Kun heräsin viime lauantaina myöhäisen kotiintulon jälkeen krapuloissani, Vaimo oli lukinnut sukukalleuteni CB3000 -siveysvyöllä jalkoväliini. Siellä ne ovat olleet siitä asti. CB3000:n saa kiinnitettyä siihen suunitellun dildon, jolla olen jo muutaman kerran joutunut tyydyttämään Vaimoni. Hän kehuu, että sillä dildolla teen paremman työn, kuin omallani!
Nyt Hän vaatii, että pukeudun nyt Pitkäperjantaina ja jatkossa kotioloissa piiaksi kireine korsetteineen, korkokenkineen ja liivisukkineen, ja teen kaiken sen, enkä mitään muuta, mitä Hän määrää, niin minulla on edes toivoa vielä joskus saada kullini taas vapaaksi edes hetkittäin. Olen nämäkin tamineet jo nähntyt.
Siveysvyön
11
7617
Vastaukset
- saitkos ...
tuota kirjoittaessasi ja fantasioidessasi.
- silsipula
jos tällasia vaimoja jossain ni tilaan heti yhden tännekin, mut taitaa olla feikki
- melkoisia vaimoja
silsipula kirjoitti:
jos tällasia vaimoja jossain ni tilaan heti yhden tännekin, mut taitaa olla feikki
Kaverilla oli jonkinlainen siveysvyö kun kävivin hänen kanssa saunassa. Ja vaimon laittamahan se oli ja niin oli vaimon lämmttämä saunakin.
Jonki roolileikki heillä varmasti oli menossa ja vaimo nautti miehensä nöyryytyksestä. En viitsinyt enempää olla utelias enkä kovin tuijotella millainen "munalukko" se kaverilla oli oikein päällä. - vinkix
melkoisia vaimoja kirjoitti:
Kaverilla oli jonkinlainen siveysvyö kun kävivin hänen kanssa saunassa. Ja vaimon laittamahan se oli ja niin oli vaimon lämmttämä saunakin.
Jonki roolileikki heillä varmasti oli menossa ja vaimo nautti miehensä nöyryytyksestä. En viitsinyt enempää olla utelias enkä kovin tuijotella millainen "munalukko" se kaverilla oli oikein päällä.mistä palstalta tai mistä tuollainen nainen olisi löydettävissä
- lupasi hommata
silsipula kirjoitti:
minulle tuollaisen. Laittaa sen kuulemma aina kun menen työpaikan saunailtoihin ym. tilaisuuksiin joissa hän ei ole paikalla.
- golfgti
Taisi olla vilkkaan mielikuvituksen tuote tuo aloitusviesti.
On tai oli meilläkin tapana käyttää siveysvyötä aikoinaan, mutta minä laitoin sen vaimolle, jos ja kun hän lähti viettämään ns naisten iltaa omien kavereittensa kanssa. Kyseessä oli kumpaakin kiihottava leikki, koska emme olleet toisistamme mustasukkaisia sairaalla tavalla. Kahdesti vaimo minulle joskus yöllä soitti ja pyysi tuomaan vyön avaimen, minkä hänelle kiltisti vein. Kun hän aamuyöllä palasi kotiin sen näköisenä, että oli saanut vierasta, seksi meidän kesken heti perään oli lievästi sanoen kiihkeää.- Siveysvyö alavatsassa
Siveysvyön hankkimisen jälkeen olen saanut käydä ulkona aina halutessani. Miestäni eivät tanssit ja ravintolat kiinnosta. Aluksi vyö oli tehokas este, mutta kerran tanssikaverini ihmetteli hitaita tanssiessamme kummallista pahkuraa (lukkoa). Kerroin hänelle koko salaisuutemme ja päädyimme hänen luokseen. Otin häneltä suihin ja olin tosi kiihottunut. Kyllä sinne kapeaan rakoon sen verran sormi mahtui, etten minäkään jäänyt ilman. En ole ikinä antanut mieheni panna peppuun eikä hän ole sitä pyytänytkään, mutta vieraiden kanssa sekin kelpaa ja puolin ja toisin toimii hyvin. En ole kertaakaan soittanut miestäni tuomaan avainta, eikä hän ole kysellyt minulta mitään.
minä olen joutunut pukeutumaan tämän viikon asuun jossa on jalassa punaiset pikkarit,pikkareitten sisällä kikkieli siveys vyössä,punaset rinta liivit,punainen harso yöpaita,jalassapunaset sukkahousut,jalassa punaiset hait,valkoinen essu,päässä valkoinen huivi, musta kaulapanta ja jalkaraudat.
- siveysvöitä
Kyllä tuo CB3000 on tuttu laite. Itse olen sellaista vaimon määräyksestä välilllä joutunut pitämään. Vaimo haluaa varmistaa, ettei runkkailla, ja pitäähän se seksuaalisen vallan täysin naisen käsissä. Siinä kun miestä pitää muutaman viikon pillunnuolemiskuurilla, niin kyllä on mies aika nöyränä.
Tosin se, että joku pukisi toisen päälle tuon laitteen ja napsauttaisi lukon kiinni nukkuessa, ei oikein kuulosta uskottavalta. On meinaan sen verran hankala laite kiinnitettäväksi, että ei ihan heittämällä mene päälle. Mukava fantasiahan se silti on.
Enkä minä ainakaan ole koskaan kuullutkaan CB3000:een kiinnitettävistä dildoista. Sträpin voisi siihen päälle tietysti laittaa ja naida sillä. Se kai tuon lukitsemisen idea onkin, että nainen kieltää mieheltä nautinnot ja keskitytään naisen tyydyttämiseen.- Avain vaimolla
Aloin käydä iltapäivätansseissa, ja vaimo oli vähän mustasukkaisen epäilevä. Hän sanoi, että minulle pitäisi hankkia munalukko. Leikkimielessä sitä alettiin hakea, ja nyt meillä on CB2000-laite. Se on vähän ahdas ja sattuu, kun kulli koettaa paisua. Tanssipäivän aamuna vaimo kiinnittää sen ja ottaa avaimen mukaansa. Joskus se on kiinni koko viikon ja avataan vain illalla hetkeksi pesua varten. Muutaman kerran olen mennyt vaimon kanssa yhtä aikaa tansseihin ja katsellut, miten hän kuhertelee vieraiden miesten kanssa ja lopulta lähteen jonkun mukana. Hänen tullessaan kotiin saan sitten tunnustella vittua ja pestä sen puhtaaksi vieraasta siemennesteestä. Olisi minullakin vientiä, mutta en kehtaa lähteä sen laitteen kanssa naisen kotiin. Ainakin olen oppinut nuolemaan kunnolla vaimoni vittua, mutta vähän ujostuttaa, kun joudun runkkaamaan seisten hänen katsellessaan.
- armiolla
Kyllä näköään sen saa puettua, kun on tarpeeksi sikeässä unessa. Dildo tulee siihen kiinni rememeillä.
Eilen illalla sain olla sen hetken ilman siveysvyötä, että sain siistittyä häpykarvoitukseni. Sitten Vaimo luktitsi sen taas.
Tänään minusta tulee sitten nöyrä piika...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361