Nevalainen(Ruotsin Divarista),honkaheimo(Kalpan jämäpakki),nabb (sportista) ja loput on lukon ostojannuja jotka taisteli paikasta a-nuorten ykkösdivisioonaan.
Hehehe mestis on selvästi lukon päähanke ensi kaudeksi ja ässien on mitali.
Lukko aikoo mestikseen.
Lukko on perseestä!
3
287
Vastaukset 3
- otu95
Tätä samaa. Olisi parasta hommata edes jotain muitakin pelaajia, kun omia junnuja tai mestisläisiä.
- D.L.E.
Ässien mitali?
Miten Lukon nelosketjun jämäsentteri Luomalan kanssa Ässät aikovat taistella mitaleista? Herätys siellä Junttila Porissa!- mmmmmjjjk
Vai unohtuiko jos raumalaiselle totuus?
Eiköhän rauma se junttila ole jo kokonsa takia. 2 vuotta sitten tuli hopeaa. missä on lukon mitalit?
karsintaan ne lukon pojutkin joutui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560