mikä mahtaisi olla helpoin keino tehdä oma foorumi. ei mitään valmisfoorumeita vaan ihan oma. onhan se php-kieli mutta en hallitse sitä tai ymmärrä hölkäsen pöläystäkään siitä. eli helpoin tapa tehdä foorumi?
helpoin tapa tehdä foorumi
4
370
Vastaukset
- cooder '82
"ei mitään valmisfoorumeita vaan ihan oma. onhan se php-kieli mutta en hallitse sitä tai ymmärrä hölkäsen pöläystäkään siitä"
Siis haluat itse koodata foorumin mutta et ymmärrä mitään koodeista. Mielenkiintoinen idea. Helpoin tapa "tehdä" foorumi on asentaa joku valmis php-softa, esim. phpbb. Foorumisoftan koodaaminen tyhjästä on hankalaa ja hidasta, vaikka osaisikin koodata.- Höpö.
»Foorumisoftan koodaaminen tyhjästä on hankalaa ja hidasta, vaikka osaisikin koodata.»
Hidasta mutta palkitsevaa.
Silti vastaus alkuperäisen kysymykseen on ehdottomasti:
helpoin keino oman foorumin tekemiseen on valmisfoorumi esimerkiksi juurikin tuo phpbb (joka on kyllä mun melestäni tosi kökkö).
- tapa__...___...___
http://www.freebok.net/
Mutta kysymyksestä päätellen tämä helpoin tapakin saattaa olla liian vaativa... - softamies.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo372948Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1821799- 701253
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431185- 841132
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031115Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1071017- 441010
- 54961
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill143941