Taitaa tulla jätkästä tutiseva, pöhöttynyt ja
puhekyvytön ukko suoraan hoitolaitokseen. Ihan ansionsa mukaan sai kuin vain muistaa hänen toistuvat vihaa ja pelkoa lietsovat kommentit ulkomaalaisa, homoseksuaaleja ja muita kohtaan.
Ja itsehän on hormoni- ja lääkepillerinsä napsinut. Turha sääliä tai toivotella paranemista. Luonnon omat lait hoitelee moiset ääliöt omalla tavallaan. Luojan kiitos!!!!
Halme sai ansionsa mukaan!!!
7
1410
Vastaukset
- täh
Puhut luonnonlaista ja luojasta samassa viestissä.
- evoluutio erkki
sillä samaa teki jo Hitler aikoinaan, täytyy olla kyllä todella kestävä pääkoppa jottei skitsofrenia saa valtaa.
No, kyllähän Aatu oli jo syntyessään mielipuoli että ei se kaksinaamaisuus ongelmia tuottanut...
- Jukkis
"Taitaa tulla jätkästä tutiseva, pöhöttynyt ja
puhekyvytön ukko suoraan hoitolaitokseen" Mutta kyllä se silti vetää sua päihin, miten vaan. Mahtaa vituttaa... - ..::..
...Halme raukka, parane pian... Tahdomme sut ja sun kommentit ja oikeat mielipiteet takaisin pian..
- minä
OLLA VAAN TORVI,IDIOOTTI,V#"#%¤ AASI...oletko itse homo,ulkomaalainen,vai mikä vi#"¤ idioootti..toivottavasti sinä itse joudut joskus vihannekseksi..niin sitten joku muu kuin luonnon laki hoit.... sut
- kkk
Tulet vielä itsekkin saamaan ansiosi mukaan.
- jees
jokainen meistä kuolee aikanaan ja saa ansionsa mukaan muuttua mullaksi. onneksi typerimmät menevät edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760