Asu miespiialle

Lizzie Borden

Ukkoni on ollut tuhma ja on nyt luvannut alistua kiltiksi kotiorjakseni. Miten häntä nöyryyttäisin ja minkälaiseen asuun pukisin?

9

6933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...niiin...
    • Lady Domina

Mies tarvitsee siveysvyön, naisten vaatteita, kaulapannan ja piiskaa. Miehen tehtävä on kontata ja palvella naista.

• masokistimies

Vaikka olen mies olen sama mieltä sinun kansasi Lady Domina

• Siveysvyössä

Niin olet aivan oikeassa Lady Domina. Mies, minä tarvitsin siveysvyön. Loppui tykkänään leikkiminen ja pelehtiminen oman munan kanssa ja alkoi aivan uusi aika. Keskittyminen Rouvani (ent.vaimoni) nautintoihin ja hyvinvointiin. Hänen mielestään siihen ei kuulu tumputtaminen. Sellaista en ole tehnyt pitkään pitkään aikaan. Joskus saan harjoitella tekomunalla, jotta mielessä pysyy käteen vedon inhottavuus.
        Alusvaatteet? ei minulla ole enää omia alusvaatteita. Saan aina Rouvalta hänen käytettyjä alusasuja. Rintaliivejä, alushousuja, sukkahousuja, sukkanauhaliivejä ja sukkia. Tietenkin vasta sitten kun olen hankkinut hänelle uusia. Viimeisin hankinta oli kokovartalokorsetti. Rouva kokeili sitä kerran ja sanoi, että saan ostaa sen nyt kun se on käytetty. Ei auttanut mikään. Ostin sen häneltä itselleni 100 eurolla. Käytän sitä usein kotona ja joskus jopa ulkonakin.
        Onko tämä elämää. Rakastan kuitenkin Rouvaa ja haluan hänen parastaan. Tiedän, että hänellä on rakastajia. Mutta onhan hänellä oikeus nautintoihin, joita minä en pysty antamaan. Hän tarvitsee palvelijan ja orjan arkipäivän askareisiin ja minusta (ent. miehestään) hän on voimakkaalla tahdollaan ja päättäväisyydellään saanut itselleen sellaisen.
        Kunnioitan ja arvostan niitä ominaisuuksia ja ylpeänä palvelen ja tottelen häntä kaikessa. Rouva tietää mikä on minulle hyväksi. Jos se on piiskaus niin se on. Jos se on naisten kutsujen järjestäminen ja tarjoulu niin se on. Itse asiassa minulla on asiat hyvin. kun teen mitä sanotaan ja keskityn siihen ei tarvitse ajatella muuta. Helppoa

• Maid for you

Mistäpä tuollaisen naisen löytäisi? Olisin valmis alistumaan 24/7 palvelijattareksi joka pidetään mekoissa, korkokengissä ja kahleissa. Jos ketään naista sattuisi kiinnostamaan niin ota yhteyttä: [email protected]

• Siveysvyössä kirjoitti:

Niin olet aivan oikeassa Lady Domina. Mies, minä tarvitsin siveysvyön. Loppui tykkänään leikkiminen ja pelehtiminen oman munan kanssa ja alkoi aivan uusi aika. Keskittyminen Rouvani (ent.vaimoni) nautintoihin ja hyvinvointiin. Hänen mielestään siihen ei kuulu tumputtaminen. Sellaista en ole tehnyt pitkään pitkään aikaan. Joskus saan harjoitella tekomunalla, jotta mielessä pysyy käteen vedon inhottavuus.
        Alusvaatteet? ei minulla ole enää omia alusvaatteita. Saan aina Rouvalta hänen käytettyjä alusasuja. Rintaliivejä, alushousuja, sukkahousuja, sukkanauhaliivejä ja sukkia. Tietenkin vasta sitten kun olen hankkinut hänelle uusia. Viimeisin hankinta oli kokovartalokorsetti. Rouva kokeili sitä kerran ja sanoi, että saan ostaa sen nyt kun se on käytetty. Ei auttanut mikään. Ostin sen häneltä itselleni 100 eurolla. Käytän sitä usein kotona ja joskus jopa ulkonakin.
        Onko tämä elämää. Rakastan kuitenkin Rouvaa ja haluan hänen parastaan. Tiedän, että hänellä on rakastajia. Mutta onhan hänellä oikeus nautintoihin, joita minä en pysty antamaan. Hän tarvitsee palvelijan ja orjan arkipäivän askareisiin ja minusta (ent. miehestään) hän on voimakkaalla tahdollaan ja päättäväisyydellään saanut itselleen sellaisen.
        Kunnioitan ja arvostan niitä ominaisuuksia ja ylpeänä palvelen ja tottelen häntä kaikessa. Rouva tietää mikä on minulle hyväksi. Jos se on piiskaus niin se on. Jos se on naisten kutsujen järjestäminen ja tarjoulu niin se on. Itse asiassa minulla on asiat hyvin. kun teen mitä sanotaan ja keskityn siihen ei tarvitse ajatella muuta. Helppoa

siksi minäkin jouduin piiaksi kun en saanut vaimoltani vedin käteen.vaimoni tuli toisiin aatoksiin en saanut kunnolla tyydytettyä vaimoani.siksi hankimme siveys vyön että en saa vedettyä käteeni.lisäksi sain entisestä tempuistani vielä orjan(orjataren)roolin.olen vähän sellinen pässi luonteltani ja se otaa joskus koville kun vaimoni alkaa komennella minua.kyllä siinen varmaan totuu että vaimo määräilee minua.aluksi sovimme että tämä orja homma on vain kokeilua mutta kun olisin halunnut lopetaa,sitten vasta töitä alkoi sadella ja vaimo sanoi että se ei lopu koskaan koska minun ei enää tarte tehdä kotitöitä kun sinä teet ne tästä lähtie.minä käyn viikkon loput hummitelemassa ja naimasa vieraita miehiä kun sinä teet kotitöitä.jos ei työt maita niin ruoska viuhuaa ja rangaistukset paukuu. parempi tehdä vaan ja olla orjana kun itse halusin sitä.

• etsinoikeaa
        Maid for you kirjoitti:

Mistäpä tuollaisen naisen löytäisi? Olisin valmis alistumaan 24/7 palvelijattareksi joka pidetään mekoissa, korkokengissä ja kahleissa. Jos ketään naista sattuisi kiinnostamaan niin ota yhteyttä: [email protected]

tosiaan jos asiasta kiinnostuneita naisia sattuu tätä lukemaan niin, kaikkihan on mahdollista...

kuitenkaan ei 24/7:ää koska töissäkin pitäisi kotitöiden lisäksi käydä ;)

[email protected]

• orja kotona

Olen kotiorja ja minua nöyryytetään näin. Asuna kotona on aina, siis aina naisten alusasut. Käytän niitä säännöllisesti myös töissä ollessani. Topatut rintaliivit (ei onneksi töissä), alushousut sukkanauhaliivit. Usein korsetti ja housuliivit, tietenkin aavistuksen liian pienet. kotioloissa myös korkokengät tai saappaat. Numeroa liian pienet joten nopeasti ne alkavat "ahdistaa", mutta se tekee kuulemma hyvää. Tietenkin siveysvyö on jatkuvasti ylläni.
      Kotityöt kuten siivous, tiskaus, pyykinpesu ovat normaaleja rutiinejani.
      Tässäpä jo niitä oli. Nyt pitää mennä imuroimaan.

• moi
        olen myös kotiorja.minun asuni on punaiset rintsikat,punaiset tai vaalean punaiset pikkarit,sukkahousut ohuet,punaine lyhyt mekko(näkyy mukavasti pylly),punanen röyhelö pusero,punaset tai vaalean punaiset hait jalassa,kumihansikaat kädessä,päässä piian panta.kikelit lukittuna,varpaan jakäden kynnet maalatuna punaiseksi tai vaalen punaiseksi.jalka ja käsi raudat.kaikki vaateet ainakin numeroapienet että mahdollisiman epämukavat päällä.jotta työn teko mahdollisiman vaikeaa.alkuun tämä oli mukavaa sitä leikkiä mutta kun aikaa on kulunut ei se orjan elämä ole helppoa mutta kun on orja niin on kestettävä vaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      373
      2894
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1579
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      14
      1122
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1027
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      988
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      953
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      81
      935
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      918
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe