Kissa ja hevonen

Eläinkommunikointi

Tässä pari eläintarinaa Carol Gurneyn nettisivulta ja hänen kirjastaan.

"Jokainen tarina jonka jaan tässä kirjassa korostaa eläinten kuuntelemisen tärkeyttä. Seuraava tarina näyttää miten hienostuneita, ykstyiskohtaisia ja tarkkoja eläinten viestit voivat olla: Yksi järkyttävimmistä tapauksista, joissa olen ollut mukana tapahtui, kun piti löytää Californian Van Nuysin naapurustosta syyllinen, joka ampui autostaan kissoja. Viikon sisällä seitsemän kissaa oli tapettu. Yksi oli kuollut, toisen, Samanthan jalka piti amputoida. Yritin puhua Samanthalle siitä mitä se oli nähnyt, mutta sillä ei ollut paljon sanottavaa. Se vain näytti minulle kuvaa jostakin sinisestä lähtistöllä olevalla parvekkeella.

Naapurit ehdottivat, että puhun Wilmalle, touhukkaalle kissalle joka asui alueella. Wilma kertoi minulle koko tarinan. Se kuvaili nähneensä nuoren, lyhyttukkaisen miehen jolla oli lippalakki päässä väärinpäin, arpi kasvoilla, ja löysät housut jalassa. Miehellä oli T-paita ja mukanaan iso kassi.

Naapuruston komitea levitti Wilman kuvausta ja kaikki lähtivät etsimään. He löysivät parvekkeen missä ampuminen tapahtui. Se oli maalattu siniseksi, ja omistaja, joka osoittautui nuoren miehen isäksi, ajoi sinistä autoa. Nuorella miehellä joka siellä asui todellakin oli iso kassi, ja sen sisällä ase. Tässä on yksi tapaus, jossa kissa selvitti rikoksen. Wilman kuvauksen johdosta rikollinen pidätettiin ja ampumiset loppuivat. Kaikki yhteisön ihmiset olivat kiitollisia Wilman osasta.

Kuten näet, eläimet voivat olla hyvin tarkkaavaisia ja tietoisia ympäristöstään. Usein, heiltä saa yksityiskohtaista tietoa. Meidän pitää myös tarkkailla omia ajatuksiamme eläimen läheisyydessä. Jos ajattelet jotakin tarpeeksi pitkään ja annat ajatukselle paljon energiaa, eläin luultavasti nappaa sen ennen kuin ehdit edes kohdistaa sitä tietoisesti kohti eläintä. Näin tapahtuu, koska ajatuksesi oli voimakas ja koska eläimet ovat telepaattisia.

Asiakas Kunasta, Idahosta, soitti minulle, koska hänen orivarsansa vaikutti kipeältä ja useidenkaan eläinlääkärin vierailujen jälkeen hän ei tiennyt kuinka auttaa sitä. Sen karva putoili, se kutisi kauttaaltaan, eikä mikään lääkitys tepsinyt. Kun pyysin hevosta kertomaan minulle miltä siitä tuntui, tunsin jatkuvasti päässäni ajatuksen, että se oli pettynyt koska se oli orivarsa, eikä tammavarsa.

Sen diagnoosi oli, että se oli allerginen itselleen. Kerroin tämän perheelle, ja he olivat kauhuissaan. Kun varsan äiti oli kantava, koko perhe oli jatkuvasti toivonut tammavarsaa, ja he ajattelivat pettyvänsä, jos varsa on ori. Kuinka tämä orivarsa olisi pitänyt itsestään, kun kukaan muukaan ei aikonut pitää siitä?"

http://elainkommunikointi.blogspot.com/2008/03/kaksi-tarinaa-carol-gurney.html
http://www.animalcommunicator.net/language_of_animals.htm

2

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopapajoo

ihme juttua kerrassaan.no tulipa luettua,haukotus

• tuuli64

Turhaa laitoit tollasen viestin, jos et tajua asioista. Ole kirjottamatta. Loukkaat toisia ihmisiä omalla typeryydelläsi.
        Sinulla ei ole empaattisia kykyjä...minä uskon, että eläin tulee aina olemaan viisaampi ihmistä.
        Se ei sodi, eikä vaadi turhia. Se on oma itsensä, viaton ja luotettava. Toisin kuin ihmiset.
        Haukkottele ihan rauhassa, kun et muuta osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6827
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      55
      2235
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2108
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      60
      1219
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    6. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1210
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1091
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      948
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe