Jos kalat - mies on todella verisesti loukattu, tuleeko hän koskaan antamaan anteeksi? Tämä kalat mies on sanonut, ettei koskaan tule antamaan toista mahdollisuutta, ja että kaikki on lopullisesti ohi. Satutin häntä todella pahasti. Pelkään pahoin jos se todella tarkoittaa sitä? Hän on syystäkin todella oikeutettu olemaan verisesti loukkaantunut, mutta voiko hän koskaan perua sanojaan ja "leppyä"?
Kalat loukkaantuneena
13
3597
Vastaukset
- ...kalanen....
Kun kunnolla kala suuttuu tai tulee loukatuksi, niin hän on niin pitkävihainen ettei ikinä tule antamaan anteeksi eikä toista mahdollisuutta.
Tällainen kalaNAINEN ainakin itse olen. - Miks pitäis?
No, voitko sinä perua tekosi? Voitko perua loukkauksesi? Et.. tehty mikä tehty!!! Älkää pelatko ja leikkikö tunteilla!
- ..kyllä..
..ei sanoille tule peruutusta.Lähisuvussamme in 9 kalat merkkistä henkilöä joita seuranneena voin taata tämän asian. Itseni kohdalla on kaksi ihmistä jotka ovat muuttuneet minulle pelkäksi ilmaksi. Paljon annamme anteeksi mutta kun raja ylittyy, mikään ei saa päätämme kääntymään =/
- oeiruoweiuroieruiruo
kalat ei tunne armoa jos hänen tunteitaan on
loukattu ja/tai käytetty hyväksi. - Makaat
Kuin petaat ja sama toisinpäin. Valitettavaa.
- kalamiehen
tunteilla leikkii,saa kaiken toivon pois heittää.
Hän ei unohda koskaan tekoja ja ei myöskään anna KOSKAAN anteeksi.
Jos et ymmärrä luikkia jo toiseen suuntaan,niin kalamies uiskentelee jo uusille vesille. :P- hmm...
Kalat odottavat että heille annetaan anteeksi omat töppäyksensä, mutta he eivät anna anteeksi toisen töppäyksiä... reilu peli???
- kalanen78
niin turha on enää anteeksi pyydellä. Tietyn rajan yli mentyä et saa koskaan anteeksi kalalta. Ikävää mutta totta. Itse sain tarpeeksi eräästä lähipiirin "tyypistä" (ihmiseksi häntä ei enää voi kutsua) ja sen koommin en enää ole anteeksi hänelle antanut- en nyt enkä tulevaisuudessa.
- sanoo pallokala-63
Kun tämän sanoo mies,niin sille varmasti nauretaan,mutta en ikinä ole anteeksi antanut,jos tunteitani on loukattu.Loukkaajasta tulee minulle "ilmaa" ja moni ystävyys on päättynyt hiljaisuuteen.Toisaalta jos kohtelee minua minua hyvin,saa vaikka paidan päältä,sillä ystävyys on usein vahvempaa kuin "rakkaus",avioerojen parissa työkseen toimivana henkilönä,on tullut huomattua..
- helna80
Itse ainakin saatan olevinaan unohtaa, mutta en sitten kuitenkaan pysty antamaan anteeksi.. Kumpi lienee parempi: että ottaa takaisin ja ei anna anteeksi vai etsii toisen kumppanin?
- voitko
luottaa enää täysin kumppaniisi. Itselleni se on niin tärkeää etten voinut elää "näytellyssä" suhteessa onnellisena. Helpompaa hengittää ilman epäluuloa =)
- Nimetön
Ja anteeksi on vaikea antaa kun verisesti loukattu. Pettämistä en antaisi ikinä anteeksi. Nainen lentää siinä vaiheessa kuin leppäkeihäs. Niin ja pettämistä on monenlaista;)
antaa, mutta en unohda, - mutta en muistutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125