kateellinen kansa

hyvää kaikille

jonka itsesääli määrää...

jessus miten kateellista ja säälittävää onkaa tämä suomenkansa!!!!!!!!!!

aina kaikessa on vikaa ja mikään ei ole riittävää ja hyvää.
joskus kun joku kannustaisi ja kehuisi, niin johan olisi paree mieli kaikilla, mutta paskaa niskaan vaan ja puukkoo selkään.

13

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petter X

      Ainoastaan Peräsbetonissa. On se varmasti ollut kerran hauskaa kossu-mieheen-kännissä leikkiä Manowaria. Joku vain unohti sanoa näille urpoille, että kuten tavallista, niin se mikä kännissä oli ihan helvetin hauskaa ja fiksua on selvinpäin ollessa aika noloa.

      • älä mene metsään

        silti teräsbetonilla on suuri kannattaja joukko.

        tarviiko kaikki olla aina tasapaksua juntti kamaa, eiko massasta saa erottua..

        ketä nämä manowarit sitten matkivat, ainahan bändeillä on jokin esikuva?
        kuka äänesti teräsbetonin euroviisuihin? suomen kansa, ja tuskin kaikki ovat olleet näitä suuria faneja???


      • Järki käteen

        Nämä sukkahousuissa ja haisten alusvaatteissa viihtyvät, ohuempaakin ohuemmilla hiuskuontaloilla ja langanlaihoilla narkkaria muistuttavine vartaloilla varustetut peräkammarin pojulit on joko juoneet huonosti käynyttä kiljua tai syöneet äitien e-pillerit..

        Lastentarhassa tai kieliposkessa tuotantoa seuraisi. Mutta ei, eipä tietenkään. Pilke silmäkulmasta loistaa poissaolollaan. Tyypillisiä herätysliikkeiden jäseniä maaseudun hämystä.

        Mistähän lie maakuopasta noukittu? takaisin vaan.
        No, kunhan pojulit pääsee ulkomaille kisaamaan homoseksuaalien ikiomaan viisuun, joka euroviisunakin tunnetaan, kysyntä on ulkomailla sen sorttista, ettei enää tarvitse kuullakaan. Homoyhteisö nielaisee ja vie mukanaan ;D

        Parku tietysti näille maalla asuville torville tulee. Vinkki; menkää mukana! Tämän maan ÄO nousee sen jälkeen kohisten..


      • täyttä huttua
        älä mene metsään kirjoitti:

        silti teräsbetonilla on suuri kannattaja joukko.

        tarviiko kaikki olla aina tasapaksua juntti kamaa, eiko massasta saa erottua..

        ketä nämä manowarit sitten matkivat, ainahan bändeillä on jokin esikuva?
        kuka äänesti teräsbetonin euroviisuihin? suomen kansa, ja tuskin kaikki ovat olleet näitä suuria faneja???

        Tämän maan kansalaisista n. 60% täysin kykenemättömiä omaan mielipiteeseen. Tuulipuvut kahisten, vyölaukut pullottaen vipelletään amisviikset väpättäen kuin päättömät kanat.
        He äänesti TB:n edustamaan hinttiviisuihin. Oma mielipiteeni olisi ollut jättää tältä vuodelta viisut väliin. Taso kun oli täysin paska.

        Meininki on kuin urheilijoilla, jotka valitaan edustamaan maataan kisoihin, jossa ei ole mitään mahdollisuutta menestyä.

        Manowar, esiintyessään 1980 luvun alkupuolella Kulttuuritalolla esitti loistavan Battle Hymn- kiertuesettinsä. Lavashow ja jäljittelemätön musiikki toimii edelleen. Olin eturivissä katsomassa, kun Di maio soitti tuplabassoaan saaden koko salin hurmioon.. Monia keikkoja olen nähnyt tämän jälkeen tältä sankariheavyn edustajalta.

        Manowar on esikuva surkeille jäljittelijöilleen.
        Kiss on samoin. Molemmilla on pahaksi onneksi myös surkeat kopiot tässä maassa. Mikä näitä köyhän mielen viritelmiä yhdistää? Maaseutu, lannan tuoksu, pienet piirit, herätysliikkeet..

        Ei tuollaisesta, sisäänpäin kääntyneestä ilmapiiristä voikaan parempaa odottaa..


    • bybhy

      Kateudesta nyt ei taida olla kyse. Kyse on enemänkin häpeästä. Eikä sitä tarvitse edes ihmetellä. Kaikki varmaan ovat tavanneet tyypin, joka kertoo vanhaa vitsiä helvetin huonosti. "ei vaan miten se nyt meni... siis Pikku-Kalle meni sinne kauppaan eikä ruotsalainen... ei vaan siis Tanskalainen meni kauppaan ja kysyi Pikku-Kallelta..."

    • laatuun..

      Tottakai tiettömien taipaleiden herätysliikkeiden jäsenet purnaa, kun mikä tahansa paska ei uppoa valtaväestöön.

      Körötelkää te siellä Ladoilla, muunlaisessa autossa tuskin olette istuneet. Ne, ketkä on, ei enään Ladan kyytiin eksy.

      Sama koskee musiikinkin suhteen. Teräsbetoni on Peräkammareiden vanhojenpoikien ja tarhaikäisten mieleen.

      Muut valitsevat mielummin originaalia, ei halpoja kopioita.

      Miltä kuullostaa mm. Metallica, Megadeth, Slayer, Kreator, Manowar.. tässä pari esimerkkiä, miksi tämä uusi Fröbelin palikat ei ole kaikkien mieleen.

      Tässä ei ole kysymys kateudesta eikä mistään puukottamisesta.

      Käsitteet selviksi, teillekin amisviiksisille karvanoppaelviksille.

      • karvanoppien kalapuikkoviik...

        How lame can one, säälittävää uhoa.

        Älykkäille ei tuota mitään ongelmia kuunnella Metallicaa, Manowaria ja Teräsbetonia ja arvostaa kaikkia siinä mitä ne tekevät.


      • Teusalem
        karvanoppien kalapuikkoviik... kirjoitti:

        How lame can one, säälittävää uhoa.

        Älykkäille ei tuota mitään ongelmia kuunnella Metallicaa, Manowaria ja Teräsbetonia ja arvostaa kaikkia siinä mitä ne tekevät.

        Yhdyn edelliseen puhujaan, itse kuuntelen musiikkia iskelmästä heviin, Yöstä Manowariin, ja kaikkea siltä väliltä. Kaikkia ei voi kuitenkaan millään miellyttää, ja tuntuu olevan huomattavasti helpompaa haukkua ja kirota kuin olla esim. asiallisesti kriittinen, vai onko tuokin jo liian vieras sana täällä huonoa omaatuntoaan purkaville ihmisille? Minusta (huom. vai oma mielipiteeni, en yritä ketään käännyttää) TB toimii loistavasti, ainakin minulle. Ja kaikille niille jotka eivät ole ko. yhtyettä nähnyt livenä suosittelen lämpimästi. Äijillä hyvä meno, ja ottavat myös fanit hyvin huomioon. No mutta, tulihan sitä propagandaa sieltä kuitenkin... Ei voi mitään, tänään olen ainakin Turussa Klubilla eturivissä sukkahousut päässä rokkaamassa kun Ahola huutaa HUH-HAH... Kiitos ja näkemiin, Aurinkoista kevättä kaikille!


      • ajaan ladalla sukkahousut p...
        Teusalem kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen puhujaan, itse kuuntelen musiikkia iskelmästä heviin, Yöstä Manowariin, ja kaikkea siltä väliltä. Kaikkia ei voi kuitenkaan millään miellyttää, ja tuntuu olevan huomattavasti helpompaa haukkua ja kirota kuin olla esim. asiallisesti kriittinen, vai onko tuokin jo liian vieras sana täällä huonoa omaatuntoaan purkaville ihmisille? Minusta (huom. vai oma mielipiteeni, en yritä ketään käännyttää) TB toimii loistavasti, ainakin minulle. Ja kaikille niille jotka eivät ole ko. yhtyettä nähnyt livenä suosittelen lämpimästi. Äijillä hyvä meno, ja ottavat myös fanit hyvin huomioon. No mutta, tulihan sitä propagandaa sieltä kuitenkin... Ei voi mitään, tänään olen ainakin Turussa Klubilla eturivissä sukkahousut päässä rokkaamassa kun Ahola huutaa HUH-HAH... Kiitos ja näkemiin, Aurinkoista kevättä kaikille!

        mä en käsitä, mikä onkaan nostanut tämän piskuisen suomenkansan näin kriittisiin mielipiteisiin? toisaalta jos vuokko hovatta olisi lähtenyt viisuihin, niin monella ei olisi aivonystyräkään siitä heilahtanut ... eli jotakin siellä tapahtuu...


      • nyt ymmärrän
        Teusalem kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen puhujaan, itse kuuntelen musiikkia iskelmästä heviin, Yöstä Manowariin, ja kaikkea siltä väliltä. Kaikkia ei voi kuitenkaan millään miellyttää, ja tuntuu olevan huomattavasti helpompaa haukkua ja kirota kuin olla esim. asiallisesti kriittinen, vai onko tuokin jo liian vieras sana täällä huonoa omaatuntoaan purkaville ihmisille? Minusta (huom. vai oma mielipiteeni, en yritä ketään käännyttää) TB toimii loistavasti, ainakin minulle. Ja kaikille niille jotka eivät ole ko. yhtyettä nähnyt livenä suosittelen lämpimästi. Äijillä hyvä meno, ja ottavat myös fanit hyvin huomioon. No mutta, tulihan sitä propagandaa sieltä kuitenkin... Ei voi mitään, tänään olen ainakin Turussa Klubilla eturivissä sukkahousut päässä rokkaamassa kun Ahola huutaa HUH-HAH... Kiitos ja näkemiin, Aurinkoista kevättä kaikille!

        Muista ottaa äitisi käytetyt pikkuhousut pois, ennen kuin vedät sukkahousut päähäsi ;)

        Teräsbetoni on PASKA.


      • Teusalem
        nyt ymmärrän kirjoitti:

        Muista ottaa äitisi käytetyt pikkuhousut pois, ennen kuin vedät sukkahousut päähäsi ;)

        Teräsbetoni on PASKA.

        Kiitos, yritän muistaa. En vain ole varma miten se onnistuu, joten voitko opastaa? Ei voi mitään jos TB on mielestäsi paska, se on sinun rehellinen mielipiteesi, Sitä vain ihmettelen miten jonkun toisen ihmisen musiikkimaku tekee tästä homon, juntin tai muuten vaan hölmön? Mutta tottakai mielipiteitä saa ja pitää olla, eihän nämä keskustelupalstat muuten täyttyisi! Mukava että bändi josta pidän aiheuttaa näin paljon keskustelua, harmi vaan että suurin osa on negatiivista, mutta ei voi mitään. Ja kaikki Soturit tänään läheltä ja kaukaa katsomaan hyvää keikkaa Klubille! (Heh, ilmaista mainosta...)
        T: Soturi, jolla sydän vahva kuin Metalli
        P.S. Itse olen vähän kauempaa...


      • huh hah
        Teusalem kirjoitti:

        Kiitos, yritän muistaa. En vain ole varma miten se onnistuu, joten voitko opastaa? Ei voi mitään jos TB on mielestäsi paska, se on sinun rehellinen mielipiteesi, Sitä vain ihmettelen miten jonkun toisen ihmisen musiikkimaku tekee tästä homon, juntin tai muuten vaan hölmön? Mutta tottakai mielipiteitä saa ja pitää olla, eihän nämä keskustelupalstat muuten täyttyisi! Mukava että bändi josta pidän aiheuttaa näin paljon keskustelua, harmi vaan että suurin osa on negatiivista, mutta ei voi mitään. Ja kaikki Soturit tänään läheltä ja kaukaa katsomaan hyvää keikkaa Klubille! (Heh, ilmaista mainosta...)
        T: Soturi, jolla sydän vahva kuin Metalli
        P.S. Itse olen vähän kauempaa...

        tää on jotenkin niin eriskummallista, millanen keskustelun kulku on viisuehdokkaastamma.
        jos kansa äänesti TB kisoihin, niin sitä kansa saa mitä tilaa. siks toisekseen j aholalla on niin upea ääni, että sitä kannattaa mennä laulaa luikauttamaan maan rajojen ulkopuolellekkin. TB on rautaa, sanotte mitä sanotte!!!!!!!!!


      • Vihaaja****
        huh hah kirjoitti:

        tää on jotenkin niin eriskummallista, millanen keskustelun kulku on viisuehdokkaastamma.
        jos kansa äänesti TB kisoihin, niin sitä kansa saa mitä tilaa. siks toisekseen j aholalla on niin upea ääni, että sitä kannattaa mennä laulaa luikauttamaan maan rajojen ulkopuolellekkin. TB on rautaa, sanotte mitä sanotte!!!!!!!!!

        Kyllä sillä laulajalla on jonkinlainen S vika. Ihan typerän kuulonen on se kiljuminen, kun se ei ole sitä aitoa mitä oikeessa hevissä kuulee.

        Minä en todellakaan ole kateellinen jos en pidä kyseisestä bändistä. Kyse siis on siitä että vihaan sitä laulajaa ja niitä sanoituksia. Muut jäsenet ovat ihan ok. silloin kun eivät avaa suutaan.

        Olen sanonut !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe