Blues tiputti tänään Länsi Auto areenalla Hifk:n kesälomalle murskaluvuin 4-1.
Selityksille ei jää sijaa, Hifk oli koko puolivälierä sarjan ajan alakynnessä.
Blues tiputti tänään Hifk:n kesälomalle 4-1 voitoin puolivälierissä vuoden 2008 Jääkiekon Sm Liigan playofseissa.!
Useat kymmenet rantapallot saattelivat tänään Hifk:n kesälomalle Jääkiekon Sm Liigan plaofseissa vuona 2008!
Rantapallot saattelivat Hifk:n kesälomalle tänään Länsi Auto areenalla!
Blues - Hifk 4-1 lopputulos!
3
198
Vastaukset
- numero28
Onnitteluni...Molemmat pelasivat hyvin Mutta Hifk yritti...
- Ansaittu voitto
Kuitenkin teidän kannattaa opetella kirjoittamaan ;D
Espoossa asuu edelleen 99% muita kuin hyvätuloisia ;D
Kirjoitustaito on elävä esimerkki. Onnea, toivottavasti 4. sija ei tyydytä..- Häh!
Mitä sekoilet hullu, kirjoituksesi ei ollut mitään vikaa.
Opettele sinä käytöstavat muuten kunniankukko ei sinulla laula!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224827Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113477Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403157IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462639Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2671180- 791119
- 561112
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941091Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992