurvit kurissa.
- jeepsasfawe
Pitää aikalailla paikkaa minun kohdallani.. mutta en ole pyöreä, olen melkein alipainoinen
- vesimiesneitonen
heh, aivan päinvastainen kuvaus tuntemistani vaaoista!
No, hauskuutta kyllä arvostavat, mutta kukapa toisaalta ei?
Ja yksi tuntemani vaakanainen on ainakin hyvin kurrrrvikas. - jhlkhuhhjhj
Blondi-vaaka täällä, pitkät vaaleat hiukset ja iho. Olen kurvikas ja muodokas, 10 kg ylipainoa, mut sijoittuneet hyvin. Iloinen ja nauravainen olen aina. Ei kuoppaa leuassa, täyteläiset huulet ja hymykuopat.
Vaaka, nouseva Härkä - -----
vaaka, vaaleat hiukset ja vaalea iho, kurvikas, tosin itsellä ei ole ylipainoa. hymykuoppa löytyy vain vasemmalta puolelta (:
- Alexxx05
Hymykuoppia tai kuoppaa leuassa ei löydy. Muodokkuutta lantiolta sen sijaan löytyy, samoin taipumusta lihomiseen, joskin olen normaalipainoinen. Hyvinsyöneen oloinen ja näköinen varmasti olen, kaikki siis vaan kerääntyy lantiolle, kuten jo aikaisemmin mainitsin. :)
Ihoni on vaalea ja helposti palava, hiukseni tosin ovat tummanruskeat luonnostaan (tai olivat ainakin silloin kuusi vuotta sitten, kun luonnollisen värini viimeksi näin). Ääntäni on kehuttu miellyttäväksi ja nauruni tuntuu tarttuvan ihmisiin. Hauskuutta arvostan ihan älyttömästi! En kestä totisia tai tylsiä ihmisiä, masennun ja tunnen oloni todella tukalaksi tällaisten seurassa. Pyrin myös suhtautumaan lähes kaikkeen huumorilla ja toivon ja oletan sitä myös ihmisiltä ympärilläni.
Terv.,
Vaakanainen, nouseva Neitsyt - vaakamainennainen
Itse olen hoikka, aina ollut ja jopa yrittänyt lihottaa itseäni. Syön kyllä makeaa, mutta ei ole mitää intohimoja makeaa ja jos olen surullinen, menetän ruokahalun.Vaikka minulla on lapsia, silloinkaan ei kilot ole jääneet minuun.
Hymykuoppia minulla ei ole, mutta pienen pieni "hiirenpillu"leuavasta kyllä löytyy. Olen iholtaan suomalaisena hiukan poikkeava ja olen kullanruskean sävyinen.
Hiukseni ovat lähes mustat,mutta värjännyt ne toisen väriseksi... en voisi kyllä kuvitella itseäni vaaleana ja se ei sopisikaan minulle.
Huuleni ovat "muhkeat",eivät sydämenmuotoiset.
En siis kovinkaan vaakamainen, paitsi että olen kärsinyt munuais ja virtsa-ongelmista joskus :)
Olen nouseva jousimies =) - vaaaaaka
Kaikki muut totta, paitsi tuo pyöreys. Painoideksi 17 :)
- nounou..
Ei kyl kuulostanut keneltäkään mun vaakatutulta.. Kaikki on laihoja ja jokseenkin vakavamielisiä. Tosi vaalea iho on kyllä kaikilla.
- Vaakamies21
Aika jännä että pitää noin hyvin paikkaansa. Mulla sydän suu, pieni kuoppa leuassa, kaikuva nauru ja vaalea iho mutta tumma tukka. Ainiin ja olin joskus pienenä pulleakin:)
- Vaakanainen91
Fyysiset ominaisuudet natsaa, sydän suu, sievä kuoppa leuassa.. Kaikki löytyy paitsi pyöreys toistaiseksi jääny lapsuuteen, tiimalasi vartaloinen nykyää :D olen pirtsakka tapaus ja iloinen olemukseni kyllä huomataan :) vaalea iho ja hiuksetkin oli, nykyisin punapää :o)
T. Vaaka,nousevana merkkinä kauris - yksi vaakanainen
Olen hoikka, bmi 19, eli en pullea en lähelläkään. Pieni kuoppa on leuassa, luonnostaan vaalea ja iho ns. ranskalaisen kalpea. Ääntänihän en itse kuule joten en osaa sanoa, nauruanikaan en itse kuule niin kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992