Jenkkiveneille pitää saada oma ryhmä.
Ei meitä kiinnosta kuunnella suomalaisten ruuhien kuskien urputusta.
Jenkkiveneille oma ryhmä
5
535
Vastaukset
- puuvenekippari
..nyt tulee kyllä sellasta sheissee että. Kehotan painumaan juppi sen letkunjatkeen kans johonki muualle huutelemaan.
"..Ei meitä kiinnosta kuunnella suomalaisten ruuhien kuskien urputusta.." Jep jep...
Toivon tosiaan että Teille arvon V8rules et. al. avataan se oma ryhmä että ei tartte olla meitä ruuhien kuskeja täällä kuuntelemassa, ja mikä tärkeintä, ei meidän tartte täällä lukea Teidän asiaankuuluvia kommentteja.
Hyvää loppukesää kaikille veneilijöille, myös v8rulettajalle; prääsää niin että lompakko raikaa. - Vesimies
jossa puhutaan kruisailusta yms. teitä kiinnostavista asioista.
- Wilbur
Mielestäni hyvä idis. Homman vois hoitaa sillai, niinku autofoorumissakin on , merkeittäin.
- KANNATAN
jenkkiveneiden ongelmat ovat ihan omaa luokkaansa..
-miksi se karvamatto katossa, lattiassa, seinillä on homeessa, miks pentterin päällä on hometta, miksi mulla on astma kun olen ajellut veneellä..
-miten saan karvamaton ulkotiloissa puhtaaksi/kuivaksi..
-miksi mun vasta 15 vuotias moottori yskää, vaikkei sillä ole ajettu kuin täysillä?
-miten saisin kovemmat äänet ja isommat laineet satamassa..
-miksi kaikki ei väistä mua..
-miksi köydet ei mahdu knaapeihin..
-miksi..
veneilystä on puhe, jos veneen merkki tai alkuperämaa nousee liian isoksi asiaksi, niin kyse on potenssivaivasta eikä veneilystä.
Osa jenkeistä on hyviäkin mutta niin on moni suomalainen ja norjalainen ja.. (siis veneistä puhe;-))
perustajenkkivene kotisivut ja mainosta niitä kerran täällä ja sitten löytyy kaverit, eikä täällä tarvii käydä..- Näinkin voi käydä
Köydet ei mahdu knaapeihin koska rusettia tehdessä sattui jäämään peukalo "narun ja knaapin väliin" samalla kun kaveri leikkas linkkuveitteillä toista "narua" potkurista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760