Hei kaikille!
Aloitin musiikkiopinnot rohkaistuna näin aikuisiällä. Löysin ilmoituksen, jonka haluan jakaa muillekin:
Tervetuloa soittamaan Musiikkikoulu MinjArt:n!
Opettajat Sibelius-Akatemiasta tai stadiasta!!!
Opetusta 3-80vuotiaille, alkeista ammattiopintotasoon!
Oppiaineet:
Viulu
Kitara
Teoria
Orkesterit
Viulumuskari
kuoro
Ryhmä-, yksityis- ja kamarimusiikkiopetusta!
Tehokursseja, oppilaskunnanhallitus, virkistyspäiviä!
Kerta-, kuukausi- ja lukukausimaksumahdollisuudet. (15e/50e/250e)
Keskimäärin 1 kpl 60min tunteja maksaa n. 12e ja sivuaineet 5-10e.
Lasten tunnit 30min-(10e/25e/135e.)
Nyt mukaan! Katso kotisivut!
Musiikkikoulu MinjArt
[email protected]
p. 044 5934 930
www.toimisait.com/tmi-minjart
Tämä ilmoitus sai minut innostumaan. Olen nyt 40 nainen ja aloitin viuluopinnot 2kk sitten. Yllätyksekseni olen oppinut muutamassa kuukaudessa jo melodioita, jotka ovat tunnistettavissa. Kappaleet kuulostavat oikein upeilta korviini. Minulle aina sanottiin, ettei aikuisena voi aloittaa musiikkiopintoja ja olen epämusikaalinen. Pötyä! Olen saanut paljon iloa.
Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia`?
-Maija
Aloitin viuluopinnot aikuisena!
7
605
Vastaukset
- mainostaa!
.Oletko kyseisen koulun yrittäjä, kun täällä mainostat?
- läpinäkyvä
Just. Kuinkakohan mulla ei tule mieleenikään kopioida omasta koulustani hakuilmoitusta yhteystietoineen... En ole ikinä ajatellut, että voisin sitä käyttää ajatusten vaihtoon. Aika jännä juttu.
- ja heti!!!
Eikö riitä rahanimijälle opiskelijoita, kun pitää täällä itseään mainostaa? Hyvän opettajan ei tarvitse mainostaa, koska oppilaita tulee muutenkin.
- Sankonleo
Hei! Olen itse 20 vuotta ja unelmoinut viulunsoitosta yli kaiken ja viimein aloin keräämään rahaa ja rohkeutta aloittaa. Onko Helsingissä kyseistä koulua?
- Sankonleo
Ja soitatko vieläkin?
Voin kanssa MinjArttia kehua ilomielin! Kävin Minjan tunneilla iästä 5-12 ja tunnelma on rento ja opin todella nopeasti :)
- Femme5
Ihanaa! Huippua kun tälläinen on nykyään mahdollista. Aina voi oppia! Pötypuhetta että olisi aloitettava 5 vuotiaana tms. Sama juttu baletin kanssa. Voi aloittaa aikuisena!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843