Niih...Mulla on finnejä hiusrajassa,nenän alueella,leuassa ja joskus poskissa pieniä.Joten kävisikö Aco minun käyttööni?Alkaa nimittäin todella ärsyttämään,kun kaikki kaverit on ihan siloposkisia ja mulla on "kivoja" näppyjä siellä sun täällä...*murr..*
Acosta sen takia kysyin ensin,kun se on ollut kuulemma suht koht suosittu joissain maissa.Tietenkin,jos tiedät jonkun paremmman tuotteen,niin kerro nimi ihmeessä:)
Kävisikö Aco?Tai joku muu...
Tuskastunut
1
447
Vastaukset
- laura..
on tota aco-tuotetta mut en käyttäny sitä kauheen kauan aikaa niin en tiedä vaikuttiko se yhtään...Nyt mä käytän semmosta Basiron Ac:ta...kun mulla on näitä valkopäitä niin se on niitä pienentäny eikä ne näy enää niin selvästikään...mutta naama on kyllä kuiva siitä aineesta mut sen saa korjattuu kosteusvoiteella...ja muita sivuvaikutuksia on punostus mut mulla sitä ei oo vielä esiintyny eikä varmaan esiinnykkään...mun isosiskol on lievää aknee ja se aine on vähentäny niitä finnejä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872