miten suuria pelikassoja porukalla on ??? ja miten paljon yleensä panostatte per veto ??
KYSELY!
7
366
Vastaukset
- Niqe92
5 yleensä ja vkl 10e
- Pentti94 (devil)
1,5 %:a epävarmaan kohteeseen ja varmaan 10 %:a. Mulla on pelikassassa tällä hetkellä 550 432€:a! Ei tällä paljon mitään kunnon potteja saada, mutta ei se määrä vaan se laatu :D
- ???
yleensä noin 5 euron panoksella....Pari kertaa todella isot panostukset kusseet joten oon muuttunut varovaisemmaksi. Pienellä pelikassalla pelaan.....
- Henkka__97
kuukaudessa siis noin 12€ menee pitkävetoon, mutta oon myös voittanut. Viimeksi sain 3-kertoimisen triplan kiinni euron panoksella!
0-5000€.tällä hetkellä 0,89€
nousee vielä tänään reiluun 3 tonniin jos bayern munchen voittaa.panos useimmiten 3 tonnia- C.Kunitz
10% kassasta on ehdoton maksimi singlekohteissa. Riveihin joissa on useampi kohde on maksimi panostus 5% kassasta. Vahvassa humalatilassa vietetyn koti-illan yhteydessä kassa kokee yleensä koviakin runteluja et sillei hei!
- jjjjjjjjjjjjjjjj
kaikki pelaan mitä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,694977Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk343768Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699243369- 812367
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271581Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401532Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3331499Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141463Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330